Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
(20-03-2016, 02:05 AM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]Σημερα στα 622 και 054 λειτουργουσε η οθονη τηλεματικης που εγραφε τις στασεις

Τις προηγούμενες μέρες σχεδόν σε όλα τα οχήματα των γραμμών του δικτύου λειτουργούσαν οι οθόνες τηλεματικής.

(20-03-2016, 02:11 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Λογική εταιρειας που βαζει τις οθονες τηλεματικης...Σήμερα τελευταια μερα τοποθέτησης οθονων ενα απ τα σημεια ειναι και στασεις στη Βουλ/μενης. Επειδη προκειται για κεντρικό δρόμο (Wink, επειδή μου περίσσεψαν οθόνες διπλης οψης λεω να βάλω σε οποια σημεια λειπουν οθόνες διπλής. Που αλλου δεν εχω βάλει; Στη σταση Πευκακια εε ας βαλω και εκει διπλη! Και ας εχει ο Στ. Δαφνης μονής (δηλαδη άχρηστη) για τα 206/237.

Δεν νομίζω ότι ο ανάδοχος βάζει ότι οθόνες θέλει σε κάθε στάση. Λογικά υπάρχει σύμβαση με τον ΟΑΣΑ που ορίζει τι είδους οθόνες θα τοποθετηθούν σε κάθε στάση.
(20-03-2016, 02:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Τις προηγούμενες μέρες σχεδόν σε όλα τα οχήματα των γραμμών του δικτύου λειτουργούσαν οι οθόνες τηλεματικής.


Δεν νομίζω ότι ο ανάδοχος βάζει ότι οθόνες θέλει σε κάθε στάση. Λογικά υπάρχει σύμβαση με τον ΟΑΣΑ που ορίζει τι είδους οθόνες θα τοποθετηθούν σε κάθε στάση.
Το λογικο αυτό θα ηταν αλλα ή στον ΟΑΣΑ δεν ξερουν τι τους γίνεται ή ισχύει το σεναριο που ανεφερα πάνω. Γιατί με ποιια λογικη εχει στη Μακρυγιαννη μονης για τα Α3,209,165,856 και έχει διπλης στην Καλογυρων για τα Α3,165,218; Ή γιατι σε όλη την Ηλιούπολη έχει μονής και στα Πευκακια για τα 212,206,237 εχει διπλης;
Ήδη εχω ενημερωσει το κομματι των ΣΑ για την τηλεματικη για τις στασεις Δαφνη και Μαρκεα. Μαλιστα ο υπαλληλος ηταν πολυ ευγενικος κ εξυπηρετικος, εμπαινε κατευθειαν να τσεκαρει την σταση στον χάρτη και με βαση τα λεγονενά του θα αντικατασταθουν άμεσα. Το κακο είναι βέβαια ότι άλλες στασεις θα αργησουν να μπουν και οταν μπουν θα ειναι με έξοδα του ΟΑΣΑ άρα ποτέ!
Επίσης, μιας και λέμε για οθόνες διπλής και μονής όψης, προχθές πρόσεξα ότι η στάση "Σπίτι του Ηθοποιού" στην Αχαρνών, στο ρεύμα προς κέντρο, είναι η μοναδική διπλής όψης οθόνη σε όλη την Αχαρνών.Unpisteftable!!
Ημιμαραθωνιος σημερα στην Αθηνα και καμια "εξυπνη" σταση δεν ανεφερε οτι οι γραμμες τροποποιουνται. Αντίθετα ανεφερε κανονικα τις ώρες διέλευσης για 224,732,608,550,5
Κατι ακομη:
1)Στις αφετηριες τι τις θελουμε τις στασεις τηλεματικης; Και αν τις θελουμε γιατι εχουν μπει σε επιλεγμενες; (πχ ΤΕ 217/229, ΑΦ Χ95 κλπ)
2) Στην Ακαδημιας όλες οι γραμμες θα βολευτουν με την σταση που υπαρχει στη σταση των 224/203-4/220-1/732;;
Αφαντη η τηλεματικη σε Δαφνη, Υμηττο , Ηλιουπολη τουλαχιστον μεχρι τώρα. Απαράδεκτος ο ΟΑΣΑ...
Υποτίθεται ότι από σήμερα θα έμπαινε σε λειτουργία η τηλεματική. Για να δούμε τί είδε ο καθένας μας :

08:30 το πρωϊ:
Διαδρομή Άνω Ιλισίων : Καμία ένδειξη σε καμία οθόνη. Επίσης τα λεωφορεία της γραμμής 220/1 έχουν λάθος ενδείξεις στις οθόνες, καθώς δείχνουν μόνο τη διαδρομή του 221 και, ως εκ τούτου, δεν αναφέρουν σωστά τις στάσεις.
Στάση ΚΑΦΕΝΕΙΟ στην Παπαδιαμαντοπούλου/Ιλίσια : Ένδειξη για 608 και 140.
Στάσεις ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ και ΡΗΓΙΛΛΗΣ προς κέντρο : Ενδείξεις για 224, 608 και Α5. Στη Ρηγίλλης είχε και το 732. Άφαντη η ένδειξη για το 3.
Στάση ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ προς Χίλτον : Σβηστή οθόνη
Στάση ΝΟΜΙΚΗ επί της Σόλωνος : Ένδειξη για 224 και Α5.

Έχει ποοολλλήηηη δουλειά ακόμη....

(21-03-2016, 03:55 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]1)Στις αφετηριες τι τις θελουμε τις στασεις τηλεματικης; Και αν τις θελουμε γιατι εχουν μπει σε επιλεγμενες; (πχ ΤΕ 217/229, ΑΦ Χ95 κλπ)
2) Στην Ακαδημιας όλες οι γραμμες θα βολευτουν με την σταση που υπαρχει στη σταση των 224/203-4/220-1/732;;

Στις αφετηρίες και στις πρώτες στάσεις της διαδρομής, οι οθόνες κανονικά θα πρέπει να δείχνουν ΣΤΑΤΙΚΑ την επόμενη αναχώρηση και μόλις ξεκινήσει το λεωφορείο, να αλλάζει η ένδειξη σε πραγματικό χρόνο.
Δηλαδή , ό,τι ακριβώς γίνεται στο τράμ (που του πήρε καιρό, αλλά έχει πολύ καλή τηλεματική). Αν σταθείτε στο Σύνταγμα, θα δείτε ότι η οθόνη αναφέρει σε πόσα λεπτά είναι η επόμενη αναχώρηση, κι ας μήν έχει έρθει το τράμ.

Αν δεν καταφέρουν να προγραμματίσουν την τηλεματική της ΟΣΥ κατ' αυτόν τον τρόπο, καλύτερα να την ξηλώσουν. Διότι έτσι, στα πρώτα 6 - 7 λεπτά της διαδρομής, οι οθόνες είναι απλά άχρηστες, αφού δεν θα δείχνουν την επόμενη αναχώρηση παρά μόνο όταν ξεκινήσει το λεωφορείο, ενώ σκοπός είναι να ξέρουμε ΠΟΤΕ θα ξεκινήσει το λεωφορείο.
Ειδικά σε περιοχές σαν του Ζωγράφου, τα 'Ανω Ιλίσια και την Καισαριανή όλη η επιβίβαση γίνεται στις πρώτες πέντε - έξι στάσεις.
(21-03-2016, 07:52 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Αφαντη η τηλεματικη σε Δαφνη, Υμηττο , Ηλιουπολη τουλαχιστον μεχρι τώρα. Απαράδεκτος ο ΟΑΣΑ...

Και στη Βουλιαγμένης, γύρω από το σταθμό της Ηλιούπολης, και στη Δωδεκανήσου, επίσης κλειστές οθόνες.

Πάντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, οι μόνοι που φέρουν ευθύνη για την ομαλή λειτουργία του συστήματος, είναι ο ανάδοχος του έργου και οι οδηγοί, που πρέπει να έχουν σε λειτουργία το GPS. Ο ΟΑΣΑ έχει δώσει απλώς άτυπη παράταση στον ανάδοχο μέχρι τον Απρίλη, για να του παραδώσει το έργο.
(21-03-2016, 11:11 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πάντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, οι μόνοι που φέρουν ευθύνη για την ομαλή λειτουργία του συστήματος, είναι ο ανάδοχος του έργου και οι οδηγοί, που πρέπει να έχουν σε λειτουργία το GPS. Ο ΟΑΣΑ έχει δώσει απλώς άτυπη παράταση στον ανάδοχο μέχρι τον Απρίλη, για να του παραδώσει το έργο.

Να δώ τον Μητσάρα το μάγκα του Βοτανικού με το ξεκούμπωτο πουκάμισο και το μπεγλέρι να χειρίζεται ... την οθόνη τηλεματικής Big GrinROFLROFL

Πλάκα μου κάνετε;; Περιμένετε από την πλειοψηφία των οδηγών να ασχοληθεί σοβαρά με το τί γράφει το control panel πάνω από το θάλαμο οδήγησης;; Ό,τι στοίχημα θέλετε ότι ειδικά σε γραμμές/συγκροτήματα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα ασχοληθεί να το ρυθμίσει.
Και εδώ που τα λέμε, αυτό είναι δουλειά του κέντρου τηλεδιοίκησης, να έχει το λεωφορείο σωστό προγραμματισμό.
Πώς θα γίνει όμως κάτι τέτοιο, όταν το κέντρο δεν ξέρει το δρομολόγιο του οχήματος, επειδή ο σταθμάρχης τροποποίησε χειρόγραφα το πρόγραμμα και έστειλε το όχημα στο 221, ενώ ήταν να κάνει 220 λόγω απουσίας βάρδιας ;;;
http://195.46.22.91/#main

Η εφαρμογή για την τηλεματική.
Προσθέτω Χ95 στον Ευαγγελισμό (κατεύθυνση προς Σύνταγμα) και 230 στη διαδρομή του Ζωγράφου.
Στη Ριζάρη είχε μόνο το 732.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72