Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
(04-01-2016, 04:18 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Σήμερα θα μιλήσουμε για τους κορμούς της βόρειας Αττικής

Α8: Η γραμμή αυτή σχεδιάστηκε προφανώς για τις ημέρες που έχει απεργία ο Ηλεκτρικός. Έχει αναμονή γύρω στο τέταρτο και τις Κυριακές στη μισή ώρα. Αύξηση των δρομολογίων- ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΑ 10 ΛΕΠΤΑ.
Β9: Πολύ καλή γραμμή με πολύ καλά δρομολόγια
Γ9: Καλή γραμμή, όμως φεύγεις σήμερα και φτάνεις το Πάσχα. Προτείνω να γίνει τοπική 722 με αφετηρία το σταθμό Άνω Πατήσια και την υπόλοιπη διαδρομή ίδια. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ

Α10/Β10: Τόσα χρόνια μας κοροϊδεύουν. Λένε ότι το Α10 πάει Σταθμό Λαρίσης-Αχαρναί και το Β10 Σταθμό Λαρίσης- Αχαρναί μέσω Αριστοτέλους. Όμως οι στάσεις που το Α10 και το Β10 δεν είναι μαζί είναι 12, όταν πηγαίνει και τρεις όταν γυρίζει. ΚΟΨΙΜΟ Β10.
Τώρα το Α10 έχει δρομολόγιο κάθε 5 λεπτά και
α) Στάση Κάραβος- στροφή στην Αριστοτέλους
β) Στροφή στη Πάρνηθός
γ)Συνέχεια όπως πήγαινε ( ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ-ΜΠΟΣΚΙΖΑΣ-ΓΑΡΔΕΚΙΟΥ-ΤΕΡΜΑ)
δ) Τα υπόλοιπα λεωφορεία που μένουν από το κόψιμο του Β10, πάνε στο Α7

Γ10: Mετονομασία σε 710, για να θυμίζει το παλιό όνομα Γ10. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΩΣ ΕΧΟΥΝ

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Συνεχίζω στους κορμούς της δυτικής Αττικής.

Α11/B11: Η μοναδική στάση, που δεν είναι το Β11 μαζί με το Α11 είναι η στάση Κανάρη, λίγο πριν το τέρμα ΚΟΨΙΜΟ Β11

Β12: ΩΣ ΕΧΕΙ
Γ12: Εδώ και δύο χρόνια αυτή η γραμμή πρέπει να κοπεί. Το καματερό έχει το 25, το 701 και το 705.

Α13:
α) Αύξηση δρομολογίων. ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Γ12
β) Αφετηρία στη Κλαυθμώνος

B15: ΚΟΨΙΜΟ

Α15-Α16-Γ16-Β18-Γ18: ΩΣ ΕΧΟΥΝ

Α11/Β11: Δεν υπάρχει ορατό όφελος από το να κόψεις ένα από τα δύο και να τα κάνεις μία γραμμή! Όχημα δεν κερδίζεις αφού από άποψη επιβατών είναι ήδη οριακά οπότε δεν σηκώνει αραίωση! Δεν κατανοώ λόγο για ενοποίηση αφού ουσιαστικά και τώρα μία γραμμή είναι!

Β12: Έχει σοβαρά προβλήματα πάνω στη αμαξοστάσιο από επιθέσεις γύφτων αλλά λόγω του ίδιου του αμαξοστασίου μοιάζει αδύνατη η όποια τροποποίση!

Γ12: Δεν είναι τόσο απλό το κόψιμο! Το 701/705 και το 704 δεν εξυπηρετούν το δρόμο που περνάει το Γ12 και το 25! Δεν έχουν σχέση κοινώς! Απλά έχουν κοινό τέρμα μετά χωρίζουν. Το Γ12 είναι σωστή σαν γραμμή και σηκώνει το βάρος της Αγίου Νικολάου και το πρόβλημα υπάρχει στο 25! Το 25 θέλει πολύ χρόνο να φτάσει στον Άγιο Αντώνιο και εκτός αυτού το Γ12 περνάει από τους Αγίους που είναι τοπικό κέντρο για το Καματερό (εκεί βρίσκεται ΟΑΕΕ, εφορία κλπ)!
Επίσης το Γ12 χρησιμοποιούν πολλοί οδηγοί του αμαξοστασίου Άνω Λιοσίων που μένουν Καματερό. Αυτό δείχνει ότι δύσκολα θα το πειράξει κανείς.
Το 25 είναι είναι χρήσιμο μόνο για ενώνει Καματερό Περιστέρι και αν δεν ήταν τρόλεϊ δεν θα υπήρχε τώρα!

Το Β15 χρειάζεται καθημερινές ώρες αιχμής για τους φοιτητές κυρίως. Ίσως θα έπρεπε να ενωθεί με το Ε15 και να βγει μια γραμμή της προκοπής για τους φοιτητές

Το 12 αντέχει τη Λένορμαν μόνο του μόνο με 18μετρα αλλιώς δεν βγαίνει με τίποτα. Η Λένορμαν δεν είναι Βουλιαγμένης...
(05-01-2016, 04:14 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]Α13: Είμαι κάτοικος του Περιστερίου και έχω περιμένει πολλές φορές στη Λένορμαν. Δε μπορεί να καταργηθεί το Α13, ακόμα και αν το 12 περνάει κάθε 3 λεπτα. Ξέρεις πως πριν 9 χρόνια, στη Λένορμαν υπήρχαν 9 γραμμές:Οι μισές φύγαν όταν ήρθε το Μετρό και οι υπόλοιπες φύγαν χωρίς λόγο.
Α13: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Β13:ΟΜΟΝΟΙΑ-ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
Ε13: EXPRESS
A14: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΝΕΑ ΖΩΗ
Β14: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΑΓ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
730: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ
731: ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ-ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
821: ΟΜΟΝΟΙΑ-ΛΟΦΟΣ
και το 12

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ;

Μα ο σκοπός όλων αυτών των λεωφορειακών γραμμών (συμπεριλαμβανομένου και του Α13) είναι να κάνουν την τοπική σύνδεση των περιοχών που εξυπηρετούν στο Περιστέρι ή και στην Πετρούπολη με τον κοντινότερο σταθμό μετρο. Για τη Λένορμαν αρκεί να υπάρχει κάποιος κορμός, στην προκειμένη το 12, που να την συνδέει με το Κέντρο.
(05-01-2016, 04:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Η μόνη "επαφή" που έχει το Α7 με τα Εξάρχεια, είναι η διέλευση από τη Χαριλάου Τρικούπη. Η αφετηρία του είναι στη Στουρνάρη (απέναντι από το Πολυτεχνείο) και δεν έχει επαφή καμία.


Καλή συγκοινωνία δεν είναι αυτή που περιλαμβάνει πολλές γραμμές, ακανόνιστων διελεύσεων, αλλά μια με σταθερή συχνότητα.

Για παράδειγμα η Βουλιαγμένης είχε την περίοδο προ επέκτασης Μετρό προς Ελληνικό την 171 που έβγαινε στη διασταύρωση με την Καλύμνου, το Β3 από Γρ. Λαμπράκη, το Α3 από διασταύρωση Ευρυάλης, το 210 απο Γερουλάνου, το 154 απο κόμβο Κύπρου και απέναντι έβγαιναν 155 και 247, το 109 από τη διασταύρωση Δωδεκανήσου και το Α4 από Κάτω Ηλιούπολη.

Αριθμός γραμμών: 9.
Πλήθος διελεύσεων.. Αν τα υπολογίσεις θα δεις ότι κάλυπτε και με το παραπάνω. Ωστόσο, ακανόνιστες! Περίμενες 15' σε αιχμή και σου ερχονταν τραινάκι κι έψαχνες που να μπεις.

Σε καλύπτει αυτή η συγκοινωνία; Αν ναι, τότε καλώς να επιστρέψει, αλλά με την υπάρχουσα διαθεσιμότητα σε προσωπικό και οχήματα μην περιμένεις κάτι καλύτερο από μισάωρα (στην καλύτερη) ανά γραμμή. Και χωρις συντονισμό.

ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ;
Εγώ ρώτησα μόνο αν ξέρει ο mercentes elbo ότι την εποχή προ Μετρού υπήρχαν 9 γραμμές. Δεν είπα να επιστρέψουν. Διάβαζε καλά τι λέω άλλη φορα.

[edit mod: εισαγωγή παράθεσης (quote)]
(06-01-2016, 11:38 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ;
Εγώ ρώτησα μόνο αν ξέρει ο mercentes elbo ότι την εποχή προ Μετρού υπήρχαν 9 γραμμές. Δεν είπα να επιστρέψουν. Διάβαζε καλά τι λέω άλλη φορα.

Προφανώς και γνωρίζω τι πέρναγε από την Λένορμαν μέχρι το 2004, οπότε και άνοιξε ο Άγιος Αντώνιος. Μάλιστα, εκτός από το 731 που περιορίστηκε άμεσα στον Άγιο Αντώνιο οι υπόλοιπες γραμμές (κακώς) συνέχιζαν να φτάνουν ως την Αθήνα σπαταλώντας οδηγούς και οχήματα αλλά και μειώνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών των τοπικών τμημάτων κάθε γραμμής καθώς λόγω των μεγάλων διαδρομών ήταν επιρρεπείς σε καθυστερήσεις. Το 2008 ΟΡΘΩΣ περικόπηκε το τμήμα Άγιος Αντώνιος-Αθήνα των Α14 (νυν 822), Β14 (νυν 823), 730, 821, 840 (το τμήμα της στο Λόφο Αξιωματικών συνενώθηκε με το 730). Έπειτα, την 1/1/2011 έστω και καθυστερημένα σωστά κόπηκε και το Β13 και έγινε τοπικό 748. Κανονικά θα έπρεπε όλα τα παραπάνω και η τοπικοποιήση του Α13 να γίνουν από την πρώτη μέτα λειτουργίας του Αγίου Αντωνίου και στην Λένορμαν να μείνει το μόνο το 12 με αυξημένα δρομολόγια.

Τώρα, για το σχόλιο του Μάριου υποθέτω ότι πήγαινε για την φράση σου "ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ;" και στόχευε να καταδείξει, μέσα από το παράδειγμα της Λ. Βουλιαγμένης προ της επέκτασης του Μετρό στο Ελληνικό, ότι για να υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση είναι προτιμότερο να υπάρχουν όσο το δυνατόν λιγότερες γραμμές με καλύτερες συχνότητες παρά πολλές γραμμές με αραιότερες συχνότητες οι οποίες είναι αδύνατον να συντονιστούν.
Ναι ωραία τα λέμε τώρα αλλά τότε υπήρχε άλλη λογική στην συγκοινωνία και πολλοί οδηγοί οπότε υπήρχε άνεση να βγαίνουν τόσες γραμμές προς κέντρο παράλληλα με το μετρό. Επίσης ο κόσμος χρειάστηκε ένα διάστημα να συνηθίσει το μετρό. Οπότε είναι εύκολο να λέμε τώρα ότι έπρεπε να είχαν κοπεί κατευθείαν αλλά μάλλον δεν είναι τόσο απλό. Στη διατήρηση παλιών ακτινικών γραμμών για καιρό παράλληλα με το μετρό (σε αρκετές περιοχές) είχε διατελέσει και η εμμονή των δημάρχων να τις κρατάνε. Ακόμα πολλές αλλαγές μπλοκάρουν λόγω αντιδράσεων σε δήμους (πχ Β5)

Τώρα ξαναλέω ότι κόψιμο του Α13 χωρίς ενίσχυση του 12 με 18μετρα δεν γίνεται. Δεν μιλάμε για το Περιστέρι αλλά για το Κολωνό που έχει κόσμο και δεν έχει μετρό. Όποιος δεν το πιστεύει ας κόψει μια βόλτα. Γιατί από το χάρτη εύκολα κόβεις γραμμές αλλά από κοντά είναι αλλιώς.

Άλλωστε ο λόγος που κόβονται τώρα γραμμές δεν είναι γιατί προσπαθεί ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να κάνουν σωστότερη συγκοινωνία αλλά γιατί πλέον είναι αδύνατον να καλυφθούν οι ανάγκες και λόγω ανθρώπινου δυναμικού και λόγω οχημάτων.
(07-01-2016, 02:43 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ναι ωραία τα λέμε τώρα αλλά τότε υπήρχε άλλη λογική στην συγκοινωνία και πολλοί οδηγοί οπότε υπήρχε άνεση να βγαίνουν τόσες γραμμές προς κέντρο παράλληλα με το μετρό. Επίσης ο κόσμος χρειάστηκε ένα διάστημα να συνηθίσει το μετρό. Οπότε είναι εύκολο να λέμε τώρα ότι έπρεπε να είχαν κοπεί κατευθείαν αλλά μάλλον δεν είναι τόσο απλό. Στη διατήρηση παλιών ακτινικών γραμμών για καιρό παράλληλα με το μετρό (σε αρκετές περιοχές) είχε διατελέσει και η εμμονή των δημάρχων να τις κρατάνε. Ακόμα πολλές αλλαγές μπλοκάρουν λόγω αντιδράσεων σε δήμους (πχ Β5)

Τώρα ξαναλέω ότι κόψιμο του Α13 χωρίς ενίσχυση του 12 με 18μετρα δεν γίνεται. Δεν μιλάμε για το Περιστέρι αλλά για το Κολωνό που έχει κόσμο και δεν έχει μετρό. Όποιος δεν το πιστεύει ας κόψει μια βόλτα. Γιατί από το χάρτη εύκολα κόβεις γραμμές αλλά από κοντά είναι αλλιώς.

Άλλωστε ο λόγος που κόβονται τώρα γραμμές δεν είναι γιατί προσπαθεί ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να κάνουν σωστότερη συγκοινωνία αλλά γιατί πλέον είναι αδύνατον να καλυφθούν οι ανάγκες και λόγω ανθρώπινου δυναμικού και λόγω οχημάτων.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου


[edit mod: εισαγωγή παράθεσης (quote) και διόρθωση κεφαλαίων χαρακτήρων]
(06-01-2016, 11:38 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ;
Εγώ ρώτησα μόνο αν ξέρει ο mercentes elbo ότι την εποχή προ Μετρού υπήρχαν 9 γραμμές. Δεν είπα να επιστρέψουν. Διάβαζε καλά τι λέω άλλη φορα.

Το forum υπάρχει για ανταλλαγή απόψεων. Και σε κάθε άποψη που εκφράζουμε θα πρέπει να δεχόμαστε ότι υπάρχει και ο αντίλογος. Αυτή είναι η ουσία της δημοκρατίας.

Τα caps lock στον γραπτό λόγο δείχνουν ότι αυτός που χρησιμοποιεί τον συγκεκριμένο τρόπο γραφής έχει πρόθεση να "φωνάξει". Αν έτσι έχει μάθει να κάνεις διάλογο, συγχαρητήρια!

Επί της ουσίας, εγώ διάβασα αυτά που έγραψες και σχολίασα δίνοντας ένα παράδειγμα με το τι επικρατούσε στα ΝΠ μέχρι το 2013 που υπήρχαν όλες αυτές οι γραμμές που σου ανέφερα. Και σκέψου ότι το "μπάχαλο" αυτό γίνονταν με γραμμές που δεν είχαν καν εμπλοκή με το Κέντρο της Αθήνας (πλην ΑΒ3 και Α4) για να είναι επιρρεπείς σε καθυστερήσεις, αλλά εξυπηρετούσαν μετακινήσεις μέχρι το Μετρό του Αγ. Δημητρίου.

Επαναλαμβάνω -όσο κι αν μπορεί να μην ηχεί καλά στα αυτιά σου- ότι καλή συγκοινωνία δεν είναι αυτή που έχει μέσα 9 γραμμές χωρίς συντονισμό μεταξύ τους. Είναι πολύ εύκολο να περνάνε και 4 και 5 λεωφορεία μαζί και το επόμενο να περνάει 20' μετά, μιας και δεν έχει λόγο ο ΟΑΣΑ να ενισχύσει κάποια συγκεκριμένη γραμμή (την τρέχουσα περίοδο δεν έχει γενικώς τα περιθώρια ενισχύσεων, αλλά αυτό είναι μία μεγάλη κουβέντα).

Οπότε και το ένα (εν προκειμένω το 12) μπορεί να προσφέρει αποτελεσματική εξυπηρέτηση με την κατάλληλη δρομολόγηση (δε χρειάζεται τίποτα καλύτερο από μια 6λεπτη συχνότητα (έχει κόσμο η Λένορμαν, αλλά δεν είναι δα και η περιοχή με τις τόσο μεγάλες ανάγκες). Έτσι κι αλλιώς και τώρα το Α13 έχει κάποια 9λεπτα και το 12 στην καλύτερη 10λεπτα, χωρίς να συντονίζονται μεταξύ τους.

ΥΓ: Ελπίζω κάποιος από τους αρμόδιους του forum team να έχει επιληφθεί της υπόθεσης των κεφαλαίων για να σταματήσει άμεσα.
(07-01-2016, 02:43 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ναι ωραία τα λέμε τώρα αλλά τότε υπήρχε άλλη λογική στην συγκοινωνία και πολλοί οδηγοί οπότε υπήρχε άνεση να βγαίνουν τόσες γραμμές προς κέντρο παράλληλα με το μετρό. Επίσης ο κόσμος χρειάστηκε ένα διάστημα να συνηθίσει το μετρό. Οπότε είναι εύκολο να λέμε τώρα ότι έπρεπε να είχαν κοπεί κατευθείαν αλλά μάλλον δεν είναι τόσο απλό. Στη διατήρηση παλιών ακτινικών γραμμών για καιρό παράλληλα με το μετρό (σε αρκετές περιοχές) είχε διατελέσει και η εμμονή των δημάρχων να τις κρατάνε. Ακόμα πολλές αλλαγές μπλοκάρουν λόγω αντιδράσεων σε δήμους (πχ Β5)

Τώρα ξαναλέω ότι κόψιμο του Α13 χωρίς ενίσχυση του 12 με 18μετρα δεν γίνεται. Δεν μιλάμε για το Περιστέρι αλλά για το Κολωνό που έχει κόσμο και δεν έχει μετρό. Όποιος δεν το πιστεύει ας κόψει μια βόλτα. Γιατί από το χάρτη εύκολα κόβεις γραμμές αλλά από κοντά είναι αλλιώς.

Άλλωστε ο λόγος που κόβονται τώρα γραμμές δεν είναι γιατί προσπαθεί ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να κάνουν σωστότερη συγκοινωνία αλλά γιατί πλέον είναι αδύνατον να καλυφθούν οι ανάγκες και λόγω ανθρώπινου δυναμικού και λόγω οχημάτων.

Οι γραμμές έπρεπε να είχαν τοπικοποιηθεί από την πρώτη μέρα που άνοιγαν οι σταθμοί σε κάθε άξονα. Ο κόσμος, στην πλειοψηφία του, εξαρχής έδειξε την προτίμηση του στο Μετρό και αναγνώρισε τα πλεονεκτήματά του. Οι υπόλοιποι θα μπορούσαν άνετα να εξυπηρετηθούν από μια γραμμή ανά άξονα με ενισχυμένα δρομολόγια. Επιπλεόν, αν είχαν γίνει οι τροποποιήσεις από την πρώτη μέρα που άνοιγαν οι σταθμοί θα είχαμε γλιτώσει τις διαμαρτυρίες κάθε δήμου (βλέπε τώρα 165, Β5), αφού οι αλλαγές θα εντασσόταν σε ένα νέο συνολικό πλαίσιο νέου συγκοινωνιακού σχεδιασμού όχι μετά που τους την άφηνες την γραμμή μέχρι Αθήνα και μετά όταν τους την έκοβες ένιωθαν ότι "έχαναν" συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση.

Για το 12 εννοείται ότι πρέπει να βγει με αρθρωτά. Όπως και να έχει όμως, το Α13 δεν έχει πλεόν κανένα νόημα να κατεβαίνει μέχρι Κέντρο ειδικά την στιγμή που λόγω της Αφετηρίας του στη Ζήνωνος σχεδόν όλοι όσοι το παίρνουν από Λένορμαν κατεβαίνουν Μεταξουργείο και κάνουν μετεπιβίβαση. Αντίθετα, το 12 σε πάει Ακαδημία/Σύνταγμα κατευθείαν χωρίς μετεπιβίβαση.

Όταν έχουμε μια εταιρεία (Ο.ΣΥ.) η οποία παρά την ετήσια κρατική επιχορήση μπαίνει μέσα οικονομικά σαφώς και θα μιλάμε για περικοπές. Παράλληλα, είναι γεγονός ότι υπάρχουν ακόμα γραμμές τοπικού χαρακτήρα που συνεχίζουν να πηγαίνουν μέχρι Κέντρο, γραμμές οι οποίες επικαλύπτονται απο άλλες και έχουν ελάχιστη επιβατική κίνηση, γραμμές που έχουν μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής από αυτούς που χρειάζονται, γραμμές όπου θα μπορούσαν να έχουν περισσότερα σημεία αλλαγής ώστε τα ίδια δρομολόγια να επιτυγχάνονται με μικρότερο αριθμό βαρδιών, πράγματα που στοιχίζουν στα οικονομικά της Ο.ΣΥ. Αξίζει να σημειωθεί όμως ότι μέσα σε αυτό το κλίμα περικοπών έχουμε δει και τροποποιήσεις οι οποίες δεν είχαν κάποιο όφελος για την Ο.ΣΥ. (ή αν είχαν ήταν ελάχιστο) και ήταν απόλυτα σωστές λ.χ. Κόψιμο 163/Ενίσχυση 162, Επέκταση 109 στο Παλιό Αεροδρόμιο, Αναμόρφωση 444 και 501/527, Τροποποιήση 747 για Στ. Ανθούπολης και αν εφαρμοστόυν ποτέ οι υπόλοιπες αλλαγές έχει προγραμματιστεί η επέκταση 709/749 στον Προαστιακό.
Καλησπέρα

Θέλω να πω ότι συμφωνώ με τον mercentes elbο. Επίσης ξανασκέφτηκα το Α13 και συμφωνώ.
Συμφωνώ για την τοπικοποίηση των Α13, Γ10 και ίσως του Γ9. Θα αναφερθώ σε ένα γενικότερο ζήτημα όμως, που ενδεχομένως να μην του δίνεται η σημασία που πρέπει. Για να "ξεφύγουμε" απ΄το ακτινικό μοντέλο δρομολόγησης που επικράτησε μέχρι σήμερα ΧΩΡΙΣ να διαλύσουμε τη συγκοινωνία της Αθήνας και κερδίζοντας την αποδοχή του κοινού πρέπει να δίνονται αξιόλογες εναλλακτικές.

Για να μείνει η Λένορμαν μόνο με το 12 για παράδειγμα, θα πρέπει να αυξηθεί η συχνότητά του σε μάξιμουμ 7-8 λεπτά στην αιχμή και ενδεχομένως να μπούν αρθρωτά. Εάν δεν γίνει αυτό ο κόσμος θα σαρδελοποιείται και ορθώς θα ζητάει πίσω το Α13, έστω για να πηγαίνει στο Μεταξουργείο. Επίσης είναι αδιανόητο να υπάρχει τέτοια ζήτηση για μετρό και ηλεκτρικό -σε μεγάλο βαθμό λόγω των τοπικοποιήσεων - αλλά τα δρομολόγιά τους να ειναι μειωμένα σε σχέση με παλιά (άσχετα αν μειώθηκαν οι συνολικές μετακινήσεις λόγω της κρίσης). Χωρίς να έχω πλήρη εικόνα, καθώς δεν μένω Αθήνα αυτό τον καιρό έχει τύχει αρκετές φορές να περιμένω καθημερινή σε ώρα αιχμής τον ΗΣΑΠ 7 λεπτά και Σάββατο βράδυ το Μετρό 15 λεπτά (συν 7 τον άλλο συρμό). Εύλογα υποθέτει κάποιος ότι εάν πρέπει να περιμένει το Μετρό 15+7 = 23 λεπτά, το τοπικό Άνω πέρα Ραχούλας - Κάτω Πέρα Ραχούλας πότε θα περάσει, στις 6 το πρωί;

Το έδαφος για αλλαγές στις συγκοινωνίες υπάρχει. Ο κόσμος είναι διατεθειμένος να βάλει τον συνδυασμό τοπικού - μετρό στη θέση του κορμού ή του κεντρικού. Το θέμα είναι να καταλάβουμε ότι το παιχνίδι θα παιχτεί στην αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44