Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Μετά απο πολύ καιρό πάλι εδω..Χάρηκα που είδα και ανανεωμένη τη σελίδαSmile
Και με νέααααα..
Το αστικό της Πάτρας διαθέτει 19 αρθρωτά:
11 πρώην ΟΑΣΘ
1 Ικαρους
2 ΜΑΝ
1 Ο405 GN 2
και
4 Σιτάρο
Πινακίδες δεν έχουν πάρει τα 3 σιτάρο τα 2 εξ'αυτών είναι 4 πόρτα και η 1 ΜΑΝ.
Τα 2 τετράπορτα σιτάρο είναι κάτα πάσα πιθανότητα αυτά που εικονίζονται στους παρακάτω συνδέσμους
https://www.flickr.com/photos/hhhumber/8360347899/
http://www.flickr.com/photos/66887658@N05/14747153167

Επίσης έχει αγοραστεί και ένα νέο Midi ΜΑΝ
Τα αρθρωτά Νο 95 και 98 είναι παρκαρισμένα εκτός αμαξοστασίου πλησίον αμαξοστασίου πάνω στην εθνική.. Θα αποσυρθούν, θα αντικατασταθούν κανείς δε γνωρίζει

Σύνολο λεωφορείων: 115
Ενεργών λεωφορείων: 113 το Νο28 και 32 είναι εκτός εδω και καιρό.
Και που θα χρησιμεύσουν τόσα νέα οχήματα? Μόνο για το 6 προορίζονται? Πρόκειται για αντικατάσταση ή για επέκταση στόλου?
(07-09-2014, 03:03 PM)gekanell Έγραψε: [ -> ]Και που θα χρησιμεύσουν τόσα νέα οχήματα? Μόνο για το 6 προορίζονται? Πρόκειται για αντικατάσταση ή για επέκταση στόλου?

Είχα διαβάσει για πολλά παράπονα επιβατών σχετικά με τη χρήση αλέξανδρων στην τροφοδοτική γραμμή του προαστιακού. Απ' ότι διάβασα το ΑΚΤΕΛ Πάτρας δεσμεύτηκε να τους αντικαταστήσει με νεότερα οχήματα, άρα μήπως βαίνουν προς τα εκεί τα Citaro;
(07-09-2014, 06:18 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Είχα διαβάσει για πολλά παράπονα επιβατών σχετικά με τη χρήση αλέξανδρων στην τροφοδοτική γραμμή του προαστιακού. Απ' ότι διάβασα το ΑΚΤΕΛ Πάτρας δεσμεύτηκε να τους αντικαταστήσει με νεότερα οχήματα, άρα μήπως βαίνουν προς τα εκεί τα Citaro;

Όταν κάποιος πληρώνει πρέπει να έχει και απαιτήσεις..Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πληρώνει το δρομολόγιο περί τα 30€. Δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να πασάρει οτι οχήματα θέλει..
Και το κράτος που επιδοτεί πλέον διπλά το φοιτητικό απο 25% έκπτωση σε 50% δεν μπορεί ο φορέας να χρησιμοποιεί τέτοια οχήματα..Αν υπήρχε έλεγχος δεν θα συνέβαιναν αυτά γιατί απλόυστατα δεν θα το τόλμαγαν.. Οι Βεργίνες και κάποια Αλεξανδράκια έχου σαπίσματα, το Νο8 (ΜΑΝ) απλά απαράδεκτο. Αυτά δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν!!!!!
Κατά τα άλλα το κράτος, ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνειιιιιι...
Σήμερα είδα και άλλο αρθρωτό O405GN 2..Δεν αποκλείεται να ήρθαν και άλλα αρθρωτά..
Σύνολο 20 και αυξάνονται...Από αρχές Οκτωβρίου που θα ξεκινήσει το πανεπιστήμιο θα δείξει τι θα γίνει..Είτε θα κοπούν Αλέξανδροι είτε θα δρομολογηθούν στην Γραμμή Νο9 και Νο 6 ημιεξπρές που ξεκινάει από Άγιο Ανδρέα...
Το νέο αρθρωτό που ήρθε είναι αυτό:
http://phototrans.eu/14,681339,0.html

Είναι μοντέλο 1995 όπως μπορείτε να δείτε και απο τα στοιχεία που παρέχει ο κάτοχος της σελίδας..Μάλλον θα ήρθε για ανταλλακτικά..
Αρθρωτά δρομολογούνται στη γραμμή 6 (για Πανεπιστήμιο,Νοσοκομείο και λιμάνι Ρίου), για την 9 δεν ξέρω. Επίσης απ΄το site του αστικού κτελ Πάτρας λείπουν οι χάρτες με τις γραμμές του, πρέπει να πάμε στο Gopatras για να δούμε τους χάρτες με τις γραμμές του αστικού κτελ Πάτρας.
Στην κυκλοφορία 4 νέα οχήματα: http://patratora.gr/archives/43466
Αραγε θα βγαλουν το αυτοκολλητο του παλαιου ιδιοκτητη (Bremenhavenbus) η θα κυκλοφορουν ετσι; Φροντισμενα φαινονται παντως... αντε καλοταξιδα!

Υ.ς ζω για την στιγμη που το αστικο κτελ Πατρας θα αποκτησει ομοιομορφο χρωματισμο. Απο την αλλη σχεδον ολα τα αστικα της επαρχιας μας ειναι με οτι χρωμα γουσταρει ο καθενας.
Τι στο καλό κάποιο από τα Citaro αν δεν απατώμαι προέρχεται από Χαιδελβέργη Big Grin θυμάμαι το σημάδι από το αυτοκόλλητο της RNV