Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Γνωρίζει κανείς αν επίκειται μεταφορά του Τέρματος του 237; Περνώντας από την οδό Κεφαλληνίας (στην κατεύθυνση προς Δάφνη) είδα ότι έχει μεταφερθεί το στέγαστρο από το Τέρμα στο σημείο αυτό, έχει δημιουργηθεί στο δρόμο μια τεχνητή εσοχή με δύο "εξογκώματα" του πεζοδρομίου (η οποία οριακά αν μπορεί να χωρέσει 3 12μετρα ή 2 18μετρα) και έχει μπεί μια ξύλινη βάση δίπλα σε κάτι χώματα, πιθανολογώ για εγκατάσταση τουαλέτας.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(02-01-2016, 01:59 AM)mercedes elbo Έγραψε: Γνωρίζει κανείς αν επίκειται μεταφορά του Τέρματος του 237; Περνώντας από την οδό Κεφαλληνίας (στην κατεύθυνση προς Δάφνη) είδα ότι έχει μεταφερθεί το στέγαστρο από το Τέρμα στο σημείο αυτό, έχει δημιουργηθεί στο δρόμο μια τεχνητή εσοχή με δύο "εξογκώματα" του πεζοδρομίου (η οποία οριακά αν μπορεί να χωρέσει 3 12μετρα ή 2 18μετρα) και έχει μπεί μια ξύλινη βάση δίπλα σε κάτι χώματα, πιθανολογώ για εγκατάσταση τουαλέτας. Θα μεταφερθει! Ήδη υπαρχει και στο τωρινο Τερμα μια διαμαρτυρια κατοικων εξηγώντας καποιους λογους που διαφωνουν λέγωντας πως ο Δημος εκτελει υπηρεσιες μιας μικρης μειοψηφιας. Χωρίς βεβαια να καταλαβαινω τους λόγους που τους ενοχλεί αφου ετσι κι αλλιως την ιδια διαδρομή θα κάνει(μαλλον) απλα θα σταθμεύει κάτω.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(04-01-2016, 05:59 PM)georgio Έγραψε: Θα μεταφερθει! Ήδη υπαρχει και στο τωρινο Τερμα μια διαμαρτυρια κατοικων εξηγώντας καποιους λογους που διαφωνουν λέγωντας πως ο Δημος εκτελει υπηρεσιες μιας μικρης μειοψηφιας. Χωρίς βεβαια να καταλαβαινω τους λόγους που τους ενοχλεί αφου ετσι κι αλλιως την ιδια διαδρομή θα κάνει(μαλλον) απλα θα σταθμεύει κάτω.
Δεν έχω δει την ανακοίνωση για να ξέρω τους λόγους που διαφωνούν. Πάντως, είναι γεγονός ότι ο νέος χώρος είναι μικρός και κυριολεκτικά μες στη μέση του δρόμου με αποτέλεσμα σε δρόμο με 2 λωρίδες τα διερχόμενα οχήματα να κάνουν ζιγκ-ζαγκ για να περάσουν (συμπεριλαμβανομένου και του 237). Επίσης, αμφιβάλλω με την προέκταση του πεζοδρομίου που έγινε στην στροφή Έβερτ-Κεφαλληνίας αν πλεόν μπορεί να στρίψει νταλίκα, ήδη τα Ν1 δυσκολεύονται αρκετά.
Το σημερινό Τέρμα από την άλλη είναι σε βολικό σημείο, χωράει άνετα 4 νταλίκες, δεν είναι κολλητά σε σπίτια και είναι δίπλα στα γήπεδα του τένις και πάντα παίρνει επιβάτες από εκεί. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να μεταφερθεί και ειδικά τη στιμή που είναι εκεί ίσως και για παραπάνω από 20 χρόνια.
Όσο για την διαδρομή ίσως να είναι ευκαιρία για τον ΟΑΣΑ να κόψει το τμήμα 2ας Μεραρχίας - Κριεζή - Δαμασκηνού.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(04-01-2016, 07:42 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν έχω δει την ανακοίνωση για να ξέρω τους λόγους που διαφωνούν. Πάντως, είναι γεγονός ότι ο νέος χώρος είναι μικρός και κυριολεκτικά μες στη μέση του δρόμου με αποτέλεσμα σε δρόμο με 2 λωρίδες τα διερχόμενα οχήματα να κάνουν ζιγκ-ζαγκ για να περάσουν (συμπεριλαμβανομένου και του 237). Επίσης, αμφιβάλλω με την προέκταση του πεζοδρομίου που έγινε στην στροφή Έβερτ-Κεφαλληνίας αν πλεόν μπορεί να στρίψει νταλίκα, ήδη τα Ν1 δυσκολεύονται αρκετά.
Το σημερινό Τέρμα από την άλλη είναι σε βολικό σημείο, χωράει άνετα 4 νταλίκες, δεν είναι κολλητά σε σπίτια και είναι δίπλα στα γήπεδα του τένις και πάντα παίρνει επιβάτες από εκεί. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να μεταφερθεί και ειδικά τη στιμή που είναι εκεί ίσως και για παραπάνω από 20 χρόνια.
Όσο για την διαδρομή ίσως να είναι ευκαιρία για τον ΟΑΣΑ να κόψει το τμήμα 2ας Μεραρχίας - Κριεζή - Δαμασκηνού. Μια χαρα στριβουν όπως διαπίστωσα σήμερα επίσης η προεκταση του πεζοδρομιου "βοηθαει" στο να μην εχει παρκαρισμενα στην αριστερη πλευρα οπως στριβει το λεωφορειο, πραγμα που μου χει τυχει πανω απο 5-6 φορές και έχει κολλησει.
Τωρα το πανω τμημα που λες δυσκολα να καταργηθει γιατι παντα εχει 1-2 ατομα που κατεβαινουν. Βεβαια ζοριζονται τα Ν1 και ειδικα οι νταλικες.
Όσο για τον χωρο πανω απο 3 12μ δεν σταθμευουν ποτέ στο Τερμα, νταλικες δεν παιρνει σχεδον ποτέ άρα δεν υπαρχει πρόβλημα. Το πολυ-πολυ να σταθμευσει και ενα μπροστα απο το Τερμα αν ποτέ μπει νταλικα.
Όσο για τον λόγο κάπου γράφτηκε ότι είναι αποφαση του ΟΑΣΑ λόγω της κλισης του δρομου
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(04-01-2016, 09:44 PM)georgio Έγραψε: Όσο για τον λόγο κάπου γράφτηκε ότι είναι αποφαση του ΟΑΣΑ λόγω της κλισης του δρομου
Δηλαδή η Λάμπρου Κατσώνη στο Τέρμα Ιπποκράτους που σταθμεύουν τα 025/ 026/ 027 ή το τέρμα του 608 στο Νεκροταφείο Ζωγράφου είναι πιο ασφαλείς χώροι για αναμονή οχημάτων και μας έφταιξε το τέρμα του 237;
Αλήθεια, με ποιανού την άδεια προχώρησε ο Δήμος στη μετατροπή μέρους του οδοστρώματος σε αφετηρία λεωφορείου; Για αυτά τα θέματα πρέπει να υπάρχει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και η κυκλοφοριακή ρύθμιση αυτή (γιατί μια τέτοια διαμόρφωση, έτσι λογίζεται) δεν έχει περάσει ποτέ από αυτό. Εκεί να δούμε πως θα δικαιολογήσουν κάποιοι το πως σε δρόμο που δεν έχει καλά καλά πεζοδρόμιο (φαίνεται και στο street view άλλωστε) θα σταθμεύει λεωφορείο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
05-01-2016, 12:41 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-01-2016, 12:43 AM από mercedes elbo.)
(04-01-2016, 09:44 PM)georgio Έγραψε: Μια χαρα στριβουν όπως διαπίστωσα σήμερα επίσης η προεκταση του πεζοδρομιου "βοηθαει" στο να μην εχει παρκαρισμενα στην αριστερη πλευρα οπως στριβει το λεωφορειο, πραγμα που μου χει τυχει πανω απο 5-6 φορές και έχει κολλησει.
Τωρα το πανω τμημα που λες δυσκολα να καταργηθει γιατι παντα εχει 1-2 ατομα που κατεβαινουν. Βεβαια ζοριζονται τα Ν1 και ειδικα οι νταλικες.
Όσο για τον χωρο πανω απο 3 12μ δεν σταθμευουν ποτέ στο Τερμα, νταλικες δεν παιρνει σχεδον ποτέ άρα δεν υπαρχει πρόβλημα. Το πολυ-πολυ να σταθμευσει και ενα μπροστα απο το Τερμα αν ποτέ μπει νταλικα.
Όσο για τον λόγο κάπου γράφτηκε ότι είναι αποφαση του ΟΑΣΑ λόγω της κλισης του δρομου
Προσωπικά όσες φορές έχει τύχει να είμαι μέσα είδα ότι δυσκολεύεται να στρίψει. Για τυχόν παρκαρισμένα θα αρκούσε να μπουν πλαστικοί οριοδείκτες για να μην παρκάρουν.
Για το "πάνω" τμήμα, το οποίο έχει και 5-6 επιβάτες σε κάποια δρομολόγια, το είπα για την περίπτωση που ο ΟΑΣΑ αποφάσισε την αλλαγή (δεν βρίσκω άλλο λόγο να αποφασίσει να μεταφέρει το Τέρμα αν δεν είναι να τροποποιήσει και την διαδρομή). Βέβαια, μπορεί να ζητήθηκε η αλλαγή από την Δημοτική Αρχή (το πιο πιθανό).
Όσο για το ότι ζορίζονται το αναφέρεις για τις στροφές ή για την ανηφόρα (2ας Μεραρχίας); Γιατί ως προς τις στροφές δεν έχω διαπιστώσει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ως προς την ανηφόρα η πλειοψηφία Ν1 μόλις βάλουν 2α (γύρω στα 20 χλμ χωρίς/25 χλμ με το kickdown ενεργό) δεν μπορούν να την κρατήσουν και βάζουν πάλι πρώτη, μάλιστα μερικά π.χ. #175 δεν μπορούν καν να "γεμίσουν" την 1η. Αντίθετα οι περισσότερες GN με τέρμα γκάζι "γεμίζουν" την 2α, δηλαδή ανεβαίνουν ακόμα και με 40χλμ.
Τρία 12μετρα αμφιβάλλω ότι τα χωράει και αν χωράνε θα είναι κολλητά (χωρίς ενδιάμεσες αποστάσεις) και δεν θα μπορεί να φύγει το μεσαίο (μπορεί να συμβεί στα διαλείμματα). Για όχημα μπροστά από το "διαμορφωμένο χώρο" άμα έχει παρκαρισμένο από αριστερά πιθανόν και να κλείνει όλο τον δρόμο. Επίσης, νταλίκα κανονικά χρειάζεται.
Όσο για τις κλίσεις πολλά Τέρματα/Αφετηρίες είναι σε ανηφοροκατηφόρες. Ενδεικτικά αναφέρω: ΑΦ025/6/7, ΤΕ164/165/Β1, ΑΦ203, ΤΕ206/212, ΤΕ224, ΤΕ227, ΤΕ230, ΤΕ460, ΤΕ530, ΤΕ608, ΑΦ813, ΑΦ843, ΑΦΑ8/Β12. Άλλωστε τι μπορεί να πάθει ένα όχημα που σταθμεύει σε δρόμο με κλίση αν έχει δεμένο το χειρόφρενο;
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(05-01-2016, 12:41 AM)mercedes elbo Έγραψε: Άλλωστε τι μπορεί να πάθει ένα όχημα που σταθμεύει σε δρόμο με κλίση αν έχει δεμένο το χειρόφρενο;
Μπορεί να του λυθεί το χειρόφρενο και να φύγει το όχημα για βρούβες (βλ. 206 πριν λίγα χρόνια στην Αγ. Μαύρα κ.ά.). Γι' αυτόν τον λόγο, εάν σταθμεύει όχημα σε δρόμο με κλίση, ο οδηγός έχει την υποχρέωση, ως μέτρο ασφαλείας, να αφήσει το τιμόνι γυρισμένο, με τους τροχούς προς τη πλευρά του πεζοδρομίου.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(05-01-2016, 02:36 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Μπορεί να του λυθεί το χειρόφρενο και να φύγει το όχημα για βρούβες (βλ. 206 πριν λίγα χρόνια στην Αγ. Μαύρα κ.ά.). Γι' αυτόν τον λόγο, εάν σταθμεύει όχημα σε δρόμο με κλίση, ο οδηγός έχει την υποχρέωση, ως μέτρο ασφαλείας, να αφήσει το τιμόνι γυρισμένο, με τους τροχούς προς τη πλευρά του πεζοδρομίου.
Το χειρόφρενο είναι σχεδόν αδύνατο να λυθεί, η συνήθης "αιτία" για να τσουλήσει το όχημα, είναι η απροσεξία του οδηγού να αφήσει το όχημα σβηστό και με φρένο στάσης. Όσο το κύκλωμα θα έχει αέρα, θα λειτουργεί το φρένο στάσης και δεν θα κινηθεί το όχημα. Αν το αφήσει όμως αρκετό χρονικό διάστημα (ανάλογα το όχημα από κάποια δευτερόλεπτα μέχρι 7-8') για να μείνει από αέρα, λύνεται το φρένο στάσης και μας πήρε η κατηφόρα..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
https://anexapar.wordpress.com/2016/01/0...ή-ηλιούπο/
Παραθέτω αυτή την ανάρτηση για το 237. Εδώ αναφέρεται ότι τροποποιείται και η διαδρομή και δεν θα διέρχεται από την Αγγ. Έβερτ (δεν γνωρίζω κατά πόσο αυτό ισχύει. Επίσης, στην εικόνα που παρατείθεται φαίνεται ξεκάθαρα πόσο περιορισμένος είναι ο χώρος και ότι είναι μες στη μέση του δρόμου.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(06-01-2016, 02:11 AM)mercedes elbo Έγραψε: https://anexapar.wordpress.com/2016/01/0...ή-ηλιούπο/
Παραθέτω αυτή την ανάρτηση για το 237. Εδώ αναφέρεται ότι τροποποιείται και η διαδρομή και δεν θα διέρχεται από την Αγγ. Έβερτ (δεν γνωρίζω κατά πόσο αυτό ισχύει. Επίσης, στην εικόνα που παρατείθεται φαίνεται ξεκάθαρα πόσο περιορισμένος είναι ο χώρος και ότι είναι μες στη μέση του δρόμου. Ναι ηθελα κ γω να το ανεβασω! 2 επιλογες υπαρχουν: ή συνεχιζει απο Πατρ. Δαμασκηνου δεξια 2ας Μεραρχιας δεξια Κεφαλληνίας ή κάνει κατευθειαν αναστροφή στην Κεφαλληνιας που δεν ξερω κατα πόσο χωράει βεβαια
|