Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
Γνωρίζει κανείς για πιο λόγο αφού υπάρχουν τόσες εκατοντάδες από το 101 έως το 9999, γιατί δίνονται κοινοί αριθμοί σειράς σε διάφορα λεωφορεια και δεν δίνεται συγκεκριμένη εκατονταδα από την ταξινόμηση του λεωφ έως την απόσυρση του;Και γιο πιο λόγο αλλάζει ο αρ σειράς του λεωφ όταν αλλάζει αμαξοστασιο σε μερικές περιπτώσεις; π. χ. Solaris urbino midi, mercedes 0405GN ΕΛΒΟ, κ..α.Επισης τελευταία με την παραλαβή των leasing γιατί δεν αριθμούνται ανά μάρκα π. χ iveco 6001,mercedes 5001,solaris 4200;
Δυο αλλαγές που παρατήρησα ότι έγιναν στην απεικόνιση στον χάρτη στην εφαρμογή:

1) Από της δυο ονομασίες κατευθύνσεων του Α7 αφαιρέθηκε το (Πλατεία Πλάτανου) όποτε τώρα στις έξυπνες στασεις το εμφανίζει ως Α7 Στουρνάρη-Κηφισιά. Παραμένει στο όνομα της γραμμής όμως.

2) Στο 536 αφαιρέθηκαν οι στασεις στην άνοδο της κυδωνιών στην κατεύθυνση προς Ζηρίνειο και οι στασεις στην κάθοδο στην κατεύθυνση προς Διονυσο. Πλέον η μόνη κοινή στάση είναι η 3η Κυδωνιών. (Είναι κάτι που είχε εφαρμοστεί επίσημα, καταργήθηκε και σβήστηκαν τα αυτοκόλλητα από τις στασεις, συνέχιζαν κάποιοι οδηγοί να το εφαρμόζουν επι ΟΣΥ. Με τα ΚΤΕΛ δεν έχω τύχει σε οδηγό που να μην το εφαρμόζει όποτε είχε δωθεί η σχετική άτυπη οδηγία. Πλέον είναι και στην τηλεματική όποτε δεν υπάρχει θέμα μπερδεματος)

Έχει παρατηρήσει κάνεις κάτι παρόμοιο σε άλλες γραμμές;

Έχω την εντύπωση, λόγω τις στιγμής που έγιναν οι αλλαγές, οτι έχουν να κάνουν και με την μονιμοποίηση της αλλαγής στο 504
Πολλές από τις ταμπέλες της τηλεματικής σήμερα δεν λειτουργούσαν. Είναι μόνιμο πρόβλημα ή απλά για σήμερα μόνο?
Στις γραμμές της ΟΣΥ δεν είναι πλέον ορατά τα προγραμματισμένα δρομολόγια, παρά μόνο ο ημερήσιος προγραμματισμός!

Και αυτό φυσικά μετά από δημοσιεύματα που δείχνουν την ποιότητα εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ, την στιγμή που ακόμα και το ΚΤΕΛ Αττικής με τα συνεργαζόμενα του, έχει σχεδόν πλήρη στελέχωση πλέον.

Και αυτό είναι το πρώτο βήμα, σε περίπτωση που τον Δεκέμβρη δεν προχωρήσει η σύμβαση των ΚΤΕΛ, προβλέπεται τρομερό τσεκούρι σε όλες τις γραμμές του δικτύου, σε επίπεδα χειρότερα και από το 2018 και πραγματική κατάρρευση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ..
(11-10-2023, 07:18 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Στις γραμμές της ΟΣΥ δεν είναι πλέον ορατά τα προγραμματισμένα δρομολόγια, παρά μόνο ο ημερήσιος προγραμματισμός!

Και αυτό φυσικά μετά από δημοσιεύματα που δείχνουν την ποιότητα εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ, την στιγμή που ακόμα και το ΚΤΕΛ Αττικής με τα συνεργαζόμενα του, έχει σχεδόν πλήρη στελέχωση πλέον.

Και αυτό είναι το πρώτο βήμα, σε περίπτωση που τον Δεκέμβρη δεν προχωρήσει η σύμβαση των ΚΤΕΛ, προβλέπεται τρομερό τσεκούρι σε όλες τις γραμμές του δικτύου, σε επίπεδα χειρότερα και από το 2018 και πραγματική κατάρρευση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ..
Μήπως είναι διότι ως την Δευτέρα ειχε περασμένα τα έκτακτα δρομολόγια; Πάντα μετά από αλλαγές προγράμματος (από χειμερινό σε θερινό κλπ) κάνουν πολλές μέρες να τα ανεβάσουν. Όσο για την περίπτωση να φύγουν τα ΚΤΕΛ, θα γίνει γελοία η κατάσταση, ήδη είναι τραγική. Μέχρι τον Δεκέμβριο είναι η παράσταση της σύμβασης;
(11-10-2023, 07:18 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Στις γραμμές της ΟΣΥ δεν είναι πλέον ορατά τα προγραμματισμένα δρομολόγια, παρά μόνο ο ημερήσιος προγραμματισμός!

Και αυτό φυσικά μετά από δημοσιεύματα που δείχνουν την ποιότητα εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ, την στιγμή που ακόμα και το ΚΤΕΛ Αττικής με τα συνεργαζόμενα του, έχει σχεδόν πλήρη στελέχωση πλέον.

Και αυτό είναι το πρώτο βήμα, σε περίπτωση που τον Δεκέμβρη δεν προχωρήσει η σύμβαση των ΚΤΕΛ, προβλέπεται τρομερό τσεκούρι σε όλες τις γραμμές του δικτύου, σε επίπεδα χειρότερα και από το 2018 και πραγματική κατάρρευση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ..

Ας ελπίσουμε να μην ισχύσει αυτό και να δώσουν παράταση στα ΚΤΕΛ, μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός. Γιατί όσοι μετακινούμαστε με ΜΜΜ, θα ζήσουμε "θρυλικές" στιγμές. Tongue

Βέβαια, βλέποντας όλες τις υποδομές της χώρας από το 2010 και μετά να έχουν βαρέσει διάλυση, δεν μου κάνει εντύπωση...
(11-10-2023, 07:18 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Στις γραμμές της ΟΣΥ δεν είναι πλέον ορατά τα προγραμματισμένα δρομολόγια, παρά μόνο ο ημερήσιος προγραμματισμός!

Και αυτό φυσικά μετά από δημοσιεύματα που δείχνουν την ποιότητα εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου της ΟΣΥ, την στιγμή που ακόμα και το ΚΤΕΛ Αττικής με τα συνεργαζόμενα του, έχει σχεδόν πλήρη στελέχωση πλέον.

Και αυτό είναι το πρώτο βήμα, σε περίπτωση που τον Δεκέμβρη δεν προχωρήσει η σύμβαση των ΚΤΕΛ, προβλέπεται τρομερό τσεκούρι σε όλες τις γραμμές του δικτύου, σε επίπεδα χειρότερα και από το 2018 και πραγματική κατάρρευση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ..

Καλή ώρα να σκεφτώ να βγάλω δίπλωμα σιγά σιγά γιατί αλλιώς δεν με βλέπω καλά....
Έχω την εντύπωση ότι τις τελευταίες μέρες, η τηλεματική άρχισε πάλι να τα "παίζει" και πολλά λεωφορεία της ΟΣΥ δεν φαίνονται ή φαίνονται για λίγες ώρες και μετά εξαφανιζόνται. Σε όλα τα αμαξοστάσια. Θυμίζει το προ μηνών πρόβλημα, που ήταν ακόμα μεγαλύτερο.
Η εφαρμογή φαίνεται να έχει αλλάξει τους χάρτες που χρησιμοποιούσε στις θέσεις λεωφορείων.
Έχει πέσει το σύστημα της τηλεματικής εδώ και καμιά ώρα

Edit: 3 λεπτά αφού έκανα την δημοσίευση έφτιαξε
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72