Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(26-11-2014, 02:18 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το 235 είναι στο κύκλωμα των 140, 206, 250 και παίρνουν τα Ν1 μέχρι #155 περίπου. Τα υπόλοιπα δρομολογούνται σε Α3, 164, 237, Χ97 και Τοπικά Γλυφάδας και νομίζω είναι εφεδρικά. Άρα, για να δουλεύει στο 235 μια εβδομάδα συνεχόμενα μετρήσεις πρέπει να κάνει
Πάντως τα 206 και 250 έχουν πολλες φορες 200αρια Ν1. Στο 250 εχω δει πολλες φορες τα 230,232,235,220,222,225,227 ενω και το 206 προχθες Σαββατο είχε το 222 αλλά και γενικά έχει πάνω απο το 155.
Πάντως αν υποθέσουμε ότι ψιλολειτουργουν όπως σκεφτόμαστε τα κύκλωματα να υποθέσω οτί το #135 σήμερα στο 237 ανάμεσα στα #180,184,185,191,219 ήταν κατσαρή;
Επίσης γνωρίζει κάποιος πως δρομολογούνται τα όχηματα καθημερινά σε κάθε γραμμη; Να υποθέσω ότι έχουν χωριστεί σε γκρουπ ανάλογα με τα χιλιόμετρα της καθε γραμμης (τοπικες, κορμοί, αεροδρόμιο) και ανάλογα με τα χιλιόμετρα του κάθε οχήματος;
(26-11-2014, 02:18 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το 235 είναι στο κύκλωμα των 140, 206, 250 και παίρνουν τα Ν1 μέχρι #155 περίπου. Τα υπόλοιπα δρομολογούνται σε Α3, 164, 237, Χ97 και Τοπικά Γλυφάδας και νομίζω είναι εφεδρικά. Άρα, για να δουλεύει στο 235 μια εβδομάδα συνεχόμενα μετρήσεις πρέπει να κάνει.

Το 250 δε μπορώ να πω ότι περιορίζεται σε οχήματα με αρίθμηση έως #155. Ίσα ίσα τις περισσότερες φορές έχει αρκετά #2xx.
(26-11-2014, 04:11 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Πάντως τα 206 και 250 έχουν πολλες φορες 200αρια Ν1. Στο 250 εχω δει πολλες φορες τα 230,232,235,220,222,225,227 ενω και το 206 προχθες Σαββατο είχε το 222 αλλά και γενικά έχει πάνω απο το 155.
Πάντως αν υποθέσουμε ότι ψιλολειτουργουν όπως σκεφτόμαστε τα κύκλωματα να υποθέσω οτί το #135 σήμερα στο 237 ανάμεσα στα #180,184,185,191,219 ήταν κατσαρή;
Επίσης γνωρίζει κάποιος πως δρομολογούνται τα όχηματα καθημερινά σε κάθε γραμμη; Να υποθέσω ότι έχουν χωριστεί σε γκρουπ ανάλογα με τα χιλιόμετρα της καθε γραμμης (τοπικες, κορμοί, αεροδρόμιο) και ανάλογα με τα χιλιόμετρα του κάθε οχήματος;

Στα 206 και ειδικά 250 όντως μπαίνουν αρκετές φορές 200αρια ή τα μεγαλύτερα 100αρια αλλά έχω την αίσθηση ότι κατα γενικό κανόνα έχουν τα πιο μικρά νούμερα.

To 237 κατά κόρον παίρνει τα τελευταία #1ΧΧ και τα #2ΧΧ. Οι κατσαρές των οδηγών συνήθως είναι και τα δύο σκέλη στην ίδια γραμμή. Όμως, δεν τηρούνται απόλυτα τα κυκλώματα ως προς τα οχήματα.

Οι γραμμές χωρίζονται βάση κυκλώματος. Για τον αριθμό των κυκλωματων ανά Α/Σ βοηθάει ένας πίνακας που είχε ανέβει το καλοκαίρι του 2013 για την διαφημιστική εκμετάλλευση των οχήματων. (Είναι το excel του τελευταίου διαγωνισμού) Π.χ. Για το Ελληνικό που λέμε είναι 6 κυκλώματα από τα οποία σίγουρα είναι 1 κύκλωμα με Ν1, 1 με Solaris, 1 των Τοπικών Γλυφάδας και μένουν άλλα 3 που πιθανότατα είναι των GN.

Κανονικά κάθε οδηγός έχει μαζί με έναν άλλον ένα όχημα που είναι μόνιμο τους και εντάσσεται στα οχήματα του κυκλώματος που ανήκουν οι οδηγοί του. Στην πραγματικότητα όμως αυτό όπως είπα και πριν δεν εφαρμόζεται απόλυτα. Για τα χιλιόμετρα αν κρίνω από παλιούς πίνακες πώλησης N1, N2, Νeoplan και DAF υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των οχημάτων του ίδιου τύπου αρά μάλλον δεν τίθεται κάποιος διαχωρισμός με αυτό το κριτήριο. Παλιά μόνο είχε γίνει ένας διαχωρισμός με τα Solaris στην Ράλλη όπου για ένα διάστημα τα τελευταία νούμερα αντί να πηγαίνουν Αεροδρόμιο δρομολογούνταν σε άλλες γραμμές και τα πρώτα στο Αεροδρόμιο ώστε να εξισωθούν τα χιλιόμετρα. Όμως, τώρα μπαίνουν πάλι κυρίως τα #869-#920 στα Χ95/6.
Την Παρασκευή το Solaris Urbino 8,6 #79 δρομολογήθηκε στο 915 έτοιμο να γράψει ιστορία στο νέο του αμαξοστάσιο και στις γραμμές του Πειραιά!
Σημερινή καταγραφή σήμερα στα νότια:

237: Ν1 104(ειναι το οχημα που έχει κατσαρη), 219,220,221,223,224
206: Ν1 107,110,111,120,188
201: Ν1 348,997
140: Ν1 132,133,137,138,143,148
117: Ν1 160,162
212: Solaris midi 609,672
218: N1 239,250,252,285,443,996
171: GN 575, 706
141: N1 287,304,309,320,701
122: GN 403, 424
X97: GN 500, 710
164: N1 217,218 GN:514,525
A1: GN 555,594,595,700,
A2: GN 437,497,553
A3: N1 176,178,179 GN: 435,455,481,490,492,516,590
Το Ν1 #226 σήμερα στο 250 μαζί με τα 155,223,224
Μόνο GN είδα σήμερα στο Α3 #462,468,478,543,563,593,594,595,700
από τις οποίες ΚΑΜΙΑ δεν ήταν πιασμένες όυτε οι θέσεις καθούμενων. Μάλιστα η #478 γύρω στις 21:20 στο υψος της Ηλιούπολης είχε μόνο έναν επιβάτη! Μάλλον στα γραφεία κίνησης δεν έχουν ιδέα για την επιβατική κίνηση του νεου Α3 τη στιγμή που αλλες γραμμες (250) υποφέρουν από την έλλειψη 18μετρων.
(03-12-2014, 01:18 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Μόνο GN είδα σήμερα στο Α3 #462,468,478,543,563,593,594,595,700
από τις οποίες ΚΑΜΙΑ δεν ήταν πιασμένες όυτε οι θέσεις καθούμενων. Μάλιστα η #478 γύρω στις 21:20 στο υψος της Ηλιούπολης είχε μόνο έναν επιβάτη! Μάλλον στα γραφεία κίνησης δεν έχουν ιδέα για την επιβατική κίνηση του νεου Α3 τη στιγμή που αλλες γραμμες (250) υποφέρουν από την έλλειψη 18μετρων.

Προφανώς θα είχε προηγηθεί κάποιο καθυστερημένο -λόγω συλλαλητηρίου στο Κέντρο- όχημα. Αλλά αναμφίβολα το Α3, και ειδικά με τη διαδρομή που έχει από χθες, έχοντας χάσει τον κόσμο των τοπικών Γλυφάδας/ΒΒΒ, νομίζω πως δε χρειάζεται κάτι άλλο πέρα από N1.
(03-12-2014, 01:27 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Προφανώς θα είχε προηγηθεί κάποιο καθυστερημένο -λόγω συλλαλητηρίου στο Κέντρο- όχημα. Αλλά αναμφίβολα το Α3, και ειδικά με τη διαδρομή που έχει από χθες, έχοντας χάσει τον κόσμο των τοπικών Γλυφάδας/ΒΒΒ, νομίζω πως δε χρειάζεται κάτι άλλο πέρα από N1.
Το προηγούμενο είχε περάσει γύρω στις 21:05 δηλαδή υπήρχε ενα 15λεπτο αναμεσα στα δυο οχήματα άρα ήταν σε προγραμματισμενο δρομολόγιο και όχι καθυστερημενο.


Αυτο το 155 που δεν μαζεύει ούτε οδηγούς πότε περιμένουν να το στείλουν τουλάχιστον στον Άλιμο άραγε;
Τουλάχιστον ένα Ν1 στο Α5 σήμερα!