Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(31-03-2014, 12:12 AM)notis Έγραψε: [ -> ]Στο Χ97 πριν λίγο το Ν1 #222 με καινούργιες καθαρές προμετωπίδες! ΄Αστραφτε!

Το συγκεκριμένο όχημα κοντεύει να γίνει μόνιμο στη Χ97 (αν δεν είναι ήδη).
(30-03-2014, 10:54 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Σήμερα το 608 κυκλόφορούσε μόνο με Ραλλιώτικες GN και συγκεκριμένα τις:
410, 411, 415, 416, 421, 433, 444 και 454

Ραλλιώτικες means 400-459 που είχαν πρωτοπάει στη Ράλλη.

#433? Αυτή έχει αποσύρθει από το Δεκέμβριο.

Επίσης, η #444 είναι ανακατασκευασμένη.
Με 2 GN σημερα το 250 #417 και #543
(31-03-2014, 09:51 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Με 2 GN σημερα το 250 #417 και #543

2 Σπονδυλωτά στο 250 σήμερα!!!
(31-03-2014, 09:51 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Με 2 GN σημερα το 250 #417 και #543

Ορίστε! Έπρεπε να κοπεί το εσωτερικό για να αυξήσει η ΟΣΥ τους "κροκόδειλους" (σύμφωνα με το φυλλάδιο της ΟΣΥ) ή "σπονδυλωτά" (σύμφωνα με την Εποπτεία Πανεπιστημιούπολης) ή, κοινώς, τα 18μετρα. Πέρα από αυτά και τη βάρδια του Μπραχαμίου, έχει πάει άλλο όχημα ή νιώθουν ότι με 2 αρθρωτά είναι όλα καλά;
Η #910 στο Α3! Εθεαθη πριν απο λίγο στη Βουλιαγμένης στο ύψος της Αλίμου
(31-03-2014, 01:01 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Το συγκεκριμένο όχημα κοντεύει να γίνει μόνιμο στη Χ97 (αν δεν είναι ήδη).

Σήμερα το #222 στο 237.
Σήμερα πέτυχα το Solarίνι #161 στο 915!
1 του μήνα και καταγραφή! Αξιοσημείωτη η παρουσία κανονικού Ν2 στο Β15. Ενώ το μεγαλύτερο μέρος του Β5 είναι Volvo.

Neoplan midi
#305 -> 060
#328 -> 046
#331 -> 046
#352 -> 100
#379 -> 025
#380 -> 046
#384 -> 060
#389 -> 891
#390 -> 891
#392 -> 035
#400 -> 046
#402 -> 057
#410 -> 100
#419 -> 025

Solaris midi
#79 -> 701
#82 -> 025
#83 -> 892
#84 -> 704
#94 -> 747
#96 -> 230
#106 -> 704
#136 -> 022
#139 -> 230
#140 -> 747
#142 -> 022
#143 -> 892
#145 -> 022
#148 -> 731
#152 -> 026
#165 -> 230
#175 -> 230
#176 -> 022
#180 -> 070
#189 -> 230
#190 -> 070

Ν1
#103 -> 140
#104 -> 140
#108 -> 140
#112 -> 140
#126 -> Β2
#133 -> Β2
#139 -> 235
#147 -> 235
#154 -> 235
#160 -> 235
#172 -> Α4
#173 -> Α4
#178 -> Α4
#184 -> Α4
#221 -> Α3

Ν2
#544 -> 036
#554 -> 732
#564 -> 036
#569 -> 813
#570 -> 821
#588 -> Α16
#592 -> 821
#603 -> 224
#636 -> 732
#645 -> 732
#647 -> 036
#648 -> 036
#661 -> 054
#666 -> Α13
#671 -> Α13
#674 -> Α13
#675 -> Α13
#678 -> 054
#680 -> Β15
#739 -> 813

Irisbus Diesel
#711 -> 420
#726 -> 420
#744 -> 845
#752 -> 914
#797 -> 049
#799 -> 049
#867 -> 856
#880 -> 856
#893 -> 856
#923 -> Α13
#930 -> 829
#935 -> 051
#942 -> 815
#943 -> 815
#945 -> 815
#955 -> 815
#956 -> 622
#959 -> 622
#960 -> 813
#963 -> 813
#964 -> 813
#966 -> Α13
#967 -> Α13
#969 -> Α13
#974 -> Α13
#977 -> Β18
#980 -> 051
#982 -> 051

Renault/Irisbus
#7034 -> 402
#7087 -> 735
#7130 -> 220
#7168 -> 409
#7180 -> 409
#7195 -> 402
#7199 -> 402
#7293 -> 203

Irisbus CNG
#879 -> 221
#882 -> 220
#896 -> 220
#900 -> 221
#908 -> 203
#973 -> 413

Citelis
#9012 -> 823
#9054 -> 711
#9082 -> Γ12
#9084 -> Γ12
#9107 -> 822
#9113 -> Α11
#9119 -> Β12
#9126 -> Α11
#9139 -> Α15
#9145 -> Α15
#9146 -> Α11
#9148 -> Β11
#9151 -> Α15
#9152 -> Α15
#9153 -> 730
#9154 -> 719
#9158 -> 730
#9161 -> 730
#9167 -> Β11
#9176 -> Α11
#9178 -> 719
#9179 -> 730
#9180 -> 748
#9184 -> 719
#9187 -> 822
#9188 -> 822
#9191 -> 748
#9192 -> 732
#9193 -> 822
#9194 -> Ε15 και Β15
#9197 -> 822

GN
#406 -> Α5
#416 -> Α3
#437 -> Α5
#438 -> 608
#453 -> Α5
#464 -> Α7
#467 -> Α5
#468 -> 550
#474 -> Α5
#475 -> 242
#478 -> 608
#502 -> 608
#506 -> 608
#535 -> Α2
#571 -> Α5
#576 -> Α5
#585 -> Α2
#709 -> 608
#711 -> Β3
#713 -> 608

Volvo
#128 -> Γ18
#134 -> Β10
#139 -> Β12
#141 -> Β10
#155 -> 608
#166 -> Β12
#168 -> Α10
#169 -> Β5
#172 -> Α10
#174 -> Α10
#179 -> Β5
#188 -> Α7
#190 -> Β10
#199 -> Β12
#207 -> Β5
#208 -> Β5
#213 -> Β5
#216 -> Β5
#219 -> Α7
#223 -> Α7
#229 -> Β5
#231 -> Α7

Solaris 18
#830 -> Β18
#834 -> 703
#836 -> 703
#839 -> 703
#840 -> 703
#859 -> 703
#860 -> Γ18
#877 -> 703
#908 -> Β5
#915 -> Β5
Πρώτη φορά που πέτυχα προσωπικά νταλίκα στο 250 και ήταν η αγαπημένη #410 Big Grin