Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Αν πάρουμε τα μέσα συγκοινωνίας από τις περιοχές κατοικίας και τις πάμε στο Πλανητάριο και το Ωνάσειο, με τι θα κάνουμε τις καθημερινές μετακινήσεις (πχ. σπίτι-δουλειά) ? Γιατί ελπίζω να μη μας αξιώνει ο Θεός να είμαστε κάθε μέρα στο Ωνάσειο... ή και στο Πλανητάριο, πόσο πια... ! :-P

Θέλω να πω ότι πολλές περιοχές πυκνοκατοικημένες και κεντρικές ασφυκτιούν από την έλλειψη συγκοινωνίας, η οποία τουλάχιστον θα έπρεπε να καλύπτει τις βασικές μετακινήσεις των πολιτών, εδώ που φτάσαμε. Δείτε την Κυψέλη/το Βύρωνα/τον Υμηττό, με τις απανωτές αραιώσεις όλων των γραμμών, ή την Άνω Ηλιούπολη, με γραμμές παράλληλες που αγκομαχούν να προσεγγίσουν το σταθμό Δάφνης με τα φανάρια της Γυμναστικής Ακαδημίας.

Φυσικά από το πρόβλημα αυτό δεν φεύγει και η Συγγρού με τα αραιωμένα 10 και 550, ωστόσο υπάρχει και το βελτιωμένο Β2 πλέον. Πιστεύω πως η Συγγρού, με το υψηλό όριο ταχύτητος, δεν θα εξυπηρετείτο καλά από μετρό ή τραμ, παρά μόνο από καλή λεωφορειακή σύνδεση. Η ζήτηση στο κομμάτι "Φιξ-Πάντειος" δεν καλύπτεται επαρκώς, ενώ στο "Φιξ-Δέλτα" είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, με μεγαλύτερες αναμονές όμως. Καλώς κατά τη γνώμη μου συνεχίζουν μετά το Φιξ τα 040, Α2, Β2, λόγω του ανταγωνιστικού με το μετρό χρόνου διαδρομής προς κέντρο - ίσως ένα από τα "2" θα μπορούσε να περικοπεί στο Φιξ, και νομίζω ότι η Συγγρού δεν θέλει κάτι άλλο πλέον - αλλού είναι καλύτερα ??
Στο κομμάτι Δέλτα - Λ. Αμφιθέας έχουμε Village, Ευγενίδιο, Metropolitan και Ωνάσειο. Από εκεί διέρχονται τα 550 και Β2 με 11,5 διελεύσεις την ώρα (ανά 8-9' το 550 και 10-15' το Β2).
Στο ύψος της Λ. Αμφιθέας προστίθονται τα Α2 και 10. Ανεβαίνοντας την Συγγρού έχουμε ΔΟΥ Ν. Σμύρνης, το παράρτημα του Παίδων, υποκαταστήματα τραπεζών, την EFG Eurolife και προξενεία. Οι διελευσεις φτάνουν τις 11,5 + 5 (A2) + 5(10) + 3,5 (126) = 25.
Στον Αγ. Σώστη έχουν μπει τα υπόλοιπα τοπικά του Π. Φαλήρου - Νέας Σμύρνης και το 040. Επίσης από σημεία ενδιαφέροντος προστίθονται το Ledra Mariott (μέχρι 31/12/13, γιατί κλείνει), τα γραφεία της Blue Star Ferries, το Ίδρυμα Ωνάση, το Οικονομικό Επιμελητήριο, το Intercontinental, η Παντειος, το Εκπαιδευτικό Κέντρο της ΕΤΕ, η Interamerican και η Διεύθυνση Εσωτερικών υποθέων της αστυνομίας. Μέχρι το σταθμό του Φιξ οι διελεύσεις λεωφορείων έχουν φτάσει τις 25+ 3,5 (106) + 6 (136-7) + 7 (040) = 41,5, ήτοι λεωφορείο ανά 2'
Το υπόλοιπο τμήμα της Συγγρου περιλαμβάνει τουριστικά πρακτορεία (ΑΝΕΚ, ΜΙΝΟΑΝ, Blue Star, Superfast και άλλα), εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων, υποκαταστήματα τραπεζών και φυσικά το Ζάππειο και το Σύνταγμα που αποτελούν κομβικά σημεία της Αθήνας. Εκεί παραμένουν τα Α2, Β2 και 040, δηλαδή 14,5 αρθρωτά και 4 12μετρα λεωφορεία ανά ώρα.
Η άποψή μου είναι πως δεν χρειάζονται άλλες 10 διελεύσεις ανά ώρα στην περιοχή, ειδικά όταν οι περισσότεροι επιβάτες από τη Λ. Συγγρου κατεβαίνουν στο μετρό.
Μία παρατήρηση μόνο και συγγνώμη για το εκτός θέματος: δεν κλείνει το Marriott 31/12, αλλά αποχωρεί η εταιρεία Marriott από την Αθήνα, καθώς δεν ανανεώθηκε η σύμβαση με τον όμιλο που έχει το ξενοδοχείο. Οι κρατήσεις μέσω του κόμβου της Marriott πάγωσαν για το 2014, ωστόσο το ξενοδοχείο θα συνεχίσει να λειτουργεί είτε αυτόνομα είτε ενταγμένο σε άλλη διεθνή αλυσίδα.
(23-11-2013, 07:27 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Άκου φίλε μου, τον "τοπικισμό" κράτα τον για τον εαυτό σου. Και καλύτερα διάβασε προσεκτικά τα κατά καιρούς σχόλια που γίνονται επί προτάσεων ή δικών σου σχολίων, για να αναθεωρήσεις κάποια πράγματα για την αστική συγκοινωνία της Αθήνας.

Σου εξηγώ ότι υπάρχει το Β2 που κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά με αυτό που προτείνεις. Κι εσύ μου απαντάς -εμμέσως πλην σαφώς- ότι διατηρούμε το Β2, αλλά βάζουμε και μία ακόμη γραμμή στη Συγγρού, που δε μπορεί καν να συντονιστεί με την ήδη υπάρχουσα, για να κάνει την ίδια ακριβώς δουλειά. Και με περισσή ευκολία λες ότι να έχει 6λεπτη συχνότητα αυτή η γραμμή. Αναφέρεσαι στην Αθήνα; Στον ΟΑΣΑ; Που υποτίθεται ότι θα ενίσχυε το Β2, μετά την τοπικοποίηση του Ε22, και τελικά τίποτα.

Και στην τελική, πόσες γραμμές θα κυκλοφορούν σε αυτή τη ρημάδα της Συγγρού; Α2, Β2, 550, 10, τοπικά έως Φιξ... Και θα βάλουμε και άλλη; Και το όφελος ποιο θα είναι;

Τέλος, επειδή αναφέρεσαι επί συγκεκριμένων περιπτώσεων, σου έτυχαν εσένα προσωπικά; Έχεις κάνει δηλαδή κάποια αυτοψία; Ή έτσι ας τα λέμε για να περνάμε την ώρα μας στο forum;

Δεν είμαι φίλος σου. Απλά συζητάμε.

Επίσης, σημασία δεν έχει η δημοφιλία μιας πρότασης, αλλά η ορθοτητά της. Και το ν/σ Γιαννίτση για το ασφαλιστικό ήταν αντιδημοφιλές, αλλά αν είχε εφαρμοστεί δεν θα είχαν φτάσει τα ασφαλιστικά ταμεία σ' αυτό το χάλι.

Και στο Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ τα Α3/Β3 κάνουν την ίδια δουλειά με το Α4 και, για τη διαδρομή τους από Στήλες και πάνω υπάρχει και το Μετρό επί τόπου διαθέσιμο και όχι να πρέπει να πάρεις λεωφορείο (550 ή Β2) ως Συγγρού - Φιξ. Να σου πω λοιπόν τι προτείνω; Κόψιμο του Α4 στο Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, και διατήρηση μόνο του Α3/Β3 με τον ρόλο που παίζει το Β2 στην άλλη περίπτωση. Έτσι και πάλι ο Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ είναι σε ευνοικοτερη θέση από την πιο σημαντική περιοχή του Ωνασειου.

Ακριβώς επειδή η 6λεπτη συχνότητα είναι δυσχερης με τα σημερινά δεδομένα του ΟΑΣΑ πρότεινα την πρακτική λύση του λέγεται μεταφορά του κομμένου Α4 από το Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και τον άξονα Βουλιαγμένης στο Δέλτα Φαλήρου και στον άξονα Συγγρού με τη 10-15λεπτη συχνότητα του. Ως υποκαταστατο του Μετρό που εκεί ελλειπει, όχι ως αντικατασταση του Β2.

Αναλογία:

* Ότι είναι για το Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ κσιι τη Λ. Βουλιαγμένης το Μετρό με τη 3-4λεπτη συχνότητα αιχμής θα είναι για το Δέλτα Φαλήρου και τη Συγγρού το λεωφορείο ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ με την 10-15λεπτη συχνότητα.

* Ότι είναι για το Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και τη Λ. Βουλιαγμένης τα Α3/Β3 με τη συνδυαστικά καλή τους συχνότητα, θα είναι για το Δέλτα Φαλήρου το ήδη διερχόμενο απ' εκεί Β2.

* Και αν πει κανείς ότι περνάει από εκεί και το 550 που σε πάει Χαλάνδρι - Μαρούσι - Κηφισιά, θα πω και εγώ ότι η κόκκινη γραμμή σε πάει αντίστοιχα (και ταχύτατα) Στ. Λαρίσης - Σεπολια - Περιστέρι - Ανθούπολη.

Λες "πόσες γραμμές θα κυκλοφορούν σε αυτή τη ρημάδα της Συγγρού; Α2, Β2, 550, 10, τοπικά έως Φιξ..." Θα πω και εγώ πόσες γραμμές θα κυκλοφορούν σ' αυτή τη ρημαδα τη Βουλιαγμένης;(και παίρνω μόνο το κομμάτι μέχρι το ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ που είναι ισομήκες με τη Συγγρού) Πρώτα απ' όλα *το Μετρό* καθ' όλο το μήκος ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ (4 σταθμοί) και όχι μόνο σε 1 σταθμό (ΣΥΓΓΡΟΎ-ΦΙΞ) - ο ΣΤ. ΑΚΡΟΠΟΛΗ απέχει το ίδιο από το νότιο και το νοτιοδυτικό άξονα.

Μετά: το Α3, το Β3 και Α4.

Τα 109, 154 και 155 από ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ μέχρι ΣΤ. ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Το 856 από Αγ. Ιωάννη και πάνω

Αλλά και το 227 από Υμηττού και πάνω.

8 λεωφορεία συν το Μετρό.

Έχω πάει σε άλλα νοσοκομεία πλην Ωνασειου για σοβαρές ασθένειες του πατέρα μου: Λαϊκό, Ευγενιδειο, Ευαγγελισμό. Δεν έτυχε / χρειάστηκε το Ωνασειο : όταν έπαθε συγκοπή πήγαμε στον Ευαγγελισμό.

(23-11-2013, 07:48 PM)christos126 Έγραψε: [ -> ]Αν πάρουμε τα μέσα συγκοινωνίας από τις περιοχές κατοικίας και τις πάμε στο Πλανητάριο και το Ωνάσειο, με τι θα κάνουμε τις καθημερινές μετακινήσεις (πχ. σπίτι-δουλειά) ? Γιατί ελπίζω να μη μας αξιώνει ο Θεός να είμαστε κάθε μέρα στο Ωνάσειο... ή και στο Πλανητάριο, πόσο πια... ! :-P

Θέλω να πω ότι πολλές περιοχές πυκνοκατοικημένες και κεντρικές ασφυκτιούν από την έλλειψη συγκοινωνίας, η οποία τουλάχιστον θα έπρεπε να καλύπτει τις βασικές μετακινήσεις των πολιτών, εδώ που φτάσαμε. Δείτε την Κυψέλη/το Βύρωνα/τον Υμηττό, με τις απανωτές αραιώσεις όλων των γραμμών, ή την Άνω Ηλιούπολη, με γραμμές παράλληλες που αγκομαχούν να προσεγγίσουν το σταθμό Δάφνης με τα φανάρια της Γυμναστικής Ακαδημίας.

Φυσικά από το πρόβλημα αυτό δεν φεύγει και η Συγγρού με τα αραιωμένα 10 και 550, ωστόσο υπάρχει και το βελτιωμένο Β2 πλέον. Πιστεύω πως η Συγγρού, με το υψηλό όριο ταχύτητος, δεν θα εξυπηρετείτο καλά από μετρό ή τραμ, παρά μόνο από καλή λεωφορειακή σύνδεση. Η ζήτηση στο κομμάτι "Φιξ-Πάντειος" δεν καλύπτεται επαρκώς, ενώ στο "Φιξ-Δέλτα" είναι πιο χαλαρά τα πράγματα, με μεγαλύτερες αναμονές όμως. Καλώς κατά τη γνώμη μου συνεχίζουν μετά το Φιξ τα 040, Α2, Β2, λόγω του ανταγωνιστικού με το μετρό χρόνου διαδρομής προς κέντρο - ίσως ένα από τα "2" θα μπορούσε να περικοπεί στο Φιξ, και νομίζω ότι η Συγγρού δεν θέλει κάτι άλλο πλέον - αλλού είναι καλύτερα ??

Η πέριξ του Ωνασειου περιοχή δεν είναι κενή κατοικιών: Από τη μία μεριά έχουμε Τζιτζιφιές (Δήμος Καλλιθέας) και από την άλλη Αμφιθέα (Δήμος Π. Φαλήρου): δεν είναι κάποια αποκλειστικά εμπορική / διοικητική ζώνη.

Μην πούμε τώρα ότι υποφέρει και ο Υμηττός που έχει και 856 που πάει απ' ευθείας κέντρο και ακόμα και ως το Αιγάλεω και έχει και τα 218/232, αλλά ακόμα και το βαρύ πυροβολικό 140, αλλά περνάει και το 212 - τι να πουν τότε άλλες περιοχές..

Η αραίωση είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα γενικό - πρέπει να αναστραφει ώστε να προσεγγισουμε δυτικό ευρωπαϊκές συχνότητες διελεύσεων. Επίσης, υστερουμε τα μάλα στη τηλεματικη..

Συμφωνώ ότι υπάρχουν και χειρότερα, προφανώς γι' αυτό δίδεται έμφαση στις επεκτάσεις του Μετρό προς τις φτωχότερες περιοχές (Περιστέρι, Αιγάλεω, Νίκαια, Γαλάτσι) Όμως και όσοι ζουν εκεί μπορεί να δουλεύουν στην Ιντεραμερικαν (Ωνασειο), στον ΟΤΕ (Μαρούσι) η στη Ν. Κηφισιά (Citibank). Και το δικαιωμα να πάνε στη Λυρική Σκηνή ή στην Εθνική Βιβλιοθήκη το έχουν και εκείνοι - όχι μόνο ο πλούσιος κάτοικος της Κηφισιας ή της Βούλας που θα πάρει στην τελική το αμάξι και δεν θα τον νοιάζει πόσο θα κάψει ή μπορεί να πληρώσει και πάρκινγκ.
.
(23-11-2013, 10:24 PM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Δεν είμαι φίλος σου. Απλά συζητάμε.

Επίσης, σημασία δεν έχει η δημοφιλία μιας πρότασης, αλλά η ορθοτητά της. Και το ν/σ Γιαννίτση για το ασφαλιστικό ήταν αντιδημοφιλές, αλλά αν είχε εφαρμοστεί δεν θα είχαν φτάσει τα ασφαλιστικά ταμεία σ' αυτό το χάλι.

Και στο Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ τα Α3/Β3 κάνουν την ίδια δουλειά με το Α4 και, για τη διαδρομή τους από Στήλες και πάνω υπάρχει και το Μετρό επί τόπου διαθέσιμο και όχι να πρέπει να πάρεις λεωφορείο (550 ή Β2) ως Συγγρού - Φιξ. Να σου πω λοιπόν τι προτείνω; Κόψιμο του Α4 στο Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, και διατήρηση μόνο του Α3/Β3 με τον ρόλο που παίζει το Β2 στην άλλη περίπτωση. Έτσι και πάλι ο Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ είναι σε ευνοικοτερη θέση από την πιο σημαντική περιοχή του Ωνασειου.

Ακριβώς επειδή η 6λεπτη συχνότητα είναι δυσχερης με τα σημερινά δεδομένα του ΟΑΣΑ πρότεινα την πρακτική λύση του λέγεται μεταφορά του κομμένου Α4 από το Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και τον άξονα Βουλιαγμένης στο Δέλτα Φαλήρου και στον άξονα Συγγρού με τη 10-15λεπτη συχνότητα του. Ως υποκαταστατο του Μετρό που εκεί ελλειπει, όχι ως αντικατασταση του Β2.

Αναλογία:

* Ότι είναι για το Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ κσιι τη Λ. Βουλιαγμένης το Μετρό με τη 3-4λεπτη συχνότητα αιχμής θα είναι για το Δέλτα Φαλήρου και τη Συγγρού το λεωφορείο ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ με την 10-15λεπτη συχνότητα.

* Ότι είναι για το Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και τη Λ. Βουλιαγμένης τα Α3/Β3 με τη συνδυαστικά καλή τους συχνότητα, θα είναι για το Δέλτα Φαλήρου το ήδη διερχόμενο απ' εκεί Β2.

* Και αν πει κανείς ότι περνάει από εκεί και το 550 που σε πάει Χαλάνδρι - Μαρούσι - Κηφισιά, θα πω και εγώ ότι η κόκκινη γραμμή σε πάει αντίστοιχα (και ταχύτατα) Στ. Λαρίσης - Σεπολια - Περιστέρι - Ανθούπολη.

Λες "πόσες γραμμές θα κυκλοφορούν σε αυτή τη ρημάδα της Συγγρού; Α2, Β2, 550, 10, τοπικά έως Φιξ..." Θα πω και εγώ πόσες γραμμές θα κυκλοφορούν σ' αυτή τη ρημαδα τη Βουλιαγμένης;(και παίρνω μόνο το κομμάτι μέχρι το ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ που είναι ισομήκες με τη Συγγρού) Πρώτα απ' όλα *το Μετρό* καθ' όλο το μήκος ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ (4 σταθμοί) και όχι μόνο σε 1 σταθμό (ΣΥΓΓΡΟΎ-ΦΙΞ) - ο ΣΤ. ΑΚΡΟΠΟΛΗ απέχει το ίδιο από το νότιο και το νοτιοδυτικό άξονα.

Μετά: το Α3, το Β3 και Α4.

Τα 109, 154 και 155 από ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ μέχρι ΣΤ. ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Το 856 από Αγ. Ιωάννη και πάνω

Αλλά και το 227 από Υμηττού και πάνω.

8 λεωφορεία συν το Μετρό.

Έχω πάει σε άλλα νοσοκομεία πλην Ωνασειου για σοβαρές ασθένειες του πατέρα μου: Λαϊκό, Ευγενιδειο, Ευαγγελισμό. Δεν έτυχε / χρειάστηκε το Ωνασειο : όταν έπαθε συγκοπή πήγαμε στον Ευαγγελισμό.
N_s μάλλον έχεις παρεξηγήσει κάποια πράγματα. Κανεις δεν σου επιτιθεται απλά σου εξηγούμε πως έχουν τα πράγματα με τα τωρινά δεδομένα του ΟΑΣΑ γιατί αυτά που προτείνεις ειναι κάπως περίεργα!
Έχεις γενικά μια τάση να προτείνεις express γραμμές απο ένα σημείο σε ένα άλλο τα οποία μπορεί να έχουν όντως αυξημένη κίνηση αλλα δεν εξηγείς για ποιο λόγο κάνεις τη συγκεκριμένη πρόταση, έτσι ο καθένας μας θα μπορούσε να προτείνει μια τέτοια γραμμή από την περιοχή του μέχρι κάποιο άλλο σημείο που τον εξυπηρετεί.
Όλος ο οργανισμός είναι σε τραγική κατάσταση βάρδιες και οδηγοί λείπουν από παντού, δεν μπορεις λοιπόν να λες να επανέλθει το παλιό 228 στη δάφνη ή να έχουμε μια γραμμή ανα 6' στο Δελτα Φαλήρου-Ακαδημία τη στιγμή που καλύπτεται επαρκώς από άλλα μέσα.
Στα υπολοιπα συμφωνουμε όλοι για τοπικοποιηση του Α4 εννοποίηση των Α3/Β3 κλπ
(23-11-2013, 08:49 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Στο κομμάτι Δέλτα - Λ. Αμφιθέας έχουμε Village, Ευγενίδιο, Metropolitan και Ωνάσειο. Από εκεί διέρχονται τα 550 και Β2 με 11,5 διελεύσεις την ώρα (ανά 8-9' το 550 και 10-15' το Β2).
Στο ύψος της Λ. Αμφιθέας προστίθονται τα Α2 και 10. Ανεβαίνοντας την Συγγρού έχουμε ΔΟΥ Ν. Σμύρνης, το παράρτημα του Παίδων, υποκαταστήματα τραπεζών, την EFG Eurolife και προξενεία. Οι διελευσεις φτάνουν τις 11,5 + 5 (A2) + 5(10) + 3,5 (126) = 25.
Στον Αγ. Σώστη έχουν μπει τα υπόλοιπα τοπικά του Π. Φαλήρου - Νέας Σμύρνης και το 040. Επίσης από σημεία ενδιαφέροντος προστίθονται το Ledra Mariott (μέχρι 31/12/13, γιατί κλείνει), τα γραφεία της Blue Star Ferries, το Ίδρυμα Ωνάση, το Οικονομικό Επιμελητήριο, το Intercontinental, η Παντειος, το Εκπαιδευτικό Κέντρο της ΕΤΕ, η Interamerican και η Διεύθυνση Εσωτερικών υποθέων της αστυνομίας. Μέχρι το σταθμό του Φιξ οι διελεύσεις λεωφορείων έχουν φτάσει τις 25+ 3,5 (106) + 6 (136-7) + 7 (040) = 41,5, ήτοι λεωφορείο ανά 2'
Το υπόλοιπο τμήμα της Συγγρου περιλαμβάνει τουριστικά πρακτορεία (ΑΝΕΚ, ΜΙΝΟΑΝ, Blue Star, Superfast και άλλα), εταιρίες ενοικίασης αυτοκινήτων, υποκαταστήματα τραπεζών και φυσικά το Ζάππειο και το Σύνταγμα που αποτελούν κομβικά σημεία της Αθήνας. Εκεί παραμένουν τα Α2, Β2 και 040, δηλαδή 14,5 αρθρωτά και 4 12μετρα λεωφορεία ανά ώρα.
Η άποψή μου είναι πως δεν χρειάζονται άλλες 10 διελεύσεις ανά ώρα στην περιοχή, ειδικά όταν οι περισσότεροι επιβάτες από τη Λ. Συγγρου κατεβαίνουν στο μετρό.

Νίκο, μ' αρέσει που είσαι τεκμηριωμένος!

Προσθέτω: Πειραιώς (κτήριο ΕΤΒΑ, κοντά στο Παντειο (στη στάση μεταξύ Παντείου και Αγ. Σωστη στην άνοδο), Millennium (απέναντι από τον Άγιο Σωστη), Νέα Δημοκρατία/Media Markt, και Κωτσοβολος απέναντι.

Και είναι κατοικημενες αυτές οι περιοχές αμέσως από μέσα.

Απλώς επισήμανα μια ανισορροπιία συγκοινωνιακής κάλυψης μεταξύ Συγγρού και Λ. Βουλιαγμένης έως Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ που είναι συμμετρικοί συγκονωνιακοί άξονες, και ιδίως του Δέλτα Φαλήρου vs Στ. Ηλιούπολη.

Γενικά φαίνεται ότι οι νέοι σταθμοί της προέκτασης Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό δεν έχουν μεγάλη κίνηση έως τώρα, ενώ αντίστροφα πάσχει η τροφοδοσία Γλυφάδας και ΒΒΒ από Στ. Ελληνικού.
(23-11-2013, 11:02 PM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Γενικά φαίνεται ότι οι νέοι σταθμοί της προέκτασης Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό δεν έχουν μεγάλη κίνηση έως τώρα, ενώ αντίστροφα πάσχει η τροφοδοσία Γλυφάδας και ΒΒΒ από Στ. Ελληνικού.

Το πρώτο που αναφέρεις το εξέτασες; Θα σου πρότεινα την επόμενη εβδομάδα να περάσεις μια βόλτα σε ώρα αιχμής από τους 4 σταθμούς, να κάτσεις για 15-20' στον καθένα και να εξετάσεις το πόσος κόσμος αποβιβάζεται από τους συρμούς. Θα αυτοδιαψευστείς.

Όσο για το δεύτερο, κανείς δε διαφωνεί.

ΥΓ: Τη διαφωνία που έχουμε, μην τη δέχεσαι σαν επίθεση. Αν όλοι συμφωνούσαμε μεταξύ μας, τότε αυτό το forum, αντί να μετράει νέα μέλη, θα έχανε και τα υπάρχοντα, γιατί forum χωρίς "ζωηρό" διάλογο, με ανταλλαγή επιχειρημάτων, δεν έχει λόγο ύπαρξης και παρακολούθησης.
(23-11-2013, 11:02 PM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Νίκο, μ' αρέσει που είσαι τεκμηριωμένος!

Προσθέτω: Πειραιώς (κτήριο ΕΤΒΑ, κοντά στο Παντειο (στη στάση μεταξύ Παντείου και Αγ. Σωστη στην άνοδο), Millennium (απέναντι από τον Άγιο Σωστη), Νέα Δημοκρατία/Media Markt, και Κωτσοβολος απέναντι.

Και είναι κατοικημενες αυτές οι περιοχές αμέσως από μέσα.

Απλώς επισήμανα μια ανισορροπιία συγκοινωνιακής κάλυψης μεταξύ Συγγρού και Λ. Βουλιαγμένης έως Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ που είναι συμμετρικοί συγκονωνιακοί άξονες, και ιδίως του Δέλτα Φαλήρου vs Στ. Ηλιούπολη.

Γενικά φαίνεται ότι οι νέοι σταθμοί της προέκτασης Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό δεν έχουν μεγάλη κίνηση έως τώρα, ενώ αντίστροφα πάσχει η τροφοδοσία Γλυφάδας και ΒΒΒ από Στ. Ελληνικού.

Παίρνεις όμως ως πρότυπο την Βουλιαγμένης η οποία με Α3/Β3/Α4/856 συν μετρό είναι σπατάλη. Μόνο τα Α3/Β3 χρειάζονται από επίγεια σύνδεση.

Για τις διελεύσεις στην Συγγρού πιστεύω τα είπε όλα πολύ εύστοχα ο nikos1991. Επιπλέον, μην ξεχνάμε ότι το Β2 που διέρχεται από το κομμάτι Ποσειδώνος-Αμφιθέας δεν έχει και ιδιαίτερα μεγάλη επιβατική κίνηση για να δικαιολογεί ενίσχυση. Όταν έχει GN ποτέ δεν υπάρχει πρόβλημα υπερπληρότητας. Μόνο με Ν1 γεμίζει.
Ο ΟΑΣΑ προαναγγέλλει εμμέσως την αντικατάσταση των υπεραστικών γραμμών, από τα ΚΤΕΛ, απαντώντας σε επιστολή κατοίκου του Δήμου Σαρωνικού.

Αναλυτικά: http://www.saronicospages.gr/index.php/n...aki-meleti

Αλήθεια, αν και το θέτω σε λάθος ενότητα, ο ΟΑΣΑ έχει τη δυνατότητα να κάνει παρεμβάσεις στο δίκτυο της ΚΤΕΛ Αττικής και αν ναι, γιατί επιτέλους να μην υπάρχει ένας φορέας που να έχει υπό τον έλεγχό του το σύνολο των επίγειων συγκοινωνιών του Νομού Αττικής;
Κοιτάζοντας τα παραπάνω στοιχεία μου δίδεται η αφορμή για τις παρακάτω σκέψεις:

(1) Το έχω ξαναπεί αυτό - δεν βλέπω τον λόγο το Α2, το οποίο παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη συγκοινωνιακή σύνδεση της παραλιακής ζώνης με το κέντρο να συνεχίζει τη διαδρομή του πέραν της Συγγρού-Φιξ. Από κει και πέρα έχει Μετρό.

Τα δρομολόγια αυτά θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν είτε (α) για πύκνωση των δρομολογίων του ίδιου του Α2 έως τη Συγγρού ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής, είτε (β) στη δημιουργία ενός κάθετου άξονα Συγγρού-Φιξ - Αιγαίου - Ευξείνου Πόντου - Αμαξοστάσιο - Αγ. Δημητρίου - Θεομήτορος - Αλίμου (Πλ. Γερουλανου) που θα εξυπηρετούσε τη συγκοινωνία Ελληνικού - Αλίμου - Άνω Ν. Σμύρνης είτε (γ) στην πύκνωση των δρομολογίων από Γλυφάδα και ΒΒΒ προς τερματικό σταθμό Ελληνικού.

Ομοίως χρειάζεται να κοπεί στο Συγγρού-Φιξ και το Β2.

(2) Το Ε22 επιτελεί έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη σύνδεση ΒΒΒ και επέκεινα με τερματικό Σταθμό Ελληνικού, και όχι μόνο πρέπει να διατηρηθεί (καθώς ακούγονται διάφορα περί καταργήσεώς του, ώστε ο "υπερνότιος" να έχει κίνητρο να αφήσει το αυτοκίνητο στο σπίτι. Γιατί αν χρειάζεται να περιμένει 20'-30' για μετεπιβίβαση από / προς το τροφοδοτικό, απλά θα πάρει το αμάξι, και αυτό δεν το θέλουμε...

(3) Δεδομένου πλέον του Μετρό, οι 11 συνδέσεις Αλίμου με Ελληνικό είναι πολλές. Ιδίως τα Α3 / Β3 χρειάζεται να τοπικοποιηθούν - απορώ γιατί δεν γίνεται αυτό. Η γραμμή πρέπει να είναι π.χ

133 (από τα 2 3άρια των Α3/Β3):
ΕΥΡΥΑΛΗ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ.

(4) Από τις 4 συνδέσεις των Νέας Σμύρνης και Παλ. Φαλήρου (όμορων Δήμων με μεγάλη συνάφεια, εξ ου είχε συζητηθεί ακόμη και πιθανή συγχώνευσή τους με τον Καλλικράτη) οι 3 (126, 130, 550) είναι στο ύψος της Συγγρού. Το 106 κάνει μια ουσιαστική σύνδεση (Πλ. Ν. Σμύρνης - Πλ. Φιλικής Εταιρείας Β-Ν) και φυσικά υπάρχει και το Τραμ, στον άξονα ΒΑ-ΝΔ. Ελλείπει παντελώς όμως μια σύνδεση είτε Α-Δ είτε ΝΑ-ΒΔ. Για να καλυφθεί αυτό το κενό προτείνω (από τον εξορθολογισμό ορισμένων άλλων γραμμών που προτείνω παραπάνω) τη δημιουργία γραμμής

132 ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ

η οποία θα ακολουθεί τη διαδρομή: Στ. Δάφνης - Παπαναστασίου - Αλκίνοου - Μητρ. Ευθυβούλη - Αιγαίου - Δαρδανελλίων (η παράλληλη της Αρτάκης) - Αγ. Σοφίας - Πλ. Σκατζουράκη - Μυκάλης - Μηδείας (όπου και διασταύρωση με Τραμ - στάση ΜΗΔΕΙΑΣ-ΜΥΚΑΛΗΣ) - Κύπρου - Γοργοποτάμου - Ασκληπιού - Λ. Αμφιθέας - Ορφέως - Λ. Ποσειδώνος - Αφετηρία 550

και τανάπαλιν:

Αφετηρία 550 - Λ. Ποσειδώνος - Ιωάννου Φιξ - Καλυψούς - Λ. Αμφιθέας - Τυρταίου - Γοργοποτάμου - Κύπρου - Αγνώστων Μαρτύρων (1 τετράγωνο από τη στάση τραμ ΜΗΔΕΙΑΣ-ΜΥΚΑΛΗΣ) - Αγ. Σοφίας - Πλ. Σκατζουράκη - Αρτάκης - Αιγαίου - Κιουπετζόγλου - Ακροπόλεως - Παπαναστασίου - Στ. Δάφνης
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44