Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(12-01-2015, 09:59 PM)georgio Έγραψε: http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...
Τι σου κάνει ο άνθρωπος (Χρυσοχοΐδης) για να καταφέρει να εκλεγεί! Άξιοι οι ψηφοφόροι του!
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(12-01-2015, 09:59 PM)georgio Έγραψε: http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...
Ένα μπράβο στον Πασόκο Δήμαρχο Ελληνικού-Αργυρούπολης!!
Συνδιασμένη δρομολόγηση τότε με το 164, ανά 15' στο ρεύμα προς Αθήνα και η επιστροφή ό,τι να'ναι.. Άντε και το Β4 λοιπόν! Άσυλαααααααααααα!! Άλλο ένα φάντασμα για την Αθήνα!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(12-01-2015, 09:59 PM)georgio Έγραψε: http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...
Στην αρχή δε το πίστευα, μέχρι που είδα την
επιστολή των ΣΑ στον Δήμαρχο...
Αξίζει να σημειωθεί πως η γραμμή θα είναι δοκιμαστική και για την συνέχισή της θα ληφθούν υπόψιν οι ακυρώσεις εισιτηρίων και οι πληρότητες. Κάτι σαν το 070 δηλαδή. Είδωμεν...
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-09-2009
(12-01-2015, 09:59 PM)georgio Έγραψε: http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...
Εν όψει εκλογών, αρχίσαμε τα "παρατράγουδα"....
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(12-01-2015, 09:59 PM)georgio Έγραψε: http://www.ioanniskonstantatos.gr/newsbo...E%B1%CF%82
Νεα γραμμη 165 Τερψιθεα-Συνταγμα συμφωνησε ο δήμαρχος Αργυρούπολης με τον Δημητριάδη. Πραγματικά οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη...
Να δω πώς θα καταφέρει το Ελληνικό να καλύψει τις έξτρα βάρδιες για το 165 την στιμγή που, παρά τις εκτεταμένες περικπές βαρδιών λόγω της αναδιάρθρωσης στα Νότια, δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες. Εκτός αν τα 3 οχήματα που απαιτούνται για το 165 κοπούν από το 164 και πάμε σε συχνότητες 20'+ στην αιχμή.
Από την άλλη σκέφτομαι ποιος νοήμων άνθρωπος θα χρησιμοποιεί αυτή τη γραμμή μέχρι το Σύνταγμα; Το Α4 ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο, που έχουμε ενιαία εισητηρία-κάρτες, πήγαινε τελείως άδειο. Παρομοίως το Α3 πλέον δεν γεμίζει ούτε midi στο τμήμα Ακαδημία-Ελληνικό.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(13-01-2015, 01:22 AM)mercedes elbo Έγραψε: Να δω πώς θα καταφέρει το Ελληνικό να καλύψει τις έξτρα βάρδιες για το 165 την στιμγή που, παρά τις εκτεταμένες περικπές βαρδιών λόγω της αναδιάρθρωσης στα Νότια, δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες. Εκτός αν τα 3 οχήματα που απαιτούνται για το 165 κοπούν από το 164 και πάμε σε συχνότητες 20'+ στην αιχμή.
Από την άλλη σκέφτομαι ποιος νοήμων άνθρωπος θα χρησιμοποιεί αυτή τη γραμμή μέχρι το Σύνταγμα; Το Α4 ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο, που έχουμε ενιαία εισητηρία-κάρτες, πήγαινε τελείως άδειο. Παρομοίως το Α3 πλέον δεν γεμίζει ούτε midi στο τμήμα Ακαδημία-Ελληνικό.
Μπείτε και δείτε στο προφιλ του δημάρχου στο facebook να δείτε τι γραφουν... Μάλλον εμεις δεν εχουμε μπει σε λεωφορειο όπως λένε!
Λογικά από το 164 θα πάνε τα οχήματα και θα μείνει η Κ. Ηλιούπολη με συχνότητες 20-25'..
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(13-01-2015, 01:22 AM)mercedes elbo Έγραψε: Να δω πώς θα καταφέρει το Ελληνικό να καλύψει τις έξτρα βάρδιες για το 165 την στιμγή που, παρά τις εκτεταμένες περικπές βαρδιών λόγω της αναδιάρθρωσης στα Νότια, δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες. Εκτός αν τα 3 οχήματα που απαιτούνται για το 165 κοπούν από το 164 και πάμε σε συχνότητες 20'+ στην αιχμή.
Από την άλλη σκέφτομαι ποιος νοήμων άνθρωπος θα χρησιμοποιεί αυτή τη γραμμή μέχρι το Σύνταγμα; Το Α4 ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο, που έχουμε ενιαία εισητηρία-κάρτες, πήγαινε τελείως άδειο. Παρομοίως το Α3 πλέον δεν γεμίζει ούτε midi στο τμήμα Ακαδημία-Ελληνικό.
Δεν θα καταφέρει και απλά θα αυξηθούν οι κομμένες βάρδιες κι άλλο!
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(13-01-2015, 01:26 AM)georgio Έγραψε: Λογικά από το 164 θα πάνε τα οχήματα και θα μείνει η Κ. Ηλιούπολη με συχνότητες 20-25'..
Ένα όχημα απ' το 164, ένα απ' το Α3, ένα απ' το 155 (εκει δε θα ανοιξει μύτη), ένα απ' το Β2 και voila! Έτοιμη η γραμμή!
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 18-09-2009
(13-01-2015, 01:22 AM)mercedes elbo Έγραψε: Να δω πώς θα καταφέρει το Ελληνικό να καλύψει τις έξτρα βάρδιες για το 165 την στιμγή που, παρά τις εκτεταμένες περικπές βαρδιών λόγω της αναδιάρθρωσης στα Νότια, δεν μπορεί να καλύψει τις ήδη υπάρχουσες. Εκτός αν τα 3 οχήματα που απαιτούνται για το 165 κοπούν από το 164 και πάμε σε συχνότητες 20'+ στην αιχμή.
Από την άλλη σκέφτομαι ποιος νοήμων άνθρωπος θα χρησιμοποιεί αυτή τη γραμμή μέχρι το Σύνταγμα; Το Α4 ειδικά μετά τον Σεπτέμβριο, που έχουμε ενιαία εισητηρία-κάρτες, πήγαινε τελείως άδειο. Παρομοίως το Α3 πλέον δεν γεμίζει ούτε midi στο τμήμα Ακαδημία-Ελληνικό.
Δεκτό, αλλά ο Δήμαρχος, θα πεί μετά, οτι εκείνος κίνησε τα νήματα για να υπάρξει σύνδεση με το κέντρο, άσχετα αν το λεωφορείο πηγαινοέρχεται άδειο! Γιατί να μην πληρώνει ο κάθε δήμος με τα λεφτάκια του την ιδέα του κάθε δημάρχου, έτσι ώστε να σκέφτεται παραπάνω τι πάει να κάνει, ΠΡΙΝ το κάνει??
Ikarus Karosszéria - És Jármugyár, Matyásfőld - Székesfehérvár