Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Δεν γίνονται όλα αυτά δυστυχώς. Απαιτείται πολύ μελέτη, πολύ δουλειά και θα περάσει πολύς χρόνος.
Η Χ97 μπορεί να περάσει στην ιστορία μιας και δεν μαζεύει κόσμο. Να σημειώσω εδώ πως οι λεωφορειακές γραμμές που είναι ανά μία ώρα και σε συγκεκριμένες ώρες δεν πιάνουν στην Αθήνα και δεν έχουν νόημα. Ο πολύς κόσμος μαζεύεται σε γραμμές που έχουν καλή συχνότητα και ξέρει ότι αν το χάσει δεν θα κάτσει έναν αιώνα για το επόμενο. Θα έπρεπε να μπαίνει ο κόσμος στο μετρό να πάει στο αεροδρόμιο και όχι στο λεωφορείο και για να γίνει αυτό χρειάζεται νορμάλ εισιτήριο. Αν είχε στο μετρό όσο στο λεωφορείο ο κόσμος θα παρατούσε το Χ95 και έτσι θα πήγαιναν όλοι στο μετρό άρα μετά θα μπορούσε να καταργηθεί η Χ95 και να κερδηθούν 18μετρα Solaris και να έχει κέρδη και το μετρό από τη σύνδεση στο αεροδρόμιο. Όταν η Μ3 φτάσει Πειραιά (2017) τότε η Χ96 θα μπορεί να καταργηθεί.
Αν μετρό και λεωφορείο πάνε στο ίδιο μέρος με τα ίδια λεφτά όλοι προτιμάνε μετρό αποδεδειγμένα και για αυτό το μετρό επεκτείνεται. Από Περιστέρι στο κέντρο για παράδειγμα. Μόλις το λεωφορείο ή τρόλεϊ φτάσει στον Άγιο Αντώνιο βγαίνουν όλοι από το λεωφορείο και πάνε στο μετρό. Κανείς δεν κάθεται στο 12 ή στο Α13 να πάει Αθήνα. Ούτε καθόταν στα Α14, Β14, Β13, 821, 840, 730 όταν ανεβοκατέβαιναν στο κέντρο και για αυτό κόπηκαν και αυτό γίνεται και στα νότια προάστια σιγά σιγά άρα καλό είναι να γίνει και στο αεροδρόμιο. Άρα είναι λάθος να μιλάμε για περιορισμό μετρό και ανάπτυξη των λεωφορείων. Λεωφορεία πρέπει να υπάρχουν όπου χρειάζεται και όχι εκεί που μπορεί να μπει μετρό. Και άλλωστε υπάρχει έλλειψη 18μετρων λεωφορείων και η συνεχής ανάγκη για μείωση εξόδων λόγω κρίσης κυρίως δεν αφήνει περιθώρια για σπατάλη λεωφορείων και οδηγών και γραμμές φαντάσματα να πηγαινοέρχονται άσκοπα ή άχρηστοι κορμοί που δεν έχουν κόσμο. Το μετρό είναι η ευκαιρία και ο κόσμος το αγαπάει αρκεί να μην κοστίζει χρυσάφι ενώ τα λεωφορεία πρέπει να γίνουν τροφοδότες άλλωστε μην ξεχνάμε ότι αν γίνει πράξη ότι ακούμε για ανάπλαση σε 2 - 3 χρόνια δεν θα μπορεί κανένα λεωφορείο ή τρόλεϊ να φτάσει στο κέντρο ενώ αντίθετα το μετρό δεν έχει πρόβλημα. Φυσικά αύξηση ελέγχων για εισιτήρια. Την προηγούμενη Κυριακή είχε στην Ομόνοια και είχαν σταματήσει κάποιους.
(08-03-2013, 02:18 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Δεν γίνονται όλα αυτά δυστυχώς. Απαιτείται πολύ μελέτη, πολύ δουλειά και θα περάσει πολύς χρόνος.
Να υποθέσω ότι διάβασες μόνο την Πρόταση 1 και μετά βαρέθηκες ε; Tongue Γιατί στην πρόταση 2 λέω ακριβώς αυτά που λες κι εσύ παρακάτω! Μείωση του εισητηρίου και κατάργηση των παράλληλων γραμμών. Αυτό ούτε μελέτη θέλει, ούτε δουλειά και μπορεί να γίνει άμεσα! Απλά πρέπει να ληφθούν και κάποια παράλληλα μέτρα, για να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους συρμούς του αεροδρομίου.
(08-03-2013, 02:30 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Να υποθέσω ότι διάβασες μόνο την Πρόταση 1 και μετά βαρέθηκες ε; Tongue Γιατί στην πρόταση 2 λέω ακριβώς αυτά που λες κι εσύ παρακάτω! Μείωση του εισητηρίου και κατάργηση των παράλληλων γραμμών. Αυτό ούτε μελέτη θέλει, ούτε δουλειά και μπορεί να γίνει άμεσα! Απλά πρέπει να ληφθούν και κάποια παράλληλα μέτρα, για να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους συρμούς του αεροδρομίου.

Όχι το 2ο είναι σωστό. Το διάβασα άλλα τι μπορεί να γίνει για να μην έχει στίβαγμα το μετρό μέχρι το αεροδρόμιο; Αύξηση δρομολογίων δεν γίνεται ειδικά τώρα που θέλουμε έξτρα οδηγούς για τους νέους σταθμούς.
Εδώ μπαίνει και το εξής: Πόσο σωστό είναι να εξαναγκάσεις κάποιον να πάει με το μετρό; Ξέρω κόσμο (ηλικιωμένους) που δεν το θέλει καθόλου. Και μέχρι τώρα όπου υπάρχει μετρό υπάρχουν και κορμοί λεωφορείων οι οποίοι δεν είναι τελείως άδειοι.

Το 1ο είναι δύσκολο και αμφίβολο αν θα μπορούσε να γίνει.
(08-03-2013, 10:38 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Όχι το 2ο είναι σωστό. Το διάβασα άλλα τι μπορεί να γίνει για να μην έχει στίβαγμα το μετρό μέχρι το αεροδρόμιο; Αύξηση δρομολογίων δεν γίνεται ειδικά τώρα που θέλουμε έξτρα οδηγούς για τους νέους σταθμούς.
Εδώ μπαίνει και το εξής: Πόσο σωστό είναι να εξαναγκάσεις κάποιον να πάει με το μετρό; Ξέρω κόσμο (ηλικιωμένους) που δεν το θέλει καθόλου. Και μέχρι τώρα όπου υπάρχει μετρό υπάρχουν και κορμοί λεωφορείων οι οποίοι δεν είναι τελείως άδειοι.

Το 1ο είναι δύσκολο και αμφίβολο αν θα μπορούσε να γίνει.
Καλά αύξηση δρομολογίων δε γίνεται έτσι κι αλλιώς, γιατί θα πέσουν πάνω στον προαστιακό! Ήδη είναι τσίμα τσίμα τα δρομολόγια. Αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι αυτό που είπα και πιο πάνω: Ή το κάνεις express χωρίς να σταματάει στους ενδιάμεσους σταθμούς ή το κάνεις "Χ95" δηλαδή μόνο επιβίβαση προς αεροδρόμιο και μόνο αποβίβαση προς Αθήνα. Όσο για το αν είναι σωστό να μη δίνεις στον άλλο επιλογή: Έχεις ένα δίκιο, όμως νομίζω έχει φτάσει σ' ένα σημείο η κατάσταση που δε μας παίρνει για τέτοιες "πολυτέλειες!" Όταν κάτι τρώει οχήματα, οδηγούς κτλ κι είναι παράλληλο με τα ΜΣΤ πρέπει να κόβεται! Μην κοιτάς οι κορμοί στην αστική ζώνη δεν εξυπηρετούν μόνο τους ηλικιωμένους, αλλά και όσους πάνε σε κάποια στάση μεταξύ των σταθμών του μετρό! Κι επίσης πόσοι ηλικιωμένοι νομίζεις πάνε βόλτα στο αεροδρόμιο;
(08-03-2013, 02:03 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Καλά αύξηση δρομολογίων δε γίνεται έτσι κι αλλιώς, γιατί θα πέσουν πάνω στον προαστιακό! Ήδη είναι τσίμα τσίμα τα δρομολόγια. Αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι αυτό που είπα και πιο πάνω: Ή το κάνεις express χωρίς να σταματάει στους ενδιάμεσους σταθμούς ή το κάνεις "Χ95" δηλαδή μόνο επιβίβαση προς αεροδρόμιο και μόνο αποβίβαση προς Αθήνα. Όσο για το αν είναι σωστό να μη δίνεις στον άλλο επιλογή: Έχεις ένα δίκιο, όμως νομίζω έχει φτάσει σ' ένα σημείο η κατάσταση που δε μας παίρνει για τέτοιες "πολυτέλειες!" Όταν κάτι τρώει οχήματα, οδηγούς κτλ κι είναι παράλληλο με τα ΜΣΤ πρέπει να κόβεται! Μην κοιτάς οι κορμοί στην αστική ζώνη δεν εξυπηρετούν μόνο τους ηλικιωμένους, αλλά και όσους πάνε σε κάποια στάση μεταξύ των σταθμών του μετρό! Κι επίσης πόσοι ηλικιωμένοι νομίζεις πάνε βόλτα στο αεροδρόμιο;

Όπως το θέτεις έχεις δίκιο. Οι μεγάλες λεωφόροι πρέπει να έχουν 1-2 γραμμές λεωφορείων ή τρόλεϊ άσχετα από το μετρό με καλή συχνότητα (5-10 λεπτά). Άλλα όχι παραπάνω γιατί όπως λες είναι σπατάλη. Θα μπορούσαν να κοπούν όλες οι γραμμές λεωφορείων για αεροδρόμιο και να μείνει μία μόνο καλή με καλή συχνότητα από κάποιο κεντρικό σημείο και όπως είπαμε να πέσει το εισιτήριο στο μετρό και να μειωθεί ο αριθμός λεωφορείων που χρησιμοποιείται ώστε να μειωθούν τα έξοδα.
(08-03-2013, 02:53 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Όπως το θέτεις έχεις δίκιο. Οι μεγάλες λεωφόροι πρέπει να έχουν 1-2 γραμμές λεωφορείων ή τρόλεϊ άσχετα από το μετρό με καλή συχνότητα (5-10 λεπτά). Άλλα όχι παραπάνω γιατί όπως λες είναι σπατάλη. Θα μπορούσαν να κοπούν όλες οι γραμμές λεωφορείων για αεροδρόμιο και να μείνει μία μόνο καλή με καλή συχνότητα από κάποιο κεντρικό σημείο και όπως είπαμε να πέσει το εισιτήριο στο μετρό και να μειωθεί ο αριθμός λεωφορείων που χρησιμοποιείται ώστε να μειωθούν τα έξοδα.
Συμφωνώ απόλυτα σ' αυτό που λες για τις μεγάλες λεωφόρους που έχουν μετρό (Βουλιαγμένης, Ιερά Οδός, Μεσογείων κτλ.) ότι πρέπει να περιοριστόυν όλες οι γραμμές εκτός από 1-2. Όμως να κοπούν τα λεωφορεία του Αεροδρομίου δεν γίνεται καθώς το Χ93 εξυπηρετεί την Κηφισού, το Σταθμό Υπεραστικών της Λιοσίων και την Εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης, το Χ95 Μαραθώνος και μαζί με το Χ93 το ΣΕΑ Αττικής Οδού και τις Αττικές Διαδρομές μέρη που δεν έχουν καμία άλλη συγκοινωνία, το Χ96 εκτός απ' το λιμάνι του Πειραιά έχει σχεδόν όλη την Παραλιακή και τη Βάρη και το Χ97 έχει όλη την Βουλιαγμένης. Δηλαδή μιλάμε για σημαντικούς οδικούς άξονες και δεν μπορείς να υποχρέωνεις τον άλλον να κάνει ένα κάρο μετεπιβιβάσεις όταν έχει βαλίτσες γιατί πολύ απλά θα βρει άλλο τρόπο μετακίνησης με συνέπεια την απώλεια επιβατικόυ κοινού. Μια λύση είναι η μείωση των χρόνων διαδρομής των συγκεκριμένων γραμμών καθώς γενικά οι χρόνοι τους είναι σχετικά large με αποτέλεσμα να κάθονται οχήματα στις Αφέτηριες-Τέρματα ακόμη και μισή ώρα χωρίς να μεσολάβει κάποιο διάλειμμα. Άμα σφίξουν οι χρόνοι θα υπάρξει μέιωση των απαιτόυμενων οχημάτων για την εκτέλεση των σημερινών δρομολογίων. Επίσης, άμα θέλουμε τόσο να εξοικονομήσουμε οχήματα υπάρχουν ένα σωρό τρόποι. Εκτός από τις τροποιποιήσεις που θα γίνουν με το άνοιγμα των νέων σταθμών υπάρχουν γραμμές που ακόμα μπαίνουν στο κέντρο και δεν εξυπηρετούν στην πραγματικότητα σημαντικόυς οδικόυς άξονες είτε εξυπηρετόυν μαζί με άλλες γραμμές ασυντόνιστα π.χ. Β8, Γ9, Γ10, Α11/Β11, Γ12, Α13, Β15, 838/914 κ.α. και υπάρχουν και γραμμές που έχουν πολύ λίγες διαφορές οι οποίες θα μπορούσαν να συγχωνευτούν ώστε να υπάρχει και όφελος οχημάτων αλλά και καλύτερη εξυπηρέτηση επιβατών π.χ. 022/060, 409/413, 416/418, 731/748 κ.α.
(09-03-2013, 11:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Συμφωνώ απόλυτα σ' αυτό που λες για τις μεγάλες λεωφόρους που έχουν μετρό (Βουλιαγμένης, Ιερά Οδός, Μεσογείων κτλ.) ότι πρέπει να περιοριστόυν όλες οι γραμμές εκτός από 1-2. Όμως να κοπούν τα λεωφορεία του Αεροδρομίου δεν γίνεται καθώς το Χ93 εξυπηρετεί την Κηφισού, το Σταθμό Υπεραστικών της Λιοσίων και την Εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης, το Χ95 Μαραθώνος και μαζί με το Χ93 το ΣΕΑ Αττικής Οδού και τις Αττικές Διαδρομές μέρη που δεν έχουν καμία άλλη συγκοινωνία, το Χ96 εκτός απ' το λιμάνι του Πειραιά έχει σχεδόν όλη την Παραλιακή και τη Βάρη και το Χ97 έχει όλη την Βουλιαγμένης. Δηλαδή μιλάμε για σημαντικούς οδικούς άξονες και δεν μπορείς να υποχρέωνεις τον άλλον να κάνει ένα κάρο μετεπιβιβάσεις όταν έχει βαλίτσες γιατί πολύ απλά θα βρει άλλο τρόπο μετακίνησης με συνέπεια την απώλεια επιβατικόυ κοινού. Μια λύση είναι η μείωση των χρόνων διαδρομής των συγκεκριμένων γραμμών καθώς γενικά οι χρόνοι τους είναι σχετικά large με αποτέλεσμα να κάθονται οχήματα στις Αφέτηριες-Τέρματα ακόμη και μισή ώρα χωρίς να μεσολάβει κάποιο διάλειμμα. Άμα σφίξουν οι χρόνοι θα υπάρξει μέιωση των απαιτόυμενων οχημάτων για την εκτέλεση των σημερινών δρομολογίων. Επίσης, άμα θέλουμε τόσο να εξοικονομήσουμε οχήματα υπάρχουν ένα σωρό τρόποι. Εκτός από τις τροποιποιήσεις που θα γίνουν με το άνοιγμα των νέων σταθμών υπάρχουν γραμμές που ακόμα μπαίνουν στο κέντρο και δεν εξυπηρετούν στην πραγματικότητα σημαντικόυς οδικόυς άξονες είτε εξυπηρετόυν μαζί με άλλες γραμμές ασυντόνιστα π.χ. Β8, Γ9, Γ10, Α11/Β11, Γ12, Α13, Β15, 838/914 κ.α. και υπάρχουν και γραμμές που έχουν πολύ λίγες διαφορές οι οποίες θα μπορούσαν να συγχωνευτούν ώστε να υπάρχει και όφελος οχημάτων αλλά και καλύτερη εξυπηρέτηση επιβατών π.χ. 022/060, 409/413, 416/418, 731/748 κ.α.
Μα μετεπιβιβάσεις έτσι κι αλλιώς γίνονται! Δεν καλύπτουν και ΟΛΟ το λεκανοπέδιο οι γραμμές αυτές! Αν δεν είσαι τυχερός να μένεις ακριβώς δίπλα σε στάση, θα την κάνεις τη μετεπιβίβαση! Εγώ ας πούμε μένω Αγ.Αναργύρους. Τα ΚΤΕΛ Λιοσίων είναι κοντά, αλλά με τα πόδια δεν πας. Άρα δε θα πάρω λεωφορείο για να πάω; Ή θα πάρω τον Προαστιακό και θα κάνω αλλαγή στο ΣΚΑ! (Φτου κακά...) Θέλω να πω τη μετεπιβίβαση οι περισσότεροι δεν τη γλυτώνουμε έτσι κι αλλιώς! Τι να πάρω το λεωφορείο για να πάω στη στάση του αεροδρομιακού, τι να το πάρω για να πάω στο σταθμό του μετρό! (η του προαστιακού) Μα και οι περιοχές που εξυπηρετούνται από τα express (πλην της Μεσογείων/Μαραθώνος και της Παραλιακής) από σπόντα εξυπηρετούνται. Μου λες το Χ93 περνάει από Κηφισού κι από Ν.Φιλαδέλφεια. ΟΚ, αλλά θα πέρναγε αν δεν ήταν απο 'κει τα ΚΤΕΛ; Η Λεωφ.Καβάλας πχ γιατί δεν έχει απευθείας σύνδεση; Η Ιερά Οδός; Η Ν.Σμύρνη; (και τόσες άλλες περιοχές;;...) Απλά επειδή θα περνούσε που θα περνούσε απο Κηφισό για τα ΚΤΕΛ, σου λέει ας βάλουμε και μια στάση στο Περιστέρι!
Και για το ΣΕΑ το ίδιο ισχύει (και τις Αττικές Διαδρομές) Το άλλο ΣΕΑ της Αττικής Οδού στον Ασπρόπυργο εξυπηρετείται από καμια γραμμή; Όχι! Κι επίσης το ΣΕΑ είχε μια χαρά τοπική γραμμή από την Κάντζα, ας την ξαναβάλουν εν ανάγκη. Όσο για τις Αττικές Διαδρομές, δεν εξυπηρετούν κανέναν άλλο παρά μόνο τους εργαζόμενους της Αττικής Οδού! Αν έχουνε τέτοια ανάγκη μεταφοράς και δε μπορούν να βάλουν δικό τους βανάκι, τότε ας αφήνουν τα λεωφορεία του ΟΣΥ να περνάνε ΤΖΑΜΠΑ κι εγώ δε στις κόβω τις γραμμές! Ε μα πια! Το Χ96 είπα κι εγώ να διατηρηθεί, γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική. Το Χ97 τώρα ακόμη χρειάζεται, όταν όμως πάει το μετρό στο Ελληνικό πιστεύω πρέπει να φύγει. Ίσως να 'κανε μια παράκαμψη το Χ96 για εξυπηρετήσει το νότιο τμήμα της Λ.Βουλιαγμένης, αν και δεν το βρίσκω απαραίτητο. Έτσι κι αλλιώς και στη Βουλιαγμένης με ταξί/λεωφορείο βγαίνανε. (είπαμε, εκτός απ' αυτούς που έμεναν διπλα στις στάσεις. Αλλά πόσοι είναι αυτοί; ) Δεν είναι τίποτα γι' αυτούς να κατέβουν λίγο πιο κάτω στην Ποσειδωνος. Και καλές οι αλλαγές/συγχωνεύσεις που προτείνεις, αλλά είναι σταγόνα στον ωκεανό! Και κυρίως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 18ΜΕΤΡΑ!!!

Σημειωτέον, ούτε εγώ είμαι βέβαιος ότι πρέπει να κοπούν οι γραμμές αυτές, όχι όμως για τους λόγους που ανέφερες. Απλά φοβάμαι πως στο μετρό θα γίνεται ΠΑΝΙΚΟΣ... και δεν υπάρχει δυνατότητα να πυκνώσουν τα δρομολόγια!
Οι λόγοι που επιβάλλουν επί του παρόντος τουλάχιστον μια αξιόπιστη γραμμή αεροδρομίου σαν το Χ95 είναι πολλοί :

α) Οι ενδιάμεσες στάσεις. Κι όμως ανεβοκατεβαίνουν αρκετοί επιβάτες. Δεν είναι μόνοι οι Αττικές Διαδρομές και το ΣΕΑ. Είναι και ο ΑLPHA, το Ηoliday Inn, το ΙΚΕΑ, το LeroyMerlin, o Κωτσόβολος, τα Cargo. Όλα αυτά ΔΕΝ προσεγγίζονται με το τρένο. Φανταστείτε τώρα εργαζόμενους που πιάνουν δουλειά στις 06:00, στις 07:00 ή 08:00 το πρωί να πρέπει να μπούν στο μετρό, να αλλάξουν τρένο στην Πλακεντία γιατί τα δρομολόγια είναι μισάωρα, να κατεβούν στο Κορωπί και να ξαναμπούν στο τοπικό να τους πάει στο ΙΚΕΑ ή στα Cargo. Το ίδιο και ο κόσμος που πάει να ψωνίσει. Ξεχάστε το!

β) Όσο δεν εφαρμόζεται στην Αθήνα το προφανές, δηλ. το ζωνικό εισιτήριο που ακριβαίνει ανάλογα με την απόσταση και όχι ανάλογα το μέσο μεταφοράς, δεν πρόκειται ο κόσμος να εγκαταλείψει τα λεωφορεία - όχι μόνο του αεροδρομίου, αλλά ούτε και τα άλλα που πηγαίνουν παράλληλα με το μετρό.
O ecoj γράφει πιό πάνω ότι αφού το εισιτήριο έχει τα ίδια λεφτα "κανείς δεν κάθεται στο 12 ή στο Α13". Κι όμως, εγώ που επί 10 χρόνια έπαιρνα κάτρα ετήσια για όλα τα μέσα, πέρσι και φέτος με το οικονομικό χάλι στο οποίο μας οδήγησαν, δεν ήθελα να δώσω 250 € παραπάνω. Και ναι, κάθομαι στο 12, στο Α13, στο Α5, στο Α4, στο 040, στο 049 και πηγαίνω Αμπελοκήπους με το 3, 10, 13, 550. Μαζί με μένα πάμπολλοι που δεν έχουν ή δεν θέλουν να δώσουν 25€ το μήνα παραπάνω. Αφήστε που έτσι όπως αραίωσε η κίνηση στους δρόμους, πολλές φορές το χάσιμο χρόνου είναι μηδαμινό σε σχέση με το κέρδος που έχεις σε χρήματα.
Θα ήταν βέβαια αλλιώς το πράγμα αν υπήρχε ζωνική χρέωση, αφού όμως δεν υπάρχει διατηρούμε (από ανάγκη) ένα στρεβλό σύστημα και βάζουμε 18μετρα λεωφορεία πάνω από το μετρό για να σηκώσουν τους επιβάτες που θέλουν να πάνε πιό οικονομικά.

Ακόμη όμως και τα 10 χρόνια που είχα κάρτα για όλα τα μέσα, όποτε ταξίδευα από το Βενιζέλο ή πήγαινα στο ΙΚΕΑ, μόνο το Χ95 χρησιμοποιούσα γιατί απλά το κάλυπτε η κάρτα απεριορίστων, πήγαινε γρήγορα και αξιόπιστα και δεν έβλεπα το λόγο να σκορπίσω € 6 ή τώρα 8 για να πάω (ίσως και πιό αργά) με το τρένο. Ας είχαν ενιαία τιμή τα εισιτήρια αεροδρομίου και σίγουρα αρκετοί επιβάτες θα άλλαζαν μέσο.

γ) Το μόνο πράγμα το οποίο θεωρώ σπατάλη στο Χ95 είναι η διαδρομή Νομισματοκοπείο - Αθήνα την ημέρα. Εκεί πράγματι δεν υπάρχει λόγος να κυκλοφορεί, αφού καλύπτεται υπέργεια από το Α5/Β5 και υπόγεια από το μετρό ανά 4λεπτο στην αιχμή. Για τη νύχτα από 00:00 μέχρι 05:30 εννοείται πώς η θέση του παραμένει στο Σύνταγμα.
O Alpha και το Holiday Inn είναι στο ΣΕΑ οπότε ό,τι είπα γι' αυτό ισχύει και για εκείνα. (περι τοπικής γραμμής από Κάντζα) Στο ΙΚΕΑ και στο Leroy Merlin (και στο Cargo...) πάει ωραιότατα το εσωτερικό του αεροδρομίου από το κτίριο αφίξεων, εγώ αυτό χρησιμοποιώ πάντα και δεν έχω συναντήσει πρόβλημα ποτέ! (εκτός κι αν έχεις πολλά ψώνια, αλλά εκεί ούτε το Χ95 σ' εξυπηρετεί! Θες αυτοκίνητο!) Τώρα όσο για τα υπόλοιπα εννοείται ότι μιλάμε για ενιαίο εισητήριο ή ζωνικό όπως λες. Αν δε γίνει αυτό, δεν πρέπει να κοπεί ούτε μισό λεωφορείο, οπότε δεν έχει νόημα να μιλάμε για τροποποιήσεις και προτάσεις εδώ! (αλλά επειδή μ' αρέσει να κάνω σενάρια, το θεωρώ ως θέσφατο για να 'χω λόγο! Big GrinBig Grin) Για μένα έτσι όπως είναι το πράγμα αυτή τη στιγμή, μέχρι και το κόψιμο των 106/126/136/137 στο Συγγρού-Φιξ ήταν λάθος!
(10-03-2013, 04:06 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]O Alpha και το Holiday Inn είναι στο ΣΕΑ οπότε ό,τι είπα γι' αυτό ισχύει και για εκείνα. (περι τοπικής γραμμής από Κάντζα) Στο ΙΚΕΑ και στο Leroy Merlin (και στο Cargo...) πάει ωραιότατα το εσωτερικό του αεροδρομίου από το κτίριο αφίξεων, εγώ αυτό χρησιμοποιώ πάντα και δεν έχω συναντήσει πρόβλημα ποτέ! (εκτός κι αν έχεις πολλά ψώνια, αλλά εκεί ούτε το Χ95 σ' εξυπηρετεί! Θες αυτοκίνητο!) Τώρα όσο για τα υπόλοιπα εννοείται ότι μιλάμε για ενιαίο εισητήριο ή ζωνικό όπως λες. Αν δε γίνει αυτό, δεν πρέπει να κοπεί ούτε μισό λεωφορείο, οπότε δεν έχει νόημα να μιλάμε για τροποποιήσεις και προτάσεις εδώ! (αλλά επειδή μ' αρέσει να κάνω σενάρια, το θεωρώ ως θέσφατο για να 'χω λόγο! Big GrinBig Grin) Για μένα έτσι όπως είναι το πράγμα αυτή τη στιγμή, μέχρι και το κόψιμο των 106/126/136/137 στο Συγγρού-Φιξ ήταν λάθος!

Τα 106/126/136/137 τι νόημα είχαν όταν πήγαιναν κέντρο? Το μόνο που 'καναν ήταν να καταναλώνουν άσκοπα καύσιμα και εργατοώρες συν ότι επιβάρυναν την κίνηση στο κέντρο. Γενικά κάθε άξονας με μετρό θέλει μια το πολύ δύο γραμμες παράλληλες στο μετρό με μια συχνότητα γύρω στο 10λεπτο και είναι οκ ακόμη και με το σημερινό σύστημα εισητήριων/καρτών. Βέβαια το καλύτερο είναι να έιχαμε ηλεκτρονικό εισητήριο όπου η χρέωση θα είναι ανάλογα με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44