Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
Δεν νομίζω τα δρομολόγια να είναι βγαλμένα με προγραμματισμό 2 οχημάτων, καθώς τις καθημερινές έχει ακόμα και ανα 25 λεπτά, που προφανώς δεν φτάνουν για να πάει και να γυρίσει από τα Κάτω Πατήσια. Απλά, είναι ακόμα μια γραμμή του οασα που αλλα δρομολόγια είναι τα επίσημα και άλλα ακολουθούν τα οχήματα.
Όπως άλλωστε και στο 619 πού όλες οι ώρες που λέει η τηλεματικη είναι άσχετες..Και για να γνωρίζει κάποιος το πρόγραμμα δρομολογίων πρέπει να κάνει αυτό που έκανα εγώ (ξόδεψα μια ολόκληρη μέρα παρατηρώντας από την εφαρμογή τις ώρες που έφευγε από την αφετηρία και τις σημείωνα σε ένα χαρτί προκειμένου να ξέρω το σωστό προγραμμα).

(03-04-2017, 07:27 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Αν ήταν επώνυμες και με γνωστοποιημένα στοιχεία (email αν πρόκειται για ηλεκτρονική επιστολή ή ταχυδρομική διεύθυνση αν πρόκειται για έντυπη) τότε έχεις το δικαίωμα να απαιτήσεις ακόμα και την καταβολή αποζημίωσης. Δε χάνεις πάντως κάτι με το να τους γνωστοποιήσεις αυτό το θέμα.

Οι 3 (τόσες εχω στείλει ως τώρα) επιστολές μου στον οασα ήταν όλες ηλεκτρονικές με όλα τα στοιχεία που χρειαζόντουσαν (ονοματεπώνυμο και τέτοια) αλλα δεν μου έχει απαντήσει κανείς ως τώρα παρα το οτι τις 2 τελευταίες τις εστειλα πριν 4 μήνες...Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι την πρώτη επιστολή μου την έστειλα το Νοέμβρη του 2012 και τις πρώτες μέρες του 2013, μου ειχε έρθει απάντηση. Τις άλλες 2 όπως ξαναειπα πιο πάνω τις έστειλα πριν 4 μήνες και ακόμα τίποτα...
Υπάρχει καμία περίπτωση να περάσουν στην τηλεματικη τις προσωρινές διαδρομές των λεωφορείων που περνάνε από Φιλαδέλφεια; Το λέω γιατί από σήμερα ως και την Τρίτη το πρωί εδώ στη Φιλαδέλφεια υπάρχει παζάρι και δεν μπορεί να περάσει κανένα λεωφορείο...
(28-04-2017, 06:30 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Υπάρχει καμία περίπτωση να περάσουν στην τηλεματικη τις προσωρινές διαδρομές των λεωφορείων που περνάνε από Φιλαδέλφεια; Το λέω γιατί από σήμερα ως και την Τρίτη το πρωί εδώ στη Φιλαδέλφεια υπάρχει παζάρι και δεν μπορεί να περάσει κανένα λεωφορείο...
Δυσκολο...εδω το 154 εχει γινει κυκλικο εδω και κανα μηνα και αυτη τη βδομαδα περασαν τη διαδρομη!!
Κρίμα, γιατί για τις επόμενες 3 μέρες η τηλεματικη θα μπερδεύεται όπως και σήμερα και δεν θα δείχνει ούτε στις περιοχές που δεν επηρεάζονται από το παζάρι της Νέας Φιλαδέλφειας, το στίγμα των οχημάτων.
(28-04-2017, 07:39 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Δυσκολο...εδω το 154 εχει γινει κυκλικο εδω και κανα μηνα και αυτη τη βδομαδα περασαν τη διαδρομη!!
Έγινε το 154 κυκλικό;; Πότε; Δεν το είδα στη Διαύγεια! Μήπως εννοείς το 021;
(01-05-2017, 07:35 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Έγινε το 154 κυκλικό;; Πότε; Δεν το είδα στη Διαύγεια! Μήπως εννοείς το 021;

Έχει γίνει κυκλικό λόγω θεμάτων που υπάρχουν στο σημείο που έχει μεταφερθεί το τέρμα του στο Πανόραμα Βούλας.
(01-05-2017, 08:35 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Έχει γίνει κυκλικό λόγω θεμάτων που υπάρχουν στο σημείο που έχει μεταφερθεί το τέρμα του στο Πανόραμα Βούλας.
Και πώς και δεν το 'γραψε η Διαύγεια;
(01-05-2017, 08:59 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Και πώς και δεν το 'γραψε η Διαύγεια;

Γιατί δεν πρόκειται για μόνιμη μεταβολή. Δεν επηρεάζει άλλωστε σε κάτι σημαντικά τους επιβάτες.
(01-05-2017, 09:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Γιατί δεν πρόκειται για μόνιμη μεταβολή. Δεν επηρεάζει άλλωστε σε κάτι σημαντικά τους επιβάτες.
Καλα τα δρομολογια εχουν γινει μπαχαλο με το κυκλικο...ειδικα καποια απογευματα οταν δεν εχει κινηση το πατανε και περιμενεις και 30-35'... Ασε που για καποια σταση η τηλεματικη σου λεει πχ 30' απο ενα σημειο και τελικως ερχεται και σε 20'..πληρως αναξιοπιστο οπως εγινε
Όποιος κατέβαινε τη Βασιλίσσης Σοφίας προς το Κέντρο της Αθήνας, περνώντας το Μέγαρο Μουσικής θα μπορούσε να κλαίει και να γελάει μαζί με την εικόνα της στάσης "Ιλίσια" που φιλοξενούσε δύο διαφορετικούς στύλους τηλεματικής, ο ένας εκ των οποίων πρόβαλε διελεύσεις μόνο της γραμμής τρόλεϊ 3 και ο άλλος για όλες τις υπόλοιπες διερχόμενες γραμμές, διατηρώντας έναν διαχωρισμό που έχει ξεμείνει από χρόνια πριν.

Αυτό το λάθος αποφάσισε να διορθώσει ο ΟΑΣΑ με έγγραφο που αναρτήθηκε σήμερα στη Διαύγεια και το οποίο προβλέπει την ενοποίηση των δύο στάσεων και την αξιοποίηση του ενός στύλου τηλεματικής στο να τοποθετηθεί στη στάση "Φωταέριο" επί της οδού Πειραιώς, που, αν και εξυπηρετεί πλήθος επιβατών που κατευθύνονται προς τον Πειραιά, τη Νίκαια, τον Κορυδαλλό και το Πέραμα, κανείς δε συμπεριέλαβε στο σχεδιασμό για το που θα τοποθετηθεί ο διαθέσιμος εξοπλισμός της τηλεματικής.

Πάντως η δίδυμη στάση "Ιλίσια" δεν είναι το μόνο εξοργιστικό παράδειγμα προβληματικής κατανομής της υποδομής της τηλεματικής, αφού ο ΟΑΣΑ έφτασε στο να τοποθετήσει τηλεματική μέχρι και στη Σαρωνίδα (έχει μπει οθόνη στη στάση "Αττάλειας", την πρώτη που πραγματοποιεί το 122 εκκινώντας από Πλ. Σαρωνίδας προς Στ. Ελληνικό και με αδιάφορη επιβατική κίνηση), παραλείποντας ακόμα και σημαντικές στάσεις στο Κέντρο της Αθήνας (Βιβλιοθήκη, Κριεζώτου, Ακαδημίας για τρόλεϊ 3 και γραμμές Κολωνακίου) και σε άλλες περιοχές (πχ. στάση ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ των 730, 821, 822, 823 προς Λόφο Αξιωματικών, Νέα Ζωή, Αγ. Βασίλειο), ενώ ακόμα και σήμερα, περίπου 16 μήνες μετά την επίσημη έναρξη λειτουργίας, οι οθόνες σε αφετηρίες και τέρματα αξιοποιούνται μόνο για να πληροφορούν τους επιβάτες για να κάποια σοβαρή μεταβολή στο συγκοινωνιακό έργο (πχ. τροποποιήσεις σε λεωφορεία-τρόλεϊ λόγω πορείας ή έργων, απεργίες-στάσεις εργασίας, αδιάφορα μηνύματα για παγκόσμιες ημέρες), ενώ και οι στάσεις που βρίσκονται σε απόσταση έως 4-5' από το σημείο που εκκινεί ένα δρομολόγιο παρέχουν αδιάφορη ενημέρωση στον επιβάτη που προσπαθεί να δει σε πόση ώρα έρχεται το λεωφορείο, αφού ελάχιστα αφού δει την ένδειξη στην οθόνη, το όχημα εμφανίζεται μπροστά του.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72