Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
Και το Ν1 #130 πλέον με φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών. Πραγματικά απορώ τι θα κάνουν με τις υποδομές που έχουν εγκατασταθεί στα Ν1 σε ένα χρόνο από τώρα...
(25-11-2015, 02:00 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Και το Ν1 #130 πλέον με φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών. Πραγματικά απορώ τι θα κάνουν με τις υποδομές που έχουν εγκατασταθεί στα Ν1 σε ένα χρόνο από τώρα...
Όλα τα Ν1 όσα είναι στο Βοτανικό έχουν εγκατάσταση τηλεματικής!
Μπορεί να αφαιρέσουν τις υποδομές σε ένα χρόνο ή να μην αποσυρθούν τα Ν1!
(25-11-2015, 06:06 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Όλα τα Ν1 όσα είναι στο Βοτανικό έχουν εγκατάσταση τηλεματικής!
Μπορεί να αφαιρέσουν τις υποδομές σε ένα χρόνο ή να μην αποσυρθούν τα Ν1!

Στο παραπάνω ποστ αναφερόμουν κυρίως στα φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών που σύμφωνα με παλιότερα δημοσιεύματα θα εγκατασταθούν μόνο στο 1/3 του στόλου σε αντίθεση με τις υπόλοιπες υποδομές της τηλεματικής (οθόνες οδηγού και επιβατών, GPS) θα μπουν σε σχεδόν ολόκληρο το στόλο. Συνεπώς στην περίπτωση των φωτοκυττάρων, δεδομένου του μικρού αριθμού τους, θα έπρεπε κανονικά να εγκατασταθούν μόνο σε οχήματα που θα έχουν μέλλον στις συγκοινωνίες της Αθήνας π.χ. Solaris, Citelis, Agora (σε GN και Ν2 είχε αναφερθεί παλιότερα ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει αλλά παρόλα αυτά η GN #526 έχε φωτοκύτταρα) εκτός και αν έχει ληφθεί ήδη απόφαση τα Ν1 να συνεχίσουν να κυκλοφορούν μετά το 2016, έστω και παράτυπα.
(25-11-2015, 06:44 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Στο παραπάνω ποστ αναφερόμουν κυρίως στα φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών που σύμφωνα με παλιότερα δημοσιεύματα θα εγκατασταθούν μόνο στο 1/3 του στόλου σε αντίθεση με τις υπόλοιπες υποδομές της τηλεματικής (οθόνες οδηγού και επιβατών, GPS) θα μπουν σε σχεδόν ολόκληρο το στόλο. Συνεπώς στην περίπτωση των φωτοκυττάρων, δεδομένου του μικρού αριθμού τους, θα έπρεπε κανονικά να εγκατασταθούν μόνο σε οχήματα που θα έχουν μέλλον στις συγκοινωνίες της Αθήνας π.χ. Solaris, Citelis, Agora (σε GN και Ν2 είχε αναφερθεί παλιότερα ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει αλλά παρόλα αυτά η GN #526 έχε φωτοκύτταρα) εκτός και αν έχει ληφθεί ήδη απόφαση τα Ν1 να συνεχίσουν να κυκλοφορούν μετά το 2016, έστω και παράτυπα.

Και στα Citelis έχουν μπει σε κάποια φωτοκύτταρα ενώ στα περισσότερα όχι και ας έχουν τηλεματική!
Βέβαια δεν ξέρουμε πόσο ευσταθούν τα δημοσιεύματα και αν ισχύουν με ποια λογική θα μπουν στο 1/3. Δηλαδή μπορεί να θέλουν να μπουν φωτοκύτταρα σε κάποια λεωφορεία από κάθε αμαξοστάσιο οπότε θέλοντας και μη θα μπουν και σε Ν1!
Άλλωστε με δεδομένο το νομικό πρόβλημα που θα υπάρξει με τα Ν1 δεν ξέρουμε αν θα περιοριστεί η χρήση τους και η κατανομή σε αμαξοστάσια.

ΥΓ: Στα περισσότερα Ν1 Βοτανικού έχουν και φωτοκύτταρα!
(25-11-2015, 06:44 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Στο παραπάνω ποστ αναφερόμουν κυρίως στα φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών που σύμφωνα με παλιότερα δημοσιεύματα θα εγκατασταθούν μόνο στο 1/3 του στόλου σε αντίθεση με τις υπόλοιπες υποδομές της τηλεματικής (οθόνες οδηγού και επιβατών, GPS) θα μπουν σε σχεδόν ολόκληρο το στόλο. Συνεπώς στην περίπτωση των φωτοκυττάρων, δεδομένου του μικρού αριθμού τους, θα έπρεπε κανονικά να εγκατασταθούν μόνο σε οχήματα που θα έχουν μέλλον στις συγκοινωνίες της Αθήνας π.χ. Solaris, Citelis, Agora (σε GN και Ν2 είχε αναφερθεί παλιότερα ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει αλλά παρόλα αυτά η GN #526 έχε φωτοκύτταρα) εκτός και αν έχει ληφθεί ήδη απόφαση τα Ν1 να συνεχίσουν να κυκλοφορούν μετά το 2016, έστω και παράτυπα.

Επειδή μου διαφεύγει, σε ποια δημοσιεύματα έγινε λόγος για τοποθέτηση φωτοκυττάρων μόνο στο 1/3 του στόλου;

Και επίσης, δεν υπάρχει λόγος να ανακυκλωνόμαστε στην ίδια σκέψη για το τι θα γίνει όταν και κυριώς ΑΝ αποσυρθούν τα N1. Ας αρχίσει να λειτουργεί το έργο, ας οδηγηθούμε όντως σε απόσυρση N1 (γιατί δε μιλάμε απλά για 10-15 οχήματα, όπως ήταν η περίπτωση των Vanhool, αλλά για πολλαπλάσιο αριθμό) και τότε εδώ θα είμαστε όλοι να "σταυρώνουμε" όλη μέρα τους υπευθύνους του έργου..
Περί τηλεματικής και προχειρότητας ο λόγος :

Όλοι ξέρετε ότι υπάρχει η στάση ΚΗΠΟΣ στην Βασ. Σοφιάς στην άνοδο, μετά την Ηρώδου Αττικού, στην οποία κάνουν στάση τα Α5, 220, 221, 235, 608, Χ14, 622, 815.

Η στάση αυτή έχει ξεμείνει από τον καιρό που περνούσαν 40 - 50 λεωφορειακές γραμμές από το σημείο και υπήρχε ανάγκη να απεμπλέκονται τα οχήματα και να μην κάνουν "ουρά".

Όμως η αναγκη αυτή έχει εκλείψει εδώ και χρόνια, η δε στάση είναι σε παντελώς λάθος σημείο γιατί είναι πολύ μακριά από το Σύνταγμα και δεν εξυπηρετεί τίποτα. Οι προηγούμενες στάσεις (αυτή του τρόλλευ έξω από τη Βουλή και αυτή των λεωφορείων Παγκρατίου, λίγο πιό πάνω) είναι σαφώς καλύτερα τοποθετημένες.

Το γεγονός αυτό το κατάλαβε μετά από έτη φωτός και ο ΟΑΣΑ και ΚΑΤΑΡΓΕΙ επιτέλους τη στάση αυτή. Τα μεν λεωφορεία του Ζωγράφου και το Α5 θα κάνουν στάση μαζί με τα του Παγκρατίου πρίν την Ηρώδου Αττικού, το δε Ε14 θα κάνει στάση μαζί με το τρόλλευ (και αυτό λογικότατο αφού μαζί ανεβαίνουν την Κηφισίας).

ΟΜΩΣ : Γιατί ρε άνθρωποι δεν είπατε τίποτα στην εταιρεία ανάδοχο της τηλεματικής και ξοδέψατε χρήματα να σκάψετε και να τοποθετήσετε ηλεκτρολογικό εξοπλισμό στην (άχρηστη και μη εξυπηρετική από καιρό) στάση που καταργείται απο βδομάδα ;;;;; Τόση ασυνεννοησία;;; Τόση αβελτηρία μαζεμένη σε έναν Οργανισμό;;;; Οι περισσότεροι από αυτούς που δουλεύουν εκεί μέσα δεν κάνουν ούτε για αποκομιδή σκουπιδιών.
(25-11-2015, 08:12 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Επειδή μου διαφεύγει, σε ποια δημοσιεύματα έγινε λόγος για τοποθέτηση φωτοκυττάρων μόνο στο 1/3 του στόλου;

http://www.kathimerini.gr/775888/article...es-staseis
Το αναφέρει στην τελευταία παράγραφο.

(26-11-2015, 01:19 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Περί τηλεματικής και προχειρότητας ο λόγος :

Όλοι ξέρετε ότι υπάρχει η στάση ΚΗΠΟΣ στην Βασ. Σοφιάς στην άνοδο, μετά την Ηρώδου Αττικού, στην οποία κάνουν στάση τα Α5, 220, 221, 235, 608, Χ14, 622, 815.

Η στάση αυτή έχει ξεμείνει από τον καιρό που περνούσαν 40 - 50 λεωφορειακές γραμμές από το σημείο και υπήρχε ανάγκη να απεμπλέκονται τα οχήματα και να μην κάνουν "ουρά".

Όμως η αναγκη αυτή έχει εκλείψει εδώ και χρόνια, η δε στάση είναι σε παντελώς λάθος σημείο γιατί είναι πολύ μακριά από το Σύνταγμα και δεν εξυπηρετεί τίποτα. Οι προηγούμενες στάσεις (αυτή του τρόλλευ έξω από τη Βουλή και αυτή των λεωφορείων Παγκρατίου, λίγο πιό πάνω) είναι σαφώς καλύτερα τοποθετημένες.

Το γεγονός αυτό το κατάλαβε μετά από έτη φωτός και ο ΟΑΣΑ και ΚΑΤΑΡΓΕΙ επιτέλους τη στάση αυτή. Τα μεν λεωφορεία του Ζωγράφου και το Α5 θα κάνουν στάση μαζί με τα του Παγκρατίου πρίν την Ηρώδου Αττικού, το δε Ε14 θα κάνει στάση μαζί με το τρόλλευ (και αυτό λογικότατο αφού μαζί ανεβαίνουν την Κηφισίας).

ΟΜΩΣ : Γιατί ρε άνθρωποι δεν είπατε τίποτα στην εταιρεία ανάδοχο της τηλεματικής και ξοδέψατε χρήματα να σκάψετε και να τοποθετήσετε ηλεκτρολογικό εξοπλισμό στην (άχρηστη και μη εξυπηρετική από καιρό) στάση που καταργείται απο βδομάδα ;;;;; Τόση ασυνεννοησία;;; Τόση αβελτηρία μαζεμένη σε έναν Οργανισμό;;;; Οι περισσότεροι από αυτούς που δουλεύουν εκεί μέσα δεν κάνουν ούτε για αποκομιδή σκουπιδιών.

Όντως, η συγκεκριμένη στάση που αναφέρεις είναι σε λάθος σημείο και πρέπει να καταργηθεί. Όμως, εδώ αναφέρει ότι καταργείται η στάση μόνο για Ε/Χ14 και δεν έχω δει άλλη απόφαση για τα Ζωγραφιώτικα και το Α5.

Επίσης, άλλη μια απίστευτη "πατάτα" του ΟΑΣΑ είναι η τοποθέτηση τηλεματικής στην ΑΦΑ/Γ16 που εκτός του ότι είναι αφετηρία αν υλοποιηθούν οι σχεδιασμοί του ΟΑΣΑ δεν θα διέρχεται καμία γραμμή από αυτή τη στάση!
Πέραν των οδών Γρ. Λαμπράκη (διαδρομη Γ18) και Π. Ράλλη/Σαλαμίνος (διαδρομή Β18), για τις οποίες έχει γίνει ήδη κάποια αναφορά, υποδομές για τηλεματική έχουν μπει και στην οδό Π. Φύσσα (πρ. Παν. Τσαλδάρη), στο Κερατσίνι.
Υποδομές τηλεματικής στην οδό Πέτρας στην Ν.Σμύρνη για το 218, επέκταση στην Μεσογείων (και στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Σταθμού Κατεχάκη στην ΑΦ402 υπάρχει!) , ενώ πλέον και στις καινούργιες γκαζιέρες του ΑΜ ΑΝΘ άρχισε η εγκατάσταση οθονών (μπήκα στο 879 τις προάλλες..)

Η οθόνη της τηλεματικής στην Πλατεία Κάνιγγος, δεν αναγράφει τίποτα, εδώ και καμιά βδομάδα σταθερά..

Και μια παρατήρηση που δεν έχει γίνει.. Οι οθόνες που τοποθετούνται στα οχήματα της ΟΣΥ, είναι ίδιες με αυτές που είχαν τα VanHool 7042 και 7053 στην γραμμή 8. Για όσους δεν είχαν τύχει να τα χρησιμοποιήσουν στο σύντομο διάστημα λειτουργίας της οθόνης, είχε λευκό φόντο με τις στάσεις σε σειρά (σαν τις οθόνες του τραμ) ενώ εναλλασόταν και με χάρτη που έδειχνε την θέση του οχήματος. Βέβαια, λόγω μικρών γραμμάτων, είναι ορατό μέχρι την 2η πόρτα, πόσο μάλλον τώρα που προστέθηκαν οι έξτρα χειρολαβές-διαφημίσεις... Σαφώς και οθόνες σαν αυτές του ΟΑΣΘ (όλα τα Iris διέθεταν ήδη άλλωστε) ήταν καλύτερη και οικονομικότερη επιλογή, αλλά είναι γλυκό...
Από την Κυψέλη φαίνεται πως θα ξαναρχίσει η εγκατάσταση οθονών πληροφόρησης στις επιλεγμένες στάσεις, αφού ήδη τοποθετήθηκαν οι στύλοι τόσο στην πλατεία Κυψέλης, όσο και στην ομώνυμη οδό.

Μέχρι στιγμής, ολοκληρωμένη εγκατάσταση υποδομής σε "έξυπνες στάσεις" (και με οθόνη πληροφόρησης, δηλαδή) υπάρχει στη Βασ. Σοφίας, στις αρχές της Μεσογείων, στη Ριζάρη, στην Αχαρνών και στου Ζωγράφου (Άνω Ιλίσια, λεωφ. Παπάγου, Γουδή).
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72