Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(05-01-2014, 08:33 PM)'mercedes elbo' Έγραψε: [ -> ]Τις Καθημερινές ή είναι προγραμματισμένες οι πρωινές βάρδιες μόλις τελειώσουν να μπαίνουν στο Α/Σ ή υπάρχουν ελιγμοδηγοί που φέρνουν γεμάτο όχημα από το Α/Σ και παίρνουν το σχετικά άδειο. Απλά για να γλιτώνουν τους έξτρα οδηγούς, όπου ειδικά Κυριακές το ημερομίσθιο τους κοστίζει 75 % περισσότερο, ή τα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα βάζουν Citelis που δεν έχουν τέτοιο θέμα. Υπόθεση είναι αλλά δεν βρίσκω κάποια άλλη πιθανή εξήγηση.

Η Ανθούσα έχει κυρίως Renault οπότε δεν το γλιτώνει κάτι τέτοιο. Παράδειγμα, θυμάμαι το καλοκαίρι στο ΤΕ305 που ήρθε μια Renault κατά τις 12:30 το μεσημέρι και έφυγε για Α/Σ.

 
Τώρα κατάλαβα τι λες. Νομίζω πως είναι πιθανό σενάριο. Αυτό μάλιστα θα εξηγούσε πως γίνεται να μην έχει εμφανιστεί ούτε καταλάθως μία Renault σε άλλη γραμμή εκτός των τοπικών Άνω Λιοσίων και Αχαρνών. 


 
Το solaris urbino 8,6 #161 ρουφιανέβει σήμερα στο 212!
Οποίος βγάλει άκρη για το ποιο όχημα μετράει που και τι, ας ενημερώσει και τους υπόλοιπους.
Οι γκαζιέρες #922 και #929 το μεσημέρι στο 203, ενώ την ίδια ώρα το 212 είχε το ρουφιάνικο #161 και το #631.
Καταγραφή σε μερικά κενρικά σημεία. Προσέξτε τα κοντινά νούμερα λεωφορείων σε αρκετές γραμμές! Έχει αρχίσει να γίνεται κάτι σαν αυτοδρομολόγηση νομίζω. Θα βάλω αργότερα τα τρόλλευ που είναι και αυτά κάμποσα [img]images/smilies/tongue.gif[/img] 
Το Ν1 #226 είναι και πάλι στο 821 που μας δείχνει ότι μάλλον χτες καθόταν. Πλέον και το 057 βγαίνει κυρίως με Solaris Midi περιορίζοντας κι αλλό τη παρουσία Neoplan Midi. Εντυπωσιακό ότι τα περισσότερα Solaris 18 με αυτοκόλλητα των Χ95 και Χ96 δεν μπαίνουν πια στα Χ95 και Χ96

Neoplan Midi
#283 -> 750
#346 -> 026

Solaris Midi
#78 -> 701
#88 -> 747
#95 -> 704
#103 -> 892
#109 -> 057
#119 -> 070
#136 -> 227
#142 -> 230
#214 -> 230

N1
#111 -> 235
#130 -> 235
#135 -> 235
#146 -> Β2
#170 -> Α4
#223 -> 250
#226 -> 821
#218 -> Β3
#235 -> Α5
#318 -> Β2

Ν2
#551 -> 821
#559 -> 813
#588 -> Α16
#592 -> 224
#642 -> 224
#647 -> 054
#648 -> 224
#698 -> 054
#701 -> 815
#707 -> 622
#721 -> 622
#728 -> Α13
#731 -> Β15

Renault
#7254 -> 221

Irisbus CNG
#891 -> E14
#893 -> 220
#896 -> 221
#899 -> 221
#928 -> E14
#929 -> E14
#932 -> 220

Irisbus Diesel
#722 -> 845
#743 -> 856
#746 -> 806
#808 -> 856
#858 -> 829
#947 -> 829
#958 -> 815
#959 -> 815
#960 -> 815
#964 -> 813
#966 -> 813
#967 -> Α13
#968 -> Α13
#975 -> Α13
#979 -> Α13
#980 -> Β18

Citelis
#9046 -> 711
#9049 -> 822
#9056 -> Β8
#9072 -> 823
#9074 -> 730
#9076 -> 823
#9083 -> Β12
#9090 -> Γ12
#9094 -> Γ12
#9105 -> 024
#9112 -> 024
#9123 -> Β12
#9124 -> ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ στην Αττική
#9128 -> 730
#9138 -> 719
#9140 -> 719
#9152 -> 732
#9153 -> 822
#9159 -> 822
#9164 -> Α11
#9166 -> Γ10
#9168 -> Γ10
#9169 -> Α11
#9177 -> Α15
#9181 -> Α15
#9187 -> Α15
#9193 -> 730
#9200 -> 730

Volvo
#121 -> Β10
#122 -> Β12
#140 -> Β5
#167 -> Β10
#169 -> Α10
#174 -> Α10
#188 -> 608
#228 -> Β12
#229 -> Β5
#233 -> Α7

GN
#401 -> Α5
#434 -> 550
#449 -> 550
#475 -> Β3 και μετά Α3
#484 -> Α5
#490 -> 550
#506 -> 608
#508 -> 608
#521 -> Α5
#565 -> 608
#574 -> A2

Solaris 18
#832 -> Χ95
#836 -> Χ95
#845 -> Χ95
#865 -> Χ95
#874 -> Β5
#892 -> 703
#907 -> 703
#914 -> 703

Αυτά τα λίγα για σήμερα





 

 

 

 
Η GN #561 σήμερα στο 237!
Το solaris #161 ρουφιανεύει στο 155
To N1 #278 στο 224
Η γκαζιέρα #7127 στο Β5.
Επίσης λόγω του γνωστού "party" στο κέντρο της Αθήνας, το 550 έχει σπάσει στα 2. Γύρω στις 16:30 εθεάθη η GN #464 να αναστρέφει στον Πύργο των Αθηνών, μέσω των οδών Μεσογείων και Φειδιππίδου. Από πίσω ήταν η GN #409 στο Α5. Αντίθετα η GN #414 συνέχισε μέσω Λ. Αλεξάνδρας και Ιπποκράτους προς την αφετηρία του Α5 στην Ακαδημία.
Στο Solarini #114 δεν λειτουργεί η οθόνη της κάμερας Big Grin
Ανταπόκριση από Λιοσίων και Πατησίων [img]images/smilies/tongue.gif[/img]:

Εθεάθη το midi Solaris #205 στο 892 πάλι.

Κατά τα λοιπά έχουμε:

Citelis

#9008, #9060, #9066, #9069 στο Γ9
#9014, #9061 στο Β8
#9053 στο 719
#9056 στο 711
#9080, #9132, #9177, #9180, #9185 στα Α/Β11
#9083, #9105, #9119 στο 024
#9091, #9096 στο Γ12
#9147, #9161, #9162 στο Γ10
#9166, 9148 στο Β15
#9178, #9196 στο Α15

N2
#655 στο 732
#707 στο Β9
#710 στο Β12
#713, #728 στο 421
#731, #733 στο Β15
#741, #744 στο Χ93

ΕΛΒΟ N4007
#333 στο 605

Solaris 8,6
#86 στο 704
#95, #173, #205 στο 892
#103, #122 στο 701


Solaris 18
#885 στο Β9
#906, #917 στο 703
#916 στο Β5

B7LA
#166, #183, #199, #232(αυτό ίσως να ήταν στο Β12 δεν είμαι σίγουρος) στα Α/Β10
#170(ίσως ήταν στα Α/Β10), #174, #190, #192 στο Β12
#186, #233 στο Β5
#225, #237 στο Β9

Irisbus Agora CNG
#984 στο 421

 
(08-01-2014, 06:55 PM)'Giannis' Έγραψε: [ -> ]Ανταπόκριση από Λιοσίων και Πατησίων [img]images/smilies/tongue.gif[/img]:

Εθεάθη το midi Solaris #205 στο 892 πάλι.
 

 
Ωραίος ο ανταποκριτής! Στο κέντρο δεν είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, γι' αυτό και δεν μπήκα σε καταγραφή αριθμών.