(30-10-2015, 01:03 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Οι αλλαγές κινούνται στη σωστή κατεύθυνση κατά τη γνώμη μου. Καλή ιδέα να φτάνει το 417 μέχρι το σταθμό μετρό "Αγία Παρασκευή". Θεωρώ ότι θα ήταν ακόμα πιο βολικό αν το προέκτειναν μέχρι το κέντρο του Χαλανδρίου, έτσι ώστε και να υπάρχει μια επιπλέον σύνδεση των δύο περιοχών (πέραν του 421). Όσον αφορά το 406, κακώς κράτησαν την άσκοπη βόλτα στην Αγίου Ιωάννου, καθώς ο ερχόμενος από Αθήνα με προορισμό το Κοντόπευκο θα πρέπει στο Νομισματοκοπείο να μπει σε λεωφορείο που θα τον πάει στην πλατεία Αγίας Παρασκευής, ώστε εκεί να μπει στο 406. Πιο χρήσιμο θα ήταν να πήγαινε απευθείας μέσω Λεωφ. Μεσογείων στο Νομισματοκοπείο.
Οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός να έκανε τις αλλαγές αυτές, θα συμφωνούσα κι εγώ. Σύμφωνα όμως με τα άπειρα παραδείγματα του ΟΑΣΑ και της παραφυάδας του ΟΣΥ, θα έχουμε ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ το εξής αποτέλεσμα :
Status quo : Γραμμή κορμού με καλές συχνότητες και εύρος εξυπηρέτησης από 05:00 έως 00:20 (από Νομισματοκοπείο).
Νέα κατάσταση : Δημιουργείται η 417. Της δίνουμε 4 οχήματα ΚΑΘ, 3 το ΣΑΒ και 2 τις Κυριακές. Μετά από μια βδομάδα αρχίζουν οι ανεπάνδρωτες βάρδιες και έτσι θα γίνονται δρομολόγια όποτε να' ναι. Φυσικά και το τελευταίο δρομολόγιο θα είναι 23:30, άντε 24:00 και όχι 00:20 Στη συνέχεια βλέπουμε ότι τις Κυριακες δεν έχει κόσμο, κι έτσι κάνουμε τη γραμμή 07:30 - 21:30.
Μετά θα κόψουμε από τον πίνακα δρομολογίων το (κομμένο) όχημα από τις καθημερινές. Σε ένα μήνα το πολύ θα μας λείπει πάλι η βάρδια και θα βγαίνει η γραμμή με δύο οχήματα ανά 25'
Δεν τα πιστεύετε ;;;; Πάτε μια βόλτα από Στ. Δάφνης να ...καμαρώσετε την πύκνωση δρομολογίων του 237, του 206, του 112, του 141. Τα μισά δρομολόγια απ' ότι είχαμε όταν κατέβαιναν Αθήνα (και εκ των οποίων τα μισά πάλι δεν τηρούνται) και επιπλέον υποχρέωση για μετεπιβίβαση.