Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(30-06-2014, 08:32 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τέτοιες μέρες χρειάζεται μια καταγραφή!

Το Α13 τελικά έσπασε σε μισό μισό Ράλλη Λιόσια!
Το Β12 πέρασε όλο Ράλλη και είναι με όλο Volvo! Δεν έχουν πλέον βάρδιες τα Λιόσια.
Το 421 έσπασε μισό μισό Ανθούσα Λιόσια!
Το 054 πέρασε όλο Βοτανικό!
Το 227 όντως πέρασε όλο Ελληνικό!! ROFL
Το 049 έσπασε μισό μισό Ράλλη Πειραιάς!! Δεν υπάρχουν βάρδιες στο Βοτανικό πια. Αλλά τα Ν2 δεν τα γλίτωσε Tongue
Το Α5 είναι στο μεγαλύτερο μέρος του Εληνικό αλλά έχει βάρδιες και η Ανθούσα και μάλιστα έστειλε και γκαζιέρα 2ης γενιάς που δεν το συνηθίζει!
Το Β5 τώρα δεν εντόπισα γκαζιέρες αλλά κάτι πολύ καλύτερο! ΣΟΚ και δέος στο Β5!! Είχε Ν2 το Β5!!!!!!! Chair
Το 051 πέρασε όλο Πειραιά!
Το 821 με Neoplan midi Sad
To 608 είναι περισσότερο Ράλλη και περισσότερο Solaris!
To 732 είναι περισσότερο Λιόσια
Και νομίζω ότι το Β15 είναι μόνο Ράλλη αλλά απόλυτα σίγουρος δεν είμαι!
Το Α1 πήγε όλο Ράλλη!
Παρελθόν αποτελούν από τις γραμμές της Ράλλη τα Irisbus Diesel!
Πάρτι Ν2 στο Β9!
Αυτά νομίζω! Tongue

Neoplan midi
#241 -> 800
#255 -> 915
#256 -> 820
#265 -> 859
#271 -> 750
#283 -> 915
#300 -> 859
#328 -> 026
#331 -> 046
#371 -> 046
#375 -> 100
#381 -> 100
#386 -> 821
#387 -> 821
#392 -> 100
#413 -> 046

Solaris midi
#77 -> 747
#88 -> 892
#89 -> 892
#93 -> 701
#94 -> 701
#98 -> 704
#102 -> 230
#105 -> 704
#110 -> 230
#121 -> 230
#123 -> 610
#131 -> 035
#134 -> 731
#137 -> 035
#146 -> 022
#147 -> 022
#148 -> 035
#155 -> 022
#162 -> 731
#170 -> 230
#215 -> 025
#624 -> 227
#640 -> 227
#661 -> 227

N1
#102 -> 235
#104 -> 235
#110 -> 206
#114 -> 140
#117 -> 250
#123 -> Β2
#125 -> 140
#146 -> Β2
#148 -> Β2
#156 -> 235
#162 -> 237
#170 -> 140
#172 -> Β3
#225 -> 140
#226 -> 036
#240 -> 218
#241 -> 218
#244 -> 218
#252 -> 217
#291 -> 106
#304 -> 219
#312 -> 141
#314 -> 131
#318 -> 217
#323 -> 126
#324 -> 141
#326 -> 131
#328 -> 112
#349 -> 217
#701 -> 232

N2
#544 -> 054
#546 -> 054
#570 -> 813
#576 -> 036
#579 -> 036
#588 -> Γ16
#611 -> 224
#614 -> 224
#620 -> 054
#621 -> 224
#625 -> 224
#626 -> 224
#632 -> 036
#639 -> 813
#640 -> 054
#641 -> 732
#642 -> 813
#647 -> 054
#665 -> Β9
#671 -> Β5
#678 -> Β9
#679 -> Α13
#680 -> Α13
#683 -> Α13
#689 -> Α13
#692 -> Α13
#696 -> 815
#703 -> 622
#711 -> 049
#715 -> 815
#717 -> 622
#721 -> 815
#726 -> 622
#728 -> Β9
#729 -> Β9
#732 -> Β15
#733 -> Β15
#737 -> 813

Irisbus Deisel
#701 -> 814
#709 -> 909
#712 -> 909
#726 -> 845
#747 -> 838
#751 -> 904
#754 -> 049
#770 -> 809
#785 -> 420
#791 -> 909
#801 -> 904
#803 -> Ε90
#810 -> Χ80
#823 -> 906
#825 -> 856 + 803 ???
#830 -> 856
#831 -> 856
#835 -> 856
#844 -> 906
#849 -> 856
#850 -> 824
#857 -> 856
#860 -> Β1
#873 -> Χ80
#874 -> 049
#896 -> 906
#905 -> 829
#907 -> 852
#908 -> 130
#909 -> 856
#911 -> 051
#915 -> 051
#918 -> 051
#919 -> 833
#923 -> 833
#939 -> 904
#955 -> 806

Renault
#7063 -> 735
#7130 -> 421
#7179 -> 444
#7180 -> 402
#7190 -> 409 + 413
#7201 -> Α5
#7213 -> Α5
#7252 -> 409 + 413
#7258 -> 402

Irisbus GNC
#879 -> 653
#884 -> 221
#894 -> 221
#896 -> 204
#915 -> 203
#917 -> 203
#918 -> 203
#922 -> Ε14
#927 -> Ε14
#928 -> Ε14
#967 -> 409
#968 -> Α5

Citelis
#9028 -> 823
#9127 -> Β8
#9030 -> Β8
#9031 -> Β8
#9038 -> Γ9
#9053 -> 823
#9058 -> Γ9
#9064 -> Γ9
#9066 -> 024
#9079 -> 711
#9087 -> Α8
#9095 -> 024
#9096 -> Α8
#9102 -> Γ12
#9104 -> Γ12
#9106 -> Α8
#9110 -> Γ12
#9118 -> 421
#9123 -> 024
#9127 -> Α8
#9130 -> 822
#9131 -> 822
#9133 -> Α13
#9135 -> 822
#9136 -> 822
#9139 -> 732
#9141 -> Α13
#9145 -> 822
#9146 -> 730
#9148 -> Α11
#9149 -> Α13
#9150 -> 730
#9151 -> 748
#9152 -> 732
#9153 -> 719
#9155 -> 732
#9161 -> 719
#9165 -> Α15
#9166 -> Α13
#9168 -> Γ9
#9169 -> Α15
#9173 -> 700
#9175 -> 730
#9180 -> 700
#9185 -> Α11
#9188 -> Β11
#9189 -> Α11
#9193 -> Α15
#9195 -> Γ10
#9199 -> Γ10

GN
#400 -> Α5
#410 -> 550
#411 -> Α5
#413 -> Α5
#452 -> Α5
#467 -> Α4
#472 -> Α2
#485 -> 608
#496 -> Α3
#500 -> Α4
#501 -> Β3
#502 -> Α5
#507 -> Β3
#512 -> 608
#525 -> 608
#530 -> 040
#537 -> 040
#548 -> 040
#563 -> Α2
#589 -> Α2
#700 -> 608

Volvo
#121 -> Α7
#122 -> Β12
#129 -> Β12
#131 -> Β12
#133 -> Α10
#141 -> Β12
#154 -> Β10
#168 -> Α10
#172 -> Β10
#179 -> Β12
#184 -> Β10
#186 -> 608
#191 -> Β5
#192 -> Β5
#197 -> Β5
#207 -> Γ18
#208 -> Α7
#219 -> Α10
#224 -> Α10
#232 -> 608
#233 -> Β9

Solaris 18
#825 -> 703
#829 -> 843
#835 -> 843
#857 -> Χ95
#858 -> 703
#866 -> 703
#867 -> 703
#870 -> Β5
#871 -> Β5
#874 -> Γ18
#879 -> Β18
#880 -> Β5
#882 -> 608
#883 -> 608
#885 -> 608
#900 -> Χ96
#901 -> Χ95
#906 -> Χ95
#907 -> Χ96
#912 -> Χ95
#913 -> Χ96
#918 -> Χ95
Στο Α5 έχει 5 βάρδιες το Ελληνικό και 4 η Ανθούσα. Επίσης όπως βλέπουμε από την καταγραφή σου το 204 πήγε στην Ανθούσα.
Το 821 έχει N2 τώρα το απόγευμα.
Και τα δύο οχήματα; Μήπως έμεινε κάποιο midi ή αν άλλαξε κάτι στη δρομολόγηση του 821! Το πρωί είχε δύο midi πάντως!

Το 204 ναι πέρασε Ανθούσα!!
(30-06-2014, 08:32 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Solaris 18

#879 -> Β18
#880 -> Β5
#882 -> 608
#883 -> 608

H 881 σου χαλάει την κέντα και μάντεψε που ήταν... και αυτή στο 608 Tongue
Με 3 N1 σήμερα το 250.
Είδα ένα Ν2, με αριθμό 6xy (ίσως ήταν το 665 αλλά δεν είμαι σίγουρος), στο Α10/Β10. Το πέτυχα στις 8:40 το πρωί λίγο μετά την αφετηρία του στο Μεσονύχι, στην Θρακομακεδόνων, στο ρεύμα προς Αθήνα.
(02-07-2014, 02:03 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Είδα ένα Ν2, με αριθμό 6xy (ίσως ήταν το 665 αλλά δεν είμαι σίγουρος), στο Α10/Β10. Το πέτυχα στις 8:40 το πρωί λίγο μετά την αφετηρία του στο Μεσονύχι, στην Θρακομακεδόνων, στο ρεύμα προς Αθήνα.

Καλά πάμε! Χτες στο Β5, σήμερα στο Α10/Β10!! ROFL
(02-07-2014, 04:15 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Καλά πάμε! Χτες στο Β5, σήμερα στο Α10/Β10!! ROFL

Kαι στο Α1 ! Εθεάθη στο ρεύμα Ηρώων Πολυτεχνείου προς Δημοτικό Θέατρο, γύρω στις 15:45 (#67x - ήμουν μακριά και δεν το είδα καλύτερα) Άντε με το καλό και στο 608!
(01-07-2014, 10:24 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Με 3 N1 σήμερα το 250.

Και στο θερινό δύσκολα θα ξαναπάρει!

Το 201 κάποιες μέρες βγαίνει με συνδυασμό Ν1 και solaris midi. Επίσης το 209 έχει περάσει στο Βοτανικό
1 GN (#411) και 2 N1 (#158, #232) σήμερα στο 250.