Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Με βάση αυτά που μου απάντησαν οι mercedes elbo και Μarios ilioupoli, για τους κορμούς της Λεωφόρου Ποσειδώνος, προτείνω νέα πράγματα.
Α1: ΩΣ ΕΧΕΙ
Β1¨ΚΟΨΙΜΟ
101: ΚΟΨΙΜΟ
Α2: ΩΣ ΕΧΕΙ
Β2: Θα ήταν πολύ καλή ιδέα το Β2 να τερματίζει σταθμό Αργυρούπολη, αλλά από τη Καλαμακίου και πέρα θα έκανε την ίδια διαδρομή με το 142, το οποίο θα έχει τώρα πιό συχνά δρομολόγια

Απόρριψη του 104 και του 105, τα οποία πρότεινα
Τα οχήματα του Β1 και του 101 πρέπει να δοθούν στο 142. Αυτό το προτείνω, γιατί το 142 έχει αναμονή 40-50 λεπτά, ενώ θα έπρεπε να έχει το πολύ 20-25.
102: από το σταθμό Άλιμο ως το παλιό τέρμα του Β1 κάνοντας τη διαδρομή του Β1.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τους κορμούς της Βορειοανατολικής Αττικής

Α5: Τέρμα στο Σταυρό.Τόσα χρόνια ταλαιπωρείται άδικα στην Ανθούσα Συγκεκριμένα: Στάση Πετρογιάννη πάνω στη Μεσογείων- Στροφή στην οδό Κυκλάδων-Τέρμα στη οδό Κυκλάδων-Στροφή στην οδό Φιλοξενίας-Στροφή στη Λεωφόρο Λαυρίου- Στροφή Πίσω στη Μεσογείων. ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ .

Β5: Τόσα χρόνια έχει βασανιστεί στις εισόδους και στις εξόδους του Τσάκου. Δύο φορές μπαίνει και δύο βγαίνει.
ΤΣΑΚΟΣ ΤΕΛΟΣ---Τέρμα στήν ΕΡΤ χωρίς να βγεί καθόλου από τη Μεσογείων. Ο Τσάκος έχει πολλά καλά λεωφορεία και δε χρειάζεται και κορμό. ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ

Α7: Κλασική και αγαπημένη γραμμή. Το τέρμα πρέπει να ξαναπάει στην Ερυθραία και συγκεκριμένα στη διασταύρωση Κηφισίας και Χαρίλαου Τρικούπη. Επίσης θα ήταν καλό να μην περνάει μέσα από Εξάρχεια, αλλά να πηγαίνει από Αλεξάνδρας.
(03-01-2016, 06:44 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τους κορμούς της Βορειοανατολικής Αττικής
Α7: Κλασική και αγαπημένη γραμμή. Το τέρμα πρέπει να ξαναπάει στην Ερυθραία και συγκεκριμένα στη διασταύρωση Κηφισίας και Χαρίλαου Τρικούπη. Επίσης θα ήταν καλό να μην περνάει μέσα από Εξάρχεια, αλλά να πηγαίνει από Αλεξάνδρας.
Άμα βρεις λεωφορεία και οδηγούς στείλτο και στον Αγ. Στέφανο! Δυστυχώς δεν υπάρχει η πολυτέλεια αυτή. Άσε που τόσα χρόνια εξαιτίας της κίνησης πάνω από την Κηφισιά τα δρομολόγια χάνονταν και τιναζόταν το πρόγραμμα στον αέρα.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Σήμερα θα μιλήσουμε για τους κορμούς της βόρειας Αττικής

Α8: Η γραμμή αυτή σχεδιάστηκε προφανώς για τις ημέρες που έχει απεργία ο Ηλεκτρικός. Έχει αναμονή γύρω στο τέταρτο και τις Κυριακές στη μισή ώρα. Αύξηση των δρομολογίων- ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΑ 10 ΛΕΠΤΑ.
Β9: Πολύ καλή γραμμή με πολύ καλά δρομολόγια
Γ9: Καλή γραμμή, όμως φεύγεις σήμερα και φτάνεις το Πάσχα. Προτείνω να γίνει τοπική 722 με αφετηρία το σταθμό Άνω Πατήσια και την υπόλοιπη διαδρομή ίδια. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ

Α10/Β10: Τόσα χρόνια μας κοροϊδεύουν. Λένε ότι το Α10 πάει Σταθμό Λαρίσης-Αχαρναί και το Β10 Σταθμό Λαρίσης- Αχαρναί μέσω Αριστοτέλους. Όμως οι στάσεις που το Α10 και το Β10 δεν είναι μαζί είναι 12, όταν πηγαίνει και τρεις όταν γυρίζει. ΚΟΨΙΜΟ Β10.
Τώρα το Α10 έχει δρομολόγιο κάθε 5 λεπτά και
α) Στάση Κάραβος- στροφή στην Αριστοτέλους
β) Στροφή στη Πάρνηθός
γ)Συνέχεια όπως πήγαινε ( ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ-ΜΠΟΣΚΙΖΑΣ-ΓΑΡΔΕΚΙΟΥ-ΤΕΡΜΑ)
δ) Τα υπόλοιπα λεωφορεία που μένουν από το κόψιμο του Β10, πάνε στο Α7

Γ10: Mετονομασία σε 710, για να θυμίζει το παλιό όνομα Γ10. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Συνεχίζω στους κορμούς της δυτικής Αττικής.

Α11/B11: Η μοναδική στάση, που δεν είναι το Β11 μαζί με το Α11 είναι η στάση Κανάρη, λίγο πριν το τέρμα ΚΟΨΙΜΟ Β11

Β12: ΩΣ ΕΧΕΙ
Γ12: Εδώ και δύο χρόνια αυτή η γραμμή πρέπει να κοπεί. Το καματερό έχει το 25, το 701 και το 705.

Α13:
α) Αύξηση δρομολογίων. ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Γ12
β) Αφετηρία στη Κλαυθμώνος

B15: ΚΟΨΙΜΟ

Α15-Α16-Γ16-Β18-Γ18: ΩΣ ΕΧΟΥΝ
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ ΚΟΡΜΩΝ

Α1: Πειραιάς-Βούλα 15 λεπτά τις καθημερινές--25 λεπτά τις Κυριακές
Α2: Ακαδημία-Βούλα 10 λεπτά τις καθημερινές--20 λεπτά τις Κυριακές
Β2: Ακαδημία-Άγιος Κοσμάς 15 λεπτά τις καθημερινές--25 λεπτά τις Κυριακές
Α3: Ακαδημία-Γλυφάδα 10 λεπτά τις καθημερινές--20 λεπτά τις Κυριακές
Α5: Aκαδημία-Σταυρός 15 λεπτά τις καθημερινές--25 λεπτά τις Κυριακές
Β5: Σταθμός Λαρίσης-ΕΡΤ 15 λεπτά τις καθημερινές--25 λεπτά τις Κυριακές
Α7: Στουρνάρη-Νέα Ερυθραία 10 λεπτά τις καθημερινές--20 λεπτά τις Κυριακές
Α8: Πολυτεχνείο-Μαρούσι 10 λεπτά τις καθημερινές--15 λεπτά τις Κυριακές
Β9: Χαλκοκονδύλη-Νέα Κηφησιά 15 λεπτά τις καθημερινές--25 λεπτά τις Κυριακές
Α10: Σταθμός Λαρίσης-Αχαρναί 5 λεπτά τις καθημερινές--15 λεπτά τις Κυριακές
Α11: Βάθη-Πετρούπολή 10 λεπτά τις καθημερινές--15 λεπτά τις Κυριακές
Β12: Μάρνη- Άνω Λιόσια 10 λεπτά τις καθημερινές--15 λεπτά τις Κυριακές
Α13: Κλαυθμώνος-Κηπούπολη 10 λεπτά τις καθημερινές--15 λεπτά τις Κυριακές
Α15: Σταθμός Λαρίσης-Δάσος 10 λεπτά τις καθημερινές--20 λεπτά τις Κυριακές
Α16: Κουμουνδούρου-Ελευσίνα 10 λεπτά τις καθημερινές--15 λεπτά τις Κυριακές
Γ16: Κουμουνδούρου-Ασπρόπυργος 10 λεπτά τις καθημερινές--15 λεπτά τις Κυριακές
Β18/Γ18: Ομόνοια- Πέραμα 10 λεπτά τις καθημερινές--15 λεπτά τις Κυριακές
(04-01-2016, 04:18 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Σήμερα θα μιλήσουμε για τους κορμούς της βόρειας Αττικής

Α8: Η γραμμή αυτή σχεδιάστηκε προφανώς για τις ημέρες που έχει απεργία ο Ηλεκτρικός. Έχει αναμονή γύρω στο τέταρτο και τις Κυριακές στη μισή ώρα. Αύξηση των δρομολογίων- ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΑ 10 ΛΕΠΤΑ.

Η Α8 υπάρχει δεκαετίες (την δεκαετία του 80 λεγόταν 514). Είναι ένας από τους κορμούς που δεν σχεδιάστηκαν ως κορμοί, απλά άλλαξαν αριθμίση και πήραν νέα λεωφορεία πριν από τις υπόλοιπες.
(03-01-2016, 06:44 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τους κορμούς της Βορειοανατολικής Αττικής

Α5: Τέρμα στο Σταυρό.Τόσα χρόνια ταλαιπωρείται άδικα στην Ανθούσα Συγκεκριμένα: Στάση Πετρογιάννη πάνω στη Μεσογείων- Στροφή στην οδό Κυκλάδων-Τέρμα στη οδό Κυκλάδων-Στροφή στην οδό Φιλοξενίας-Στροφή στη Λεωφόρο Λαυρίου- Στροφή Πίσω στη Μεσογείων. ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ .

Α7: Κλασική και αγαπημένη γραμμή. Το τέρμα πρέπει να ξαναπάει στην Ερυθραία και συγκεκριμένα στη διασταύρωση Κηφισίας και Χαρίλαου Τρικούπη. Επίσης θα ήταν καλό να μην περνάει μέσα από Εξάρχεια, αλλά να πηγαίνει από Αλεξάνδρας.

Α5: Δεν νομίζω πως υπάρχει χώρος για Τέρμα στην οδό που αναφέρεις, χώρια που δεν νομίζω ότι θα αφήσουν στην Ανθούσα να κοπεί η γραμμή από το Α/Σ.

Α7: Η γραμμή έχει βγει από τα Εξάρχεια από το 2013. Επιπλεόν, το Τέρμα ορθώς είναι στον Πλάτανο. Για Ν. Ερυθραία/Εκάλη υπάρχουν τα Τοπικά Ζηρηνείου.

(04-01-2016, 04:18 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Σήμερα θα μιλήσουμε για τους κορμούς της βόρειας Αττικής

Α8: Η γραμμή αυτή σχεδιάστηκε προφανώς για τις ημέρες που έχει απεργία ο Ηλεκτρικός. Έχει αναμονή γύρω στο τέταρτο και τις Κυριακές στη μισή ώρα. Αύξηση των δρομολογίων- ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΑ 10 ΛΕΠΤΑ.
Β9: Πολύ καλή γραμμή με πολύ καλά δρομολόγια
Γ9: Καλή γραμμή, όμως φεύγεις σήμερα και φτάνεις το Πάσχα. Προτείνω να γίνει τοπική 722 με αφετηρία το σταθμό Άνω Πατήσια και την υπόλοιπη διαδρομή ίδια. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ

Α10/Β10: Τόσα χρόνια μας κοροϊδεύουν. Λένε ότι το Α10 πάει Σταθμό Λαρίσης-Αχαρναί και το Β10 Σταθμό Λαρίσης- Αχαρναί μέσω Αριστοτέλους. Όμως οι στάσεις που το Α10 και το Β10 δεν είναι μαζί είναι 12, όταν πηγαίνει και τρεις όταν γυρίζει. ΚΟΨΙΜΟ Β10.
Τώρα το Α10 έχει δρομολόγιο κάθε 5 λεπτά και
α) Στάση Κάραβος- στροφή στην Αριστοτέλους
β) Στροφή στη Πάρνηθός
γ)Συνέχεια όπως πήγαινε ( ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ-ΜΠΟΣΚΙΖΑΣ-ΓΑΡΔΕΚΙΟΥ-ΤΕΡΜΑ)
δ) Τα υπόλοιπα λεωφορεία που μένουν από το κόψιμο του Β10, πάνε στο Α7

Γ10: Mετονομασία σε 710, για να θυμίζει το παλιό όνομα Γ10. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Συνεχίζω στους κορμούς της δυτικής Αττικής.

Α11/B11: Η μοναδική στάση, που δεν είναι το Β11 μαζί με το Α11 είναι η στάση Κανάρη, λίγο πριν το τέρμα ΚΟΨΙΜΟ Β11

Β12: ΩΣ ΕΧΕΙ
Γ12: Εδώ και δύο χρόνια αυτή η γραμμή πρέπει να κοπεί. Το καματερό έχει το 25, το 701 και το 705.

Α13:
α) Αύξηση δρομολογίων. ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Γ12
β) Αφετηρία στη Κλαυθμώνος

B15: ΚΟΨΙΜΟ

Α15-Α16-Γ16-Β18-Γ18: ΩΣ ΕΧΟΥΝ

Α/Β10: Και να κοπεί κάποιο από τα δύο κάποιο κέρδος δεν υπάρχει αφού και σήμερα στη δρομολόγηση υπάρχουν ως μία γραμμή με ίδιο χρόνο διαδρομής και απόλυτα συντονισμένα δρομολόγια. Όσο για συχνότητα ανά 5' είναι αδύνατον λόγω έλλειψης οδηγών, χώρια που δεν χρειάζεται τέτοια συχνότητα.

Γ10: Πρέπει ΧΘΕΣ να τοπικοποιηθεί στον Στ. Κάτω Πατησίων.

Α/Β11: Παρομοίως με τα Α/Β10 μόνο που εδώ είναι ακόμα μικρότερες οι διαφορές. Στην άνοδο προς Πετρούπολη το Α11 κάνει ένα Π λίγο πριν το Τέρμα ενώ στην κάθοδο προς Αθήνα οι διαδρομές τους ταυτίζονται απόλυτα.

Γ12: Συμφωνώ.

Α13: Επίσης θέλει τροποποιήση ώστε να φτάνει μέχρι Στ. Ανθούπολης. Η Λένορμαν έχει το 12.

Β15: Θα γίνει όταν εφαρμοστούν οι αλλαγές στο υπόλοιπο δίκτυο, αν γίνουν κάποτε...
Συμφωνώ και εγώ με τον προλαλισαντα για το Α5. Επίσης αν και φαίνεται παράλογο πλέον με τα εισιτήρια έτσι όπως πλέον είναι πολλές γραμμές τοπικές δίνουν ανταπόκριση στο Α5 μιας και πλέον δεν έχουν σύνδεση με την Αγία Παρασκευή.

Επίσης να πω πως αυτό που προτείνεις για το Β5 είναι στην ουσία μια μορφή του παλιού Α5 που τερματιζε ΕΡΤ και ανεβοκατεβαινε κενό μέχρι τον Σταυρό για να αναστρεψει γιατί δεν υπάρχει αλλού χώρος για αναστροφη πάνω στην Μεσογειων άρα απ την στιγμή που λέμε για περικοπές γιατί να υπάρχουν αυτά τα νεκρά χιλιόμετρα του Β5;
Α7: Η γραμμή έχει βγει από τα Εξάρχεια από το 2013.

Α13: Επίσης θέλει τροποποιήση ώστε να φτάνει μέχρι Στ. Ανθούπολης. Η Λένορμαν έχει το 12.


Α7: Στο σάιτ του Οασά γράφει ότι ακόμα μπαίνει Εξάρχεια.

Α13: Είμαι κάτοικος του Περιστερίου και έχω περιμένει πολλές φορές στη Λένορμαν. Δε μπορεί να καταργηθεί το Α13, ακόμα και αν το 12 περνάει κάθε 3 λεπτα. Ξέρεις πως πριν 9 χρόνια, στη Λένορμαν υπήρχαν 9 γραμμές:Οι μισές φύγαν όταν ήρθε το Μετρό και οι υπόλοιπες φύγαν χωρίς λόγο.
Α13: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Β13:ΟΜΟΝΟΙΑ-ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
Ε13: EXPRESS
A14: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΝΕΑ ΖΩΗ
Β14: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
730: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ
731: ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ-ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
821: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΛΟΦΟΣ
και το 12

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ;
(05-01-2016, 04:14 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]Α7: Στο σάιτ του Οασά γράφει ότι ακόμα μπαίνει Εξάρχεια.

Η μόνη "επαφή" που έχει το Α7 με τα Εξάρχεια, είναι η διέλευση από τη Χαριλάου Τρικούπη. Η αφετηρία του είναι στη Στουρνάρη (απέναντι από το Πολυτεχνείο) και δεν έχει επαφή καμία.


(05-01-2016, 04:14 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]Α13: Είμαι κάτοικος του Περιστερίου και έχω περιμένει πολλές φορές στη Λένορμαν. Δε μπορεί να καταργηθεί το Α13, ακόμα και αν το 12 περνάει κάθε 3 λεπτα. Ξέρεις πως πριν 9 χρόνια, στη Λένορμαν υπήρχαν 9 γραμμές:Οι μισές φύγαν όταν ήρθε το Μετρό και οι υπόλοιπες φύγαν χωρίς λόγο.
Α13: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Β13:ΟΜΟΝΟΙΑ-ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
Ε13: EXPRESS
A14: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΝΕΑ ΖΩΗ
Β14: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
730: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ
731: ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ-ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
821: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΛΟΦΟΣ
και το 12

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ;
Καλή συγκοινωνία δεν είναι αυτή που περιλαμβάνει πολλές γραμμές, ακανόνιστων διελεύσεων, αλλά μια με σταθερή συχνότητα.

Για παράδειγμα η Βουλιαγμένης είχε την περίοδο προ επέκτασης Μετρό προς Ελληνικό την 171 που έβγαινε στη διασταύρωση με την Καλύμνου, το Β3 από Γρ. Λαμπράκη, το Α3 από διασταύρωση Ευρυάλης, το 210 απο Γερουλάνου, το 154 απο κόμβο Κύπρου και απέναντι έβγαιναν 155 και 247, το 109 από τη διασταύρωση Δωδεκανήσου και το Α4 από Κάτω Ηλιούπολη.

Αριθμός γραμμών: 9.
Πλήθος διελεύσεων.. Αν τα υπολογίσεις θα δεις ότι κάλυπτε και με το παραπάνω. Ωστόσο, ακανόνιστες! Περίμενες 15' σε αιχμή και σου ερχονταν τραινάκι κι έψαχνες που να μπεις.

Σε καλύπτει αυτή η συγκοινωνία; Αν ναι, τότε καλώς να επιστρέψει, αλλά με την υπάρχουσα διαθεσιμότητα σε προσωπικό και οχήματα μην περιμένεις κάτι καλύτερο από μισάωρα (στην καλύτερη) ανά γραμμή. Και χωρις συντονισμό.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44