Leoforeia.gr | Forum
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+---- Θέμα: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 (/showthread.php?tid=9094)

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - N1Ellinikou - 01-01-2022

Νέος έτος, νέο thread για τις νέες γραμμές. Το thread του 2021 κλειδώνει και τίθεται στο αρχείο.


RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - panos1b - 26-01-2022

Σχετικά με την γραμμή Χ7 (Στ. Κηφισιας - Στ. Ειρηνη) γνωρίζει κάνεις την διαδρομή της ( αντίστοιχη του 500; ) και τι οχήματα έχει πάρει;


RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - MrVanHool - 15-02-2022

Μετά από πολυμηνες προσπάθειες μας, από αύριο δίνεται λύση στην "προσωρινή" τροποποίηση της γραμμής 504 (που ισχύει από το 2018). Έτσι η γραμμή μετονομάζεται σε "504 Θρακομακεδόνες - Κηφισιά (κυκλική)", μονιμοποιούνται οι προσωρινές στάσεις που είχαν τοποθετηθεί στην έξοδο της Λεωφ.Τατοΐου, επανιδρύεται και η στάση Ορτανσιας και θέτεται στην διάθεση του Οργανισμού να εξεταστεί η διέλευση κάποιων δρομολογίων από την Δεκέλεια κάποια στιγμή..


RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - aliance - 25-02-2022

Από 1/3 το 142 ξανά επιστρέφει στη παλιά διαδρομή 142 ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΎΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ


RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - N1Ellinikou - 03-03-2022

Όπως αναφέρθηκε από τον aliance, από την περασμένη Τρίτη το 142 επέστρεψε στην παλιά του αφετηρία στον σταθμό της Αργυρούπολης.

Από την άλλη, το 122 απέκτησε νέα αφετηρία και συγκεκριμένα στον παράδρομο Βουλιαγμένης, ρεύμα προς Γλυφάδα, στο ύψος του Praktiker. Τα οχήματα της γραμμής, προκειμένου να προσεγγίσουν τη νέα αφετηρία, ακολουθούν τη διαδρομή: παράδρομος Βουλιαγμένης (προς Αθήνα), δεξιά Αλεξιουπόλεως, είσοδος στην πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγ. Τριάδος), συνέχεια Μ. Γερουλάνου (προς Αθήνα), αριστερά Βουλιαγμένης, είσοδος στον παράδρομο.


RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - panos1b - 03-03-2022

(03-03-2022, 02:40 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Όπως αναφέρθηκε από τον aliance, από την περασμένη Τρίτη το 142 επέστρεψε στην παλιά του αφετηρία στον σταθμό της Αργυρούπολης.

Από την άλλη, το 122 απέκτησε νέα αφετηρία και συγκεκριμένα στον παράδρομο Βουλιαγμένης, ρεύμα προς Γλυφάδα, στο ύψος του Praktiker. Τα οχήματα της γραμμής, προκειμένου να προσεγγίσουν τη νέα αφετηρία, ακολουθούν τη διαδρομή: παράδρομος Βουλιαγμένης (προς Αθήνα), δεξιά Αλεξιουπόλεως, είσοδος στην πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγ. Τριάδος), συνέχεια Μ. Γερουλάνου (προς Αθήνα), αριστερά Βουλιαγμένης, είσοδος στον παράδρομο.
Έχει ενημερωθεί και ο χάρτης στην τηλεματική όποτε μπορεί να το δει κανείς και σχηματικά


RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - georgio - 04-03-2022

(03-03-2022, 02:40 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Όπως αναφέρθηκε από τον aliance, από την περασμένη Τρίτη το 142 επέστρεψε στην παλιά του αφετηρία στον σταθμό της Αργυρούπολης.

Από την άλλη, το 122 απέκτησε νέα αφετηρία και συγκεκριμένα στον παράδρομο Βουλιαγμένης, ρεύμα προς Γλυφάδα, στο ύψος του Praktiker. Τα οχήματα της γραμμής, προκειμένου να προσεγγίσουν τη νέα αφετηρία, ακολουθούν τη διαδρομή: παράδρομος Βουλιαγμένης (προς Αθήνα), δεξιά Αλεξιουπόλεως, είσοδος στην πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγ. Τριάδος), συνέχεια Μ. Γερουλάνου (προς Αθήνα), αριστερά Βουλιαγμένης, είσοδος στον παράδρομο.
Για ποιο λόγο όλο αυτό;; Προσθέτει άλλα 5-7’ διαδρομής το λιγότερο…


RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - Alex37 - 04-03-2022

(04-03-2022, 04:15 AM)georgio Έγραψε: Για ποιο λόγο όλο αυτό;; Προσθέτει άλλα 5-7’ διαδρομής το λιγότερο…
Όντως, μου φαίνεται και εμένα περίεργο. Εναλλακτικά δεν θα μπορούσαν για παράδειγμα να μεταφέρουν την αφετηρία του 142 επί της Τήνου ή της Θουκυδίδου;


RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - Citaro - 05-03-2022

(04-03-2022, 04:15 AM)georgio Έγραψε: Για ποιο λόγο όλο αυτό;; Προσθέτει άλλα 5-7’ διαδρομής το λιγότερο…
Στο τελος θα το πανε ... Αγ.Δημήτριο, όπου η αφετηρία είναι άδεια ... Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με την ανυπαρξία στσθμού μετεπιβίβασης στο Ελληνικό. Δεν έβλεπαν ότι θα αποτελεί τον τελευταίο σταθμό της διαδρομής; Ταλαιπωρούνται χιλιάδες επιβατες κάθε μέρα, αντί να εχει προβλεφθεί σταθμός αφετηριών όπως η Πλακεντίας ή το Νομισματοκοπειο.


RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 - georgio - 05-03-2022

(05-03-2022, 06:23 PM)Citaro Έγραψε: Στο τελος θα το πανε ... Αγ.Δημήτριο, όπου η αφετηρία είναι άδεια ... Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με την ανυπαρξία στσθμού μετεπιβίβασης στο Ελληνικό. Δεν έβλεπαν ότι θα αποτελεί τον τελευταίο σταθμό της διαδρομής; Ταλαιπωρούνται χιλιάδες επιβατες κάθε μέρα, αντί να εχει προβλεφθεί σταθμός αφετηριών όπως η Πλακεντίας ή το Νομισματοκοπειο.
Αν σταθμεύουν στο άνοιγμα που έχει για το σταθμό του Ελληνικού; 2 νταλικες και ενα 12μετρο χωράει θεωρώ.