Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67
Δεν μπορω να καταλαβω για ποιον λογο τα βαζουμε με τον''κακο σιδηροδρομο''η' με τα''κακα κτελ''και εχουμε δημιουργησει σ αυτη τη χωρα μια τελειως ακυρη συγκρουση μεταξυ ΟΣΕ και ΚΤΕΛ..

Δεν θα πω περισσοτερα σχετικα με το παραπανω καθως στην Ελλαδα υπαρχουν πολυ μεγαλυτερες ανωμαλιες με τις οποιες θα επρεπε σαν λαος να ασχοληθουμε απο το αν ειναι καλυτερα τα τρενα η' τα λεωφορεια.

Σπουδαζω στην Πατρα,5 χρονια τωρα,ειμαι τριτης γενιας μετοχος στο κτελ στα Χανια και εχω ζησει πολυ καλα και το Ηρακλειο μιας και ειμαστε διπλα.Εχω διαμορφωσει λοιπον αποψη και για τα τρια κτελ που αναφερθηκαν και για τον Προαστιακο της Πατρας μιας και τα εχω ζησει ολα τα παραπανω.

Θα ξεκινησω απο τα αστικα της Πατρας..Το ΑΚΤΕΛ μεχρι πριν μερικα χρονια ειχε τεραστια χρεη ενα ποσο μαλιστα(8.000.000 ευρω προς το ΙΚΑ αν θυμαμαι καλα)διαγραφηκαν/χαριστηκαν απο τον τοτε υπουργο Μεταφορων Μ.Λιαπη.Εκτοτε ο ΕΑΛΠ πηρε μια ανασα και αρχισε(καθυστερημενα λογω των χρεων)να αντικαθιστα το 2007 πλεον τα παλια του οχηματα τα ΒΙΑΜΑΞ με νεοτερα Γερμανικα.Αυτα ηταν στην πλειοψηφια τους τα γνωστα ΜΑΝ(καμια 40αρια πρεπει να ναι συνολικα)τα οποια οταν ηρθαν απο εξω ηταν σε αθλια κατασταση εσωτερικα με καθισματα σκισμενα,βαμμενα,μαυρισμενα-που πραγματικα σε καποια απο αυτα δεν μπορουσες να καταλαβεις αν πανω τους ειχαν ξεκοιλιασει κανεναν η' αν ειχαν χε#@ι οσο καιρο εκαναν δρομολογια στις στρατες της Ανκελα και του Βολφγκανγκ..Στην πορεια και μεχρι σημερα εχει γινει γερο συμμαζεμα,εχουν αλλαχτει στα περισσοτερα οι ταπετσαριες οι φθαρμενες και ειναι σε πολυ κατασταση γενικα και δεν πιστευω οτι εχουν να ζηλεψουν κατι απο αλλα αστικα της Ελλαδας..Και ερχομαι τωρα στα τεως ΟΑΣΘιτικα..Εχω ξαναγραψει για τα 11μετρα Αλεξανδρακια οτι ειναι απο κατασκευης τους οτι χειροτερο εχει να επιδειξει-η παλαι ποτε ακμαια-ελληνικη αμαξοποιεια..Τα #3,#75.#81,#92 ειναι απλα τραγικα οχηματα ουτε αμορτισερ δεν εχουν..Οι διπλοι Αλεξανδροι ειναι κατσκευαστικα σε καλυτερη κατασταση,πιο δεμενα με καλες αναρτησεις-λες και τα χει φτιαξει αλλος απ οτι τα 11μετρα-αλλα ενα κτελ με τοσα εσοδα οπως αυτο της Πατρας ΟΦΕΙΛΕ να ειχε αλλα στη θεση τους..Ουτε οι ιδιοι οι οδηγοι τους δεν τα γουσταρουν πια..''Καλυτερα τα 305G που ειχαμε πριν''θα σας πουν αμα τους ρωτησετε..Τα οποια ηταν και κοντα 20 χρονια παλιοτερα,,Αυτο τα λεει ολα..Για τα δρομολογια εχω ξαναπει οτι ειναι ισως ο μονος τομεας απο τον οποιο δεν πασχει το Αστικο της Πατρας,τα θεωρω συχνοτατα και υπερααρκετα.

Ο ΟΣΕ απο την αλλη ειχε καθε δικαιωμα να ιδρυσει αυτη τη γραμμη και ειτε το εκανε για να δικαιολογει την υπαρξη υπαλληλων ειτε για την ψυχη της μανας του ειχε καθε νομιμο δικαιωμα να κανει κατι τετοιο πανω στις ραγες του.Οπως και να δρομολογησει και λεωφορεια(τα οποια ειναι ΔΩΡΕΑΝ)δεν το θεωρω ατοπημαΑπο τη στιγμη που δεν τα βρισκει με το Κτελ,καπως πρεπει να μεταφερει τους επιβατες του..Βεβαια,το ΚΤΕΛ μιλαει για υποκλοπη εργου,αλλα αυτο δεν μπορει να αποδειχτει λογω της δωρεαν μεταφορας που ειπαμε παραπανω κι εκει κολλαει η υποθεση.

Για τα αστικα Ηρακλειου,Χανιων,Λαρισας κοκ δεν εχω να κανω καποια αλλη παρατηρηση απο οσες αναφερθηκαν καλοι στολοι,καλες συχνοτητες δρομολογιων και στις τρεις πολεις απλα να πω για τον φιλο''παπαδοπαιδι''Big Grin οτι τους ιδιους ανθρωπους που μεταφερουν τα αστικα στην Πατρα,μεταφερουν και στην Κρητη και στην Θεσσαλονικη και παντου,και εδω τα διπλα κυκλοφορουν φισκα(γι αυτο και πηρανε διπλα)και εδω πανε σε παραθαλασσια μερη κι εδω μπαινουν μεσα''αλατισμενοι''αλλα δεν παθανε τιποτα,δεν ειναι κι απο ζαχαρη,για να λεμε οτι η Πατρα δεν αξιζει να χει καλυτερα λεωφορεια απο τους Αλέξανδρους,μην τρελαθουμε!Δεν ειπα να βαλεις τον αλλο μεσα βρεμενο η' με παγωτα και τυροπιτες στο χερι,αλλα αμα συντηρεις σωστα τα οχηματα σου και γελαδια να τα φορτωσεις τιποτα δεν θα παθουν.
Κρατώ αυτό που είπες:
"Δεν μπορω να καταλαβω για ποιον λογο τα βαζουμε με τον''κακο σιδηροδρομο''η' με τα''κακα κτελ''και εχουμε δημιουργησει σ αυτη τη χωρα μια τελειως ακυρη συγκρουση μεταξυ ΟΣΕ και ΚΤΕΛ..

Δεν θα πω περισσοτερα σχετικα με το παραπανω καθως στην Ελλαδα υπαρχουν πολυ μεγαλυτερες ανωμαλιες με τις οποιες θα επρεπε σαν λαος να ασχοληθουμε απο το αν ειναι καλυτερα τα τρένα ή τα λεωφορεία."

Συμφωνούμε σε πολλά κ εύχομαι να μπορούμε να διαφωνούμε ελεύθερα.
Απλά είμαι πεπεισμένος ότι (μέχρι τώρα) υπήρχαν 2 κόσμοι.
Ο πρώτος (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) που το κράτος (ουσιαστικά) μετέφερε δωρεάν
Έλληνες κ αλλοδαπούς (κυρίως) κ τη ζημία την πληρώνει (ακόμα δυστυχώς)
ΟΛΗ η υπόλοιπη Ελλάδα κ
ο δεύτερος κόσμος η ιδιωτική πρωτοβουλία (με τα στραβά της ή τα καλά της)
που ΔΕΝ επιβαρύνει κανέναν, δίνει εργασία σε λαό κ αυτός ο κόσμος είναι
η υπόλοιπη Ελλάδα που παλεύει να επιβιώσει κ απ' ότι φαίνεται θα τα καταφέρει
διότι η πείνα κ η φτώχεια έρχεται τελευταία εκεί που δεν υπάρχει πολύ τσιμέντο.
Τα σέβη μου μέτοχε του ΑΚΤΕΛ Χανίων, με καλά μερίσματα κ εύχομαι να
διπλασιάσεις τα τουτού.
Είχα καιρό να μπω και βλέπω χαμός.. Ανάψαν τα αίματα Μεγαλοβδομάδα ντροπή..
Απο βδομάδα θα μπω και γω στο χορόBig GrinBig Grin
Το νέο Νο40 του αστικού Πατρών. Φώτο δεν θα ξανανεβάσω στην γκάλερυ μόνο αν αλλάξουν νοοτροπία οι διαχειριστές..και τι θέλω να πω..Να ανεβάσουν όλα τα ΟΣΕΤΖΙΔΙΚΑ αποσυρμένα Βόλβο, το παλιό Νο3 του αστικού Αιγίου και να βάλω τα στοιχεία τους (πλήρως). Και καλό είναι να μην διαγράφουν ποστ!!! Τα οχήματα τα ανεβάζω για να τα βλέπει ο κόσμος και οχι να τα επικαρπώνονται ορισμένοι..
http://imageshack.us/photo/my-images/820/p1090163i.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/3/p1090167f.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/528/p1090166p.jpg/

Παπαδοπαίδι κάνεις ένα μεγάλο λάθος.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αγοράζει το πετρέλαιο απο τα διυλύστηρια με φόρους!!!!!
Και αν γνωρίζετε προμηθεύετε ειδικό μίγμα πετρελαίου ώστε να μην παγώνει εύκολα το χειμώνα.

Ερώτηση κρίσεως.
Πόσα αστικά λεωφορεία ανα την Ελλάδα κυκλοφορούνε με παραποιημένα στοιχεία? Θα έπρεπε ήδη να είχαν αποσυρθεί!!!

Είναι αποδεδειγμένο οτι πίσω απο φανταχτερές βιτρίνες κρύβεται σαπίλα...Οσοι καταλάβατε καταλάβατε...

Όταν τα ΚΤΕΛ μετατραπούν σε Α.Ε. τότε ελάτε να συζητήσουμε..Αυτό το πράγμα έχει καταντήσει αηδία να φέρνει ο κάθε ιδιοκτητης/ες οτι λεωφορείο του γουστάρει ανεξάρτητα απο τις πραγματικές ανάγκες των γραμμών αυξάνοντας τα λειτουργικά κόστη των ΚΤΕΛ..
Και μην ξαναγράψει κανένας γιατί το λεωφορείο μου /μας δεν χωράει απο τους στενούς δρόμους...Εφόσον δεν χωράει να βάλετε μικρό..


Πατρινέ μπορείς να γράψεις το μοντέλο του Volvo (No40) μαζί με κάποιες βασικές πληροφορίες (έτος κατασκευής, ιπποδύναμη); Σ' ευχαριστώ.
Μοντέλο 2003. Δεν ξέρω άλλα στοιχεία.
(18-04-2012, 12:38 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Πατρινέ μπορείς να γράψεις το μοντέλο του Volvo (No40) μαζί με κάποιες βασικές πληροφορίες (έτος κατασκευής, ιπποδύναμη); Σ' ευχαριστώ.

Volvo 7000 είναι, κινητήρας λογικά 250 άλογα, αν και έβγαινε με 215, με 275, αλλά και τα πιό απίθανα 290 και 310..
Παιδια το 40 παμπριζ ηταν αυτο οταν υπηρχε στην γερμανια,και τα παιδια που το φερανε του κανανε αρκετα μαζεματα και πιστεψτε με ειναι οτι καλυτερο (θα)κυκλοφορισει..http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=153559406&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=B&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=16500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Bus&segment=Truck&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&negativeFeatures=EXPORT&grossPrice=false&category=PublicServiceVehicleBus&tabNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=153559406&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=B&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=16500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Bus&segment=Truck&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&negativeFeatures=EXPORT&grossPrice=false&category=PublicServiceVehicleBus&tabNumber=2
Η αγγελία είναι τελείως ανακριβής, σε πολλά σημεία και φωτογραφίες της..
Η αγγελια δεν ειναι ανακριβης ως προς το λεωφορειο που εικονιζεται και περιγραφεται στο κατω μερος,αλλα ως προς τον τιτλο.Προφανως ο εμπορος του ηθελε να''γνωστοποιησει''οτι εχει και οχηματα της ΜΑΝ στην μαντρα του.Απο εκει και περα και ο πλεον αδαης μπορει να καταλαβει οτι προκειται για VOLVO 7000 και οτι η λεξη''ΜΑΝ''κολλαει αλλου και οχι στην αγγελια αυτη καθ'αυτη..
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67