Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Και κάτι ακόμη που θα πρέπει να εξετάσουμε είναι το να σταματήσουν οι απεργίες.

Δεν γίνεται να καταλήγουν όλα τα λεωφορεία στο μετρό/προστιακο ή ότι άλλο και αυτά να έχουν απεργία επειδή τελείωσαν οι τυροπιτες στο κυλικείο ή γιατί πρέπει να κάνουν κάποιο συνδικαλιστικο συμβούλιο ή ότι άλλη άκυρη δικαιολογία είναι.
Συμφωνώ στο ότι τα τμήματα που εξυπηρετούνται απ΄το μετρό δεν θα πρέπει να μένουν χωρίς συγκοινωνία για κανένα λόγο, ωστόσο το δικαίωμα στην απεργία είναι ουσιώδες για πάρα πολλούς λόγους που δεν θα αναλυθούν εδώ. Δεν ξέρω ποιές και πόσες απεργίες των ΟΣΥ/ΣΤΑΣΥ είχαν λόγο που έγιναν και ποιές όχι, οπότε θα ήταν ενδιαφέρον να μας διαφωτίσουν οι συμφορουμίτες που έχουν περισσότερη γνώση επί του θέματος, σε άλλο τόπικ όμως για να μην ξεφύγουμε. Σε κάθε περίπτωση, εάν θέλουμε να έχουμε σοβαρή συγκοινωνία, όταν έχει απεργία ένα μέσο (π.χ. Μετρό) πρέπει το κενό που δημιουργείται να καλύπτεται επαρκώς απ΄τα υπόλοιπα (στην προκείμενη τα λεωφορεία).
Προτείνω το Α3 αντί να στρίβει στην Κύπρου, να στρίβει στην Ποσειδώνος, έτσι ώστε να κάνει στάση ακριβώς στην Πλ.Γλυφάδας στην κατεύθυνση προς το Γκολφ της Γλυφάδας.
(12-05-2016, 11:46 PM)mercedes1988 Έγραψε: [ -> ]Προτείνω το Α3 αντί να στρίβει στην Κύπρου,να στρίβει στην Ποσειδώνος έτσι ώστε να κάνει στάση ακριβώς στην πλ.Γλυφάδας στην κατεύθυνση προς γκολφ Γλυφάδας.

Μα δεν προσφέρει τίποτα αυτή η αλλαγή. Ο επιβάτης που θέλει να μετεπιβιβαστεί στα Τοπικά Γλυφάδας, πολύ απλά θα κατέβει στα ΕΛΤΑ (στάση "Άγ. Κωνσταντίνος" επί της Σ. Καράγιωργα) και θα πάει στην απέναντι στάση, που περνάνε όλες οι γραμμές.
Κορμοί στα Νοτία προάστια (Α1, Β1, Α2, Β2, Α3)

Γραμμή Α1: Πειραιάς - Βούλα:
1) Κατάργηση γραμμής.
2) Επαναλειτουργία γραμμών Ε1: Πειραιάς - Βάρκιζα (EXPREES) και Γ1: Πειραιάς - Βάρκιζα.
3) Η γραμμή Ε1 επεκτείνεται από την Βούλα μέχρι την Βάρκιζα (Ίδιο τέρμα με την 171 και Γ1).
4) Η γραμμή Ε1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 12' (Σαβ.) και 15' (Κυρ. και Αργίες)
5) Η γραμμή Γ1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 15' (Σαβ.) και 20' (Κυρ. και Αργίες)
6) Η γραμμές Ε1 και Γ1 έχουν τον ίδιο στόλο με την Α1 (Που καταργήθηκε).

Γραμμή Β1: Πειραιάς - Άνω Γλυφάδα:
1) Η Β1 κόβεται σε 2 τμήματα:
Tμήμα 1) Η Γραμμή Γ1 (Τμήμα διαδρομής Πειραιάς - Εδεμ)
Τμήμα 2) Η Γραμμή 101: Άλιμος - Τερψιθέα
2) Η 101 πηγαίνει μέσω της σημερινής Β1.

Γραμμή Α2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Λ. Αμφιθέας):
1) Επαναλειτουργία γραμμής Ε2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Παραλιακής) (EXPREES)

Γραμμή Β2: Ακαδημία - Αγ. Κοσμάς (Μέσω Παραλιακής):
1) Επέκταση Β2 προς Γλυφάδα μέσω Λ. Ποσειδώνος και Διαδόχου Πάυλου
2) Μετονομασία γραμμής Β2 σε: Β2: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Παραλιακής)

Γραμμή Α3: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Λ. Βουλιαγμένης):
Καμία Αλλαγή

Γραμμές 040 και 049:
1) Μετονομασία γραμμής 040 σε: Α4: Ακαδημία - Πειραιάς (Μέσω Θησέως)
2) Επέκταση Α4 προς Σίνα (Ίδια Αφετηρία με γραμμές Α2, Β2 και Α3)
3) Μετονομασία γραμμής 049 σε: Β4: Ομόνοια - Πειραιάς (Μέσω Πειραιώς)
4) Νέα λεωφορειακή γραμμή 132: Στ. Συγγρού-Φιξ - Πειραιάς (Μέσω Παραλιακής)

Αυτά ήταν οι προτιμήσεις μου για τον Νότιο Τομέα. Αργότερα θα κάνω και για άλλους τομείς.
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: [ -> ]Γραμμή Α1: Πειραιάς - Βούλα:
1) Κατάργηση γραμμής.
2) Επαναλειτουργία γραμμών Ε1: Πειραιάς - Βάρκιζα (EXPREES) και Γ1: Πειραιάς - Βάρκιζα.
3) Η γραμμή Ε1 επεκτείνεται από την Βούλα μέχρι την Βάρκιζα (Ίδιο τέρμα με την 171 και Γ1).
4) Η γραμμή Ε1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 12' (Σαβ.) και 15' (Κυρ. και Αργίες)
5) Η γραμμή Γ1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 15' (Σαβ.) και 20' (Κυρ. και Αργίες)
6) Η γραμμές Ε1 και Γ1 έχουν τον ίδιο στόλο με την Α1 (Που καταργήθηκε).

8' συχνότητα για γραμμή που θα καταλήγει στη Βάρκιζα, είναι από τα καλύτερα ανέκδοτα που έχω ακούσει!

Το ότι οι γραμμές που καταλήγουν στη Βάρκιζα μπορεί να χρειάζονται το καλοκαίρι πυκνά δρομολόγια, για να εξυπηρετούν τους λουόμενους, είναι μία αλήθεια. Αλλά να πάει ο κορμός μέχρι τη Βάρκιζα και με κάτι συχνότητες που ακόμα και βασικές γραμμές της Αθήνας, με μεγάλο αριθμό επιβατών, δεν πιάνουν ποτέ;

Η γραμμή Α1 αν χρειάζεται κάποια αλλαγή αυτή τη στιγμή είναι το να μεταφερθούν οι βάρδιες του Ρέντη στη Ράλλη, ώστε να έχει πλήρη δρομολόγηση με 18μ.

(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: [ -> ]Γραμμή Β1: Πειραιάς - Άνω Γλυφάδα:
1) Συγχώνευση με την 101.
2) Μετονομασία γραμμής σε: Β1: Πειραιάς - Γλυφάδα - Ελληνικό
3) Η Β1 τώρα πάει μέσω Λ. Ποσειδώνος, Γρ. Λαμπράκη, Λ. Βουλιαγμένης, Ανδρέα Παπανδρέου, Θράκης.

Με το που λειτουργήσει το Τραμ στον Πειραιά, και το Β1 πρέπει να κοπεί σε τοπικό. Το μόνο που θα δικαιολογούσα είναι το να υπάρχει κάποια αντίστοιχη γραμμή τύπου Ε90 που να εξυπηρετεί το ΠΑΠΕΙ, με 1-2 δρομολόγια/ημέρα. Οτιδήποτε άλλο, ειδικά για την εποχή μας, είναι περιττό.

(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: [ -> ]Γραμμή Α2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Λ. Αμφιθέας):
1) Επέκταση Α2 προς Χέρωμα μέσω: Λ. Βάρης και Ανδρέα Παπανδρέου.
2) Μετονομασία γραμμής σε: Α2: Ακαδημία - Βάρη (Μέσω Λ. Αμφιθέας)
3) Επαναλειτουργία γραμμής Ε2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Παραλιακής) (EXPREES)

Δεν ξέρω αν πιο αστείο πρέπει να φανεί το να φτάσει το Α2 στο Χέρωμα ή το ότι θα περισσέψουν και οχήματα για να γίνει και το Ε2. Εκτός αν θα μοιράσουμε την υπάρχουσα δρομολόγηση, οπότε θα οδηγηθούμε σε συχνότητες 20-25' στην καλύτερη των περιπτώσεων.

Γενικά, οι περιοχές των ΝΠ έχουν αυτή τη στιγμή περισσότερη ανάγκη για τακτική σύνδεση με το Μετρό του Ελληνικού, παρά για τα λεωφορεία των κορμών που θα τους κάνουν ταξίδι στην Αθήνα με πάνω από 1 ώρα διαδρομή για να φτάσουν στο Κέντρο και χωρίς να είναι σίγουρο αν θέλουν να φτάσουν στο Κέντρο της Αθήνας ή απλά να μπουν σε Μετρό.

(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: [ -> ]Γραμμή Β2: Ακαδημία - Αγ. Κοσμάς (Μέσω Παραλιακής):
1) Επέκταση Β2 προς Γλυφάδα μέσω Λ. Ποσειδώνος και Διαδόχου Πάυλου
2) Μετονομασία γραμμής Β2 σε: Β2: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Παραλιακής)

Δε νομίζω ότι θα ωφελήσει σε κάτι. Πρόσθετο χρόνο θα χρειαστεί, τον οποίο τον χάνει από τη συχνότητα, γιατί δεν είμαστε σε περίοδο που η επέκταση της διαδρομής μιας γραμμής σημαίνει και βελτίωση της εξυπηρέτησης.

(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: [ -> ]Γραμμές 040 και 049:
1) Μετονομασία γραμμής 040 σε: Α4: Ακαδημία - Πειραιάς (Μέσω Παραλιακής)
2) Επέκταση Α4 προς Σίνα (Ίδια Αφετηρία με γραμμές Α2, Β2 και Α3)
3) Η γραμμή Α4 πάει μέσω Λ. Συγγρού (Όλο το μήκος) και Λ. Ποσειδώνος και μετά όπως έχει.
4) Μετονομασία γραμμής 049 σε: Β4: Ομόνοια - Πειραιάς (Μέσω Πειραιώς)

Έχει τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση το 040 εντός Καλλιθέας, που είναι έγκλημα το να φύγει από τη Θησέως και να πάει από Συγγρού. Καλύτερα θα ήταν, μόλις ξαναμοιραστεί η "πίτα" μετά από τρολεοποίηση του 049, με ό,τι περισσέψει να δοκιμαστεί η δρομολόγηση κάποιας νέας γραμμής από Συγγρού για Πειραιά.
Προβλέπεται να γίνει άμεσα η τρολεοποίηση του 049?
(22-05-2016, 01:28 PM)Desiro Έγραψε: [ -> ]Προβλέπεται να γίνει άμεσα η τρολεοποίηση του 049?

Δεν το ήξερα οτι στο 049 θα κάνουν τρολεοποίηση.
(22-05-2016, 12:00 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]8' συχνότητα για γραμμή που θα καταλήγει στη Βάρκιζα, είναι από τα καλύτερα ανέκδοτα που έχω ακούσει!

[...]

Δεν ξέρω αν πιο αστείο πρέπει να φανεί το να φτάσει το Α2 στο Χέρωμα ή το ότι θα περισσέψουν και οχήματα για να γίνει και το Ε2.

Κατ' αρχάς, συνιστώ ψυχραιμία. Σε έναν δημόσιο διάλογο η κάθε άποψη που γράφεται πρέπει να γίνεται σεβαστή, δίχως χαρακτηρισμούς και έντονο ύφος. Wink

TheTransporter, καλωσήλθες στην κοινότητά μας. Ας σχολιάσω τα παρακάτω:

(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: [ -> ]Γραμμή Α1: Πειραιάς - Βούλα:
1) Κατάργηση γραμμής.
2) Επαναλειτουργία γραμμών Ε1: Πειραιάς - Βάρκιζα (EXPREES) και Γ1: Πειραιάς - Βάρκιζα.
3) Η γραμμή Ε1 επεκτείνεται από την Βούλα μέχρι την Βάρκιζα (Ίδιο τέρμα με την 171 και Γ1).
4) Η γραμμή Ε1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 12' (Σαβ.) και 15' (Κυρ. και Αργίες)
5) Η γραμμή Γ1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 15' (Σαβ.) και 20' (Κυρ. και Αργίες)
6) Η γραμμές Ε1 και Γ1 έχουν τον ίδιο στόλο με την Α1 (Που καταργήθηκε).

Διαφωνώ ως προς τη κατάργηση του Α1, καθώς πρέπει να εξυπηρετούνται όλες οι στάσεις στην παραλιακή από κάποιο λεωφορείο.
Συμφωνώ στο να υπάρχει μια εξπρές γραμμή από τον Πειραιά μέχρι τη Βάρκιζα, με την προϋπόθεση όμως ότι θα λειτουργεί κατά τους θερινούς μήνες, όπου και η κίνηση προς τις παραλίες είναι αυξημένη.

(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: [ -> ]Γραμμή Β1: Πειραιάς - Άνω Γλυφάδα:
1) Το Β1 κόβεται σε 2 τμήματα:
Τμήμα 1) Γραμμή Γ1 (Τμήμα διαδρομής Πειραιάς - Γλυφάδα)
Τμήμα 2) Γραμμή 128: Γλυφάδα - Τερψιθέα (Κυκλική)
2) Η διαδρομή της γραμμής 128 τροποποιείται: Αλ. Παναγούλη - Διαδόχου Παύλου - Λ. Ποσειδώνος - Γρ. Λαμπράκη - Λ. Βουλιαγμένης - Ανδρέα Παπανδρέου - Δημ. Γούναρη - Βορείου Ηπείρου - Λευκωσίας - Αιγύπτου - Κριμαίας - Ελεύθερου Ανθρώπου - Λεωφ. Κωνσταντίνου Αθάνατου - Πριγκιποννήσων - Θήρας - Λεωφ. Κωνσταντίνου Αθάνατου - Ελεύθερου Ανθρώπου - Ήβης - Λευκωσίας - Μικράς Ασίας - Δημ. Γούναρη - Ανδρέα Παπανδρέου - Λ. Βουλιαγμένης - Γρ. Λαμπράκη - Λ. Ποσειδώνος - Κων/νου Καραμανλή - Αλ. Παναγούη

Θεωρώ πως το 128 πρέπει να μείνει ως έχει. Μπορεί η σημερινή διαδρομή να θυμίζει μακαρόνι, ωστόσο εξυπηρετεί "λίγο απ' όλα" στη Γλυφάδα, ενώ η επιβατική της κίνηση είναι παραπάνω από ικανοποιητική.
Για το Β1, συμφωνώ με τον marios.ilioupoli, ότι δηλαδή μπορεί να γίνει τοπική στο Καλαμάκι ή στον Άγιο Κοσμά, όταν και εφόσον ανοίξει η επέκταση του τραμ προς Πειραιά.

(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: [ -> ]Γραμμή Β2: Ακαδημία - Αγ. Κοσμάς (Μέσω Παραλιακής):
1) Επέκταση Β2 προς Γλυφάδα μέσω Λ. Ποσειδώνος και Διαδόχου Πάυλου
2) Μετονομασία γραμμής Β2 σε: Β2: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Παραλιακής)

Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Σήμερα στο Β2, πολλοί κατεβαίνουν στο Καλαμάκι αναγκαστικά και περιμένουν Α1 ή Α2 για να συνεχίσουν. Κατά τη γνώμη μου, εάν φτάσει το Β2 Γλυφάδα, πρώτον, διευκολύνεται η σύνδεση Γλυφάδας-παραλίας-Αθήνας και δεύτερον, θα μπορούν να γίνονται ανταποκρίσεις στα τοπικά Γλυφάδας.

(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: [ -> ]Γραμμές 040 και 049:
1) Μετονομασία γραμμής 040 σε: Α4: Ακαδημία - Πειραιάς (Μέσω Παραλιακής)
2) Επέκταση Α4 προς Σίνα (Ίδια Αφετηρία με γραμμές Α2, Β2 και Α3)
3) Η γραμμή Α4 πάει μέσω Λ. Συγγρού (Όλο το μήκος) και Λ. Ποσειδώνος και μετά όπως έχει.
4) Μετονομασία γραμμής 049 σε: Β4: Ομόνοια - Πειραιάς (Μέσω Πειραιώς)

Θεωρώ πως η αφετηρία του 040 στον Σύνταγμα είναι οκ. Τώρα, όπως σωστά ανέφερε παραπάνω ο marios.ilioupoli, το να βγει το 040 από Καλλιθέα θα είναι υποβάθμιση, καθώς ήδη η όλη ύπαρξη της γραμμής οφείλεται στη Καλλιθέα. Εάν κάποιος αποσκοπεί στη γρήγορη σύνδεση Αθήνας-Πειραιά, υπάρχει η γραμμή 1 του μετρό, αλλά και το 049, το οποίο σε φυσιολογικές συνθήκες σε πάει Πειραιά σε 20 με 30 λεπτά.
(22-05-2016, 01:28 PM)Desiro Έγραψε: [ -> ]Προβλέπεται να γίνει άμεσα η τρολεοποίηση του 049?

Όχι
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44