Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
(12-12-2016, 08:05 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα. Συνεχίζω με όσους κορμούς έχουν μείνει.

Α11/Β11: Ως έχουν, αν και προτιμούσα το Β11 όταν πήγαινε τέρμα στην Μετεώρων.
Β12: Νομίζω πως μία ελαφριά αύξηση δρομολογίων τα Σαββατοκύριακα θα ήταν ότι πρέπει.
Γ10/ Γ12: ΆΜΕΣΗ τοπικοποίηση!!!!!!!!!!. Από σταθμό Αττική και θα λέγονται 716 και 720.
Α13: Τοπικοποίηση στο σταθμό Ανθούπολη ή Περιστέρι. Με την προϋπόθεση ότι το 12 θα περνά κάθε 5 λεπτά.
Α15: Ως έχει
Β15: Άς ενωθεί επιτέλους με το Ε15, να κάνουν ένα λεωφορείο της προκοπής.
Β16: Ως έχει. Τέλειο είναι.
Β18/Γ18: ΆΜΕΣΗ Μεταφορά της αφετηρίας τους στην Εδουάρδω Λω.

Επίσης σκέφτηκα ότι το Β2 θα μπορούσε να ξεκινήσει από το Συγγρού-Φίξ, με το όνομα 138: Συγγρού Φίξ-Άγιος Κοσμάς.
Αυτά.

Στείλτε μου αντιρρήσεις!!!!!!!!!!!!TongueTongueTongueTongueTongue

Εντάξει προσωπικά δεν εχω και πολλές αντιρησεις πάμε να τα δούμε ένα ένα:

Α/Β11: Να μεινει οπως είναι

Β12: Θέλει αύξηση δρομολογιων αλλα δεν γίνεται έτσι ξαφνικά χωρίς αύξηση προσωπικού να βάλουν ακόμα 2 λεωφορεια. Πρέπει να κόψουν από κάπου αλλού.

Α13: Πρέπει να μεταφερθεί οπωσδήποτε η Αφετηρία από Ζηνωνως, άμα υπήρχε χώρος όπως εχω ξαναπεί Καλά θα ήταν να πάει Σταθμό Λαρίσης.

Α/Β15: Σε πρώτη φάση καλο θα ήταν να τηρούνται τα δρομολόγια για το Β15 κυρίως. Αλλά πάντως οι διαδρομές τους είναι μια χαρά και το Α15 μαζεύει αρκετό κόσμο το Β15 οχι και τοσο.

Το Β16 έχει καταργηθεί. Τα Α/Γ16 μετα την κατάργηση του Β16 γεμίζουν οπότε αστα οπως είναι.

Τα Β/Γ18 να πάμε στην Εδουαρδω Λω έτσι και αλλιώς πιο παλιά έκανε εκεί τερμα το 608.

Για το Β2 το μόνο που θα μπορούσα να πω ήταν αύξηση δρομολογιων και κόψιμο από αλλού.
(12-12-2016, 08:48 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Το Β16 έχει καταργηθεί. Τα Α/Γ16 μετα την κατάργηση του Β16 γεμίζουν οπότε αστα οπως είναι.

Δίκιο έχεις, μπερδεύτηκα .Α16, εννοούσα
ΣΥΝΟΠΤΙΚΆ τα παραπάνω

Α1/Β1/Α2: Ως έχουν
Β2: Κόψιμο στο Συγγρού-Φίξ με το όνομα 138.
Α3: Ως έχει, απλά βάζουμε 12μετρα.
Α5: Ως έχει.
Β5: ΕΚΤΟΣ Τσάκου
Α7: Ως έχει, με ελαφρά αύξηση δρομολογίων(Οχήματα από το Β5 που του μένουν 2 μετά την κατάργησή του Τσάκου.
Α8: Ως έχει.
Β9: Ως έχει, απλά θα μπορούσε να μη φτάνει τόσο ψηλά.
Α10/Β10/Α11/Β12: Ως έχουν
Β11: Πίσω στο παλιό τέρμα Μετεώρων.
Γ10/Γ12: Τοπικοποίση από σταθμό Αττικής (718/720)
Α13: Τοπικοποίση από σταθμό Ανθούπουλης (745)
Α15/Α16/Γ16: Ως έχουν.
Β15: Ένωση με το Ε15, δημιουργία μίας προκομμένης γραμμής
Β18/Γ18: Μεταφορά αφετηρίας στην Εδουάρδω Λω

Αύριο θα προχωρήσω σε κάθε τομέα ξεχωριστά.
(13-12-2016, 08:38 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]ΣΥΝΟΠΤΙΚΆ τα παραπάνω

Α1/Β1/Α2: Ως έχουν
Β2: Κόψιμο στο Συγγρού-Φίξ με το όνομα 138.
Α3: Ως έχει, απλά βάζουμε 12μετρα.
Α5: Ως έχει.
Β5: ΕΚΤΟΣ Τσάκου
Α7: Ως έχει, με ελαφρά αύξηση δρομολογίων(Οχήματα από το Β5 που του μένουν 2 μετά την κατάργησή του Τσάκου.
Α8: Ως έχει.
Β9: Ως έχει, απλά θα μπορούσε να μη φτάνει τόσο ψηλά.
Α10/Β10/Α11/Β12: Ως έχουν
Β11: Πίσω στο παλιό τέρμα Μετεώρων.
Γ10/Γ12: Τοπικοποίση από σταθμό Αττικής (718/720)
Α13: Τοπικοποίση από σταθμό Ανθούπουλης (745)
Α15/Α16/Γ16: Ως έχουν.
Β15: Ένωση με το Ε15, δημιουργία μίας προκομμένης γραμμής
Β18/Γ18: Μεταφορά αφετηρίας στην Εδουάρδω Λω

Αύριο θα προχωρήσω σε κάθε τομέα ξεχωριστά.

Εγώ θα τα άφηνα ολα όπως είναι. Με εξαίρεση τα Α13 και Β/Γ18 που πρέπει να αλαξουν αφετηρίες.
Το Β5 κατά τη γνώμη μου πρέπει οπωσδηποτε να περνάει μέσα από τον Τσακο.
Το Β2 μια χαρά είναι στην Ακαδημίας.
Για ιστορικούς λόγους:
Β2 = 133
Γ10 = 720
Γ12 = 716
Α13 = 707

Για ιστορικούς λόγους:
Β2 = 133
Γ10 = 720
Γ12 = 716
Α13 = 707
(13-12-2016, 08:38 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]ΣΥΝΟΠΤΙΚΆ τα παραπάνω

Α1/Β1/Α2: Ως έχουν
Β2: Κόψιμο στο Συγγρού-Φίξ με το όνομα 138.
Α3: Ως έχει, απλά βάζουμε 12μετρα.
Α5: Ως έχει.
Β5: ΕΚΤΟΣ Τσάκου
Α7: Ως έχει, με ελαφρά αύξηση δρομολογίων(Οχήματα από το Β5 που του μένουν 2 μετά την κατάργησή του Τσάκου.
Α8: Ως έχει.
Β9: Ως έχει, απλά θα μπορούσε να μη φτάνει τόσο ψηλά.
Α10/Β10/Α11/Β12: Ως έχουν
Β11: Πίσω στο παλιό τέρμα Μετεώρων.
Γ10/Γ12: Τοπικοποίση από σταθμό Αττικής (718/720)
Α13: Τοπικοποίση από σταθμό Ανθούπουλης (745)
Α15/Α16/Γ16: Ως έχουν.
Β15: Ένωση με το Ε15, δημιουργία μίας προκομμένης γραμμής
Β18/Γ18: Μεταφορά αφετηρίας στην Εδουάρδω Λω

Αύριο θα προχωρήσω σε κάθε τομέα ξεχωριστά.
Χμ.. Για να δούμε.. Η αρχική μου απορία είναι για πόσες από τις παραπάνω απόψεις έχει κάποιος ολοκληρωμένη εικόνα, ή απλά βλέπει ένα λεωφορείο άδειο ή από τον χάρτη και βγάζει πορίσματα..

Α1 : Με την έλευση του ΤΡΑΜ (δυστυχώς) κάτι θα πρέπει να γίνει.. Μια μορφή Ε1 μάλλον είναι το καλύτερο σενάριο.
Β1 : Διάβασα κάπου για αραίωση και γέλαγα μόνος μου. Οταν το 2012 που ήμουν Ξαβέρη είχε να φύγει 2,5 ώρες και ήδη κάτω από 35λεπτα, δεν παίζει να έρθει. Παρωδία κορμός. Νομίζω πως είναι εντελώς περιττό, η Ανω Γλυφάδα έχει πρόσβαση σε 3 σταθμούς Μετρό και Παραλιακή, την στιγμή που αλλού υποφέρουν.
Α2 : Σαφώς, ως έχει.
Β2 : Αυτό που είπε ο Διονύσης.. Βέβαια, θα μπορούσε να γυρνάει και στο Φιξ, γιατί όχι..?
Α3 : Εντελώς αντιφατική, αλλά ειδικά από το απόγευμα και μετά..
Α5 : Τέλειο? Δεν θα το έλεγα, αγαπημένο ναι (αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση). Κατάργηση , επικάλυψη της Μεσογείων από το Β5 και το νέο 815 (Ταύρος - Στ.Εθν.Αμυνας)
Β5 : Εκτός από την ιστορία του, το Β5 είναι άλλη μια γραμμή ανομοιόμορφη ως προς το επιβατικό της κοινό. Η πρώτη ομάδα μπαίνει από την Λάρισα έως την Αλεξάνδρας, η δεύτερη από την Αλεξάνδρας έως τους Αμπελόκηπους, η τρίτη στην Μεσογείων και η τέταρτη από το Νομισματοκοπείο έως τον Τσακό. Μοιάζει αρκετά με τον Κορμό Χαλανδρίου (18/19) σ'αυτό και με το Β9. Αφού ο πιο αδύναμος κρίκος είναι το 18, μένει ως Β5 Στ.Λαρίσης - Ανθούσα.
Α7 : Επαναφορά της αφετηρίας στην οδό Κάνιγγος από Ιπποκράτους (για να καλύψει το κενό του νέου 815, που τελικά θα καλύψει το Α5 από Βασ.Σοφίας). Και χωράει.. Εδω χωράει από Καποδιστρίου, αριστερά Κάνιγγος.
Α8 : Μα για να έρχεται στην ώρα του και όχι 2 μαζί κάτι πρέπει να κάνουμε.. Οταν έχεις μια γραμμή 30 χιλιομέτρων με 10λεπτα και σε κορεσμένες συγκοινωνιακά αρτηρίες, τι περιμένεις?!
Τέρμα μαζί με το Β9 (στο μέλλον θα μπορούσαν να γίνουν τρόλεϋ 28/29 αντίστοιχα) στην οδό Χαλκίδος στην Λυκόβρυση. Ιδρυση νέας γραμμής ''614 ΟΑΚΑ - Στ.Ηρακλείου'' αρκεί να καθιστεί δυνατή η διέλευση 12μετρων από τον Στ.Ηρακλείου, αλλιώς προσωρινά Ν.Ιωνία (όπως γυρνάει το 604) και αν δεν χρειάζεται καθόλου μετά στην Ηρακλείου, έως το Π.Ηράκλειο (αριστερά Δωδεκανήσου)
Β9 : Η ίδια περίπτωση με το Β5, εντελώς διαφορετικές επιβατικές ομάδες. Η πρώτη από την Αχαρνών έως τα Κ.Πατήσια, η δεύτερη από τα Κ.Πατήσια-Ν.Φιλαδέλφεια έως την Μεταμόρφωση, η τρίτη από Μεταμόρφωση-Λυκόβρυση εως Στ.Κηφισιάς και η τέταρτη από Στ.Κηφισιάς έως Ν.Κηφισιά.
Τέρμα μαζί με το Α8 στην οδό Χαλκίδος στην Λυκόβρυση. Ολη η διαδρομή του Β9 καλύπτεται από 543, με επέκταση έως την Ερμού για την μετάβαση στον Στ.Κηφισιάς.
Α10 : Ενοποίηση σε μια γραμμή κορμό Α10 Πλ.Βάθη - Αχαρναί με αφετηρία στην οδό Φαβιέρου (Αφετηρία Πετρούπολης). Το κομμάτι της Αριστοτέλους στην άνοδο, κάλυψη από 721 (μαζί με το 740)
Α11 : Η ακτινική γραμμή Α/Β11 (διότι δεν είναι κορμός σε κάτι), τοπική ως ''705 Αγ.Τριάδα Πετρούπολης - Στ.Κάτω Πατήσια'' (στην επιστροφή, φυσικά από Μανιακίου)
Β12 : Μόνο τα Σ/Κ ενίσχυση?! Δεν υπάρχει δρομολόγιο του Β12 που να μην γίνεται χαμός μέσα (και φυσικά, μιλάω από τους Αγίους και πάνω, που δεν το βλέπει κανείς..) Νταλίκες ΧΤΕΣ ξανά στο Β12!
Γ10-Γ12 : Ως 720 και 716 (να χρησιμοποιούμε σωστά τα παλιά νούμερα), τοπικά στα Κ.Πατήσια. Δεν χρειάζεται η Αττική και το πήξιμο της Λιοσίων.
Α13 : Υπάρχει και η εναλλακτική του Αγ.Αντωνίου για το 707, για να μην είναι μόνο το 12 από την Ανθούπολη και κάτω και γιατί αποτελεί τοπικό κέντρο και ήδη κατεβαίνουν μέχρι εκεί.
Α/Γ16 : Πάμε πάλι στα αγαπημένα.. Με την μεταφορά των Τ-ΘΡΙ στον Στ.Αγ.Μαρίνα, έχουμε "Α16 Στ.Λαρίσης - Δαφνί (Μέσω Ιεράς Οδού)'' και ''Α15 Στ.Λαρίσης - Δαφνί (Μέσω Λεωφ.Αθηνών)'' για την κάλυψη των κεντρικών αρτηριών.
Α/Β/Ε15 : Αρχικά το Β/Ε15 δεν πρόκειται να γίνει ''προκομμένη'' γραμμή αν το B15 απορροφήσει-συγχωνεύσει (;;Wink το Ε15 (των 25 λεπτων κύκλο το πολύ) , τα οποία έχουν 3 κοινά οχήματα (το Καρτ.3 κάνει μόνο 1 Ε) ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΜΟΝΙΜΑ εδώ και μερικά χρόνια. Το νέο Α15 θα σηκώνει την Καβάλας και μπορεί να διατηρηθεί το Ε15 για τις ώρες των ΤΕΙ.
Β/Γ18 : Το ''ως έχει'' είναι η εύκολη λύση. Δεν νομίζω πως τα Β/Γ18 λειτουργούν σαν Κορμοί στο 818, οι Περαματιώτες ανέκαθεν έχουν σχέσεις με τον Πειραιά. Απλά πρέπει να πάω να δω τι θα γίνει με την μετάβαση Πέραμα-Αμφιάλη (ο τοπικός χαρακτήρας είναι ο σημαντικότερος) και αφού υπάρχει το 21 να σηκώσει τον κόσμο με νταλίκες, θα μπορούσε να μείνει μόνο το Γ18 ως τοπικό μέχρι το Αιγάλεω.
Βέβαια, με την έλευση του Μετρό στα Δυτικά Προάστια και στις συνοικίες του Πειραιά το 2020, θα αλλάξουν τελείως τα δεδομένα, οπότε ίσως και να μην έχει νόημα να το συζητάμε καν. Σίγουρα όμως μια επιβάρυνση εως την Εδουάρδω Λω, δεν θα είχε κανένα θετικό αποτέλεσμα για το Β/Γ18, καθώς κανείς δεν πάει από την Αθήνα στο Πέραμα (θα το πάρουν από το Γκάζι στην ανάγκη), τα οχήματα θα έπηζαν και θα αραίωναν κι άλλο τα δρομολόγια (ήδη το Γ18 που είναι και μόνο του για συνδέσεις έχει 30λεπτα..)
(14-12-2016, 01:02 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Χμ.. Για να δούμε.. Η αρχική μου απορία είναι για πόσες από τις παραπάνω απόψεις έχει κάποιος ολοκληρωμένη εικόνα, ή απλά βλέπει ένα λεωφορείο άδειο ή από τον χάρτη και βγάζει πορίσματα..

Να προσθέσω κάποιες πιό ρεαλιστικές προσεγγίσεις, με γνώμονα την ανυπαρξία οχημάτων/οδηγών/αστυνόμευσης :

Α1/Β1 : Θα πάνε άκλαφτα λόγω τράμ. Το Α1 επικαλύπτεται εξ ολοκλήρου και το Β1 λογικά θα ξαναγίνει το παλιό 160 ΑΛΙΜΟΣ - ΑΓ. ΤΡΥΦΩΝΑΣ, με αφετηρία την Μαρίνα Αλίμου (μαζί με το 101) ή το Δυτικό Αεροδρόμιο (μαζί με το Β2) και κάλυψη της σημερινής διαδρομής μέχρι Άνω Γλυφάδα.

Α2/Β2 : Ως έχουν, και καλά θα κάνουν να δώσουν καμιά νταλίκα στο Β2. Μην υποτιμάτε το κομμάτι Συγγρού/Φίξ - Ακαδημίας. Έχει αρκετή επιβατική κίνηση, απλούστατα διότι δεν συμφέρει να κατέβεις Συγγρού/Φιξ, να μπείς στο μετρό και να ξαναβγείς Σύνταγα ή Πανεπιστήμιο. Στην καλύτερη η διαδικασία αυτή θέλει ένα τέταρτο, ούτε συζήτηση για ώρες εκτός αιχμής με τα οκτάλεπτα του μετρό (σκαλιά, αναμονή, ξανά σκαλιά κι άλλα σκαλιά), όπως επίσης ούτε συζήτηση να μπείς από Σύνταγμα προς τα κάτω τις ώρες αιχμής λόγω υπερφόρτωσης (οι αποβάθρες ξεχειλίζουν)

Α3 : Ως έχει με 12μετρα, απλά διότι πρέπει να υφίσταται η υπέργεια εξυπηρέτηση της Βουλιαγμένης.

Α5 : Εμένα θα μου ήταν αρκετό να φτάνει μέχρι το Σταυρό Αγ. Παρασκευής, αν έβρισκε κανείς χώρο τέρματος. Επειδή όμως πολλές γραμμές Μεσογείων διέρχονται μετά το Σταυρό (κυρίως οι γραμμές Γέρακα - Ανθούσας - Παλλήνης) αναγκαστικά θα μείνει και το Α5 μέχρι Ανθούσα ως κορμός/ τροφοδότης.

Β5 : Το αναλύσαμε με το θέμα του Τσακού - ορθό να έφευγε από Τσακό, πρακτικά όμως το βλέπω να παραμένει.

Α7 : Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον MrVanHool να αλλάξει πορεία καθόδου και να πιάσει την Ιπποκράτους. Αν μου βρείτε όμως οδηγό να καταφέρει να περάσει νταλίκα από τη γωνία Σόλωνος και Ιπποκράτους, σφυράτε μου. Γεωμετρικά μπορεί να χωράει, αλλά οι συνθήκες είναι πολύ επικίνδυνες - στενά πεζοδρόμια, διπλοπαρκαρισμένα, πεζοί, μηχανάκια που χώνονται. Δεν έχει ορατότητα ο οδηγός να το στρίψει το θηρίο, και αν η καρότσα πάει πολύ κοντά στο πεζοδρόμιο, θα πάρει σβάρνα τους πεζούς που περιμένουν το φανάρι απέναντι από την Εθνική Τράπεζα, μπροστά από τον Λιβάνη.
Η μόνη εφικτή λύση είναι να πάει Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημίου - 3ης Σεπτεμβρίου - Αφετηρία Μάρνη και επιστροφή όπως σήμερα. Θα στοιχίσει όμως τουλάχιστον 10' στα δρομολόγια.

Α8 : Πράγματι, στο κομμάτι ΟΑΚΑ - Κηφισίας - Στ. Αμαρουσίου είναι "τζούφιο", αλλά δεν βλέπω να υπάρχει τρόπος να κόψει κανείς τη γραμμή μέσα στο Μαρούσι ή ακόμη και στο Ηράκλειο, που λέει ο MrVanHool γιατί θα μείνει η Πεύκη (που ούτως ή άλλως έχει χάλια συγκοινωνία) χωρίς κορμό.

Β9 : Επαναφορά στο τέρμα του πρώην Α9 στη Λυκοβρυση και το υπόλοιπο με τοπικό. Επαναρίθμηση σε Α9.

Α/Β10 : Ενοποίηση γραμμών, ούτως ή άλλως η διαφορά τους είναι ελάχιστη και μόνο στην άνοδο μέσα στο Μενίδι.

Α/Β11 : Διατήρηση των γραμμών στην Φαβιέρου, η διαφορά με την αναστροφή στην Αττική είναι ελάχιστη και χάνει και σε σταθερότητα δρομολόγησης. Ενοποίηση διαδρομών.

Β12 : 18μετρα με ίδια χάραξη γραμμής και επαναρίθμηση σε Α12

Α13 : Τοπικοποίηση στον Αγ. Αντώνιο (ή στην Ανθούπολη) με ενίσχυση του τρόλλεϋ 12 ή με επαναφορά του 24 στο Ζάππειο.

Α15/Β15 : Ως έχει το Α15. Στο Β15 επαναπροσδιορισμό του λόγου ύπαρξής του. Αν δεν χρειάζεται (που δεν χρειάζεται), απορρόφηση του ενός ή των δύο οχημάτων από το Α15, και τις ώρες που έχει φόρτο το ΤΕΙ, δρομολόγηση της Ε15.

Α16/Γ16 : Εδώ θέλει προσοχή. Το μοτίβο με τα τοπικά 866/876 δεν περπατάει καλά, διότι αφ΄ενός κόβονται οχήματα, αφ ετέρου στην άνοδο από Αθήνα προς Ελευσίνα/Ασπρόπυργο παρατηρούνται μεγάλα κενά, αφού η δρομολόγηση είναι ανοιμοιόμορφη. Ειδικά τις Κυριακές μπορεί να περάσουν Α16 και 876 μαζί και μετά κενό μια ώρα. Επίσης, αν θέλεις να κινηθείς από Αθήνα προς Ασπρόπυργο, δεν ξέρεις από που να πάς. Ξεκινάς με το μετρό και ξεμένεις μισή ώρα στην Αγ. Μαρίνα, διαφορετικά πας από Μεταξουργείο και παίρνεις ό,τι κάτσει. Αν κάτσει Α15 ξανακατεβαίνεις στο Παλατάκι για να μπείς στο 845 για να ξανακατεβείς στην Εμποροπλοιάρχων και να πάρεις ό,τι περάσει.
Προσωπικά θα προτιμούσα να επανέλθει όλη η Ελευσίνα στην Αθήνα, με κατάργηση του 876 (ούτε όχημα γλιτώνει, ούτε τίποτα δεν κάνει) και διατήρηση του Γ16/866, το 866 όμως από Χαϊδάρι (όπως το 876 σήμερα) και με τακτές αναχωρήσεις από Αγ. Μαρίνα. Επαναρίθμηση του Γ16 σε Β16

Τώρα, για την πρόταση του MrVanHool, να κατεβούν δηλαδή τα Τ.ΘΡΙΑΣΙΟΥ στον Στ. Αγ. Μαρίνα, επιφυλάσσομαι. Η Ελευσίνα αποτελεί τοπικό κέντρο και οι κάτοικοί της γύρω περιοχής (Μάνδρα-Μαγούλα-Ασπρόπυργος) με την Ελευσίνα συναλλάσονται. Το να κατεβάσεις όλα τα τοπικά στην Αγ. Μαρίνα σημαίνει εξτρά οχήματα και μετατόπιση του κέντρου βάρους της εξυπηρέτησης, που αντί για "κέντρο - υπόκεντρο και μετά μετεπιβίβαση" θα γίνει "κέντρο - μετεπιβίβαση - υπόκεντρο/τοπική εξυπηρέτηση" Στην ίδια οικογένεια με το Α16 βάζω και το 845 του Πειραιά.

Β/Γ18 Και εδώ θέλει προσοχή. Το Γ18 καλύπτει μόνο του όλη τη Γρ. Λαμπράκη στον Κορυδαλλό και αποτελεί τη μόνο γρήγορη σύνδεση για Αθήνα. Τα λοιπά λεωφορεία χάνονται στα στενά. Το Β18 έχει μεν τον παρτενέρ του (τρόλλεύ 21) αλλά και πάλι μαζεύει πολύ κόσμο. Δεν το πειράζουμε, θα έλεγα. Ούτε να το ανεβάσουμε στην Εδουάρδου Λώ, γιατί αφ' ενός ο κόσμος του δεν έχει προορισμό την Ακαδημίας (μη με πείτε ρατσιστή) και αφ' ετέρου κινδυνεί να χάνεται κάθε φορά που κλείνει το κέντρο.
Προ κορμών, η Πετρούπολη ήταν 715 και 747.
(14-12-2016, 03:13 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Να προσθέσω κάποιες πιό ρεαλιστικές προσεγγίσεις, με γνώμονα την ανυπαρξία οχημάτων/οδηγών/αστυνόμευσης :

Α1/Β1 : Θα πάνε άκλαφτα λόγω τράμ. Το Α1 επικαλύπτεται εξ ολοκλήρου και το Β1 λογικά θα ξαναγίνει το παλιό 160 ΑΛΙΜΟΣ - ΑΓ. ΤΡΥΦΩΝΑΣ, με αφετηρία την Μαρίνα Αλίμου (μαζί με το 101) ή το Δυτικό Αεροδρόμιο (μαζί με το Β2) και κάλυψη της σημερινής διαδρομής μέχρι Άνω Γλυφάδα.

Α2/Β2 : Ως έχουν, και καλά θα κάνουν να δώσουν καμιά νταλίκα στο Β2. Μην υποτιμάτε το κομμάτι Συγγρού/Φίξ - Ακαδημίας. Έχει αρκετή επιβατική κίνηση, απλούστατα διότι δεν συμφέρει να κατέβεις Συγγρού/Φιξ, να μπείς στο μετρό και να ξαναβγείς Σύνταγα ή Πανεπιστήμιο. Στην καλύτερη η διαδικασία αυτή θέλει ένα τέταρτο, ούτε συζήτηση για ώρες εκτός αιχμής με τα οκτάλεπτα του μετρό (σκαλιά, αναμονή, ξανά σκαλιά κι άλλα σκαλιά), όπως επίσης ούτε συζήτηση να μπείς από Σύνταγμα προς τα κάτω τις ώρες αιχμής λόγω υπερφόρτωσης (οι αποβάθρες ξεχειλίζουν)

Α3 : Ως έχει με 12μετρα, απλά διότι πρέπει να υφίσταται η υπέργεια εξυπηρέτηση της Βουλιαγμένης.

Α5 : Εμένα θα μου ήταν αρκετό να φτάνει μέχρι το Σταυρό Αγ. Παρασκευής, αν έβρισκε κανείς χώρο τέρματος. Επειδή όμως πολλές γραμμές Μεσογείων διέρχονται μετά το Σταυρό (κυρίως οι γραμμές Γέρακα - Ανθούσας - Παλλήνης) αναγκαστικά θα μείνει και το Α5 μέχρι Ανθούσα ως κορμός/ τροφοδότης.

Β5 : Το αναλύσαμε με το θέμα του Τσακού - ορθό να έφευγε από Τσακό, πρακτικά όμως το βλέπω να παραμένει.

Α7 : Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον MrVanHool να αλλάξει πορεία καθόδου και να πιάσει την Ιπποκράτους. Αν μου βρείτε όμως οδηγό να καταφέρει να περάσει νταλίκα από τη γωνία Σόλωνος και Ιπποκράτους, σφυράτε μου. Γεωμετρικά μπορεί να χωράει, αλλά οι συνθήκες είναι πολύ επικίνδυνες - στενά πεζοδρόμια, διπλοπαρκαρισμένα, πεζοί, μηχανάκια που χώνονται. Δεν έχει ορατότητα ο οδηγός να το στρίψει το θηρίο, και αν η καρότσα πάει πολύ κοντά στο πεζοδρόμιο, θα πάρει σβάρνα τους πεζούς που περιμένουν το φανάρι απέναντι από την Εθνική Τράπεζα, μπροστά από τον Λιβάνη.
Η μόνη εφικτή λύση είναι να πάει Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημίου - 3ης Σεπτεμβρίου - Αφετηρία Μάρνη και επιστροφή όπως σήμερα. Θα στοιχίσει όμως τουλάχιστον 10' στα δρομολόγια.

Α8 : Πράγματι, στο κομμάτι ΟΑΚΑ - Κηφισίας - Στ. Αμαρουσίου είναι "τζούφιο", αλλά δεν βλέπω να υπάρχει τρόπος να κόψει κανείς τη γραμμή μέσα στο Μαρούσι ή ακόμη και στο Ηράκλειο, που λέει ο MrVanHool γιατί θα μείνει η Πεύκη (που ούτως ή άλλως έχει χάλια συγκοινωνία) χωρίς κορμό.

Β9 : Επαναφορά στο τέρμα του πρώην Α9 στη Λυκοβρυση και το υπόλοιπο με τοπικό. Επαναρίθμηση σε Α9.

Α/Β10 : Ενοποίηση γραμμών, ούτως ή άλλως η διαφορά τους είναι ελάχιστη και μόνο στην άνοδο μέσα στο Μενίδι.

Α/Β11 : Διατήρηση των γραμμών στην Φαβιέρου, η διαφορά με την αναστροφή στην Αττική είναι ελάχιστη και χάνει και σε σταθερότητα δρομολόγησης. Ενοποίηση διαδρομών.

Β12 : 18μετρα με ίδια χάραξη γραμμής και επαναρίθμηση σε Α12

Α13 : Τοπικοποίηση στον Αγ. Αντώνιο (ή στην Ανθούπολη) με ενίσχυση του τρόλλεϋ 12 ή με επαναφορά του 24 στο Ζάππειο.

Α15/Β15 : Ως έχει το Α15. Στο Β15 επαναπροσδιορισμό του λόγου ύπαρξής του. Αν δεν χρειάζεται (που δεν χρειάζεται), απορρόφηση του ενός ή των δύο οχημάτων από το Α15, και τις ώρες που έχει φόρτο το ΤΕΙ, δρομολόγηση της Ε15.

Α16/Γ16 : Εδώ θέλει προσοχή. Το μοτίβο με τα τοπικά 866/876 δεν περπατάει καλά, διότι αφ΄ενός κόβονται οχήματα, αφ ετέρου στην άνοδο από Αθήνα προς Ελευσίνα/Ασπρόπυργο παρατηρούνται μεγάλα κενά, αφού η δρομολόγηση είναι ανοιμοιόμορφη. Ειδικά τις Κυριακές μπορεί να περάσουν Α16 και 876 μαζί και μετά κενό μια ώρα. Επίσης, αν θέλεις να κινηθείς από Αθήνα προς Ασπρόπυργο, δεν ξέρεις από που να πάς. Ξεκινάς με το μετρό και ξεμένεις μισή ώρα στην Αγ. Μαρίνα, διαφορετικά πας από Μεταξουργείο και παίρνεις ό,τι κάτσει. Αν κάτσει Α15 ξανακατεβαίνεις στο Παλατάκι για να μπείς στο 845 για να ξανακατεβείς στην Εμποροπλοιάρχων και να πάρεις ό,τι περάσει.
Προσωπικά θα προτιμούσα να επανέλθει όλη η Ελευσίνα στην Αθήνα, με κατάργηση του 876 (ούτε όχημα γλιτώνει, ούτε τίποτα δεν κάνει) και διατήρηση του Γ16/866, το 866 όμως από Χαϊδάρι (όπως το 876 σήμερα) και με τακτές αναχωρήσεις από Αγ. Μαρίνα. Επαναρίθμηση του Γ16 σε Β16

Τώρα, για την πρόταση του MrVanHool, να κατεβούν δηλαδή τα Τ.ΘΡΙΑΣΙΟΥ στον Στ. Αγ. Μαρίνα, επιφυλάσσομαι. Η Ελευσίνα αποτελεί τοπικό κέντρο και οι κάτοικοί της γύρω περιοχής (Μάνδρα-Μαγούλα-Ασπρόπυργος) με την Ελευσίνα συναλλάσονται. Το να κατεβάσεις όλα τα τοπικά στην Αγ. Μαρίνα σημαίνει εξτρά οχήματα και μετατόπιση του κέντρου βάρους της εξυπηρέτησης, που αντί για "κέντρο - υπόκεντρο και μετά μετεπιβίβαση" θα γίνει "κέντρο - μετεπιβίβαση - υπόκεντρο/τοπική εξυπηρέτηση" Στην ίδια οικογένεια με το Α16 βάζω και το 845 του Πειραιά.

Β/Γ18 Και εδώ θέλει προσοχή. Το Γ18 καλύπτει μόνο του όλη τη Γρ. Λαμπράκη στον Κορυδαλλό και αποτελεί τη μόνο γρήγορη σύνδεση για Αθήνα. Τα λοιπά λεωφορεία χάνονται στα στενά. Το Β18 έχει μεν τον παρτενέρ του (τρόλλεύ 21) αλλά και πάλι μαζεύει πολύ κόσμο. Δεν το πειράζουμε, θα έλεγα. Ούτε να το ανεβάσουμε στην Εδουάρδου Λώ, γιατί αφ' ενός ο κόσμος του δεν έχει προορισμό την Ακαδημίας (μη με πείτε ρατσιστή) και αφ' ετέρου κινδυνεί να χάνεται κάθε φορά που κλείνει το κέντρο.
Αρχικά, για να μιλάμε με μια βάση, θέλω να ξεκαθαρίσω πως μιλώ με πλήρη επίγνωση ως επιβάτης αρχικά, των γραμμών που αναφέρω! Δεν μιλώ ούτε επί χαρτου, ούτε προτάσεις γραμμών όπως τις βλέπω με το ΙΧ μου, οπως τότε που ήμουν 15! Και ελπίζω όταν κάποιος διαφωνεί μαζι μου,να έχει προσωπική-εμπειρικη άποψη που να μπορεί να τεκμηριωσει. Τώρα:

Α1: Δεν νομίζω πως το Τραμ μπορεί να αντικαταστησει το Α1! Ούτε όλες τις στάσεις πιάνει, ούτε ο κόσμος το προτιμά άλλωστε, αφού είναι πιο αργό και αρκετά αραιο σε σχέση με το Α1! Θα μπορούσε να μείνει σαν Express στα κομμάτια που δεν χρειάζεται και σαν κορμός εκεί που εκεί που χρειάζεται.

Β1: Τι επιβατικη κίνηση θα έχει το 160, ειδικά με το να καταλήγει στο πουθενά και σε τι θα διαφέρει από το παλιό 160? Πόσοι κάτοικοι της Άνω Γλυφάδας και την Κύπρου πάνε Πειραιά? Πόσα οχήματα χρειάζεται για να είναι αξιοπρεπής? Ακλαφτο θα πάει..

Α5: Είναι περιττό, την στιγμή που υπάρχει το τρένο Β5! Θα έχει την τύχη του Α3, γι'αυτο και μπορεί να καλυφθεί άνετα απο το Β5.

Α7: Όπως έγραψα ακριβώς γι'αυτο τον λόγο, στρίβει από Καποδιστριου στην Κάνιγγος και χωράει.. Το αν περνάνε μηχανάκια είναι αδιάφορο, όλα τα άλλα λύνονται με απαγόρευση στάθμευσης. Θέληση χρειάζεται!

Α8: Η Πεύκη δεν χρειάζεται κορμό! Θα υπάρχει το 614 ανά 15', που θα την ενώνει με τον Σταθμό Αμαρουσίου που πάνε όλοι, έστω και με το Ηράκλειο και από την 7η Αμαρουσίου και κάτω θα διερχεται και το Α8.

Β9: Το ίδιο πράγμα σχεδόν λέμε. Απλά για λόγους Δρομολόγησης και αφού η Λυκοβρυση έχει χώρο, μπορεί να ανέβει να εξυπηρετεί καλύτερα. Στο Α9 δεν έχει τίποτα άλλωστε.. Και το "543 Νοσ.Αγ.Αναργυροι - Στ.Κηφισιας - Λυκοβρυση".

Α10: Και στην κάθοδο έχουν διαφορά (το Β10 κατεβαίνει από την Παρνηθος) και στην άνοδο το Α10 πάει και στην Μποσκιζα! Σαφώς διατηρείται το Α10, όπως είπα παραπάνω.

Α11: Η Πετρούπολη δεν είναι κορμός και δεν έχει καμία δουλειά στην Αθήνα! Κανείς δεν το παίρνει από την Βάθης! Η δε Αττική δεν χρειάζεται, διότι οποίος θέλει από Πετρούπολη να πάρει την γραμμή 2 είναι δίπλα από την Θηβών (συν την νέα διαδημοτικη γραμμή 770) η Ανθουπολη. Πατήσια και θα γίνει τρένο, γιατί από την Λιοσίων χάνεται..

Α13: Κάνω πως δεν διάβασα για το 24 και φυσικά μιλάμε για νταλίκες στο 12..

Α15: Πάμε παλι.. Η ακτινική γραμμή του Δάσους δεν έχει καμία δουλειά να κάνει τον κορμό της Καβάλας!! Υπάρχει το 803 που θα κοπεί έως την Αγία Μαρίνα και η Καβάλας μένει με ένα σοβαρό κορμό που καταλήγει στο Δαφνι και όχι σε γειτονιές.

Α/Γ16: Συχνότητες του Κορμού Ελευσίνας και των Ασπροπυργων και Τοπικών Θριασιου και απαιτούμενη οχήματα?! Μήπως τα χιλιόμετρα είναι τελικά, συν όλα τα νεκρά των Τοπικών?!
Το ζητούμενο είναι να έχουμε γραμμές με τακτικά δρομολόγια και χωρίς άπειρα οχήματα..

Β/Γ18: Πόσοι επιβάτες του Β/Γ18 από Κορυδαλλό και Αμφιαλη πάνε Μενάνδρου?! Όταν θα έχεις το 21 τρένο, τι να το κάνεις το Β18? Όταν έχει καθυστερήσεις το Πέραμα, τι νομίζεις πως κάνουν οι σταθμάρχες για να εξυπηρετηθει ο κόσμος?
Αλλά μπορεί και να μείνει ως έχει μέχρι να ανοίξει το Μετρό στον Κορυδαλλό και να το ξανασυζητησουμε τότε..
(14-12-2016, 10:18 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Αρχικά, για να μιλάμε με μια βάση, θέλω να ξεκαθαρίσω πως μιλώ με πλήρη επίγνωση ως επιβάτης αρχικά, των γραμμών που αναφέρω! Δεν μιλώ ούτε επί χαρτου, ούτε προτάσεις γραμμών όπως τις βλέπω με το ΙΧ μου, οπως τότε που ήμουν 15! Και ελπίζω όταν κάποιος διαφωνεί μαζι μου,να έχει προσωπική-εμπειρικη άποψη που να μπορεί να τεκμηριωσει.

Bρε VanHool, λες να μην ξέρω σε ποιόν γράφω;; Shy Όσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με τα λεωφορεία τα δέκα χρόνια που γράφουμε στα forum, άλλα τόσα έχω κάνει κι εγώ.
Σίγουρα θα θυμάσαι ότι στο παρελθόν έχω κάνει αρκετά τολμηρές προτάσεις (αντίστοιχες πχ σαν τη δική σου 815 Ταύρος - Εθν. Αμυνα) αλλά με ... μετάλλαξαν τα μνημόνια και η κατάντια της ΟΣΥ.

Τις παρατηρήσεις μου τις έγραψα με αποκλειστικό γνώμονα "λεφτά δεν υπάρχουν", και με αυτό το μοτίβο απαντώ :

α. Αποκλείεται να μείνει έστω και απολειφάδι του Α1/Ε1 όταν μπει σε λειτουργία το τράμ. Όχι πως δεν θα τό 'θελα, ακόμα θυμάμαι με νοσταλγία τα Ν1 του Ε1 που έκαναν Βούλα - Πειραιά μισή ώρα πετάδην από τη μεσαία λωρίδα της Ποσειδώνος. Μια τέτοια γραμμή όμως θα "σαμποτάρει" το τράμ και έτσι θα χάσει κάθε άλλοθι το έργο. Συνεπώς, θα το φαμε ...
Για τον ίδιο λόγο θεωρώ βέβαιο οτι το Β1 θα ξαναγίνει 160. Το αν θα μαζεύει κόσμο;; Προφανώς και όχι. Μήπως μαζεύει κόσμο το 101;; Τί τους νοιάζει, όχημα να κόψουν κι όλα καλά.

β. Το Β5 που λές, θα πρέπει να πάει πακέτο με το 815 που προτείνεις. Θα βγαίνει κάθε 10'-15' το 815;; Αν ναι, καλώς να ορίσει το Β5 που λές.

γ. Η συζήτηση για το Α11 θα είχε τελειώσει αν ο ΟΣΕ κατάφερνε μετά από 15 χρόνια να δρομολογήσει προαστιακό. Σταθμάρα έξω από τους Αγίους, σε 4' από Σταθμό Λαρίσης, κι εμείς ψάχνουμε αν θα πάει από Πατήσια (μισή ώρα μαζί με τη μετεπιβίβαση) ή από Βάθη (20' και άλλα τόσα περπάτημα μέχρι κέντρο Αθήνας)

δ. Για το Α15 και γενικά για τους κορμούς, συμφωνούμε ότι δεν πρέπει να μπαίνουν στις γειτονιές. Αλλά εδώ ανοίγει πάλι κουβέντα τύπου Τσακού και Β5. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, ο ΟΑΣΑ χτυπάει μ' έναν σμπάρο δυό τριγώνια. Αν βγεί το Α15 από το Δάσος πρέπει να ανεβεί κάτι άλλο. Και αφού το άλλο δεν θα πηγαίνει Αθήνα, θα φωνάζουν οι κάτοικοι (και εδώ που τα λέμε δεν θα χουν άδικο, η γραμμή είναι από τις γρήγορες γενικά)

ε. οι Ελευσίνες θέλουν , όπως είπα, κοίταγμα με επιφύλαξη. Αν έρθουν Αγ. Μαρίνα όλα τα τοπικά, θα έχουμε πιθανώς παραπάνω συχνότητα απ' ότι χρειάζεται.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44