Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(18-11-2014, 10:40 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Αυξάνονται τα 12μετρα στο Α3, τουλάχιστον 5 σήμερα. Το θετικό είναι πως στέκεται άνετα ακομα και στο τμήμα Ελληνικό-Γλυφάδα.
Μισά-μισα τα οχήματα στο 164 που αν εξαιρέσεις κάποια δρομολόγια και αυτό στέκεται άνετα με 12μετρα

To ότι στέκονται πρώην γραμμές αιχμής με 12μετρα, έχει κατά τη γνωμη μου εξήγηση : Παλιότερα, κάποιος που ήθελε να μετακινηθεί έπρεπε ή να οδηγήσει για αρκετή ώρα και να προσπαθήσει να παρκάρει κοντά στον Αγ. Δημήτριο (αδύνατο) ή να πάρει κατευθείαν το λεωφορείο και να απαλλαγεί από το βραχνά του παρκαρίσματος.

Σήμερα, με τους σταθμούς να έχουν φτάσει αρκετά νοτιότερα, πολλές γειτονιές βρίσκονται πλέον σε απόσταση περπατήματος από το Μετρό. Σούρμενα, Τράχωνες, Ηλιούπολη στα τέως Πολυκλαδικά, Άλιμος στην αρχή της Λ. Ιωνίας. Άλλες συνοικίες, πάλι, είναι σε απόσταση 5-10 λεπτών με ΙΧ (Τερψιθέα, Γούναρη, Γλυφάδα, Αργυρούπολη, Άλιμος) . Συνεπώς, πολλοί είναι πλέον αυτοί που μπαινουν στο ΙΧ τους για να διανύσουν μία κοντινή (και οικονομική από θέμα βενζίνης) απόσταση μέχρι το Μετρό, συνδυάζοντας την άνεση και την ευελιξία του δικού τους μεταφορικού μέσου με την ταχύτητα και την αξιοπιστία του Μετρό.
Είναι αυτοί που έχουν αγανακτίσει με την κακή εως κάκιστη εξυπηρέτηση "τροφοδοσίας" που προσφέρουν τα λεωφορεία (μεγάλοι χρόνοι αναμονής, μη τήρηση δρομολογιων, διελεύσεις στην "τύχη") και επιλέγουν να δαπανήσουν λίγα ευρώ παραπάνω το μήνα, αλλά να έχουν σίγουρη μετακίνηση.

Συνεπώς, το επιβατικό κοινό που απομένει για τα λεωφορεία, είναι κατα πολύ μειωμένο σε σχέση με την προηγούμενη κατάσταση και, δυστυχώς, θα μειώνεται κι άλλο με την απαράδεκτη "ποιότητα" μεταφοράς των ΟΣΥ, που όλο και χειροτερεύει.

Ας είχε υλοποιηθεί η γραμμή 4 στις κεντρικές συνοικίες (Παγκράτι, Καισαριανή, Ιλίσια, Ζωγράφου) και θα αρκούσε ... MIDI στο 608 και στο 220 !!!
(19-11-2014, 01:21 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Ας είχε υλοποιηθεί η γραμμή 4 στις κεντρικές συνοικίες (Παγκράτι, Καισαριανή, Ιλίσια, Ζωγράφου) και θα αρκούσε ... MIDI στο 608 και στο 220 !!!

Αν και είναι απλά σχέδια, μέχρι να αναλάβει δουλειά το TBM, αλλά κυρίως μέχρι να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί, εντούτοις, ακόμα και με σταθμούς Μετρό σε Γαρδένια (Σταθμός "Ζωγράφου") και Πλ. Κύπρου (Σταθμός "Ιλίσια"), τα 608 και 220 με MIDI δε νομίζω ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να γίνει πραγματικότητα κάποτε, δεδομένου ότι πάλι η απόσταση από τις σχολές (Θετικών Επιστημών, Φιλοσοφική, Θεολογική), θα είναι μεγάλη και μη περπατίσιμη (εκτός αν οι επόμενες γενιές φοιτητών του Καποδιστριακού δεν καπνίζουν και εκπαιδεύονται στην ορειβασία! Tongue )
Volvo #135 στο 703!
Καιρό έχουμε να καταγράψουμε νούμερα. Μία μίνι καταγραφή από την Κηφισιά το πρωί και μία express απογευματινή από το κέντρο.

Β9: #665, #673, #727, #728 (N2), #219 (σόμπα), #831, #879 (Solaris Urbino 18)
Β8: #9080 (Citelis)
Γ9: #9017, #9059 (Citelis)
543: #158 (Solaris Urbino 8,6)
604: #134 (Solaris Urbino 8,6)
721: #9031, #9066 (Citelis)
504: #9012, #9036, #9056, #9126 (Citelis)
602: #118 (Solaris Urbino 8,6)
Τοπικά Κηφισιάς: #148, #189, #195, #199, #200 (Solaris Urbino 8,6) και το Neoplanάκι #401
Τοπικά Ζηρίνειου: #956, #966, #969, #972, #976 (Irisbus Agora CNG) και το Ρενώ #7030
022: #164 (Solaris Urbino 8,6)
732: #9169 (Citelis)
Α2: #464 (GN)
815: #698 (N2)
Α5: #500 (GN)
Ν1 σε 701/704 και 821!!
Aν σας έλειψε το #226 Ν1 - καταγραφικό, το 'χω στη γειτονιά μου και μου μετράει εδώ και μια βδομάδα το 235 .
(26-11-2014, 12:46 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Aν σας έλειψε το #226 Ν1 - καταγραφικό, το 'χω στη γειτονιά μου και μου μετράει εδώ και μια βδομάδα το 235 .
Είναι σίγουρο ότι μετράει; Γιατί τις τελευταιες βδομάδες έχει μπει σχεδον σε όλες τις γραμμές του Ελληνικού που τη συγκεκριμένη μέρα έχει το κύκλωμα κοντινά νούμερα
Απογευματινό mini report από Ηλιούπολη (17:15 - 17:30) :

164 των 17:15 από Αγ. Δημήτριο με Ν1 και πολύ χαλαρό από κόσμο. Επίσης το κατερχόμενο των 17:00 από Αργυρούπολη με Ν1 και μόνο καθήμενους στο ύψος Στ. Ηλιούπολης.

Α3 των 17:05 από Σύνταγμα με Ν1 (#218). Ο αθεόφοβος κατάφερε και έφτασε το 164 των 17:15 μετά τον Αγ. Δημήτριο. Μετρημένοι 7-8 επιβάτες στο ύψος Στ. Ηλιούπολης. Στην αντίθετη κατεύθυνση εθεάθη GN με τον ιδιο αριθμό επιβατών (ούτε 10).

237 των 17:25 από Δάφνη εθεάθη στην Πλ. Ηρώων στις 17:30 με Ν1 και νορμάλ κόσμο (λίγοι όρθιοι)

Συμπέρασμα : τα 18μετρα στα νότια προάστια θα αποτελέσουν αργά ή γρήγορα ανάμνηση. Αντικειμενικά, δεν χρειάζονται πλέον, εφ' όσον τηρούνται τα δρομολόγια (που σήμερα φάνηκε να τηρούνται)

(26-11-2014, 12:52 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Είναι σίγουρο ότι μετράει; Γιατί τις τελευταιες βδομάδες έχει μπει σχεδον σε όλες τις γραμμές του Ελληνικού που τη συγκεκριμένη μέρα έχει το κύκλωμα κοντινά νούμερα

Δεν είμαι βέβαιος αν μετράει, αλλά τα οχήματα που παίρνει συνήθως το 235 είναι της σειράς 105-110 και 135-140. Δεν βλέπω διακοσάρια οχήματα σ' εμάς, ούτε τα μεγάλα κατοστάρια (δηλ. από 170 και πάνω). Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση.
(26-11-2014, 12:55 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Απογευματινό mini report από Ηλιούπολη (17:15 - 17:30) :

164 των 17:15 από Αγ. Δημήτριο με Ν1 και πολύ χαλαρό από κόσμο. Επίσης το κατερχόμενο των 17:00 από Αργυρούπολη με Ν1 και μόνο καθήμενους στο ύψος Στ. Ηλιούπολης.

Α3 των 17:05 από Σύνταγμα με Ν1 (#218). Ο αθεόφοβος κατάφερε και έφτασε το 164 των 17:15 μετά τον Αγ. Δημήτριο. Μετρημένοι 7-8 επιβάτες στο ύψος Στ. Ηλιούπολης. Στην αντίθετη κατεύθυνση εθεάθη GN με τον ιδιο αριθμό επιβατών (ούτε 10).

237 των 17:25 από Δάφνη εθεάθη στην Πλ. Ηρώων στις 17:30 με Ν1 και νορμάλ κόσμο (λίγοι όρθιοι)

Συμπέρασμα : τα 18μετρα στα νότια προάστια θα αποτελέσουν αργά ή γρήγορα ανάμνηση. Αντικειμενικά, δεν χρειάζονται πλέον, εφ' όσον τηρούνται τα δρομολόγια (που σήμερα φάνηκε να τηρούνται)
Για 164/Α3 θα συμφωνήσω αν και νταλίκες πιστεύω θα συνεχίσουμε να βλέπουμε, στο Α3 μισα μισα και στο 164 απλά θα αρχίσουν να τις μειώνουν σταδιακά όπως έκαναν και στο 237 όταν πήγε Δάφνη.
Στο 237 σχέδον όλα τα δρομολόγια το πρωι 7-9.30 και το μεσημερι 1-4 τιγκάρουν. Τις άλλες ώρες υπάρχουν πάλι καποια δρομολόγια που γεμίζουν και άλλα που τα πράγματα είναι νορμαλ, γι αυτο πιστεύω πως χρειάζονται 2-3 GN τη στιγμή που υπάρχουν και δεν στερούνται από άλλες γραμμές.Επίσης τις περισσότερες μερες έχει 6 οχήματα αντί για 7.
Σήμερα στο 164 έλειπε σιγουρα όχημα γιατι τα δρομολόγια γίνονταν 5' αργότερα.
Το "ωραίο" είναι ότι κατάφεραν να λείπει όχημα και από το 154 και το 20λεπτο γινοταν 25λέπτο κ 30 λεπτο
(26-11-2014, 12:55 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Απογευματινό mini report από Ηλιούπολη (17:15 - 17:30) :

164 των 17:15 από Αγ. Δημήτριο με Ν1 και πολύ χαλαρό από κόσμο. Επίσης το κατερχόμενο των 17:00 από Αργυρούπολη με Ν1 και μόνο καθήμενους στο ύψος Στ. Ηλιούπολης.

Α3 των 17:05 από Σύνταγμα με Ν1 (#218). Ο αθεόφοβος κατάφερε και έφτασε το 164 των 17:15 μετά τον Αγ. Δημήτριο. Μετρημένοι 7-8 επιβάτες στο ύψος Στ. Ηλιούπολης. Στην αντίθετη κατεύθυνση εθεάθη GN με τον ιδιο αριθμό επιβατών (ούτε 10).

237 των 17:25 από Δάφνη εθεάθη στην Πλ. Ηρώων στις 17:30 με Ν1 και νορμάλ κόσμο (λίγοι όρθιοι)

Συμπέρασμα : τα 18μετρα στα νότια προάστια θα αποτελέσουν αργά ή γρήγορα ανάμνηση. Αντικειμενικά, δεν χρειάζονται πλέον, εφ' όσον τηρούνται τα δρομολόγια (που σήμερα φάνηκε να τηρούνται)

Το Α3 πλέον πάει συνέχεια άδειο στην Βουλιαγμένης. Και στο 237 όπως φαίνεται δεν είναι απαραίτητα τα 18μετρα.

Στα νότια αυτό που σίγουρα θα συνεχίσει να έχει νταλίκες είναι το 171 το οποίο γεμίζει χειμώνα-καλοκαίρι.

(26-11-2014, 12:55 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Δεν είμαι βέβαιος αν μετράει, αλλά τα οχήματα που παίρνει συνήθως το 235 είναι της σειράς 105-110 και 135-140. Δεν βλέπω διακοσάρια οχήματα σ' εμάς, ούτε τα μεγάλα κατοστάρια (δηλ. από 170 και πάνω). Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση.

Το 235 είναι στο κύκλωμα των 140, 206, 250 και παίρνουν τα Ν1 μέχρι #155 περίπου. Τα υπόλοιπα δρομολογούνται σε Α3, 164, 237, Χ97 και Τοπικά Γλυφάδας και νομίζω είναι εφεδρικά. Άρα, για να δουλεύει στο 235 μια εβδομάδα συνεχόμενα μετρήσεις πρέπει να κάνει.