Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020
#1
Και η πρώτη αλλαγή για το 2020 είναι γεγονός! 

Συγκεκριμένα, ιδρύεται η γραμμή τρόλλεϊ 19Β, η οποία θα εκτελεί την διαδρομή της 19 μέχρι το Χαλάνδρι και όχι μέχρι τον ομώνυμο σταθμό μετρό. Τοπικό 19 δηλαδή.

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A1...nline=true

ΥΓ: Το thread του 2019 κλειδώνει και τίθεται στο αρχείο.
#2
(15-01-2020, 12:00 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Και η πρώτη αλλαγή για το 2020 είναι γεγονός! 

Συγκεκριμένα, ιδρύεται η γραμμή τρόλλεϊ 19Β, η οποία θα εκτελεί την διαδρομή της 19 μέχρι το Χαλάνδρι και όχι μέχρι τον ομώνυμο σταθμό μετρό. Τοπικό 19 δηλαδή.

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A1...nline=true

Φτιάχτηκε στο Χαλάνδρι ένα πανάκριβο δίκτυο τρόλλεϋ, με τριπλές διασταυρώσεις, ψαλίδια και δε συμμαζεύεται. Και ερωτώ, στα 20 χρόνια που λειτουργεί, αν έχει βγάλει έστω τα έξοδα κατασκευής του (για τη συντήρηση δε μιλάμε).

Είναι δυνατόν να κρατάμε εναέριο δίκτυο προς τον Σταθμό Χαλανδρίου, για να περνάει ΕΝΑ τρόλλεϋ την ώρα;; Και αφού την κάναμε που την κάναμε την άστοχη επένδυση, γιατί δεν το πάμε το δίκτυο έστω προς την Πλ. Αγ. Παρασκευής, ώστε να ενισχύσουμε τη σύνδεση από το Στ. Μετρό Αγ. Παρασκευή προς το Χαλάνδρι και προς την Αγ. Παρασκευή;

Παρόμοια σπατάλη χρημάτων για ένα άχρηστο δίκτυο έγινε κατά τη γνώμη μου και στο Περιστέρι. Διατηρείται ένα δίκτυο προς Καματερό και Πετρούπολη για να εξυπηρετεί 3 οχήματα την ώρα στις γραμμές 24/25.
#3
Και ξεκίνησε από σήμερα να λειτουργεί η γραμμή 19Β (με αναγραφή στις προμετωπίδες των οχημάτων όπως το παλιό 19 με ένα μικρό Β δίπλα) και από την στιγμή που έχει ξηλωθεί εδώ και χρόνια η εναέριος στο τέλος της Βασ.Γεωργιου Β', η γραμμή δεν διέρχεται από το Τέρμα της 18, παρά κάνει κατευθείαν δεξιά στην 25ης Μαρτίου..
Γιατί απλά δεν παραδέχονται (δυστυχώς, για ιστορικούς λόγους) ότι οι γραμμές 18/19 είναι παρωχημένες για τις ανάγκες του Χαλανδρίου;
#4
https://syllogoszofrias.blogspot.com/2020/01/711.html?spref=fb&fbclid=IwAR2yAGKqy9W0wlMzodrgavsKrRhwaG6AgTcqnalQTlTxYF66NKKYBsKAsh0

Οσονούπω επανέρχεται το 711 στην Αττική και εντάσσεται σε κοινή δρομολόγηση με το Β12 που τοπικοποιείται και αυτό στην Αττική.

(24-01-2020, 01:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Και ξεκίνησε από σήμερα να λειτουργεί η γραμμή 19Β (με αναγραφή στις προμετωπίδες των οχημάτων όπως το παλιό 19 με ένα μικρό Β δίπλα) και από την στιγμή που έχει ξηλωθεί εδώ και χρόνια η εναέριος στο τέλος της Βασ.Γεωργιου Β', η γραμμή δεν διέρχεται από το Τέρμα της 18, παρά κάνει κατευθείαν δεξιά στην 25ης Μαρτίου..
Γιατί απλά δεν παραδέχονται (δυστυχώς, για ιστορικούς λόγους) ότι οι γραμμές 18/19 είναι παρωχημένες για τις ανάγκες του Χαλανδρίου;

Νομίζω από Δευτέρα έχει ξεκινήσει το 19Β. Σίγουρα άστοχη κίνηση να λειτουργούν ταυτόχρονα και τα 2, υποθέτω σε 2η φάση στο μέλλον θα το κόψουν εντελώς το 19..
#5
(24-01-2020, 02:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: https://syllogoszofrias.blogspot.com/2020/01/711.html?spref=fb&fbclid=IwAR2yAGKqy9W0wlMzodrgavsKrRhwaG6AgTcqnalQTlTxYF66NKKYBsKAsh0

Οσονούπω επανέρχεται το 711 στην Αττική και εντάσσεται σε κοινή δρομολόγηση με το Β12 που τοπικοποιείται και αυτό στην Αττική.

Αυτό το 711 πια έχει καταντήσει μεξικάνικη τηλενουβέλα... Πολύ σκληρό για να πεθάνει!

Φαντάζομαι ότι θα τα πάνε στην πλατεία, παρέα με το βαγόνι της 1.
#6
(24-01-2020, 02:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Νομίζω από Δευτέρα έχει ξεκινήσει το 19Β. Σίγουρα άστοχη κίνηση να λειτουργούν ταυτόχρονα και τα 2, υποθέτω σε 2η φάση στο μέλλον θα το κόψουν εντελώς το 19..
Δεν το είχα παρατηρήσει, η αλήθεια είναι.
Πάντως, είτε έτσι, είτε αλλιώς, ο Κορμός Χαλανδρίου δεν έχει κανένα νόημα πια.

(24-01-2020, 02:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: https://syllogoszofrias.blogspot.com/2020/01/711.html?spref=fb&fbclid=IwAR2yAGKqy9W0wlMzodrgavsKrRhwaG6AgTcqnalQTlTxYF66NKKYBsKAsh0

Οσονούπω επανέρχεται το 711 στην Αττική και εντάσσεται σε κοινή δρομολόγηση με το Β12 που τοπικοποιείται και αυτό στην Αττική.
Δεν υπάρχουν λόγια! Και καλά το 711, έχουμε καταλάβει ότι έχουν λυσσάξει και πρήζουν τον ΟΑΣΑ (παρόλο που είναι απαράδεκτο που το ανέχεται ο ΟΑΣΑ)..

Το Β12, στα χνάρια του Α/Β10 θα γίνει Κορμός από την Αττική, και η Πετρούπολη ή ακόμα χειρότερα το Γ12 θα κατεβαίνουν Αθήνα; Τι διαβάζουμε;! Για να μην σχολιάσουμε το Τέρμα στην Πλατεία Αττικής..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#7
(24-01-2020, 09:57 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν το είχα παρατηρήσει, η αλήθεια είναι.
Πάντως, είτε έτσι, είτε αλλιώς, ο Κορμός Χαλανδρίου δεν έχει κανένα νόημα πια.

Δεν υπάρχουν λόγια! Και καλά το 711, έχουμε καταλάβει ότι έχουν λυσσάξει και πρήζουν τον ΟΑΣΑ (παρόλο που είναι απαράδεκτο που το ανέχεται ο ΟΑΣΑ)..

Το Β12, στα χνάρια του Α/Β10 θα γίνει Κορμός από την Αττική, και η Πετρούπολη ή ακόμα χειρότερα το Γ12 θα κατεβαίνουν Αθήνα; Τι διαβάζουμε;! Για να μην σχολιάσουμε το Τέρμα στην Πλατεία Αττικής..

Για να τα λέμε όλα κάπου δεν έχουν και άδικο οι κάτοικοι. Από εκεί που είχαν μια γραμμή που σε πάει απευθείας στο μετρό έστω και αραιή πλέον ξέμειναν με ένα τοπικό για Προαστιακό (ο οποίος έτσι όπως λειτουργεί προς Αθήνα είναι σαν να μην υπάρχει χωρίς κάποια ιδιαίτερη βελτίωση στη συχνότητα - πρωινή αιχμή με 45' (!) κενό, επιπλέον περιπορεία για να φτάσει στον Προαστιακό αφού η Ζωφριά είναι κάτω από την Αττική Οδό, επιπλέον αναμονή για το Β12 που δεν βελτιώθηκε η συχνότητά του και με πληρότητες απαράδεκτες ή χειρότερα να μένει κόσμος έξω και άρα επιπλέον αναμονή.

Υπό αυτές τις συνθήκες ίσως είναι καλύτερα να δουλέψουν ως συγκρότημα από Αττική μπας και υπάρξει κάποια καλύτερη συχνότητα στη Χασιάς, έστω και αν αυτό γίνεται μόνο και μόνο για να βρουν βάρδιες για το κατέβασμα του 711. Και κανονικά θα έπρεπε να κατεβάσουν ξανά και τα 701/4 Αττική όπως παλιά αφού στο 701 ο επιβάτης δεν κερδίζει τίποτα χρονικά από Ανθούπολη (πόσο μάλλον ως 705 που επιβαρύνεται...) και το 704 εδώ και 5 χρόνια το έχουν παρατήσει χωρίς σύνδεση με Μετρό. Ειδικά στην περίπτωση του 704 με το Β12 είχαν κοινή διαδρομή μέχρι 5η Χασιάς και σίγουρα βοηθούσε έστω και λίγο καθότι και τότε το Β12 κυριώς με 12μετρα και με παρόμοια δρομολόγια αλλά δεν επικρατούσε το τωρινό χάλι.

Όσο για τα Α/Β11 και Γ12 που έμειναν απείραχτα είναι απορίας άξιο ειδικά όταν σπάσανε 022 και 732 για να κερδίσουν βάρδιες...
#8
Το 705 είναι ένα ατέλειωτο χάσιμο χρόνου και κανείς λογικός άνθρωπος δεν το παίρνει από Καματερό μέχρι Ανθούπολη. Περισσότερο σαν βοήθεια του 703 δουλεύει.
#9
(24-01-2020, 01:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Γιατί απλά δεν παραδέχονται (δυστυχώς, για ιστορικούς λόγους) ότι οι γραμμές 18/19 είναι παρωχημένες για τις ανάγκες του Χαλανδρίου;

Δεν ρωτώ προβοκατόρικα, απλά δεν έχω συγκεκριμένη άποψη για αυτό, οπότε γιατί τις θεωρείς παρωχημένες & ποιες είναι οι ανάγκες σήμερα του Χαλανδρίου; Δεδομένου ότι είναι χωμένο με στενούς δρόμους, με αρκετούς σταθμούς μετρό στην περιφέρειά του, αλλά κανένα στο κέντρο του και ότι αναγκαστικά για κέντρο οι κάτοικοι/εργαζόμενοι εκεί θα χρησιμοποιήσουν λίγο-πολύ Κηφισίας ή/και Μεσογείων.
#10
(25-01-2020, 05:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για να τα λέμε όλα κάπου δεν έχουν και άδικο οι κάτοικοι. Από εκεί που είχαν μια γραμμή που σε πάει απευθείας στο μετρό έστω και αραιή πλέον ξέμειναν με ένα τοπικό για Προαστιακό (ο οποίος έτσι όπως λειτουργεί προς Αθήνα είναι σαν να μην υπάρχει χωρίς κάποια ιδιαίτερη βελτίωση στη συχνότητα - πρωινή αιχμή με 45' (!) κενό, επιπλέον περιπορεία για να φτάσει στον Προαστιακό αφού η Ζωφριά είναι κάτω από την Αττική Οδό, επιπλέον αναμονή για το Β12 που δεν βελτιώθηκε η συχνότητά του και με πληρότητες απαράδεκτες ή χειρότερα να μένει κόσμος έξω και άρα επιπλέον αναμονή.

Υπό αυτές τις συνθήκες ίσως είναι καλύτερα να δουλέψουν ως συγκρότημα από Αττική μπας και υπάρξει κάποια καλύτερη συχνότητα στη Χασιάς, έστω και αν αυτό γίνεται μόνο και μόνο για να βρουν βάρδιες για το κατέβασμα του 711. Και κανονικά θα έπρεπε να κατεβάσουν ξανά και τα 701/4 Αττική όπως παλιά αφού στο 701 ο επιβάτης δεν κερδίζει τίποτα χρονικά από Ανθούπολη (πόσο μάλλον ως 705 που επιβαρύνεται...) και το 704 εδώ και 5 χρόνια το έχουν παρατήσει χωρίς σύνδεση με Μετρό. Ειδικά στην περίπτωση του 704 με το Β12 είχαν κοινή διαδρομή μέχρι 5η Χασιάς και σίγουρα βοηθούσε έστω και λίγο καθότι και τότε το Β12 κυριώς με 12μετρα και με παρόμοια δρομολόγια αλλά δεν επικρατούσε το τωρινό χάλι.

Όσο για τα Α/Β11 και Γ12 που έμειναν απείραχτα είναι απορίας άξιο ειδικά όταν σπάσανε 022 και 732 για να κερδίσουν βάρδιες...
Ναι, όμως αυτή η λογική έχει βάση μόνο με την ισχύουσα κατάρρευση που επικρατεί. Αν είναι έτσι, και οι κάτοικοι της Λίμνης με ένα 712 κάθε μία ώρα και μετεπιβίβαση στον -έρημο πια- Κορμό, να ζητήσουν να κατέβει και το 712 στην Αττική. Έχει παρατραβηξει το αστείο με την Ζωφριά, την στιγμή που έχει ήδη την Ελευσίνα (με 20λεπτα στην αιχμή και διέλευση από τον Προαστιακό είναι μια χαρά), να φτάνουμε στο σημείο να συζητάμε να γίνει η κορμός γραμμή (Β12) τοπική στο μετρό για να συντονίζεται με μια γραμμή των 15 ατόμων! Όταν κανονικά πρέπει σε όλη την Λιοσίων από τις 3 Γέφυρες και κάτω να μείνουν μόνο οι 2 κορμοί (Β12, Α10) και άντε η Πετρούπολη έως την Πλ.Αττικής.

Για το 704, από την πρώτη στιγμή που βγήκε αυτή η ανεκδιήγητη απόφαση, είπαμε πως δεν νοείται να τερματίζει τοπική γραμμή στο πουθενά. Όλα τα τοπικά, πρέπει να γυρνάνε στα Κάτω Πατήσια, για να μειωθεί και ο χρόνος διαδρομής και η βραδυπορεία των οχημάτων στην Λιοσίων της μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση, μαζί με τα 701,747 φυσικά.

(26-01-2020, 02:23 AM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Δεν ρωτώ προβοκατόρικα, απλά δεν έχω συγκεκριμένη άποψη για αυτό, οπότε γιατί τις θεωρείς παρωχημένες & ποιες είναι οι ανάγκες σήμερα του Χαλανδρίου; Δεδομένου ότι είναι χωμένο με στενούς δρόμους, με αρκετούς σταθμούς μετρό στην περιφέρειά του, αλλά κανένα στο κέντρο του και ότι αναγκαστικά για κέντρο οι κάτοικοι/εργαζόμενοι εκεί θα χρησιμοποιήσουν λίγο-πολύ Κηφισίας ή/και Μεσογείων.
Το β' σκέλος του post σου, είναι η απάντηση σε αυτό που ρωτάς! 
Δεν έχει απομείνει επιβατικό κοινό να χρησιμοποιεί τον κορμό τρόλεϋ από το κέντρο της Αθήνας για το Χαλάνδρι. Πλέον, οι ανάγκες είναι είτε από τους γειτονικούς σταθμούς του Δήμου προς το Χαλάνδρι, είτε πάνω στους κεντρικούς άξονες του. 

Συνεπώς, με την ύπαρξη αφενός του Α7 για όλη την διαδρομή Κέντρο - Αλεξάνδρας - Κηφισίας και του 10 για την ανάγκη Μετρό (Πανόρμου) - Κηφισίας -Χαλάνδρι, και αφετέρου των Τ.ΧΑΛ (450/51/60/61), του 402, του 421 κτλ για την μετακίνηση από το Μετρό στο κέντρο του Χαλανδρίου και στους γειτονικούς του δήμους, παύει να υπάρχει η ανάγκη των γραμμών 18/19 ως κορμών (όπως ήταν προ μετρό τα Α6/Β6 με τις αφετηρίες των Τ.ΧΑΛ στην Μεσολογγίου). 

Πλέον, λειτουργούν καθαρά ενισχυτικά στο κομμάτι Αλεξάνδρας - Αμπελόκηποι και Αμπελόκηποι - Κηφισίας, οι δε αναχωρήσεις από το βασικό κομμάτι εξυπηρέτησης τους μαρτυρούν τον ρόλο τους (αναχώρηση από ΣΤ.ΧΑΛ του 19 10 λεπτά πριν από το 18, με αποτέλεσμα να κατεβαίνουν μαζί όλη την Κηφισίας..)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 108 24.787 , 01:11 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.285 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 53.521 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.216 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 93.704 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 76.573 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 173.865 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 127.010 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.800 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 157.595 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)