Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(23-10-2014, 11:48 AM)AquaSonic Έγραψε: [ -> ]Αραγε θα βγαλουν το αυτοκολλητο του παλαιου ιδιοκτητη (Bremenhavenbus) η θα κυκλοφορουν ετσι; Φροντισμενα φαινονται παντως... αντε καλοταξιδα!

Υ.ς ζω για την στιγμη που το αστικο κτελ Πατρας θα αποκτησει ομοιομορφο χρωματισμο. Απο την αλλη σχεδον ολα τα αστικα της επαρχιας μας ειναι με οτι χρωμα γουσταρει ο καθενας.

Θα ζεις!!!!!Ούτε πρόκειται να γίνει...Μετα το 2019 που θα απελευθερωθούν τότε μπορεί να δεις αλλά μπορεί να μην είναι από αυτό το φορέα.....
Μαθαμε τους αριθμους που πηραν τα καινουρια?Ειναι αντικατασταση η' επεκταση στολου τελικα?
Εδώ και πολυ καιρό..111,112,113,114 και βγήκε και η ΜΑΝ με αριθμό 115..Πάντως τις προάλλες μια σιταρονταλίκα μουλάρωσε στα Μποζαΐτικα και μετά από αρκετή ώρα ξεκίνησε και πάλι. .Επίσης δεν βγαίνουν όλες και αν βγουν μονοβάρδια... Πάντως είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα τις επισκευάζουν γιατί δεν είναι εύκολο και χρειάζεται τεχνογνωσία..Μην ξεχνάμε οτι είναι ήδη 15ετίας (1999 έτος κατασκευής) και όσο να είναι έχουν τα χιλιόμετρα..
Στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ακούμε τα χειρότερα για τις συγκοινωνίες των δυο αυτών πόλεων, (ακριβό εισιτήριο, οχήματα με χαλασμένο κλιματισμό, χαλασμένα καλοριφέρ, αραιά δρομολόγια στα οποία στριμώχνεται ο κόσμος για να επιβιβαστεί, έλλειψη λεωφορείων, συρμών και οδηγών κ.α). Τώρα όσον αφορά την Πάτρα όπου οι αστικές της συγκοινωνίες είναι ιδιωτικές, είναι καλύτερα τα πράγματα εκεί ή και εκεί υπάρχουν παρόμοια προβλήματα όπως στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη?
Και στην Θεσσαλονίκη οι συγκοινωνίες είναι ιδιωτικές. Στην Πάτρα υπάρχουν πολλά (και σοβαρά) προβλήματα, αλλά δεν είναι και το υπόδειγμα εξυπηρέτησης το συγκεκριμένο ΚΤΕΛ.
Ε όχι και ακριβό το εισιτήριο όταν στην επαρχία οι ίδιες αποστάσεις να χρειάζονται πολλαπλάσιο εισιτήριο..Μάλλον κακομαθημένοι είναι..Μία απόσταση στην Αθήνα των 20χλμ κοστίζει 1,20 στην Πάτρα και στην υπόλοιπη Ελλάδα 3,00€ όταν αλλάξεις γραμμή και δεν υπάρχουν κάρτες...Αν δεν αλλάξεις γραμμή 2,00€..Κάνε τη σύγκριση και πες..
Το Νο23 του αστικου ενα O 405 N θα αντικατασταθει συντομα απο ενα ΜΑΝ μοντελο 2000..Ειναι σχεδον ετοιμο στο αμαξοστασιο της ΑΣΕΠΑ..Στο αλλο αμαξοστασιο εχουν ερθει 2 MB O405 N2 μοντελο 2000 και αυτα..Με αυτα το αστικο φτανει στα 116 λεωφορεια χωρις ωστοσο να υπαρχουν τα παρμπριζ Νο28 και 32..Ξεκινησε να λειτουργει και μια σταση τηλεματικης..Ειμαι πολυ περιεργος να δω τις Κυριακες που το 7 εχει καθε 2 ωρες λεωφορειο..Τι θα γραφει η σταση 119 λεπτα για το επομενο;...Δεν μπορω παλι να καταλαβω τι εξυπηρετουν οι στασεις που εχουν τοποθετηθει στα χωρια..Στην γραμμη Νο5 εχει μια στις Ιτιες περιπου 5 χλμ απο το κεντρο ενω η αλλη ειναι στα Βραχνεικα 11,5 χλμ..Σε ολη τη γραμμη 2 στασεις οταν οι λοιπες δεν εχουν καν πληροφορηση για τα ωραρια...
Τα Citaro που ήρθαν είναι 4. Πόσοι Αλέξανδροι έχουν μείνει στο Αστικό κτελ της Πάτρας?
Σε λιγο θα ανεβασω και φωτο απο την σημερινη σιταροπαρελαση στο Πανεπιστημιο..Ολοι οι Αλεξανδροι παιζουν μπαλα..11 Αλεκοι, 1 Ικαρους, 1 GN, 2 MAN και 4 Citaro
Ακούστηκε ότι τα 2 Ο405Ν2 που ήρθαν θα αντικαταστήσουν 2 Αλεξανδράκια..Ο χρόνος θα δείξει...Το Νο88 ένα τρίπορτο Ο405Ν1 έχει βγει για πώληση...