Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015
#41
(22-04-2015, 10:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 2. Το 120 θα διέρχεται πλέον μέσω της Λ. Βουλιαγμένης και της Καλύμνου και μετονομάζεται σε "ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΗ -ΠΡΟΑΣΤ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ".
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A99%CE%9...nline=true

Και συνεχίζεται η χαζομάρα να ανεβαίνει το λεωφορείο, με κατεύθυνση τη Βάρη, από Ναπ. Ζέρβα - Αγ. Νικολάου - Γρ. Λαμπράκη αντί Παραλίας - Γρ. Λαμπράκη. Έτσι, άμα κάποιος είναι Γλυφάδα και θέλει να πάει Βάρη, έχει δυο επιλογές: θα πρέπει ή να πάει στην Ποσειδώνος, στο ρεύμα προς Βούλα, να πάρει 116, 117 ή να περάσει απέναντι, να μπει στο στενό, ώστε να πάρει το 120... Κάτι σαν τα Α3, 122 και 205 ένα πράγμα.
#42
(22-04-2015, 10:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Οι μικροβελτιώσεις στα ΝΠ, ως απόρροια των επιπτώσεων της ευρείας αναδιάρθρωσης του συγκοινωνιακού δικτύου τον Νοέμβρη του '14, συνεχίζονται, αυτή τη φορά με τις γραμμές 116 και 120, οι οποίες κάνουν μία ανταλλαγή μεταξύ τους ως προς τα κομμάτι που θα εξυπηρετούν:

1. Το 116 επανέρχεται στην παλιά του διαδρομή, διερχόμενο παραλιακά, μέσω της Λ. Ποσειδώνος, και εξυπηρετώντας τα Πηγαδάκια (τμήμα Λ. Βάρης-Κορωπίου μεταξύ Κ. Καραμανλή και Καλύμνου).
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%920%CE%...nline=true

2. Το 120 θα διέρχεται πλέον μέσω της Λ. Βουλιαγμένης και της Καλύμνου και μετονομάζεται σε "ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΗ -ΠΡΟΑΣΤ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ".
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A99%CE%9...nline=true

Tα έχουνε μαμήσει πια αυτά τα τοπικά Γλυφάδας! Τ' ανακατεύουν απο 'δω, τ΄ανακατεύουν απο κει... τι καταλάβανε τώρα μ' αυτό που κάνανε; Φαντάζομαι σκέφτηκαν ότι η αρχή της Λ.Βάρης εξυπηρετείται από μία γραμμή πια, άρα καλό θα είναι να είναι αυτή με τη λίγο καλύτερη συχνότητα, ενώ η Λ.Βουλιαγμένης έχει και ο 171. Αλλά όπως και να τα ανακατέψουν, η αλήθεια είναι μία. Αν δεν πάνε τα τοπικά Ελληνικό, άδεια θα πηγαινοέρχονται και όλοι θα παίρνουν τα 122/171!
#43
Question 
Με την αλλαγή αυτή υπάρχει διαφορά στην διαδρομή 115 και 116;
#44
(23-04-2015, 05:52 PM)abc Έγραψε: Με την αλλαγή αυτή υπάρχει διαφορά στην διαδρομή 115 και 116;

Το 115 κινείται παραλιακά, μέσω Αθηνών-Σουνίου ενώ η 116 από Βάρης-Κορωπίου.
#45
(23-04-2015, 01:28 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Και συνεχίζεται η χαζομάρα να ανεβαίνει το λεωφορείο, με κατεύθυνση τη Βάρη, από Ναπ. Ζέρβα - Αγ. Νικολάου - Γρ. Λαμπράκη αντί Παραλίας - Γρ. Λαμπράκη. Έτσι, άμα κάποιος είναι Γλυφάδα και θέλει να πάει Βάρη, έχει δυο επιλογές: θα πρέπει ή να πάει στην Ποσειδώνος, στο ρεύμα προς Βούλα, να πάρει 116, 117 ή να περάσει απέναντι, να μπει στο στενό, ώστε να πάρει το 120... Κάτι σαν τα Α3, 122 και 205 ένα πράγμα.

Kανονικά αυτό που πρέπει να γίνει είναι να ανεβαίνει το 120 από Λαμπράκη όπως λες και το Α3 από Ν.Ζέρβα, Αγ.Νικολάου κτλ ώστε να κάνει στάση κι αυτό μαζί με τα 122/205 στην αρχή της Ζέρβα. Αλλά που μυαλό...
#46
https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view...E%98%CE%96
Επαναλειτουργία του Χ80 με νέα διαδρομή από Καστέλα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#47
Μετά από αρκετούς μήνες άτυπης εφαρμογής, η ΟΣΥ αποφάσισε να ενημερώσει τον ΟΑΣΑ ότι το MIDI του 100 αδυνατεί να διέλθει από την Αριστείδου, οπότε πρέπει να αλλάξει και επίσημα η διαδρομή του.

Συγκεκριμένα, με απόφαση που αναρτήθηκε, η διαδρομή της γραμμής 100 τροποποιείται ως εξής: Από Πραξιτέλους, δεξιά Ευρυπίδου, ευθεία Δραγατσανίου, δεξιά Σταδίου, αριστερά Εδουάρδου Λω, αριστερά Πανεπιστημίου, αριστερά Πεσμαζόγλου, δεξιά Σοφοκλέους.
https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%A1%CE%A...nline=true

Η "νέα" διαδρομή θα είναι non-stop, αν και υπάρχουν τα περιθώρια για ίδρυση τόσο της στάσης "ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ" στη Δραγατσανίου, που είναι υφιστάμενη για τις γραμμές της Ιπποκράτους (025/026/027), όσο και σίγουρα μίας ακόμα στην Πεσμαζόγλου.
#48
(09-07-2015, 01:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μετά από αρκετούς μήνες άτυπης εφαρμογής, η ΟΣΥ αποφάσισε να ενημερώσει τον ΟΑΣΑ ότι το MIDI του 100 αδυνατεί να διέλθει από την Αριστείδου, οπότε πρέπει να αλλάξει και επίσημα η διαδρομή του.

Συγκεκριμένα, με απόφαση που αναρτήθηκε, η διαδρομή της γραμμής 100 τροποποιείται ως εξής: Από Πραξιτέλους, δεξιά Ευρυπίδου, ευθεία Δραγατσανίου, δεξιά Σταδίου, αριστερά Εδουάρδου Λω, αριστερά Πανεπιστημίου, αριστερά Πεσμαζόγλου, δεξιά Σοφοκλέους.
https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%A1%CE%A...nline=true

Η "νέα" διαδρομή θα είναι non-stop, αν και υπάρχουν τα περιθώρια για ίδρυση τόσο της στάσης "ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ" στη Δραγατσανίου, που είναι υφιστάμενη για τις γραμμές της Ιπποκράτους (025/026/027), όσο και σίγουρα μίας ακόμα στην Πεσμαζόγλου.

Δηλαδή απ'όλη τη διαδρομή του 100 στην Αριστείδου είναι μόνο το πρόβλημα;; Σ' εκείνη τη γωνία Λέκκα και Καραγιώργη Σερβίας ακόμα αναρωτιέμαι πως περνάνε τα midi!!
#49
(09-07-2015, 01:42 PM)pvuccino Έγραψε: Δηλαδή απ'όλη τη διαδρομή του 100 στην Αριστείδου είναι μόνο το πρόβλημα;; Σ' εκείνη τη γωνία Λέκκα και Καραγιώργη Σερβίας ακόμα αναρωτιέμαι πως περνάνε τα midi!!

Όλη η διαδρομή του 100 είναι για αναθεώρηση, για να μην πώ για κατάργηση. Όταν ιδρύθηκε η γραμμή, μαζί με το 200, το 1991, είχαν τα ειδικώς σχεδιασμένα VanHoolακια, και ακριβώς με αυτά τα οχήματα σχεδιάστηκε η διαδρομή μέσα από τα στενοσόκακα του κέντρου.
Έπειτα, μετά από 25 χρόνια έχουν αλλάξει παντελώς οι συνήθεις του κόσμου, τα ρεύματα επιβατών καθώς και ο τρόπος πρόσβασης στο κέντρο.
Η μεγάλη μάζα των επισκεπτών εισέρχεται με το μετρό από τους σταθμούς Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο και Μοναστηράκι. Η μοναδική σύνδεση που εξυπηρετείται σήμερα από το 100 είναι από Κολωνάκι (Πατρ. Ιωακείμ - Ευαγγελισμό) προς Καραγ. Σερβίας. Κανέναν δεν εξυπρετεί. Ακόμη και οι επιβάτες από τα ανατολικά (Βύρωνας, Παγκράτι, Καισαριανή, Ζωγράφου) που δεν μετεπιβιβάζονται στο μετρό για να πάνε στο κέντρο, κατεβαίνουν στη Βουλή και συνεχίζουν με τα πόδια.

Δεν συζητώ καν για το κομμάτι Βαρβάκειος - Κουμουνδούρου - Πλ. Βάθης - Κάνιγγος. Εκεί δεν πάει κανείς εχέφρων άνθρωπος πλέον.

Συνεπώς, αν θέλουν να συνεχίσουν με κάποιον τρόπο τη γραμμή, θα πρέπει να περιοριστεί στην εξυπηρέτηση του εμπορικού κέντρου και στη σύνδεσή του με κάποιο κεντρικό σημείο, όπου να μπορεί να κάνει ρεμίζα.
#50
Σύμφωνα με την Διαύγεια αναστέλλετε η λειτουργία της 070 λόγω ελλείψεων σε οχήματα και προσωπικό κίνησης.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.539 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.913 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.308 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.825 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.855 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.422 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.270 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.124 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.048 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)