Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Το χρεπομαν 71 θα αντικατασταθεί με Σιτάρο..Για να δούμε αν η πληροφορία αληθεύει...
Επειδή το gopatras.gr που είχε του χάρτες δεν λειτουργεί, άρα το site του Αστικού Κτελ Πάτρας θα πρέπει να βάλει τους χάρτες με τις διαδρομές και την τηλεματική των αστικών λεωφορείων της Πάτρας.
Από την προηγούμενη βδομάδα το έργο για τη μεταφορά των επιβατών για Πανεπιστήμιο/Νοσοκομείο από τη στάση Καστελλόκαμπος του προαστιακού Πατρών το ανέλαβαν τα τουριστικά έως και τέλος Αυγούστου αφού μειοδότησαν έναντι του ΚΤΕΑΛ στο διαγωνισμό.
(17-05-2016, 10:11 PM)patrinos Έγραψε: [ -> ]Από την προηγούμενη βδομάδα το έργο για τη μεταφορά των επιβατών για Πανεπιστήμιο/Νοσοκομείο από τη στάση Καστελλόκαμπος του προαστιακού Πατρών το ανέλαβαν τα τουριστικά έως και τέλος Αυγούστου αφού μειοδότησαν έναντι του ΚΤΕΑΛ στο διαγωνισμό.

Δηλαδή η γραμμή εκτελείται με τουριστικά λεωφορεία τίγκα στον κόσμο? Big Grin Πάντως μπράβο γιατί φαίνεται ο ανταγωνισμός να δουλεύει. Βέβαια το λογικό θα ήταν να είχαν αστικού τύπου οχήματα...
(19-05-2016, 05:45 PM)TMantzas Έγραψε: [ -> ]Δηλαδή η γραμμή εκτελείται με τουριστικά λεωφορεία τίγκα στον κόσμο? Big Grin

Και μετά θα κλαίγονται στο fb ότι ο κόσμος τους έσκισε τα κουρτινάκια και τους κόλλησε τσίχλες στα καθίσματα! Tongue
Έως τέλος Αυγούστου είναι η σύμβαση..Μετά θα υπάρξει νέος διαγωνισμός..Έχει 2-4 τουριστικά ανάλογα τις ώρες...
Τώρα αν υπήρχε πραγματικός ανταγωνισμός θα γίνονταν 2 πράγματα..
1) Το τραίνο θα έμπαινε με μορφή τραμ μέσα στο Πανεπιστήμιο ή
2) Το Υπουργείο θα έδινε της άδειες στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ να βγάλει τα Εθελίτικα Ν1 που σαπίζουν στο Θριάσιο..
(22-05-2016, 10:13 PM)patrinos Έγραψε: [ -> ]Έως τέλος Αυγούστου είναι η σύμβαση..Μετά θα υπάρξει νέος διαγωνισμός..Έχει 2-4 τουριστικά ανάλογα τις ώρες...
Τώρα αν υπήρχε πραγματικός ανταγωνισμός θα γίνονταν 2 πράγματα..
1) Το τραίνο θα έμπαινε με μορφή τραμ μέσα στο Πανεπιστήμιο ή
2) Το Υπουργείο θα έδινε της άδειες στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ να βγάλει τα Εθελίτικα Ν1 που σαπίζουν στο Θριάσιο..

Για το 1ο επιφυλάσομαι, για το 2ο μόνο γέλια με πιάνουν... ποτέ των ποτών...
(22-05-2016, 11:04 PM)TMantzas Έγραψε: [ -> ]Για το 1ο επιφυλάσομαι, για το 2ο μόνο γέλια με πιάνουν... ποτέ των ποτών...
Και πως εισαι τοσο σιγουρος..Δηλαδη αν αυριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωληθει ο νεος ιδιοκτητης θα κατσει να ασχοληθει με το τι θα πει το "Υπουργειο"..Θα πεσει πολυ γελιο τοτε..

Τέλος το off topic
(23-05-2016, 04:50 PM)patrinos Έγραψε: [ -> ]Και πως εισαι τοσο σιγουρος..Δηλαδη αν αυριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωληθει ο νεος ιδιοκτητης θα κατσει να ασχοληθει με το τι θα πει το "Υπουργειο"..Θα πεσει πολυ γελιο τοτε..

Τέλος το off topic

Μέχρι να γίνει η ιδιωτικοποίηση έχει κάμποσο καιρό, για να μην πώ χρόνια...., θα βάλει και καμιά τρικλοποδιά ο κλαμμένος Σπίρτζης οπότε τουλάχιστον για τα επόμενα 2 χρόνια δεν βλέπω φώς. Αυθαίρετη εκτίμηση, αν και λογική με τα φυντάνια της κυβερνήσεως...
καλησπερα,θα μπορουσαμε να μαθουμε αν ειναι ενεργα τα πρωην ΟΑΣΘ η οχι και ποια?