Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(23-02-2014, 11:07 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Σήμερα Κυριακή έκπληξη! Ν2 (#552) στο 730! Το άλλο όχημα είναι Neoplan midi (#387).

Τελικά το Ν2 ##552 μετά τις 11:00 το πρωί από το 730 πήγε στο 821 και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος της μέρας! Στο 730 μπήκε το midi #389 που ήταν στο 821. Για πρώτη φορά αντάλλαξαν οχήματα μεταξύ τους!
(24-02-2014, 01:05 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τελικά το Ν2 ##552 μετά τις 11:00 το πρωί από το 730 πήγε στο 821 και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος της μέρας! Στο 730 μπήκε το midi #389 που ήταν στο 821. Για πρώτη φορά αντάλλαξαν οχήματα μεταξύ τους!

Γενικά το 821 ή το 730 έχει μεγαλύτερη επιβατική κίνηση? Γιατί αν είναι το 821 καλά έκαναν!
(24-02-2014, 01:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Γενικά το 821 ή το 730 έχει μεγαλύτερη επιβατική κίνηση? Γιατί αν είναι το 821 καλά έκαναν!

Γενικά το 730 (που καθημερινές και Σάββατα είναι Άνω Λιόσια με Citelis) μαζεύει λίγο περισσότερο κόσμο τις καθημερινές από το 821 (Βοτανικό μόνιμα) αλλά τις Κυριακές (που είναι και τα δύο Βοτανικό) μαζεύουν και τα δύο πολύ κόσμο αφού είναι πολύ αραιά και τα δύο. Σχεδόν πάντα τις Κυριακές έρχονται Solaris midi που στοιβάζονται και στα δύο αλλά σήμερα πρωτοτύπησαν.
Και έκπληξη! 18μετρο Solaris στο Α10! Επιβλητικό στην Αττική! Επίσης μία ωραία εμφάνιση έκανε ένα Ν2 στο Γ18. Neoplan midi στο 035. Το Α7 έχει την τιμή να έχει και τις δύο μπλε GN (#410, #411) σήμερα! Α, και ο Πειραιάς (Ρέντης τέλος πάντων) στέλνει διάφορα Irisbus σε γραμμές της Ράλλη και όχι μόνο από το #960 και πάνω! Το Ν1 #226 αγάπησε το 732.

Neoplan midi
#282 -> 750
#289 -> 750
#308 -> 100
#327 -> 025
#331 -> 057
#332 -> 060
#352 -> 026
#387 -> 057
#410 -> 035

Solaris midi
#86 -> 701
#89 -> 747
#92 -> 701
#94 -> 731
#109 -> 230
#112 -> 035
#128 -> 035
#129 -> 227
#131 -> 747
#134 -> 022
#140 -> 892
#145 -> 022
#148 -> 230
#164 -> 704
#169 -> 892
#172 -> 731
#181 -> 227

Ν1
#107 -> 204
#113 -> 235
#114 -> Α4
#119 -> 235
#124 -> Β2
#150 -> Β3
#163 -> Α4
#172 -> Α4
#176 -> Α4
#184 -> Β3
#190 -> Α3
#221 -> Β2
#226 -> 732
#234 -> 250

Ν2
#550 -> 732
#553 -> 813
#567 -> 821
#570 -> 732
#581 -> 821
#586 -> 732
#592 -> 732
#597 -> 732
#606 -> 224
#611 -> 224
#621 -> 224
#632 -> 224
#635 -> 224
#645 -> 732
#667 -> 054
#671 -> Β12
#672 -> Γ18
#679 -> Α13
#693 -> Β12
#696 -> Α13
#703 -> 622
#707 -> 054
#711 -> 054
#713 -> Α13
#726 -> Α13
#728 -> Β9
#730 -> Β15
#738 -> 813

Irisbus Diesel
#728 -> 838
#739 -> 845
#765 -> 914 και 838
#770 -> 856
#777 -> 806
#814 -> Α13
#833 -> 856
#842 -> 813
#847 -> 856
#856 -> 049
#863 -> 049
#868 -> 856
#908 -> 829
#917 -> Α13
#924 -> 051
#930 -> 856
#936 -> 845
#945 -> 051
#954 -> 815
#955 -> 815
#956 -> 622
#958 -> 622
#959 -> 622
#960 -> 815
#961 -> 815
#962 -> 815
#963 -> 815
#964 -> 813
#968 -> Α13
#969 -> Β18
#974 -> Β18
#977 -> Γ18
#979 -> Β18
#983 -> Γ18

Renault/Irisbus
#7107 -> 221
#7112 -> 220
#7122 -> Ε14
#7195 -> 221

Irisbus CNG
#879 -> 220
#886 -> 220
#892 -> 221
#893 -> 220
#896 -> 220
#900 -> 203
#913 -> 203
#917 -> Ε14

Citelis
#9018 -> Β18
#9019 -> Γ9
#9021 -> Γ9
#9027 -> 823
#9030 -> 700
#9062 -> Α11
#9066 -> Α15
#9068 -> 823
#9071 -> 711
#9072 -> 711
#9094 -> Γ12
#9100 -> Β12
#9104 -> Γ12
#9105 -> Α8
#9107 -> Β12
#9118 -> Β12
#9120 -> Γ12
#9124 -> Α8
#9131 -> Α15
#9133 -> Β11
#9134 -> Α11 και Β11
#9135 -> Α11
#9137 -> 730
#9139 -> Α15
#9141 -> 732
#9142 -> 730
#9143 -> 732
#9145 -> 730
#9146 -> Α11
#9148 -> Α11
#9152 -> 719
#9161 -> 719
#9176 -> 822
#9177 -> 822
#9180 -> Β15
#9182 -> Α15
#9187 -> 822
#9191 -> Β15
#9194 -> Α15
#9200 -> 732

GN
#408 -> 608
#410 -> Α7
#411 -> Α7
#415 -> Α5
#422 -> Α2
#452 -> Α5
#470 -> Α5
#485 -> 608
#488 -> 608
#491 -> 608
#493 -> 608
#494 -> 608
#502 -> 608
#510 -> 608
#516 -> Α2
#525 -> 608
#527 -> 608
#558 -> Α2

Volvo
#122 -> Β12
#127 -> Β12
#139 -> Α10
#143 -> Α10
#164 -> Β12
#166 -> Β10
#174 -> Β10
#205 -> Β5
#213 -> Β5
#224 -> Α7
#231 -> Β5
#232 -> 608
#234 -> 608

Solaris 18
#845 -> 703
#858 -> Γ18
#861 -> 608
#864 -> Γ18
#866 -> Α10
#872 -> Α7
#875 -> 608
#876 -> Β5
#877 -> Β9
#885 -> Χ95
#912 -> Χ95
Έξι Ν2 στο Β9 σήμερα. Συγκεκριμένα είδα τα #659, #662, #665, #666, #683 και το #728 που είδε και ο ecoj. Να προσθέσω επίσης το νταλικόSolaris #846 και την σόμπα #223 που είδα στην ίδια γραμμή.
το νταλικοsolaris #910 και σημερα ηταν στο 040 το πετυχα στο υψος του αγιου σωστη στο ρευμα προς αθηνα περιπου στις 13:30.εγω ημουν πισω του με το επομενο 040 την GN #497
Στα ενδιαφέροντα της ημέρας μπορεί να καταχωρηθεί η εμφάνιση της ανακατασκευασμένης GN #483 στο 550, όπως και η επανεμφάνιση Ν1 στο Α5 μετά από μέρες. Είναι το #111.
Το Ν2 #745 κυκλοφορούσε σήμερα στο Γ16. Έχω να δω αεροδρομιακό Ν2 σε γραμμή της Ελευσίνας από τις αρχές του 2012. Επίσης το Solarίνι #112 στο 025, πρώτη φορά που βλέπω Solarίνι σε κάποια από τις 025/026/027.
(25-02-2014, 08:53 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Επίσης το Solarίνι #112 στο 025, πρώτη φορά που βλέπω Solarίνι σε κάποια από τις 025/026/027.

Σχεδόν καθημερινά έχει Solaris 8.6 το συγκρότημα 025/026/027. Με κυριαρχία, όμως, των Neoplan.
(25-02-2014, 08:53 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Το Ν2 #745 κυκλοφορούσε σήμερα στο Γ16. Έχω να δω αεροδρομιακό Ν2 σε γραμμή της Ελευσίνας από τις αρχές του 2012. Επίσης το Solarίνι #112 στο 025, πρώτη φορά που βλέπω Solarίνι σε κάποια από τις 025/026/027.

Νομίζω ότι είχε μπει και πριν λίγες μέρες στο Α16 δίπορτο Ν2 Βοτανικού αλλά δεν ήμουν απόλυτα σίγουρος και γι' αυτό δεν το ανέφερα. Πάντως τώρα τελευταία σαν να πολυκυκλοφορούν δίπορτα Ν2 σε γραμμές του Βοτανικού. Ειδικά στο 813 εμφανίζονται σχεδόν κάθε μέρα.