Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
(18-02-2015, 11:21 PM)panos1 Έγραψε: [ -> ]Μια που είμαστε στο θέμα (αν και ίσως χρειάζεται να μεταφερθούν τα ποστ σε άλλο θρεντ) ξέρουμε περίπου πόσα λεφτά θα χρειαστούν για αγορά 18μετρων με βάση αγορές από άλλες πόλεις? Δηλαδή μπορεί να βρούμε αξιόπιστα οχήματα με αρκετά χαμηλότερες τιμές λόγω κρίσης?

(Φυσικά, δεν πιστεύω ότι θα γίνει καμιά αγορά μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια).

Ποια κρίση εννοείς; Κρίση υπάρχει μόνον στην Ελλάδα πλέον και δεν νομίζω να μας κάνουν έκπτωση γι αυτό το λόγο.
Και ερχόμαστε εδώ για να μη βγαίνουμε off-topic.

(15-07-2015, 02:00 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Τα Α/Β15 δεν αποτελούν γραμμές-κορμούς, οπότε δεν χρειάζεται να κατεβαίνουν Αθήνα. Μόλις γίνει η γραμμή που θα είναι κορμός της Καβάλας (μόνη της), μπορούμε να το ξαναδούμε..

Και τότε τι είναι; Γραμμές-κοτσάνια; Tongue

Το Β15 το δέχομαι, δεν έχει νόημα ύπαρξης. Όμως το Α15 το βλέπω σαν τον κορμό της Λ. Αθηνών. Βέβαια δεν μου αρέσει που ανεβαίνει στο Δάσος, μιας και θεωρώ πως μια γραμμή κορμός α) δε μπαίνει σε στενά, και β) πρέπει να έχει 18μετρα. Αν η γαμμή βελτιωθεί, τότε επιβάλλεται να μπαίνει στο κέντρο.

(15-07-2015, 02:00 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Επίσης, το ΑΒ10 δεν αναφέρθηκε, που κάθε άλλο παρά αποτέλεσμα δεν έφερε η μεταφορά της Αφετηρίας από την Πλ.Βάθη. Όταν μείνει το Α10 και το Β12 μόνα στην Λιοσίων, και αυτό πρέπει να επιστρέψει στην Αθήνα, όχι απαραίτητα ξανά στην Αχαρνών..

Απ' τις ελάχιστες φορές που έχω πάρει το ΑΒ10, μπορώ να πω πως ήταν μια χαρά, δίχως παρατράγουδα. Αν το πάμε Ακαδημία, πιστεύω πως θα δημιουργηθεί η πιο επιτυχημένη πρεζογραμμή ever! Tongue Ας μείνει καλύτερα ως έχει, με το Β12 να τροποποιηθεί ωστε να τερματίζει πλησίον της Ομόνοιας.
(15-07-2015, 02:58 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Και τότε τι είναι; Γραμμές-κοτσάνια; Tongue

Το Β15 το δέχομαι, δεν έχει νόημα ύπαρξης. Όμως το Α15 το βλέπω σαν τον κορμό της Λ. Αθηνών. Βέβαια δεν μου αρέσει που ανεβαίνει στο Δάσος, μιας και θεωρώ πως μια γραμμή κορμός α) δε μπαίνει σε στενά, και β) πρέπει να έχει 18μετρα. Αν η γαμμή βελτιωθεί, τότε επιβάλλεται να μπαίνει στο κέντρο.
Ακριβώς όπως το είπες είναι. Από την στιγμή που μπαίνει στο Δάσος, δεν είναι κορμός της Καβάλας, είναι η ακτινική γραμμή του Δάσους που συμπτωματικά εξυπηρετεί και την Καβάλας.
Όταν γίνει η μεγάλη εκείνη αναδιάρθρωση του δικτύου που, βάση της έχω την μεταφορά των Τοπ.Θριασίου στην Αγία Μαρίνα (όπως αναλυτικά έγραψα στο αντίστοιχο topic για τον τομέα 8), η εξυπηρέτηση της Ιεράς Οδού και της Λεωφ.Καβάλας θα μείνει σε 2 γραμμές με Αφετηρία την Αθήνα (και είναι αυτό που έλεγα πριν, πως τότε να συζητήσουμε αν θα είναι Λάρισα αυτή η κάπου αλλού) και Τέρμα στο Δαφνί και ό,τι άλλο έχω αναφέρει παλαιότερα που δεν χρήζει κατάργησης (Ε15,845)

(15-07-2015, 02:58 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Απ' τις ελάχιστες φορές που έχω πάρει το ΑΒ10, μπορώ να πω πως ήταν μια χαρά, δίχως παρατράγουδα. Αν το πάμε Ακαδημία, πιστεύω πως θα δημιουργηθεί η πιο επιτυχημένη πρεζογραμμή ever! Tongue Ας μείνει καλύτερα ως έχει, με το Β12 να τροποποιηθεί ωστε να τερματίζει πλησίον της Ομόνοιας.
Έλα να το ξαναπάμε μια μαζί, γιατί μάλλον δεν θα είδες καλά, φίλτατε! Tongue Τους χρήστες δεν τους νοιάζει αν σταμάταει Βάθης, ή Αττική, ή Πατήσια.. Για να πάνε να πάρουν την πρέζα, θα βρουν τρόπο να πάρουν το Α10 απ'όπου και αν είναι. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο αυτό,θέληση δεν υπάρχει από κανέναν (μήπως άλλωστε τα χρησιμοποιούν ποτέ για να τους ενοχλεί?!) Ενδεικτικά, την Κυριακή, είχαν έρθει και στο μπροστά μέρος της Volvάρας (το πίσω ήταν απαγορευτικό από τα 10 άτομα που το είχαν κάνει σαλόνι τους), με αποτέλεσμα οι επιβάτες να έχουν στοιβαχτεί όρθιοι μπροστά από την δεύτερη πόρτα..
Όταν θα κοπούν όλα της Λιοσίων, και από την στιγμή που είναι ο Κορμός Μενιδίου πρέπει να κατεβαίνει κανονικά κέντρο. Έστω και αν αυτό σημαίνει Μενάνδρου!
Η χρήση 12μ γίνεται αν χρειάζεται λόγω κόσμου και όχι αν η γραμμή είναι κορμός!

Το Α15 ως έχει κάνει καλή δουλειά αφού μόνο του σηκώνει την Αθηνών από το ύψος της Media Markt μέχρι το Μεταξουργείο. Το Γ16 πολύ αραιό και το Β15 χαιρετίσματα είναι λες και δεν υπάρχει!
Δεν κατανοώ γιατί με το ζόρι μία λεωφόρος πρέπει να εξυπηρετείται με γραμμή που θα είναι ντε και καλά κορμός χωρίς να μπαίνει σε γειτονιά. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Ξεκολλάτε από τη λογική του κορμού που πάει όλο ευθεία.
Στην Αθηνών λοιπόν η κίνηση είμαι μέτρια και ο πολύς κόσμος είναι το ΤΕΙ! Εκεί λοιπόν έρχεται το χειμώνα να βοηθήσει το Β15/Ε15! Το καλοκαίρι που δεν γίνεται ο χαμός από το ΤΕΙ το Α15 τα βγάζει πέρα μόνο του εφόσον τηρεί τη συχνότητα που έχει (και ευτυχώς το κάνει). Το Α15 έχει πολύ κόσμο από το Δάσος αφού εκεί 803 και 731 είναι απίστευτα αραιά και και στη περίπτωση του 731 δεν συμφέρει καθόλου (βόλτα από Αττικό Νοσοκομείο, midi, πολύ ώρα να φτάσει στην Ανθούπολη που είναι πολύ μακριά από το κέντρο). Ουσιαστικά λοιπόν το Α15 εξυπηρετεί το Δάσος και την λεωφόρο Αθηνών με επιτυχία. Δηλαδή μία γραμμή κάνει δύο ''δουλειές''!

Όπως και το 813 που κάνει την εξυπηρέτηση της περιοχής Σωτηράκη στο Αιγάλεω, εξυπηρετεί το Βοτανικό και το αμαξοστάσιο και ταυτόχρονα δίνει σύνδεση Αμπελόκηπους με κέντρο και το κέντρο με όλες αυτά τα σημεία. Αν πέρναγε μπροστά στο μετρό στους Αμπελόκηπους θα έκανε μεγάλη επιτυχία βέβαια.

Πολλές προτάσεις εδώ είναι δημιουργία τοπικών επί τοπικών που πολλές φορές δεν έχουν επιτυχία και κάνουν ατελείωτες βόλτες στα στενά (πχ 811).
Αν μία γραμμή εξυπηρετεί πάνω από μία περιοχές και δρόμους και δεν έχει συγκεκριμένα προβλήματα (πχ κόλλημα στα στενά, έλλειψη βαρδιών, συνεχή προβλήματα επειδή κλείνει το κέντρο κλπ) δεν βλέπω το λόγο να τη σπάσουμε σε πολλές τοπικές και πάνω στις λεωφόρους άλλες γραμμές κορμούς βάζοντας τον κόσμο σε πολλές περιπτώσεις σε άσκοπες μετεπιβιβάσεις χωρίς συνήθως να υπάρχει ιδιαίτερο κέρδος σε οχήματα και βάρδιες.
(15-07-2015, 02:17 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Η χρήση 12μ γίνεται αν χρειάζεται λόγω κόσμου και όχι αν η γραμμή είναι κορμός!

Το Α15 ως έχει κάνει καλή δουλειά αφού μόνο του σηκώνει την Αθηνών από το ύψος της Media Markt μέχρι το Μεταξουργείο. Το Γ16 πολύ αραιό και το Β15 χαιρετίσματα είναι λες και δεν υπάρχει!
Δεν κατανοώ γιατί με το ζόρι μία λεωφόρος πρέπει να εξυπηρετείται με γραμμή που θα είναι ντε και καλά κορμός χωρίς να μπαίνει σε γειτονιά. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Ξεκολλάτε από τη λογική του κορμού που πάει όλο ευθεία.
Στην Αθηνών λοιπόν η κίνηση είμαι μέτρια και ο πολύς κόσμος είναι το ΤΕΙ! Εκεί λοιπόν έρχεται το χειμώνα να βοηθήσει το Β15/Ε15! Το καλοκαίρι που δεν γίνεται ο χαμός από το ΤΕΙ το Α15 τα βγάζει πέρα μόνο του εφόσον τηρεί τη συχνότητα που έχει (και ευτυχώς το κάνει). Το Α15 έχει πολύ κόσμο από το Δάσος αφού εκεί 803 και 731 είναι απίστευτα αραιά και και στη περίπτωση του 731 δεν συμφέρει καθόλου (βόλτα από Αττικό Νοσοκομείο, midi, πολύ ώρα να φτάσει στην Ανθούπολη που είναι πολύ μακριά από το κέντρο). Ουσιαστικά λοιπόν το Α15 εξυπηρετεί το Δάσος και την λεωφόρο Αθηνών με επιτυχία. Δηλαδή μία γραμμή κάνει δύο ''δουλειές''!

Όπως και το 813 που κάνει την εξυπηρέτηση της περιοχής Σωτηράκη στο Αιγάλεω, εξυπηρετεί το Βοτανικό και το αμαξοστάσιο και ταυτόχρονα δίνει σύνδεση Αμπελόκηπους με κέντρο και το κέντρο με όλες αυτά τα σημεία. Αν πέρναγε μπροστά στο μετρό στους Αμπελόκηπους θα έκανε μεγάλη επιτυχία βέβαια.

Πολλές προτάσεις εδώ είναι δημιουργία τοπικών επί τοπικών που πολλές φορές δεν έχουν επιτυχία και κάνουν ατελείωτες βόλτες στα στενά (πχ 811).
Αν μία γραμμή εξυπηρετεί πάνω από μία περιοχές και δρόμους και δεν έχει συγκεκριμένα προβλήματα (πχ κόλλημα στα στενά, έλλειψη βαρδιών, συνεχή προβλήματα επειδή κλείνει το κέντρο κλπ) δεν βλέπω το λόγο να τη σπάσουμε σε πολλές τοπικές και πάνω στις λεωφόρους άλλες γραμμές κορμούς βάζοντας τον κόσμο σε πολλές περιπτώσεις σε άσκοπες μετεπιβιβάσεις χωρίς συνήθως να υπάρχει ιδιαίτερο κέρδος σε οχήματα και βάρδιες.
Τι να πω.. Δεύτερη φορά είναι περιττή.

Θα σταθώ στο 813 μόνο.. Είδαμε η γραμμάρα όταν πέρναγε από τους Αμπελόκηπους πως πήγαινε τίγκα! Αφού με άφησε απ'έξω στην Ιερά Οδό από την λαοθάλασσα που πήγαινε στους Αμπελόκηπους!
Άντε τότε, να ξανατραβήξουμε και το 024 στον Αγ.Ιωάννη, γιατί άδειασε και το 057 στην Δάφνη (εκεί να δεις συνδέσεις που έχουν και με μετρά και με λεωφορεία για ανταποκρίσεις.. Δικαιολογίες ένα σωρό! Τα έργα μετράνε.)

Σοβαρέψου και ξανασκέψου τι συγκοινωνία προτίνεις.. Πυκνή τοπική για σύνδεση με Μετρό ή την ασυλοποίηση του Πάγκαλου Αθήνα-Φυλή και ας είναι και κάθε 50 λεπτά?!
Δεν θέλεις, δεν πειράζει, μετά μην παραπονιέσαι για το Atlas που θα έχεις δικό σου..
(16-07-2015, 02:26 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Τι να πω.. Δεύτερη φορά είναι περιττή.

Θα σταθώ στο 813 μόνο.. Είδαμε η γραμμάρα όταν πέρναγε από τους Αμπελόκηπους πως πήγαινε τίγκα! Αφού με άφησε απ'έξω στην Ιερά Οδό από την λαοθάλασσα που πήγαινε στους Αμπελόκηπους!
Άντε τότε, να ξανατραβήξουμε και το 024 στον Αγ.Ιωάννη, γιατί άδειασε και το 057 στην Δάφνη (εκεί να δεις συνδέσεις που έχουν και με μετρά και με λεωφορεία για ανταποκρίσεις.. Δικαιολογίες ένα σωρό! Τα έργα μετράνε.)

Σοβαρέψου και ξανασκέψου τι συγκοινωνία προτίνεις.. Πυκνή τοπική για σύνδεση με Μετρό ή την ασυλοποίηση του Πάγκαλου Αθήνα-Φυλή και ας είναι και κάθε 50 λεπτά?!
Δεν θέλεις, δεν πειράζει, μετά μην παραπονιέσαι για το Atlas που θα έχεις δικό σου..
Να σοβαρευτείς εσύ και να σταματήσεις να λειτουργείς λες και ανακάλυψες τη μία και μοναδική αλήθεια για τη συγκοινωνία της Αθήνας!

Είπα πως αν πέρναγε μπροστά από το μετρό στους Αμπελόκηπους το 813 θα είχε επιτυχία αφού θα έπαιρνε κάποιο κόσμο προς κέντρο και έτσι θα αύξανε την επιβατική του κίνηση στο κομμάτι αυτό και θα βοηθούσε και το 230! Δεν είπα ότι θα γέμιζε στην Ιερά οδό επειδή θα πέρναγε από το μετρό στους Αμπελόκηπους.

Δε θα ξαναπώ ότι δεν έχει νόημα το συνεχές σπάσιμο γραμμών σε τοπικές αφού έχεις μία καλή γραμμή αυτή τη στιγμή που δίνει εξυπηρέτηση και στο Δάσος και στην Αθηνών! Απλά θέλουμε να χαλάσουμε μία γραμμή γιατί την είδαμε επιστήμονες που θα φτιάξουμε τη super συγκοινωνία!!

Επίσης σε κάποιες συγκεκριμένες περιπτώσεις ναι είναι προτιμότερο κάθε 50λ και να φτάνει στο μετρό όπως το 711 και όχι ένα άχρηστο τοπικό στον Προαστιακό κάθε ένα τέταρτο απλά γιατί μας κόλλησε ότι τα πάντα πρέπει να είναι τοπικά όσο πιο μικρά σε μήκος γίνεται.
Καλησπέρα σε όλους.
Για αρχή θέλω να προτείνω κάποια πράγματα για τους κορμους της λεωφόρου Ποσειδώνος. ( Α1-Β1-Α2-Β2)

α) Η αναμονή του Α1 σε ώρα αιχμής καθημερινά είναι 10-12 λεπτά, ενώ του Β1 είναι 30-35 λεπτά. Η αναμονή του Α2 είναι 15 λεπτά, ενώ του Β2 είναι 20 λεπτά.
β) Ποτέ δε κατάλαβα σε τι χρησιμεύει ο κορμός Β1. Ξεκινάει από το Πειραιά και αφού κάνει 34 στάσεις παρέα με το Α1, στρίβει στην Αλίμου, περνάει τη Αργυρουπόλεως και καταλήγει στη Άνω Γλυφάδα που έχει πολλά τοπικά από μόνη της. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Β1. ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ 102. Η νέα αυτή γραμμή, θα ξεκινάει από την αρχή της καλαμακίου και μέσω της λεωφόρου Αλίμου θα φτάνει στο σταθμό Άλιμο. Από εκεί θα συνεχίζει Αργυρουπόλεως και θα καταλήγει στο παλιό τέρμα του Β1. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΡΙΚΝΩΘΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ 101 ( ΑΛΙΜΟΣ-ΣΤ. ΑΛΙΜΟΥ αντί Ελληνικό.
γ) Αν κοπεί το Β1, οι νταλίκες της γραμμής, θα δοθούν στο νέο λεωφορείο 102, ενώ μερικές θα δοθούν στη γραμμή Α2
δ) Ο κορμός Β2 έχει πολύ λίγες στάσεις, για να είναι κορμός. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΟΨΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΩΡΕΙΑ:
-- 104: ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ . Το λεωφορείο αυτό θα ξεκινάει από το σταθμό Ελληνικό και διασχίζοντας την Λ. Αλίμου θα φτάνει στο σημείο τέρματος του Β2. Αυτό το λεωφορείο θα εξυπηρετεί και τους λουόμενους του καλοκαιριού.
---105: AKAΔΗΜΙΑ-ΔΕΛΤΑ-ΑΛΙΜΟΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ. Το λεωφορείο αυτό διασχίζοντας τη Συγγρού θα φτάνει στο δέλτα Φαλήρου. Από εκεί, θα μπαίνει λίγο στα στενά του Αλίμου. Στη συνέχεια θα βγαίνει πίσω στη Ποσειδώνος και θα καταλήγει Γλυφάδα.
ε) ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ 105, ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ Β2, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ 105, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Β2
στ) ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥ ΚΟΡΜΟΥ Γ1 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ
(31-12-2015, 07:18 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα σε όλους.
Για αρχή θέλω να προτείνω κάποια πράγματα για τους κορμους της λεωφόρου Ποσειδώνος. ( Α1-Β1-Α2-Β2)

α) Η αναμονή του Α1 σε ώρα αιχμής καθημερινά είναι 10-12 λεπτά, ενώ του Β1 είναι 30-35 λεπτά. Η αναμονή του Α2 είναι 15 λεπτά, ενώ του Β2 είναι 20 λεπτά.
β) Ποτέ δε κατάλαβα σε τι χρησιμεύει ο κορμός Β1. Ξεκινάει από το Πειραιά και αφού κάνει 34 στάσεις παρέα με το Α1, στρίβει στην Αλίμου, περνάει τη Αργυρουπόλεως και καταλήγει στη Άνω Γλυφάδα που έχει πολλά τοπικά από μόνη της. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Β1. ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ 102. Η νέα αυτή γραμμή, θα ξεκινάει από την αρχή της καλαμακίου και μέσω της λεωφόρου Αλίμου θα φτάνει στο σταθμό Άλιμο. Από εκεί θα συνεχίζει Αργυρουπόλεως και θα καταλήγει στο παλιό τέρμα του Β1. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΡΙΚΝΩΘΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ 101 ( ΑΛΙΜΟΣ-ΣΤ. ΑΛΙΜΟΥ αντί Ελληνικό.
γ) Αν κοπεί το Β1, οι νταλίκες της γραμμής, θα δοθούν στο νέο λεωφορείο 102, ενώ μερικές θα δοθούν στη γραμμή Α2
δ) Ο κορμός Β2 έχει πολύ λίγες στάσεις, για να είναι κορμός. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΟΨΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΩΡΕΙΑ:
-- 104: ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ . Το λεωφορείο αυτό θα ξεκινάει από το σταθμό Ελληνικό και διασχίζοντας την Λ. Αλίμου θα φτάνει στο σημείο τέρματος του Β2. Αυτό το λεωφορείο θα εξυπηρετεί και τους λουόμενους του καλοκαιριού.
---105: AKAΔΗΜΙΑ-ΔΕΛΤΑ-ΑΛΙΜΟΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ. Το λεωφορείο αυτό διασχίζοντας τη Συγγρού θα φτάνει στο δέλτα Φαλήρου. Από εκεί, θα μπαίνει λίγο στα στενά του Αλίμου. Στη συνέχεια θα βγαίνει πίσω στη Ποσειδώνος και θα καταλήγει Γλυφάδα.
ε) ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ 105, ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ Β2, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ 105, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Β2
στ) ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥ ΚΟΡΜΟΥ Γ1 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ

Καταρχάς καλησπέρα και χρόνια πολλά!

Το Β1 εξυπηρετεί τη σύνδεση της Τερψιθέας Γλυφάδας, της Αργυρούπολης και της Λ. Αλίμου με τον Πειραιά. Εάν υπάρξει κατάργησή της (καθόλου κακή σαν απόφαση), δεν έχει νόημα να δημιουργηθεί η 102 που προτείνεις, αφού η Αλίμου έχει το 142, που χρήζει βελτίωσης, και δε νομίζω ότι θα ωφελήσει σε κάτι η σύνδεση Τερψιθέας με Καλαμάκι.

Όσο για τη Β2, έναν κορμό δεν τον κάνουν ο αριθμός των στάσεων που έχει, αλλά το αν εξυπηρετεί τη σύνδεση της Αθήνας με κάποιο προάστιο, μέσω ενός βασικού οδικού άξονα (εν προκειμένω η Συγγρού και η Ποσειδώνος).

Αν καταργούνταν το Β2, η γραμμή 104 που προτείνεις είναι παντελώς άχρηστη ενώ υπάρχει η 142, ενώ για την 105 που προτείνεις, αδυνατώ να καταλάβω γιατί να κόψεις μία γραμμή που εξυπηρετεί κεντρικό σημείο (Ποσειδώνος) και να τη στείλεις μέσα από τα στενά (δε διευκρινίζεις κιόλας ποια, γιατί αν αναφέρεσαι σε μία διαδρομή παρόμοια με του 101 όταν πήγαινε μέχρι Πειραιά, τότε δε νομίζω πως σε αυτές τις γειτονιές θα υπάρξουν πάνω από 2-3 επιβάτες σε κάθε δρομολόγιο που θα το χρησιμοποιούν).

ΥΓ: Νταλίκα και Β1 δεν πάνε ποτέ μαζί! Και αν πήγαιναν, η γραμμή 102 που προτείνεις δεν έχει ανάγκη κάτι παραπάνω από midi ή βαριά 12μετρο.
Καταρχάς καλησπέρα και χρόνια πολλά!

Το Β1 εξυπηρετεί τη σύνδεση της Τερψιθέας Γλυφάδας, της Αργυρούπολης και της Λ. Αλίμου με τον Πειραιά. Εάν υπάρξει κατάργησή της (καθόλου κακή σαν απόφαση), δεν έχει νόημα να δημιουργηθεί η 102 που προτείνεις, αφού η Αλίμου έχει το 142, που χρήζει βελτίωσης, και δε νομίζω ότι θα ωφελήσει σε κάτι η σύνδεση Τερψιθέας με Καλαμάκι.

Όσο για τη Β2, έναν κορμό δεν τον κάνουν ο αριθμός των στάσεων που έχει, αλλά το αν εξυπηρετεί τη σύνδεση της Αθήνας με κάποιο προάστιο, μέσω ενός βασικού οδικού άξονα (εν προκειμένω η Συγγρού και η Ποσειδώνος).

Αν καταργούνταν το Β2, η γραμμή 104 που προτείνεις είναι παντελώς άχρηστη ενώ υπάρχει η 142, ενώ για την 105 που προτείνεις, αδυνατώ να καταλάβω γιατί να κόψεις μία γραμμή που εξυπηρετεί κεντρικό σημείο (Ποσειδώνος) και να τη στείλεις μέσα από τα στενά (δε διευκρινίζεις κιόλας ποια, γιατί αν αναφέρεσαι σε μία διαδρομή παρόμοια με του 101 όταν πήγαινε μέχρι Πειραιά, τότε δε νομίζω πως σε αυτές τις γειτονιές θα υπάρξουν πάνω από 2-3 επιβάτες σε κάθε δρομολόγιο που θα το χρησιμοποιούν).

ΥΓ: Νταλίκα και Β1 δεν πάνε ποτέ μαζί! Και αν πήγαιναν, η γραμμή 102 που προτείνεις δεν έχει ανάγκη κάτι παραπάνω από midi ή βαριά 12μετρο.


ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

α) Πολλοί κορμοί στρίβουν σε στενά
β) Η αναμονή για το 142 είναι 40-50 λεπτά. Για αυτό χρειάζεται μια βοήθεια.
Όταν λέω νταλίκες εννοώ οχήματα.
(31-12-2015, 07:18 PM)oselotos Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα σε όλους.
Για αρχή θέλω να προτείνω κάποια πράγματα για τους κορμους της λεωφόρου Ποσειδώνος. ( Α1-Β1-Α2-Β2)

α) Η αναμονή του Α1 σε ώρα αιχμής καθημερινά είναι 10-12 λεπτά, ενώ του Β1 είναι 30-35 λεπτά. Η αναμονή του Α2 είναι 15 λεπτά, ενώ του Β2 είναι 20 λεπτά.
β) Ποτέ δε κατάλαβα σε τι χρησιμεύει ο κορμός Β1. Ξεκινάει από το Πειραιά και αφού κάνει 34 στάσεις παρέα με το Α1, στρίβει στην Αλίμου, περνάει τη Αργυρουπόλεως και καταλήγει στη Άνω Γλυφάδα που έχει πολλά τοπικά από μόνη της. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΟΨΙΜΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ Β1. ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ 102. Η νέα αυτή γραμμή, θα ξεκινάει από την αρχή της καλαμακίου και μέσω της λεωφόρου Αλίμου θα φτάνει στο σταθμό Άλιμο. Από εκεί θα συνεχίζει Αργυρουπόλεως και θα καταλήγει στο παλιό τέρμα του Β1. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΡΙΚΝΩΘΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ 101 ( ΑΛΙΜΟΣ-ΣΤ. ΑΛΙΜΟΥ αντί Ελληνικό.
γ) Αν κοπεί το Β1, οι νταλίκες της γραμμής, θα δοθούν στο νέο λεωφορείο 102, ενώ μερικές θα δοθούν στη γραμμή Α2
δ) Ο κορμός Β2 έχει πολύ λίγες στάσεις, για να είναι κορμός. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΟΨΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΛΕΩΦΩΡΕΙΑ:
-- 104: ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ . Το λεωφορείο αυτό θα ξεκινάει από το σταθμό Ελληνικό και διασχίζοντας την Λ. Αλίμου θα φτάνει στο σημείο τέρματος του Β2. Αυτό το λεωφορείο θα εξυπηρετεί και τους λουόμενους του καλοκαιριού.
---105: AKAΔΗΜΙΑ-ΔΕΛΤΑ-ΑΛΙΜΟΣ-ΓΛΥΦΑΔΑ. Το λεωφορείο αυτό διασχίζοντας τη Συγγρού θα φτάνει στο δέλτα Φαλήρου. Από εκεί, θα μπαίνει λίγο στα στενά του Αλίμου. Στη συνέχεια θα βγαίνει πίσω στη Ποσειδώνος και θα καταλήγει Γλυφάδα.
ε) ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ 105, ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΟΡΜΟΣ Β2, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ 105, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ Β2
στ) ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΟΥ ΚΟΡΜΟΥ Γ1 ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ

Καταρχάς, καλή χρονιά!

Για το Β1 όντως δεν έχει κάποια ιδιαίτερη κίνηση και ίσως θα μπορούσε να κοπεί και εντελώς. Όμως, και το "αδερφό" 101 έχει ελάχιστη έως μηδενική κίνηση σε Αργυρούπολη-Ελληνικό ενώ στο Άνω Καλάμακι ουσιαστικά "κλέβει" επιβάτες από το 109 γι' αυτό και πιθανόν να είναι προτιμότερο να κοπεί αυτό.

Το Β2 καλώς είναι ως έχει στην παραλιακή και δεν χρειάζεται να μπαίνει στα στενά του Καλαμακίου ή να επεκταθεί μέχρι Γλυφάδα αφού υπάρχουν το τράμ και τα Α1/Α2/140. Αυτό που πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει είναι να κοπεί το 142 και το Β2 να επεκταθεί μέχρι τον Στ. Αργυρούπολης μέσω Αλίμου-Λαμίας ώστε να έχει η Αλίμου αξιοπρεπή συγκοινωνία.

Τώρα, για το 104 που προτίνεις δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Όποιος θέλει να πάει από Ελληνικό στον Άγιο Κοσμά παίρνει μετρό ή Α3 για Στ. Αργυρούπολης και από εκεί με 142 (ή Β2 με την πρότασή μου) βγαίνει Παραλιακή.

Υ.Γ. Όσο για το Β1 νταλίκες είχε αποκλειστικά νομίζω μέχρι το 2004 όπου είχε διαφορετική διαδρομή (έφτανε μέχρι Πλ. Γλυφάδας από Ποσειδώνος και ανέβαινε Τερψιθέα από Λαμπράκη-Ανδρέα Παπανδρέου με Τέρμα στην Λευκωσίας, δεν ανέβαινε τότε την Κων. Αθανάτου). Με την σημερινή διαδρομή το 12μετρο είναι υπεραρκετό και στο τμήμα Αλίμου-Αργυρούπολη-Τερψιθέα βολευέται άνετα με midi.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44