Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(14-10-2014, 03:54 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Χτες ειχε Ν2 στο 704!!!! Το 625 αν δεν απατωμαι...

Συνεπώς, δε χωράει πλέον αμφιβολία ότι το 12μετρο δεν ήταν απλά έκπληξη της μιας φοράς στο 704.
Η ανακατασκευασμένη GN #437 σήμερα στο 237
Και στα των λεωφορείων, τα μόνα παράξενα είναι το Ν1 #104 στη συμβολή Βασ. Κων/νου και Ριζάρη με προμετωπίδα 235 και το Solaris #918 που κατέβαινε την Κηφισίας στο ύψος της Πανόρμου με πρoμετωπίδα Χ95 και κόσμο μέσα.
Κατά τ' άλλα υποδρομολόγηση στο 046 με 3 από τα 5 οχήματα στην αιχμή και το 070 βγαίνει με 1 από τα 2 οχήματα ανά 1 ώρα. Επίσης στο Α7 έχουν αυξηθεί τα οχήματα του Ελληνικού από 4 σε 5
040: GN 556, 565, 578
046: Ν4007 328, 332, 335
070: Solaris 8.6 175
106-126: Ν1 302, 976 (πρώην ΣΕΠιτικο #424)
136-137: Ν1 308, 349, 705
140: Ν1 101
227 Solaris 8.6 158
230 Solaris 8.6 109, 196
235 N1 139
550 GN 400, 403, 406, 411, 412, 416, 421, 422, 432, 435, 454, 456, 467, 470, 543, 586
602: Solaris 8.6 129, 137, 157, 158, 164
608: GN 509, 574 Solaris 18 885, 892
610: Solaris 8.6 106, 114
653: Iris Agora CNG 885, 982
732: N2 646
910 Solaris 8.6 647
A2: GN 545
A5: GN 436, 448
A7: Volvo B7LA 124, 192, 197 GN 402, 463, 527, 597, 707 Solaris 18 844, 863, 877, 890, 893
Β2: Ν1 120, 148, 183
Ε14: Iris Agora CNG 934, 936, 938, 939, 941, 943, 945
X95 Solaris 18 900
N1 #299 στο 237 εφεδρικό απο το 141
Εμφάνιση -από τις σπάνιες- Neoplan (#410) σήμερα στην 610.
Η GN #709 σήμερα στη 250.
GN #716 στο 237
Το Ν1 #226 στο 237. Εχω όμως την εντύπωση ότι δεν κάνει μετρήσεις γιατί σήμερα είναι και τα #227, #230.
Το Ν1 #282 είναι στο 701/704 και δείχνει ότι πλέον έχουν καθημερινά ένα 12μετρο!
Το Solaris 18 #881 είναι στο Α10/Β10!
Επίσης το Ν1 #278 στο 821 σήμερα!
(20-10-2014, 07:40 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Το Ν1 #226 στο 237. Εχω όμως την εντύπωση ότι δεν κάνει μετρήσεις γιατί σήμερα είναι και τα #227, #230.

Η ενδιαφέρουσα πτυχή είναι ότι επανήλθε στο Ελληνικό. Με δεδομένο ότι ο ΟΑΣΑ έχει ήδη (?) ενημερώσει τους Δημάρχους σχετικά με τις σχεδιαζόμενες αλλαγές, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης του νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη Αθηνών, η οποία δρομολόγηση "ρουφιάνων" δε φαίνεται να σχετίζεται πλέον με μετρήσεις επιβατικής κίνησης.