06-10-2022, 07:58 PM
(06-10-2022, 06:44 PM)panahs Έγραψε: https://www.athenstransport.com/2022/10/...leoforeia/
έχουν σχεδιαστεί οι εξής παρεμβάσεις:
Η λεωφορειακή γραμμή 831 Αιγάλεω – Πειραιάς ενισχύεται με επιπλέον δρομολόγια καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Η λεωφορειακή γραμμή 810 Σχιστό – Κορυδαλλός τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Κορυδαλλός» και θα διασυνδεθεί με την Λεωφόρο Πέτρου Ράλλη.
Η λεωφορειακή γραμμή 830 Αγία Βαρβάρα – Πειραιάς τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Κορυδαλλός».
Η λεωφορειακή γραμμή 846 Νεάπολη – Νίκαια – Πειραιάς τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Νίκαια».
Η λεωφορειακή γραμμή 900, η οποία δημιουργήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια για να καλύψει την μεταβατική περίοδο μεταξύ της λειτουργίας των σταθμών μετρό «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» και των 3 νέων σταθμών του «Πειραιά», καταργείται.
Οι αφετηρίες και τέρματα των υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών παραμένουν ως έχουν.
Είναι κρίμα να μην επιστρέψει το 824 στην παλιά του διαδρομή προς αφετηρία (μέσω Αιτωλικού). Θα μπορούσε να προσφέρει περαιτέρω σύνδεση του Κερατσινίου με το μετρό καθώς πιστεύω τα 841/42 δεν είναι αξιόπιστα και με καλή συχνότητα (στην πράξη)