Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
http://www.agiaparaskevi.gr/portal/index...-tis-polis
Aλλαγές στην Αγία Παρασκευή:
- B5: Βγαίνει από τον Tσακό.
- Νέα γραμμή 417. Αφετηρία στο Νομισματοκοπείο με διαδρομή 406 μέσα στον Tσακό και στη συνέχεια Χαλανδρίου - διέλευση από Σταθμό Αγίας Παρασκευής - Πλ. Κέννεντυ, ανά 15'.
- 406: Από Γέρακα έως Πλατεία Αγίου Ιωάννου και επιστροφή πίσω, ανά 30'.
Aπo ότι καταλαβαίνω στις 15 Νοεμβρίου θα έχουμε γενικότερα αλλαγές.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(29-10-2015, 12:43 AM)mercedes elbo Έγραψε: http://www.agiaparaskevi.gr/portal/index...-tis-polis
Aλλαγές στην Αγία Παρασκευή:
- B5: Βγαίνει από τον Tσακό.
- Νέα γραμμή 417. Αφετηρία στο Νομισματοκοπείο με διαδρομή 406 μέσα στον Tσακό και στη συνέχεια Χαλανδρίου - διέλευση από Σταθμό Αγίας Παρασκευής - Πλ. Κέννεντυ, ανά 15'.
- 406: Από Γέρακα έως Πλατεία Αγίου Ιωάννου και επιστροφή πίσω, ανά 30'.
Aπo ότι καταλαβαίνω στις 15 Νοεμβρίου θα έχουμε γενικότερα αλλαγές.
Το Φθινόπωρο στο ΜΕGA : Μη χάσετε το επεισόδιο 137 της σειράς : Το λεωφορείο του Τσακού! Οι πρωταγωνιστές δεν έχουν αλλάξει. Παίζουν : η αμαρτωλή νταλίκα (Β5), το μίζερο 12μετρο (417), ο αγανακτισμένος κάτοικος (μπαρμπαΜανώλης) η ταλαίπωρη θειά (κυράΦρόσω). Νωρίτερα θα προβληθούν τα προηγούμενα 136 επεισόδια σε σύνοψη, ώστε να ξαναθυμηθείτε το στόρυ!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(29-10-2015, 10:35 AM)Citaro Έγραψε: Το Φθινόπωρο στο ΜΕGA : Μη χάσετε το επεισόδιο 137 της σειράς : Το λεωφορείο του Τσακού! Οι πρωταγωνιστές δεν έχουν αλλάξει. Παίζουν : η αμαρτωλή νταλίκα (Β5), το μίζερο 12μετρο (417), ο αγανακτισμένος κάτοικος (μπαρμπαΜανώλης) η ταλαίπωρη θειά (κυράΦρόσω). Νωρίτερα θα προβληθούν τα προηγούμενα 136 επεισόδια σε σύνοψη, ώστε να ξαναθυμηθείτε το στόρυ!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα.
Το μίζερο 12μετρο είχε ονομαστεί και 480.
Δημοσιεύσεις: 69
Θέματα: 5
Εγγραφή: 18-09-2009
(29-10-2015, 12:43 AM)mercedes elbo Έγραψε: http://www.agiaparaskevi.gr/portal/index...-tis-polis
Aλλαγές στην Αγία Παρασκευή:
- B5: Βγαίνει από τον Tσακό.
- Νέα γραμμή 417. Αφετηρία στο Νομισματοκοπείο με διαδρομή 406 μέσα στον Tσακό και στη συνέχεια Χαλανδρίου - διέλευση από Σταθμό Αγίας Παρασκευής - Πλ. Κέννεντυ, ανά 15'.
- 406: Από Γέρακα έως Πλατεία Αγίου Ιωάννου και επιστροφή πίσω, ανά 30'.
Aπo ότι καταλαβαίνω στις 15 Νοεμβρίου θα έχουμε γενικότερα αλλαγές.
Οι αλλαγές κινούνται στη σωστή κατεύθυνση κατά τη γνώμη μου. Καλή ιδέα να φτάνει το 417 μέχρι το σταθμό μετρό "Αγία Παρασκευή". Θεωρώ ότι θα ήταν ακόμα πιο βολικό αν το προέκτειναν μέχρι το κέντρο του Χαλανδρίου, έτσι ώστε και να υπάρχει μια επιπλέον σύνδεση των δύο περιοχών (πέραν του 421). Όσον αφορά το 406, κακώς κράτησαν την άσκοπη βόλτα στην Αγίου Ιωάννου, καθώς ο ερχόμενος από Αθήνα με προορισμό το Κοντόπευκο θα πρέπει στο Νομισματοκοπείο να μπει σε λεωφορείο που θα τον πάει στην πλατεία Αγίας Παρασκευής, ώστε εκεί να μπει στο 406. Πιο χρήσιμο θα ήταν να πήγαινε απευθείας μέσω Λεωφ. Μεσογείων στο Νομισματοκοπείο.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
30-10-2015, 03:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-10-2015, 03:17 PM από Citaro.)
(30-10-2015, 01:03 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Οι αλλαγές κινούνται στη σωστή κατεύθυνση κατά τη γνώμη μου. Καλή ιδέα να φτάνει το 417 μέχρι το σταθμό μετρό "Αγία Παρασκευή". Θεωρώ ότι θα ήταν ακόμα πιο βολικό αν το προέκτειναν μέχρι το κέντρο του Χαλανδρίου, έτσι ώστε και να υπάρχει μια επιπλέον σύνδεση των δύο περιοχών (πέραν του 421). Όσον αφορά το 406, κακώς κράτησαν την άσκοπη βόλτα στην Αγίου Ιωάννου, καθώς ο ερχόμενος από Αθήνα με προορισμό το Κοντόπευκο θα πρέπει στο Νομισματοκοπείο να μπει σε λεωφορείο που θα τον πάει στην πλατεία Αγίας Παρασκευής, ώστε εκεί να μπει στο 406. Πιο χρήσιμο θα ήταν να πήγαινε απευθείας μέσω Λεωφ. Μεσογείων στο Νομισματοκοπείο.
Οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός να έκανε τις αλλαγές αυτές, θα συμφωνούσα κι εγώ. Σύμφωνα όμως με τα άπειρα παραδείγματα του ΟΑΣΑ και της παραφυάδας του ΟΣΥ, θα έχουμε ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ το εξής αποτέλεσμα :
Status quo : Γραμμή κορμού με καλές συχνότητες και εύρος εξυπηρέτησης από 05:00 έως 00:20 (από Νομισματοκοπείο).
Νέα κατάσταση : Δημιουργείται η 417. Της δίνουμε 4 οχήματα ΚΑΘ, 3 το ΣΑΒ και 2 τις Κυριακές. Μετά από μια βδομάδα αρχίζουν οι ανεπάνδρωτες βάρδιες και έτσι θα γίνονται δρομολόγια όποτε να' ναι. Φυσικά και το τελευταίο δρομολόγιο θα είναι 23:30, άντε 24:00 και όχι 00:20 Στη συνέχεια βλέπουμε ότι τις Κυριακες δεν έχει κόσμο, κι έτσι κάνουμε τη γραμμή 07:30 - 21:30.
Μετά θα κόψουμε από τον πίνακα δρομολογίων το (κομμένο) όχημα από τις καθημερινές. Σε ένα μήνα το πολύ θα μας λείπει πάλι η βάρδια και θα βγαίνει η γραμμή με δύο οχήματα ανά 25'
Δεν τα πιστεύετε ;;;; Πάτε μια βόλτα από Στ. Δάφνης να ...καμαρώσετε την πύκνωση δρομολογίων του 237, του 206, του 112, του 141. Τα μισά δρομολόγια απ' ότι είχαμε όταν κατέβαιναν Αθήνα (και εκ των οποίων τα μισά πάλι δεν τηρούνται) και επιπλέον υποχρέωση για μετεπιβίβαση.
Δημοσιεύσεις: 55
Θέματα: 0
Εγγραφή: 16-11-2009
Και πολύ κράτησε....
Σύναψη:Αναστολή λειτουργίας γραμμής Χ80
ΑΠΟ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015 ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΛΕΩΦ. ΓΡΑΜΜΗΣ Χ80
Δημοσιεύσεις: 3.182
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(30-10-2015, 04:50 PM)sbav-80 Έγραψε: Και πολύ κράτησε....
Λογικά θα λειτουργήσει το άλλο καλοκαίρι πάλι!
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(30-10-2015, 04:50 PM)sbav-80 Έγραψε: Και πολύ κράτησε....
Φέτος τολμώ να πω πως πήγε καλύτερα το Χ80. Οφείλεται σε 3 λόγους κατά τη γνώμη μου:
1) δεν ξεκίνησε στη μέση του καλοκαιριού, αλλά την έχουμε από την αρχή της τουριστικής περιόδου
2) τροποποιήθηκε η διαδρομή της και ταυτίζεται με των υπολοίπων τουριστικών λεωφορείων
3) έχουν αυξηθεί για ακόμα μια χρονιά οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά (όπως και το home port), με αποτέλεσμα ακόμα σήμερα 30/10/15 να έχουμε 7 αφίξεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
31-10-2015, 12:39 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-10-2015, 12:40 AM από christos126.)
(30-10-2015, 03:01 PM)Citaro Έγραψε: Οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός να έκανε τις αλλαγές αυτές, θα συμφωνούσα κι εγώ. Σύμφωνα όμως με τα άπειρα παραδείγματα του ΟΑΣΑ και της παραφυάδας του ΟΣΥ, θα έχουμε ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ το εξής αποτέλεσμα :
Status quo : Γραμμή κορμού με καλές συχνότητες και εύρος εξυπηρέτησης από 05:00 έως 00:20 (από Νομισματοκοπείο).
Νέα κατάσταση : Δημιουργείται η 417. Της δίνουμε 4 οχήματα ΚΑΘ, 3 το ΣΑΒ και 2 τις Κυριακές. Μετά από μια βδομάδα αρχίζουν οι ανεπάνδρωτες βάρδιες και έτσι θα γίνονται δρομολόγια όποτε να' ναι. Φυσικά και το τελευταίο δρομολόγιο θα είναι 23:30, άντε 24:00 και όχι 00:20 Στη συνέχεια βλέπουμε ότι τις Κυριακες δεν έχει κόσμο, κι έτσι κάνουμε τη γραμμή 07:30 - 21:30.
Μετά θα κόψουμε από τον πίνακα δρομολογίων το (κομμένο) όχημα από τις καθημερινές. Σε ένα μήνα το πολύ θα μας λείπει πάλι η βάρδια και θα βγαίνει η γραμμή με δύο οχήματα ανά 25'
Δεν τα πιστεύετε ;;;; Πάτε μια βόλτα από Στ. Δάφνης να ...καμαρώσετε την πύκνωση δρομολογίων του 237, του 206, του 112, του 141. Τα μισά δρομολόγια απ' ότι είχαμε όταν κατέβαιναν Αθήνα (και εκ των οποίων τα μισά πάλι δεν τηρούνται) και επιπλέον υποχρέωση για μετεπιβίβαση.
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο - δεν θα έπρεπε επ' ουδενί να συμβαίνει έτσι, όμως δυστυχώς αυτό αποδεικνύεται στην πράξη.
Οι ΟΣΥ / ΟΑΣΑ, δεδομένων των ελλείψεων, αλλά και της αδυναμίας εξεύρεσης λύσεων, έχουν βρει τη συνταγή της μουλωχτής απαξίωσης: σε γενικές γραμμές, αρχικά ενώνουμε δυο κεντρικές ή έναν κορμό και μια τοπική και πυκνώνουμε κάπως τα δρομολόγια. Πολύ σύντομα αυτά αρχίζουν να "ξεχαρβαλώνονται" λόγω κίνησης, έλλειψης οχημάτων-οδηγών κλπ. Τον κορμό ή τον τρώει η μαρμάγκα ή σπάμε τις γραμμές ξανά στα δύο, αλλά με εντελώς τοπικές χαράξεις και με δρομολόγια ίσα ή αραιότερα από την πρότερη κατάσταση. Δεν εξυπηρετούν ουσιαστικά. Λόγω περιορισμένης επιβατικής κίνησης τα δρομολόγια αραιώνουν ξανά, και Κυριακές 07:30-21:00 ανά 45'-65'. Ο κόσμος ξεχνάει ότι υπάρχουν. Στο τέλος καταργούνται λόγω... επικάλυψης ή αυτοψίας της υπηρεσίας...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(30-10-2015, 04:50 PM)sbav-80 Έγραψε: Και πολύ κράτησε....
Η απόφαση στη Διαύγεια κάνει λόγο για "προσωρινή αναστολή λειτουργίας", επικαλούμενη ωστόσο και "τις υπάρχουσες δυνατότητες της Ο.ΣΥ. Α.Ε." στις παραμέτρους που έλαβαν υπόψιν.
|