Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
(04-04-2016, 03:04 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Απο σημερα, αναγραφη διελευσεων στις οθονες τηλεματικης και για τις γραμμες 100 και 035 (Ανω Κυψελη-Πετραλωνα)!

Το να χαλασε το οχημα αποκλειεται?! Λες να τους κατεβασε για να γυρισει (παλι) Νομισμ αδειο?!

Δεν ξέρω αν χάλασε αλλά παρόλα αυτά μπορούσε να κινηθεί να πάει Ανθουσα ή Νομισματοκοπειο ή αν έμεινε από αέριο, ξαφνικά ενώ είχε προγραμματισμενο δρομολόγιο, και ήθελε ανεφοδιασμο. Ξέρω όμως ότι το είδα να περνάει μπροστά μου με ταχύτητα εκτός υπηρεσίας αλλά και όταν παρακολουθουσα την διαδρομή του από το site για να δω που βρίσκεται ότι σταματούσε σε στάσεις.
Επισης στις οθονες τηλεματικης απο χτες αναγραφονται διελευσεις για τις γραμμες Α1, Α2, Ε14, 057 (Ομονοια-Λοφ.Σκουζε), Β18 και Γ18 (Ομονοια-Περαμα)!
Έδειχνε χτες το μεσημέρι στη Θηβών το 703 αλλά ξαφνικά σταμάτησε! Δεν ξέρω γιατί ίσως έκλεισε ο οδηγός την τηλεματική!
(05-04-2016, 11:22 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Έδειχνε χτες το μεσημέρι στη Θηβών το 703 αλλά ξαφνικά σταμάτησε! Δεν ξέρω γιατί ίσως έκλεισε ο οδηγός την τηλεματική!

Για να λειτουργήσει, παιδιά, η τηλεματική πρέπει να το θέλουν όλοι. Και όταν λέμε όλοι, εννοούμε :
1. η υποδομή
2. το Αμαξοστάσιο
3. ο οδηγός

Χθές στο 235 είχε 5 στα 5 οχήματα δρομολόγηση και 5 στα 5 οχήματα με τηλεματική. Την παρακολουθούσα ανα διαστήματα όλη τη μέρα και δούλευε άψογα. Τόσο στην εφαρμογή όσο και στις στάσεις. Όχι όμως μέσα στα οχήματα που αναγνωρίζουν μόνο Τέρμα - 10η - 9η και 8η στάση και μετά κολλάει η ένδειξη (όπως και στα Άνω Ιλίσια, αλλά εκεί ίσως φταίει το σήμα γιατί οι γειτονιές αυτές έχουν και θέμα με την κινητή τηλεφωνία).

Σήμερα στο 235 έχει 4 στα 5 οχήματα δρομολόγηση εκ των οποίων το ένα σίγουρα δεν έχει τηλεματική (το #153, μπήκα το πρωϊ) και το άλλο δεν ξέρω γιατί δεν το αναγνωρίζει. Με συνέπεια σήμερα οι ενδείξεις να είναι εντελώς παραπλανητικές.

Άρα, ποιός φταίει; Η υποδομή όχι. Χθές δούλευε μια χαρά. Το αμάξοστάσιο; Ναι διότι άφησε ανεπάνδρωτη βάρδια και επιπλέον έστειλε όχημα χωρίς εγκατεστημένη τηλεματική. Ο οδηγός; Όχι. Τί να κάνει κι αυτός.
(05-04-2016, 11:47 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Για να λειτουργήσει, παιδιά, η τηλεματική πρέπει να το θέλουν όλοι. Και όταν λέμε όλοι, εννοούμε :
1. η υποδομή
2. το Αμαξοστάσιο
3. ο οδηγός

Χθές στο 235 είχε 5 στα 5 οχήματα δρομολόγηση και 5 στα 5 οχήματα με τηλεματική. Την παρακολουθούσα ανα διαστήματα όλη τη μέρα και δούλευε άψογα. Τόσο στην εφαρμογή όσο και στις στάσεις. Όχι όμως μέσα στα οχήματα που αναγνωρίζουν μόνο Τέρμα - 10η - 9η και 8η στάση και μετά κολλάει η ένδειξη (όπως και στα Άνω Ιλίσια, αλλά εκεί ίσως φταίει το σήμα γιατί οι γειτονιές αυτές έχουν και θέμα με την κινητή τηλεφωνία).

Σήμερα στο 235 έχει 4 στα 5 οχήματα δρομολόγηση εκ των οποίων το ένα σίγουρα δεν έχει τηλεματική (το #153, μπήκα το πρωϊ) και το άλλο δεν ξέρω γιατί δεν το αναγνωρίζει. Με συνέπεια σήμερα οι ενδείξεις να είναι εντελώς παραπλανητικές.

Άρα, ποιός φταίει; Η υποδομή όχι. Χθές δούλευε μια χαρά. Το αμάξοστάσιο; Ναι διότι άφησε ανεπάνδρωτη βάρδια και επιπλέον έστειλε όχημα χωρίς εγκατεστημένη τηλεματική. Ο οδηγός; Όχι. Τί να κάνει κι αυτός.
Δε διαφωνώ αλλά χτες (στο Αιγάλεω) έλεγε ότι σε 10 λεπτά ερχόταν 703 και ξαφνικά αυτό έσβησε! Ενώ το 703 ήρθε σε 10 λεπτά τελικά. Γι' αυτό υποθέτω ότι μπορεί να έσβησε την τηλεματική ο οδηγός.
Μπορεί να άλλαξε βέβαια βάρδια αφού την ώρα που έλεγε ότι έρχεται σε 10 λεπτά στο Αιγάλεω το λεωφορείο πρέπει να ήταν κάπου Village που γίνονται οι αλλαγές και ο νέος οδηγός να μην ήθελε να την έχει ανοικτή
(05-04-2016, 12:00 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Δε διαφωνώ αλλά χτες (στο Αιγάλεω) έλεγε ότι σε 10 λεπτά ερχόταν 703 και ξαφνικά αυτό έσβησε! Ενώ το 703 ήρθε σε 10 λεπτά τελικά. Γι' αυτό υποθέτω ότι μπορεί να έσβησε την τηλεματική ο οδηγός.
Μπορεί να άλλαξε βέβαια βάρδια αφού την ώρα που έλεγε ότι έρχεται σε 10 λεπτά στο Αιγάλεω το λεωφορείο πρέπει να ήταν κάπου Village που γίνονται οι αλλαγές και ο νέος οδηγός να μην ήθελε να την έχει ανοικτή

Σε περίπτωση που δεν ΗΘΕΛΕ να την έχει ανοιχτή, να ετοιμάζεται για πειθαρχικό. Κι αν δεν του αρέσει η τηλεματική, ας πάει να οδηγήσει ΚΤΕΛ.
(05-04-2016, 01:51 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Σε περίπτωση που δεν ΗΘΕΛΕ να την έχει ανοιχτή, να ετοιμάζεται για πειθαρχικό. Κι αν δεν του αρέσει η τηλεματική, ας πάει να οδηγήσει ΚΤΕΛ.

Το ωραίο της υπόθεσης είναι ότι οι ΚΤΕΛατζήδες, θέλουν πολύ περισσότερο την τηλεματική από τους οδηγούς του ΟΑΣΑ. Σύστημα για online έκδοση εισιτηρίων με GPS στο όχημα να δείχνει το στίγμα του, τόσο στην εφαρμογή εισιτηρίων, όσο και στα κεντρικά, έχουν σίγουρα το ΚΤΕΛ Αττικής και το ΚΤΕΛ Χανίων - Ρεθύμνου και απ' όσο διάβαζα σκέφτονται να το εγκαταστήσουν ακόμα 7 ΚΤΕΛ της Ελλάδος.
Αλλά γιατί να μη θέλει κάποιος να έχει ανοιχτή τη τηλεματική;
(05-04-2016, 03:31 PM)panos1 Έγραψε: [ -> ]Αλλά γιατί να μη θέλει κάποιος να έχει ανοιχτή τη τηλεματική;

Γιατί είναι τρομπο - συνδικαλίσταρος και η τηλεματική του χαλάει τη σούπα όταν (παράδειγμα) για 10' καθυστέρηση στο δρομολόγιο απαιτεί να αράξει το όχημα στην αφετηρία μέχρι να μπεί στη σειρά του επόμενου δρομολογίου.

Χωρίς την τηλεματική, το παίζει βαρύς κι ασήκωτος στον σταθμάρχη και ο τελευταίος τον αφήνει για να μην τον πρήξει ο οδηγός στις αναφορές (έχοντας "πλάτες" από το σωματείο).
Με την τηλεματική, το (όποιο) κέντρο ελέγχου βλέπει ότι ένα όχημα αράζει εκτός προβλεπόμενου χρόνου στην αφετηρία, βλέπει και που βρίσκονται τα άλλα οχήματα και μπορεί να δώσει εντολή (πιθανώς και σε άπαιστα "γαλλικά") να τσακιστεί να βάλει τον κ@λο του στο κάθισμα και να βγεί για δρομολόγιο.

Ειδικά από Ανθούσα μεριά έχει μπόλικους τέτοιους, που είναι "by the book" στην υπηρεσία τους καθ' ότι έχουν καλούς ...δασκάλους.
Εγώ πρωσοπικά παρατηρώ τα εξής:
-Τα τρολλε'ι' 2 και 4 όσες φορές τα έχω πάρει δεν λειτουργούσαν οι πίνακες μέσα στο όχημα και επίσης στις στάσεις δεν έλεγε ούτε την άφιξη τους.
- Εχτές που πήρα το 4 από σύνταγμα η οθόνη αναβόσβηνε και κόλλαγε συνεχώς αφού το σύστημα είχε κρασάρει και έδειχνε την αντίθετη πορεία από αυτή του τρολλε'ι'.
- Στα περισσότερα οχήματα στα οποία λειτουργεί η τηλεματική δεν ακούγονται οι στάσεις απλά τις γραφεί ο πίνακας μέσα στο όχημα.
-η πλειοψηφία των στάσεων ήταν εκτός λειτουργίας και μερικές δεν είχαν καν τοποθετηθεί
-σε ορισμένα οχήματα δεν έχει τοποθετηθεί καν εξοπλισμός
Ωραίο το σύστημα αλλά θέλει ακόμα αρκετή δουλειά
Πιστεύω ότι θα έπρεπε να λειτουργεί σωστά και μετά να τεθεί πλήρως σε λειτουργεία
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72