Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
@ mercedes elbo : Χαίρομαι που "ξέθαψες" το link της κουβέντας που είχα ξεκινήσει πριν δυο χρόνια (που να φανταζόμουν σε τι χάλια θα φτάναμε σήμερα ...)

Όσον αφορά τις άλλες προτάσεις που διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον, να επανέλθω και να συμπληρώσω τα εξής :

Α1 : Καλώς ή κακώς, όσο δεν πάει τραμ στον Πειραιά, ο κορμός της παραλιακής θα είναι το κύριο μέσο μεταφοράς. Ξαναπροτείνω τη μετατροπή του σε Express E1 ώστε οι ενδιάμεσες στάσεις να εξυπηρετούνται από το τράμ και να αποκτήσει (και αυτό) επιτέλους κάποιο λόγο ύπαρξης. Συμφωνώ με τον mercedes elbo. Αν και θα πρέπει να αρκεστούμε στα ... 8 οχήματα επί 15' συχνότητα.

101/Β1 Και εδώ πολύ ωραία πρόταση του mercedes elbo. Αν γινόταν κάτι τέτοιο (Δυτ. Αερολιμένας - Αλίμου - Στ. Αλίμου - Αργυρούπολη), τότε περισσεύει και το 247. Ρεαλιστική συχνότητα (και εδώ) δυστυχώς βλέπω το 15λεπτο.

Α2/Β2/Ε22, Α3/Β3 : Ισχύουν ό,τι έλεγα και στην αρχική κουβέντα πριν δύο χρόνια.

Α4 : Εδώ μας εξέπληξε ευχάριστα ο ΟΑΣΑ. Η λύση της συγχώνευσης του 208 με το Α4 κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ επιτυχημένη, καθώς αφ΄ενός δεν απέκοψαν τελείως την Ηλιούπολη από την οδική σύνδεση με την Αθήνα, αφ' ετέρου στηρίζεται όσο χρειάζεται η Βουλιαγμένης στην αρχή της. Ο κόσμος εξ άλλου το τιμάει, καθώς από Σύνταγμα και ειδικά Μακρυγιάννη έχει καλή ροή επιβατών. Συντονισμός δρομολογίων (από Αγ. Δημήτριο) με το 154 μπορεί να γίνει τα ΣΚ, που πέφτει η συχνότητα του Α4.

Α5/Β5 : Ό,τι έλεγα και παλιότερα. Απ' ευθείας Μεσογείων (χωρίς Τσακό) και τέρμα στα όρια της Αγ. Παρασκευής, γιατί όχι και στο Στ. Πλακεντίας που λεει και ο meganium. Ο Γέρακας και γενικά η Μαραθώνος θέλουν βελτιώσεις, καθώς σκόρπισαν οι γραμμές ανάμεσα σε Πλακεντίας και Νομ/κοπείο χωρίς κάποια διαφαινόμενη λογική.

Α7 : Το κόψιμο στον Πλάτανο έγινε (αν και με χάλια συχνότητα) και ήδη φαίνονται αποτελέσματα : Η ροή των λεωφορείων είναι πολύ πιο ομαλή και από την Κάνιγγος βλέπεις αναχωρήσεις στην ώρα τους (πράγμα που είχε να γίνει χρόνια).
Για το ότι πρέπει να μπεί Ιπποκράτους, συμφωνούμε όλοι, καθώς έχει μείνει στην ουσία χωρίς συγκοινωνία το κομμάτι Κηφισίας - Στ. Αμπελόκηποι - Ιπποκράτους. Εκτός κι αν εννοούν "συγκοινωνία" το ένα μιντάκι του 230 που περνάει μια στο εικοσάλεπτο και αν ...

Α8/Β8 : Το Α8 μένει ως έχει καθώς είναι πολύ επιτυχημένο και άκρως απαραίτητο στην Πατησίων. Το Β8 μπορεί να γίνει τοπικό, όπως λέει ο Giannis, όμως εγώ προτείνω συνένωσή με το 605 και να κάνει το εξής δρομολόγιο : Μεταμόρφωση - Φιλαφέλφεια - Στ. Ανω Πατησίων - Περισσός.

Β9 : Το Α9 το "ξεφορτώθηκαν" - η συχνότητα όμως του Β9 δεν είναι καλή. To τμήμα Στ. Κηφισιάς δεν παίζει λόγω οχημάτων 18μετρων.

Γ9 : Στηρίζει την Αχαρνών και δεν μπορεί να κοπεί εύκολα στα Πατήσια. Ας παραμείνει έτσι όπως είναι, αρκεί να αλλάξουν την αρίθμηση (Α9 για Μεταμόρφωση/Κάτω Κηφισιά, Β9 για Κόκκινο Μύλο/Αχαρναί)

Α10/Β10 : Όντως οι διαφοροποιήσεις τους είναι ελάχιστες και πρέπει να ενωθούν σε μία γραμμή. Το ίδιο και τα Α/Β11.

Β12 : Να γίνει Α12 για λόγους τάξης στην αρίθμηση και καλώς έχει όπως έχει.

Α13 : Ό,τι απέμεινε (και σωστά) από τους "κορμούς" Περιστερίου. Αν είχε καλύτερο σημείο αφετηρίας στην Αθήνα, θα στήριζε πολύ καλύτερα τον Κολωνό και το τρόλλεϋ 12. Ή μήπως υπάρχει εθελοντής, που θα κατέβει Ζήνωνος και Μενάνδρου στις 23:00 να πάρει από εκεί το λεωφορείο ;;
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το 051, αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος.

Α15/Β15 : Καλώς έχουν και δεν αλλάζουμε κάτι.

Α16/Β16/Γ16 : Το πρόβλημα της γραμμής είναι η διάσπασή της μεταξύ των αξόνων Ιεράς Οδού και Λ. Αθηνών. Θεωρώ ότι πρέπει να
ξεκαθαρίσει η πορεία των γραμμών για να μην έχουμε δρομολόγια ανά ... μιάμιση ώρα.
Η λογική λέει ότι, αφού η Ελευσίνα έχει και τα ΚΤΕΛ Μεγάρων (ενώ ο Ασπρόπυργος όχι) που πάνε Express από ΝΕΟΑΚ, η αστική συγκοινωνία Αθήνα- Ελευσίνα πρέπει να περνάει από την Ιερά Οδό και η γραμμή Αθήνα - Ασπρόπυργος από την Λ. Αθηνών.

Άρα προτείνεται : Α16 ΑΘΗΝΑ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (μέσω ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ) και Β16 ΑΘΗΝΑ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (μέσω Λ. ΑΘΗΝΩΝ), με αναχωρήσεις 1 προς 1 εναλλάξ. Κάνω και τη σχετική επαναρίθμηση για να φύγουν τα "Γ" και να μπεί τάξη.

Για όποιον πρέπει να μετακινηθεί από Λ. Αθηνών προς Ελευσίνα, υπάρχει ο συνδυασμός Α15 + 845 (αλλαγή στα ΤΕΙ) ή Β16 + 845 ή Α16 (αλλαγή μετά το Δαφνί).

Β18/Γ18 : Δεν θα άλλαζα τίποτα, καθώς και οι δύο συνδέσεις χρειάζονται (Ράλλη/Λαμπράκη). Το μόνο που θέλει είναι να αλλάξει το "Γ18" σε "Α18 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΕΡΑΜΑ (μέσω ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ)" για να γίνει σωστή η αρίθμηση.
Να πω την αποψη μου για τα αεροδρομιακα.Για το βραδυ να παραμεινει ως εχει. Θα αυξηθει ο χρονος διαδρομης(ηδη μειωσαν τα δρομολογια).Για το Χ95 γιατι ειναι προβληματικη η διαδρομη;πολλες φορες κανει στασεις σε ολες(οπου επιτρεπεται).Για τις εσωτερικες βολτες αν ειναι να κοπουν γιατι να μην κοπει η σταση στο(κεντρο λειτουργειας της αττικης οδου) περισσοτερο χρονο κανει και λιγοτερο κοσμος εξυπηρετει σε σχεση με τις στασεις του αεροδρομιου.

(14-11-2011, 12:16 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]@ mercedes elbo : Χαίρομαι που "ξέθαψες" το link της κουβέντας που είχα ξεκινήσει πριν δυο χρόνια (που να φανταζόμουν σε τι χάλια θα φτάναμε σήμερα ...)

Όσον αφορά τις άλλες προτάσεις που διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον, να επανέλθω και να συμπληρώσω τα εξής :

Α1 : Καλώς ή κακώς, όσο δεν πάει τραμ στον Πειραιά, ο κορμός της παραλιακής θα είναι το κύριο μέσο μεταφοράς. Ξαναπροτείνω τη μετατροπή του σε Express E1 ώστε οι ενδιάμεσες στάσεις να εξυπηρετούνται από το τράμ και να αποκτήσει (και αυτό) επιτέλους κάποιο λόγο ύπαρξης. Συμφωνώ με τον mercedes elbo. Αν και θα πρέπει να αρκεστούμε στα ... 8 οχήματα επί 15' συχνότητα.

101/Β1 Και εδώ πολύ ωραία πρόταση του mercedes elbo. Αν γινόταν κάτι τέτοιο (Δυτ. Αερολιμένας - Αλίμου - Στ. Αλίμου - Αργυρούπολη), τότε περισσεύει και το 247. Ρεαλιστική συχνότητα (και εδώ) δυστυχώς βλέπω το 15λεπτο.
Τα έβαγαλα με συχνότητα 10' γιατί αν δεν κάνω λάθος το Α1 παίρνει 9 οχήματα, το Β1 6 και το 101 4. Σύνολο 19. Επίσης μετα την έλευση του μετρό στο Ελληνικό μπορούν να κοπούν 210 (5 οχήματα) και 247 (2 οχήματα).
(15-11-2011, 08:22 PM)chris747 Έγραψε: [ -> ]...Για το Χ95 γιατι ειναι προβληματικη η διαδρομη;πολλες φορες κανει στασεις σε ολες(οπου επιτρεπεται).
...
Διότι οι περισσότεροι επιβάτες κατεβαίνουν στην Πλατεία Αμπελοκήπων, τον Ευαγγελισμό και το Σύνταγμα. Παρακάμπτοντας την Μαραθώνας αυξάνει την ταχύτητα και συνεπώς το επίπεδο εξυπηρέτησης των τουριστών και των άλλων επιβατών.

το 230 πρεπει να γινει ΝΕΚΡ.ΖΩΓΡΑΦΟΥ-ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
(17-11-2011, 06:59 PM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]το 230 πρεπει να γινει ΝΕΚΡ.ΖΩΓΡΑΦΟΥ-ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ

Γιατί; Για να πηγαίνει από Πανεπιστήμιο μέχρι Συγγρού παράλληλα με το μετρό, το Α2 το Β2 και το Ε22;

Μια χαρά είναι στην Ακρόπολη και εξυπηρετεί τοπικά την κίνηση προς τον πεζόδρομο Φιλοπάππου/Απ. Παύλου/Διον. Αεροπαγίτου και το πιό όμορφο σημείο της Αθήνας.

Το πρόβλημά του είναι τα αραιά δρομολόγια και τα 8μετρα οχήματα. Κάτι από τα δύο πρέπει να αλλάξει.
δυσκολο να μπουν 12 μετρα και τα δρομολογια στην αιχμη ειναι 15λεπτα
(17-11-2011, 07:43 PM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]δυσκολο να μπουν 12 μετρα και τα δρομολογια στην αιχμη ειναι 15λεπτα

Το μόνο πρόβλημα για τα 12μετρα είναι η διαδρομή Γουδί - Λεωφ. Παπάγου στο πήγαινε. Αν τροποποιούσαν τη διαδρομή και τα έβαζαν μέσω Γ. Παπανδρέου (όπως στην επιστροφή) θα χωρούσαν τέλεια.

Η συχνότητα κάποτε ήταν και 10/12 και πάλι δεν έφτανε. Σήμερα που είναι 15/20, στο κομμάτι Γουδί-Αμπελόκηποι οι συνθήκες μεταφοράς είναι απαράδεκτες.
Το 230 θεωρώ πως έχει μια καλή διαδρομή, όμως υπερφορτώνεται με τα νέα μειωμένα δρομολόγια. Αρκετές γραμμές το "έπαθαν" αυτό και σταδιακά έχασαν την επιβατική τους κίνηση, αφού το επιβατικό κοινό έχανε και την υπομονή του...

Να σημειώσω εν αντιθέσει την έξυπνη απόφαση του ΟΑΣΑ να προσθέσει στάση και για το 227 στην οδό Αθ. Διάκου προς Παγκράτι: φαίνεται ότι ο ΟΑΣΑ έλαβε ως δεδομένο ότι τα τρόλλεϋ -δυστυχώς- δεν θα σταματήσουν να πραγματοποιούν αυτήν την άχρηστη περιφορά στου Μακρυγιάννη και έτσι ανακουφίζει τη μετεπιβίβαση των προερχομένων από τα νότια/νοτιοδυτικά ή από την Ακρόπολη (πεζούς ή επιβάτες μετρό) με τη στάση αυτή στη Διάκου, όπου θα σταματά και το 227, πλων των 2,4,11.
Με αφορμή την επικείμενη λειτουργία (τον Ιούνιο) των 4 νέων σταθμών του Μετρό στη λεωφ. Βουλιαγμένης, θέτω τις εξής προτάσεις αναφορικά με την τύχη των κορμών και του express, που έχουν διατυπωθεί και σε άλλη ενότητα στο forum, αλλά καλό θα ήταν να συζητηθούν καλύτερα εδώ:

Α3/Β3: Ενοποίηση σε μία γραμμή με κάθοδο προς Γλυφάδα από Σ. Καράγιωργα και άνοδο προς Ακαδημία από Ναπολέοντος Ζέρβα/Ζέππου. Το κομμάτι που εξυπηρετούν αυτές οι γραμμές στην περιοχή της Γλυφάδας και δεν καλύπτεται από τον ενοποιημένο κορμό να πάει σε άλλες ως εξής:
- Για το Β3 το κομμάτι που μένει εκτός κάλυψης από την ενοποίηση θα μπορεί να εξυπηρετείται από το 205.
- Για το Α3 το κομμάτι της Ευρυάλης μπορεί να πάει σε νέα τοπική γραμμή, με αφετηρία στο παλιό αεροδρόμιο (Κων. Καραμανλή & Αλ. Παναγούλη) και κυκλική διαδρομή έως το στ. Ελληνικού. Για τη γραμμή αυτή απαιτείται μόνο ένα όχημα που μπορεί να εξοικονομηθεί από κάπου αλλού με τις περικοπές.

Α4: Τοπικοποιείται και γίνεται τροφοδοτική στο στ. Αγίου Δημητρίου, δεδομένου ότι το ενοποιημένο Α3/Β3 θα έχει εξαιρετικές συχνότητες.

Χ97: Συζητήσεις επί συζητήσεων για την τύχη όλων των γραμμών σε Ηλιούπολη, Άλιμο, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Γλυφάδα και όποιες άλλες περιοχές επηρεάζονται από την επέκταση του Μετρό στα νοτιότερα, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει θιγεί η γραμμή αυτή πουθενά.
Σήμερα το Χ97 φτάνει στο στ. Δάφνης. Λογικό, γιατί αφενός έτσι ήταν από την αρχή της δημιουργίας του, δεδομένου ότι τότε το Μετρό δεν έφτανε στον Αγ. Δημήτριο, αλλά κατέληγε στη Δάφνη, και με τη λειτουργία του νέου σταθμού Αγ. Δημητρίου δε μεταφέρθηκε εκεί, διότι εκτιμώ πως θα υπήρχε και θέμα χωρητικότητας.
Πλέον, με το Μετρό να φτάνει μέχρι το Ελληνικό, πιστεύω πως η καλύτερη λύση θα είναι να έχει ως αφετηρία το στ. Ελληνικού. Έτσι κι αλλιώς οι θέσεις των σημερινών στάσεων του Χ97 μέχρι το ύψος του νέου τερματικού του Μετρό είναι αρκετά κοντά σε καινούριο ή εν λειτουργία σταθμό του Μετρό.
Όσοι επιβάτες προέρχονται από το κομμάτι της Βουλιαγμένης που δε θα καλύπτεται πλέον από το Χ97, θα μπορούν χρησιμοποιώντας το Μετρό να κατεβαίνουν στο Ελληνικό και από εκεί να μετεπιβιβάζονται σε αυτό. Δεν υπάρχει και οικονομική επιβάρυνση γι' αυτούς, αφού η κάρτα των 45€/23€ καλύπτει και τις express, αλλά και το δίκτυο του Μετρό μέχρι το Κορωπί.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44