Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
(25-05-2016, 01:58 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Και ερωτώ τώρα εγώ: Τα Ν1 που ήταν "εφεδρικά", τα έβλεπες τόσο συχνά πριν την εγκατάσταση της τηλεματικής; Η απάντηση είναι όχι. Πλέον γίνεται σφαγή ανάμεσα σε προνομιούχους οδηγούς για το ποιος θα οδηγήσει το όχημα χωρίς "ρουφιάνο". Γιατί η τηλεματική μπορεί να υπολογίσει χρόνους δρομολογίων, αναμονές σε αφετηρίες - τέρματα, ταχύτητα οδήγησης μέσω του GPS που δεν αρέσουν σε συγκεκριμένους οδηγούς. Ο ΟΑΣΑ έχει στείλει 2 φορές καταληκτική ημερομηνία στα Α/Σ για να μην στέλνουν έξω οχήματα χωρίς τηλεματική (την 1/4 και την 1/5) και γω βλέπω κάθε μέρα τα #220-230ρια του Ελληνικού. Είναι απαράδεκτος ένας οργανισμός (μαζί και οι υπάλληλοι που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους) να έχει εγκατεστημένη τηλεματική σε σχεδόν 1650 λεωφορεία, να κυκλοφορούν τα 800 και να βρίσκουμε οχήματα χωρίς τηλεματική. Αν έχουν μέσα 851 οχήματα με βλάβες να το κλείσουν το μαγαζί και να το δώσουν σε κάποιον που μπορεί και θέλει να το διαχειριστεί.

Κάνεις λάθος. Τα #224-#240 (#221-#223 έχουν τηλεματική ενώ το #220 είναι μέσα πάνω από χρόνο) κυκλοφορούσαν και κυκλοφορούν κανονικότατα σε καθημερινή βάση κατά κύριο λόγο σε Τοπικά Γλυφάδας, 154, 164, 237 και σε άλλες γραμμές. Άλλωστε, όπως έχω ξαναπεί το Ελληνικό δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά. Σε καθημερινή βάση δρομολογεί: 120-3, 140-12, 154-4, 155-1 (Σχολικό), 165-2, 203-6, 204-1, 206-4, 235-5 Τ.ΓΛΥΦ-16, Β1-5, B2-6, Α3-7/9 συν ότι μπαίνει καθημερινά σε 164 και 237. Δηλαδή σύνολο πάνω από 75 και σπάνια έχει διαθεσιμότητα μεγαλύτερη από 80 Ν1... Επίσης, τα Ν1 του Ελληνικού που δεν έχουν τηλεματική (χωρίς να υπολογίζω τα αμάξια που είναι μέσα καιρό και αν ξαναβγούν ούτε αυτά δεν θα έχουν τηλεματική π.χ. #108 και #219) είναι 20 και όχι 12-15. Παρόμοιο πρόβλημα υπάρχει και στο Μπραχάμι όπου και εκεί πολλά οχήματα δεν έχουν τηλεματική, μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο aliance.

Δεν γνωρίζω αν όντως έχουν σταλεί επιστολές στα Α/Σ αλλά για το μπάχαλο που επικρατεί η υπαιτιότητα είναι της νέας διοίκησης του ΟΑΣΑ που εξοπλισμό για 144 οχήματα θα τον ... αποθηκεύσει ενώ ταυτόχρονα, αναγκαστικά, κυκλοφορούν οχήματα χωρίς τηλεματική...

Τέλος, σε καμία απολύτως περίπτωση δεν κυκλοφορούν 800 οχήματα στην αιχμή. Συνήθως κυκλοφορούν περίπου 1100 και βάσει της απόφασης του ΟΑΣΑ τηλεματική θα έχουν 1620 (δεν γνωρίζω αν όντως έχει μπει σε όλα).
Στο Μπραχάμι έχουν 60 από τα 83 λ/φ επίσης το 456 είναι εκτος δύναμης έχει γίνει δότης.
(26-05-2016, 01:08 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Επίσης, τα Ν1 του Ελληνικού που δεν έχουν τηλεματική (χωρίς να υπολογίζω τα αμάξια που είναι μέσα καιρό και αν ξαναβγούν ούτε αυτά δεν θα έχουν τηλεματική π.χ. #108 και #219) είναι 20 και όχι 12-15.

Off Topic σημείωση. Το #219 ήταν την Τρίτη 24/5 στο 203.
Σήμερα εμφάνιζε και το Β15 η τηλεματική. Παρ' όλα αυτά το Α15 συνεχίζει να μην εμφανίζεται ούτε και έχει εμφανιστεί ποτέ στην τηλεματική.
(26-05-2016, 11:31 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Off Topic σημείωση. Το #219 ήταν την Τρίτη 24/5 στο 203.
Το #219 νομιζω εχει τηλεματικη, το ειχα πετυχει πριν κανα 2μηνο στο 237
Το #108 κυκλοφορει κανονικα, χωρις τηλεματικη βέβαια, πριν το Πασχα ηταν σχεδον καθημερινα στο 140.
Επίσης σήμερα για πρωτη φορα είχαν και τα 6 αμαξια του 206 τηλεματικη!
(26-05-2016, 11:31 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Off Topic σημείωση. Το #219 ήταν την Τρίτη 24/5 στο 203.

Το γνωρίζω ότι κυκλοφορεί. Τα #108 και #219 τα έγραψα ως οχήματα που ήταν για πολλούς μήνες μέσα και βγήκαν τους τελευταίους μήνες χωρίς τηλεματική.

Αυτά που είναι μέσα για ίσως και πάνω από χρόνο αλλά χωρίς να έχουν παραδώσει πινακίδες είναι τα #119, #127, #129, #136, #142, #144, #145, #157, #177, #186, #216, #220 κ.α. από τα οποία αν ξαναβγουν κάποια κάποτε αμφιβάλλω αν έχουν τηλεματική.

(26-05-2016, 12:51 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Το #219 νομιζω εχει τηλεματικη, το ειχα πετυχει πριν κανα 2μηνο στο 237
Το #108 κυκλοφορει κανονικα, χωρις τηλεματικη βέβαια, πριν το Πασχα ηταν σχεδον καθημερινα στο 140.
Επίσης σήμερα για πρωτη φορα είχαν και τα 6 αμαξια του 206 τηλεματικη!

Έχω την εντύπωση ότι το #219 δεν έχει, αλλά μπορεί και να κάνω λάθος.

Έχω ξαναπετύχει στο 206 και τα 6 οχήματα στην τηλεματική. Απλά πρέπει και να έχουν όλα τα αμάξια του τηλεματική και να λειτουργεί καθώς σε κάποια δεν δουλεύει.

(26-05-2016, 11:49 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Σήμερα εμφάνιζε και το Β15 η τηλεματική. Παρ' όλα αυτά το Α15 συνεχίζει να μην εμφανίζεται ούτε και έχει εμφανιστεί ποτέ στην τηλεματική.

Στο Α15 στην αρχή εμφανιζόταν κάποια οχήματα αλλά συνέχεια χανόταν η θέση τους.

(26-05-2016, 07:20 AM)aliance Έγραψε: [ -> ]Στο Μπραχάμι έχουν 60 από τα 83 λ/φ επίσης το 456 είναι εκτος δύναμης έχει γίνει δότης.

Από αυτά τα 60 όμως πόσα είναι συνήθως με βλάβες μέσα; Γι' αυτό λέω ότι προς το παρόν δεν μπορούν να βγαίνουν μόνο οχήματα με τηλεματική.
Προστέθηκε στην στάση "ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ " στο ρεύμα προς Αθήνα η οθόνη που είχε καταστραφεί λόγω βανδαλισμων πρόπερσι!
Οθόνη αφής έχει τοποθετηθεί και στην Πλ. Κοραή του Πειραιά, στη στάση προς Ακτή Ξαβερίου.

Επίσης, έχει τοποθετηθεί στύλος τηλεματικής στη στάση "Ηλ. Σταθμός" επί της οδού Ναυαρίνου, στον Πειραιά. Γνωρίζει κανείς αν η μετακίνηση της στάσης στο συγκεκριμένο σημείο (η αρχική της θέση ήταν στην Πλ. Ρούσβελτ), λόγω των έργων του Μετρό, είναι μόνιμη ή θα επανέλθει μόλις απομακρυνθεί το εργοτάξιο;
Καλησπέρα ξέρει κάποιος να μου πει τι δηλώνουν οι αριθμοί στην εφαρμογή της τηλεματικής πάνω στα λεωφορεία?
(30-05-2016, 10:35 PM)meganium Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα ξέρει κάποιος να μου πει τι δηλώνουν οι αριθμοί στην εφαρμογή της τηλεματικής πάνω στα λεωφορεία?

Η τηλεματική έχει ένα 5ψήφιο αριθμό για κάθε όχημα, όπου ο πρώτος αριθμός είναι ο κωδικός του Α/Σ και τα επόμενα 4 ψηφία ο αριθμός παρμπρίζ του οχήματος.
Οι κωδικοί Α/Σ είναι οι εξής:
1 - Βοτανικός
2 - Ελληνικό
3 - Πειραιάς (Ρέντης)
4 - Π. Ράλλη
5 - Μπραχάμι
6 - Ανθούσα
7 - Λιόσια
8 - Κόκκινος Μύλος
9 - Αττική
0 - Ρουφ

Ενδεχομένως υπάρχουν κάποια λάθη στα τρόλεϊ Vanhool που ανταλλάσσονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα μεταξύ Αττικής και Ρουφ.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72