Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
Σήμερα μπήκα στο Ν2 706 στην γραμμή 051 και στην οθόνη έγραφε δοκιμαστική λειτουργία. Μπήκε πρόσφατα τηλεματική στο όχημα ή ήταν τυχαία η αναγραφή άραγε?
Και στο Ν1 #237 τηλεματικη! Και παρατηρησα οτι 1-2 μερες πριν βαλουν στα αμαξια τηλεματικη τα βγαζουν κανονικα σε γραμμες, ισως για να τσεκαρουν αν μηχανικα ειναι κομπλε και χωρις βλαβη;
(30-09-2016, 02:15 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Και στο Ν1 #237 τηλεματικη! Και παρατηρησα οτι 1-2 μερες πριν βαλουν στα αμαξια τηλεματικη τα βγαζουν κανονικα σε γραμμες, ισως για να τσεκαρουν αν μηχανικα ειναι κομπλε και χωρις βλαβη;

Και #227 όπως και στις GN #489 (μετά από κανά χρόνο ξανά στο δρόμο!) και #505! Επίσης, στις Volvo #221, #233 (εμφανίζεται κανονικά ως 40233 στο Β9) και είχε εμφανιστεί και ένα 40534 που υποθέτω ότι είναι το #234.

Δεν νομίζω ότι τσεκάρουν τίποτα. Ούτως ή άλλως σχεδόν ότι όχημα δεν είναι σε βλάβη μέσα σε διάστημα 1-2 ημερών θα βγει από το Α/Σ για δρομολόγιο.
Και η Volvara #237 με τηλεματικη σήμερα στο Α/Β10
Ξέρουμε αν έχουν μείνει οχήματα χωρίς τηλεματικη και αν ναι ποια;
(14-10-2016, 03:00 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Ξέρουμε αν έχουν μείνει οχήματα χωρίς τηλεματικη και αν ναι ποια;

Δεν έχω λίστα μπροστά μου, πάντως είναι σίγουρα πολλά τρόλεϊ και από λεωφορεία έχουμε σίγουρα αρκετά Iris (γκαζιέρες και πετρελαίου) και κάτι λίγες βόλβο. Αυτά που έχουν σχεδόν 100% τηλεματική είναι τα Ν1, οι GN, τα Citelis και τα Solaris (μικρά και μεγάλα)
(14-10-2016, 03:52 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Δεν έχω λίστα μπροστά μου, πάντως είναι σίγουρα πολλά τρόλεϊ και από λεωφορεία έχουμε σίγουρα αρκετά Iris (γκαζιέρες και πετρελαίου) και κάτι λίγες βόλβο. Αυτά που έχουν σχεδόν 100% τηλεματική είναι τα Ν1, οι GN, τα Citelis και τα Solaris (μικρά και μεγάλα)

Τρόλεϊ να φανταστώ 6000αρα και 7000αρα γιατί δεν έχω παρατηρήσει κάποιο τρόλεϊ του κόκκινου μύλου να μην έχει εκτός και αν κάνω λάθος. Για τα Irisbus πετρελαίου δεν ξέρω γιατί τα χρησιμοποιώ ελάχιστα πάντως δεν έχω πετύχει γκαζιερα χωρίς τηλεματικη.
(14-10-2016, 03:57 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Τρόλεϊ να φανταστώ 6000αρα και 7000αρα γιατί δεν έχω παρατηρήσει κάποιο τρόλεϊ του κόκκινου μύλου να μην έχει εκτός και αν κάνω λάθος. Για τα Irisbus πετρελαίου δεν ξέρω γιατί τα χρησιμοποιώ ελάχιστα πάντως δεν έχω πετύχει γκαζιερα χωρίς τηλεματικη.

Εγώ πάλι έγω παρατηρήσει ότι μεγάλο πρόβλημα με την τηλεματική έχουν τα Ν2 της Πέτρου Ράλλη. Ειδικά η γραμμή 622/815 είναι σχεδόν ανύπαρκτη στην τηλεματική - εμφανίζονται καθημερινή και στους δύο κλάδους το πολύ 5-6 οχήματα. Και τούτο παρά το γεγονός ότι όλα τα οχήματα έχουν εγκατεστημένο τον εξοπλισμό.
Επίσης οι γραμμές τρόλλεϋ του Α/Σ Αγ. Άννης δεν εμφανίζονται σωστά. Κυψέλες, Χαλάνδρι εμφανίζουν ελάχιστα οχήματα.
Το Α/Σ Ελληνικό είναι (σχεδόν) άψογο, πλέον όλα τα οχήματα που βγαίνουν έχουν τηλεματική και αυτή στο 95% των περιπτώσεων δουλεύει σωστά.
Η Ανθούσα κάνει αρκετά "νερά". Παρακολουθώντας τα Ιλίσια (220/1) βλέπω μαξιμουμ 6-7 οχήματα έξω τις καθημερινές, το οποίο δεν θέλω να πιστεύω ότι ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, γιατί θα πρόκειται για μεγάλη καφρίλα, να κόβουν 3 από τα 10 αμάξια σε μια γραμμή που θέλει άλλα τόσα.

Όποιος έχει καλύτερη πληροφόρηση, ας μας πεί τι γίνεται.
(14-10-2016, 08:01 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Η Ανθούσα κάνει αρκετά "νερά". Παρακολουθώντας τα Ιλίσια (220/1) βλέπω μαξιμουμ 6-7 οχήματα έξω τις καθημερινές, το οποίο δεν θέλω να πιστεύω ότι ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, γιατί θα πρόκειται για μεγάλη καφρίλα, να κόβουν 3 από τα 10 αμάξια σε μια γραμμή που θέλει άλλα τόσα.

Δε γίνονται αντιληπτά ορισμένα οχήματα από το σύστημα. Σήμερα το πρωί περιμένω στην Ακαδημίας και οι ενδείξεις για επόμενες διελεύσεις προς Άνω Ιλίσια είναι σε περίπου 10' το 221 και γύρω στα 22-23' το 220. Κι εκείνη την ώρα εμφανίζεται Citelis με δρομολόγιο 220 το οποίο έχει κανονικά μέσα ενεργοποιημενή τηλεματική, με το σωστό δρομολόγιο, και το GPS να μη δείχνει να αντιμετωπίζει κάποιο θέμα.

Και είναι καθημερινότητα το να κάνει "νερά", όπως σωστά επισημαίνεις, η τηλεματική με τα οχήματα των Άνω Ιλισίων, αφού παρουσιάζει τρελούς χρόνους επόμενης διέλευσης (όχι μόνο στην Ακαδημίας, που το ανώτερο που μπορεί να σου βγάλει είναι 25-30', αλλά φαντάσου σε 3η Ιλισίων και 5η Ιλισίων στην επιστροφή που μπορεί να δεις 45-50' και να φύγεις τρέχοντας) ενώ μεσολαβούν οχήματα στα οποία το σύστημα φαίνεται να λειτουργεί κανονικότατα.
Τα Ν2 της Ράλλη όντως έχουν πρόβλημα παρόλο που αν οχι όλα σχεδόν όλα έχουν εγκατεστημένη τηλεματικη. Στο Β9 που χρησιμοποιω καθημερινα είναι συχνό φαινόμενο να γράφει σε 30 λεπτά και σε 15 λεπτά να εμφανίζεται ένα Ν2 που για κάποιο λόγο δεν το πιάνει η τηλεματικη (μου ετυχε προσφατα με το #668 και το #729). Στα Ιλίσια πάντως δεν νομίζω η ανθούσα να στελενει κάθε μέρα τοσα μείον οχήματα, προφανώς και κάποια δεν τα πιάνει η τηλεμαρικη. Από το Ελληνικό δεν έχω κανένα παράπονο στα 9 απο τα 10 η τηλεματικη λειτουργει τελεια.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72