Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
Είδα από την εφαρμογή της τηλεματικής τις γραμμές που παίρνουν τα Vanhool τρόλεϊ και όλα τα vanhool αναγράφουν τον αριθμό αμαξοστασίου ως 0 (Αγία Άννα) ενώ μερικά θα γράφανε και 9 (Πλατεία Αττικής). Τι έγινε με το αμαξοστάσιο της Πλατείας Αττικής; Είμαι περίεργος να μάθω...
Τώρα που ειναι περασμένα τα προγραμματισμένα δρομολόγια στα οχήματα γιατί δεν υπολογίζονται οι χρόνοι άφιξης των λεωφορειων στην εφαρμογή και στις πινακίδες;

Τώρα που ειναι περασμένα τα προγραμματισμένα δρομολόγια στα οχήματα γιατί δεν υπολογίζονται οι χρόνοι άφιξης των λεωφορειων στην εφαρμογή και στις πινακίδες;
(03-11-2016, 08:11 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Τώρα που ειναι περασμένα τα προγραμματισμένα δρομολόγια στα οχήματα γιατί δεν υπολογίζονται οι χρόνοι άφιξης των λεωφορειων στην εφαρμογή και στις πινακίδες;

Τώρα που ειναι περασμένα τα προγραμματισμένα δρομολόγια στα οχήματα γιατί δεν υπολογίζονται οι χρόνοι άφιξης των λεωφορειων στην εφαρμογή και στις πινακίδες;

Εννοείς προφανώς γιατί δεν αναγράφονται οι προγραμματισμένοι χρόνοι αναχώρησης, σε σημεία που είναι κοντά στην αφετηρία;;
Καλή ερώτηση. Κάθομαι κάθε πρωϊ και μαντεύω στη στάση μου (9η Ζωγράφου/235) μέσω της εφαρμογής στο κινητό, τί ώρα σκοπεύει να κατέβει το λεωφορείο που είναι στο τέρμα (αφού δεν τηρείται ο επίσημος πίνακας).
Σήμερα πχ, ρώτησα τον οδηγό ενός ανερχόμενου στο 235, τί ώρα θα κατέβει και, αφού σκρόλαρε στην οθονίτσα του, μου είπε "08:09" . Η ώρα αναχώρησης αυτή δεν υπάρχει στο επίσημο πρόγραμμα. Είναι ή 08:05 ή 08:17. Βλέποντας μετά την εφαρμογή, είδα ότι πράγματι είναι έξω μονο τέσσερα από τα πέντε οχήματα, οπότε είχε γίνει συγχώνευση δρομολογίου.
Θα μπορούσε λοιπόν άνετα να φαίνεται η ώρα αναχώρησης στη στάση και να αποφεύγουμε όλο αυτό το ψάξε - ρώτα.

Βy the way, χθές και σήμερα η εφαρμογή τηλεματικής στα κινητά δεν πολυδούλευε. Ειδικά χθές δεν φόρτωνε καθόλου, ούτε σήμερα μέχρι το μεσημέρι. Και η αλήθεια είναι ότι μου έλειπε.
(03-11-2016, 11:54 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Εννοείς προφανώς γιατί δεν αναγράφονται οι προγραμματισμένοι χρόνοι αναχώρησης, σε σημεία που είναι κοντά στην αφετηρία;;
Καλή ερώτηση. Κάθομαι κάθε πρωϊ και μαντεύω στη στάση μου (9η Ζωγράφου/235) μέσω της εφαρμογής στο κινητό, τί ώρα σκοπεύει να κατέβει το λεωφορείο που είναι στο τέρμα (αφού δεν τηρείται ο επίσημος πίνακας).
Σήμερα πχ, ρώτησα τον οδηγό ενός ανερχόμενου στο 235, τί ώρα θα κατέβει και, αφού σκρόλαρε στην οθονίτσα του, μου είπε "08:09" . Η ώρα αναχώρησης αυτή δεν υπάρχει στο επίσημο πρόγραμμα. Είναι ή 08:05 ή 08:17. Βλέποντας μετά την εφαρμογή, είδα ότι πράγματι είναι έξω μονο τέσσερα από τα πέντε οχήματα, οπότε είχε γίνει συγχώνευση δρομολογίου.
Θα μπορούσε λοιπόν άνετα να φαίνεται η ώρα αναχώρησης στη στάση και να αποφεύγουμε όλο αυτό το ψάξε - ρώτα.

Βy the way, χθές και σήμερα η εφαρμογή τηλεματικής στα κινητά δεν πολυδούλευε. Ειδικά χθές δεν φόρτωνε καθόλου, ούτε σήμερα μέχρι το μεσημέρι. Και η αλήθεια είναι ότι μου έλειπε.
Εννοω να υπολογίζει την προγραμματισμενη αναχωρηση + το χρονο που χρειαζεται το οχημα να φτασει στην κάθε στάση. πχ ας πουμε 608 απο Ζωγραφου 10:05 :15 :20 :25 και θελει ας πουμε 10' μεχρι την Τσιτουρα να εχει αναχωρησεις απο Τσιτουρα 10:15 10:25 10:30 10:35. Νομίζω όλες οι αντιστοιχες εφαρμογες στο εξωτερικο ετσι λειτουργουν
Όντως η εφαρμογη είχε θέματα χθες και σημερα παρολο που στους πινακες τηλεματικης φαινονταν κανονικα οι ωρες αφιξεις των γραμμων
Ευτυχώς που υπάρχει και η τηλεματικη και μας κανει να γελάσουμε λίγο. Τώρα δειχνει το τρόλεϊ #8081 να είναι δρομολογημενο στο 036 και να κινείτε επί της Κηφισιάς. Πάντως πέρα από την πλάκα η τηλεματικη λειτουργεί πολύ καλά και χωρίς λάθη εκτός και αν οφείλονται στους οδηγούς.

Το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν δειχνει σε ποση ωρα θα περάσει το λεωφορειο απο την στάση πριν ξεκινήσει από την αφετηρία. Θα μπορούσε να υπολογίσει πόση ώρα χρειάζεται το όχημα από την αφετηρία ως την συγκεκριμένη στάση. Επειτα να υπολογίσει με βάση τον πίνακα δρομολογιων σε ποση ωρα θα ξεκινήσει το λεωφορείο από την αφετηρία και τέλος να προσθέσει τους 2 αριθμούς για να βγει σε ποση ωρα θα περάσει.
Ένα παράδειγμα: Είναι Τετάρτη. Η ώρα είναι 20:43. Περιμένω στην στάση Πλατεία Πατριάρχου στην δεύτερη στάση μετά την αφετηρία το 3. Το 3 ξεκιναει στις 20:55 απο την αφετηρια. Πιστευω πως το πιο σωστο θα ηταν να προσθέσει τα 12 λεπτα που χρειάζεται για να ξεκινήσει από την αφετηρία με τα 3 λεπτα που χρειάζεται από την αφετηρία έως την Πλατεία Πατριάρχου ώστε να φαίνεται ότι θα ερθει σε 15 λεπτά.
Τώρα από τις 20:43 έως τις 20:55 δεν δειχνει τίποτα και από τις 20:55 έως τις 20:58 λέει σε 3, σε 2, σε 1 λεπτό μέχρι να έρθει.
(09-01-2017, 11:13 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Ευτυχώς που υπάρχει και η τηλεματικη και μας κανει να γελάσουμε λίγο. Τώρα δειχνει το τρόλεϊ #8081 να είναι δρομολογημενο στο 036 και να κινείτε επί της Κηφισιάς. Πάντως πέρα από την πλάκα η τηλεματικη λειτουργεί πολύ καλά και χωρίς λάθη εκτός και αν οφείλονται στους οδηγούς.

Το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν δειχνει σε ποση ωρα θα περάσει το λεωφορειο απο την στάση πριν ξεκινήσει από την αφετηρία. Θα μπορούσε να υπολογίσει πόση ώρα χρειάζεται το όχημα από την αφετηρία ως την συγκεκριμένη στάση. Επειτα να υπολογίσει με βάση τον πίνακα δρομολογιων σε ποση ωρα θα ξεκινήσει το λεωφορείο από την αφετηρία και τέλος να προσθέσει τους 2 αριθμούς για να βγει σε ποση ωρα θα περάσει.
Ένα παράδειγμα: Είναι Τετάρτη. Η ώρα είναι 20:43. Περιμένω στην στάση Πλατεία Πατριάρχου στην δεύτερη στάση μετά την αφετηρία το 3. Το 3 ξεκιναει στις 20:55 απο την αφετηρια. Πιστευω πως το πιο σωστο θα ηταν να προσθέσει τα 12 λεπτα που χρειάζεται για να ξεκινήσει από την αφετηρία με τα 3 λεπτα που χρειάζεται από την αφετηρία έως την Πλατεία Πατριάρχου ώστε να φαίνεται ότι θα ερθει σε 15 λεπτά.
Τώρα από τις 20:43 έως τις 20:55 δεν δειχνει τίποτα και από τις 20:55 έως τις 20:58 λέει σε 3, σε 2, σε 1 λεπτό μέχρι να έρθει.

Έχεις απόλυτο δίκιο και είναι κάτι που πρέπει να γίνει, αφού υπάρχει πλέον η τεχνική δυνατότητα. Στην αρχή της λειτουργίας της τηλεματικής την άνοιξη πέρυσι, δεν είχαν περασμένα τα "καρτελάκια".

Τώρα όμως, όχι απλά υπάρχουν στη βάση δεδομένων, αλλά επιπλέον το κάθε όχημα έχει την πραγματική ένδειξη (δηλαδή και την όποια τροποποίηση δρομολογίων) σε real time. Το έχω τσεκάρει πολλές φορές - οι οδηγοί σπάνια πλέον επικοινωνούν από το κινητό με το Κέντρο Ελέγχου, αφού μπορεί να αλλάξει online η δρομολόγηση όποτε κριθεί (ακόμη και στη διάρκεια δρομολογίου, αν διαπιστωθεί ότι υπάρχει απόκλιση, καθυστέρηση ή ό,τι άλλο).

Συνεπώς, αυτό που μπορεί να γίνει είναι να στέλνει το κάθε όχημα, μόλις βρεθεί στην αφετηρία, στίγμα με την επόμενη προγραμματισμένη του αναχώρηση. Πχ. έφτασε ένα όχημα του 235 στο τέρμα στις 10:05 και έχει επόμενη αναχώρηση στις 10:15. Από τις 10:06 μπορεί να δίνει στίγμα και να γράφει στα πανελ ενημέρωσης των στάσεων "235 ΖΩΓΡΑΦΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 10:15". Μόλις ξεκινήσει το όχημα, θα αρχίζει το countdown όπως σήμερα. Θεωρώ ότι είναι εύκολο.
(10-01-2017, 11:31 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Έχεις απόλυτο δίκιο και είναι κάτι που πρέπει να γίνει, αφού υπάρχει πλέον η τεχνική δυνατότητα. Στην αρχή της λειτουργίας της τηλεματικής την άνοιξη πέρυσι, δεν είχαν περασμένα τα "καρτελάκια".

Τώρα όμως, όχι απλά υπάρχουν στη βάση δεδομένων, αλλά επιπλέον το κάθε όχημα έχει την πραγματική ένδειξη (δηλαδή και την όποια τροποποίηση δρομολογίων) σε real time. Το έχω τσεκάρει πολλές φορές - οι οδηγοί σπάνια πλέον επικοινωνούν από το κινητό με το Κέντρο Ελέγχου, αφού μπορεί να αλλάξει online η δρομολόγηση όποτε κριθεί (ακόμη και στη διάρκεια δρομολογίου, αν διαπιστωθεί ότι υπάρχει απόκλιση, καθυστέρηση ή ό,τι άλλο).

Συνεπώς, αυτό που μπορεί να γίνει είναι να στέλνει το κάθε όχημα, μόλις βρεθεί στην αφετηρία, στίγμα με την επόμενη προγραμματισμένη του αναχώρηση. Πχ. έφτασε ένα όχημα του 235 στο τέρμα στις 10:05 και έχει επόμενη αναχώρηση στις 10:15. Από τις 10:06 μπορεί να δίνει στίγμα και να γράφει στα πανελ ενημέρωσης των στάσεων "235 ΖΩΓΡΑΦΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 10:15". Μόλις ξεκινήσει το όχημα, θα αρχίζει το countdown όπως σήμερα. Θεωρώ ότι είναι εύκολο.

Δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει τρόπος να γίνει αυτό που περιγράφουμε άμα θελανε θα μπορούσαν να το έχουν εφαρμόσει ήδη. Και εγώ έχω παρατητησει ότι η τηλεματικη έχει περασμένα τα δρομολογια που εκτελούνται στην πραγματικότητα και όχι αυτά που αναφέρει η εφαρμογή της τηλεματικής ότι εκτελούνται. Π.χ. 421 έχει προγραμματισμένες αναχωρήσεις από Αγ. Αναργύρους 20:10 - 20:35 - 21:00 - 21:30 ενω τα δρομολόγια που εκτελούνται καθημερινά είναι 20:10 - 20:50 - 21:30. Εχω δει η οθονη του οδηγου να γράφει 20:50 απο Αγ. Αναργύρους οπότε δεν γράφει τα προγραμματισμένα δρομολογια αλλα τα δρομολόγια που εκτελούνται στην πραγματικότητα. Με λίγα λόγια η τηλεματικη έχει περασμένα πιο σωστά τα δρομολόγια από την εφαρμογή που βλέπουμε εμείς οι επιβατες.
Δεν θα μπορούσαν να αλλάξουν τα δρομολόγια και στην εφαρμογη; Τόσο δύσκολο είναι;
Όπως είπα πριν η εφαρμογη λεει οτι το 421 ξεκινάει 21:00/30 απο την αφετηρια αλλα στην πραγματικότητα ξεκινάει 20:50 - 21:30. Φτάνεις στην στάση 20:50 με σκοπό να προλάβεις το δρομολόγιο των 21:00 αλλα το βλέπεις να κλείνει τις πόρτες και ετσι περιμενεις το επομενο 40 λεπτά. Κριμα δεν είναι;

Κάτι αλλο που δεν ξέρω αν μπορεί να δοθεί λύση είναι τα τρόλεϊ που πηγαίνουν ως Ακαδημία, Ιπποκράτους, Πατήσια, Αλεξανδρας, Πιπινου, Νέα Φιλαδέλφεια δηλαδή Αμαξοστασιο και αλλού να τα αναγραφονται με κάποιον τρόπο ωστε να ξέρεις πότε θα περασει καποιο οχημα
Παραδειγμα: Βλέπεις ότι το 3 περνάει σε 30 λεπτά και εξω βρεχει. Πας να σταθεις λιγο πιο μακρια που εχει υποστεγο για να μην βρεχεσαι . Μετά από 2 λεπτα περνάει καποιο τρόλεϊ που δεν το έλεγε η τηλεματικη και εγραφε ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. Εσυ ομως θα βρισκεσαι 20 μετρα πιο περα και θα το χασεις. Δεν είναι αμαρτία να περιμένεις 28 λεπτα ακόμα ενώ θα μπορούσες να είσαι σπίτι σου;

Επίσης, θα μπορούσε να μην αναγράφει 815 ΓΟΥΔΉ - ΤΑΎΡΟΣ σε 5' και να αναγραφει 815 ΓΟΥΔΉ σε 5'. Έτσι θα λύσουμε και το πρόβλημα που οι επιβατες δεν ξέρουν προς τα πια κατεύθυνση πηγαίνει το λεωφορειο. Αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια
Φυσικά, για άλλη μια φορά, η αδιαφορία των υπευθύνων φάνηκε με τις χιονοπτώσεις και την Τηλεματική που ήρθε για να βοηθήσει τους επιβάτες..

Το βράδυ της Δευτέρας, οι στάσεις της Τηλεματικής, όσο και το site του ΟΑΣΑ δεν εμφάνιζαν καμία ενημέρωση σχετικά με την αρχική απόσυρση των οχημάτων των ΒΠ, καθώς και με την απόσυρση όλων των οχημάτων από τις 2300 και μετά έως τα χαράματα της Τρίτης - δεν λειτούργησε καμία νυχτερινή γραμμή πέραν των Αεροδρομίων - και άδικα οι τελευταίοι επιβάτες περίμεναν λεωφορεία...

Το πρωί της Τρίτης, κι ενώ τα φαινόμενα έχουν υποχωρήσει και από το μεσημέρι ακόμη και τα Τ-ΖΗΡ λειτουργούσαν κανονικά, οι οθόνες της Τηλεματικής έδωσαν μια σουρεάλ παράσταση!
-> Σταθμός Κηφισιάς - Αφετηρία Τ-ΚΗΦ : Μήνυμα στην οθόνη τηλεματικής , 522 και 530 ώρες άφιξης (μήνυμα ίδιο με την ΑΦΧ95) και στο καπάκι από κάτω ''Γραμμές 522,523,524,526,530,543,560 Δεν λειτουργούν'' με δύο Solaris με 526 και 530 να φορτώνουν.
-> Ζηρίνειο : Και ενώ στην Αφετηρία είναι αραγμένες 6 (!) γκαζιέρες και υπάρχουν παράπονα ότι δεν έχουν φύγει προηγούμενα δρομολόγια, η οθόνη της Τηλεματικής, προβάλει μετά τις αφίξεις, χωριστά για την κάθε γραμμή τις λεπτομέριες της. Ετσι ''Γραμμή 507 έως Πλ.Σταμάτας όχι Ροδόπολη, Γραμμή 509 Οχι Νέα Διαδρομή, Γραμμή 535 Οχι Μοναστήρι, όχι ΔΕΗ, Γραμμή 536 έως Στάση Φούρνος (παρέλειψαν να αναφέρουν ότι δεν διερχόταν από την Κυδωνιών και την Λεωφ.Αιολίδος), Γραμμή 503 έως Πλατεία Βαρυμπόμπης'' με την αιτιολογία λόγω παγετού σε κάθε μια. Φυσικά, τα δρομολόγια όλα γίνονταν κανονικά, ακόμη και ο Διόνυσος.
-> Στάση Πλατεία στο Μενίδι, ώρα 1945 : Μήνυμα σχετικά με την λειτουργία της γραμμής 537 έως Πλατεία Βαρυμπόμπης λόγω παγετού, ενώ έχει περάσει το τελευταίο δρομολόγιο της γραμμής (που ανέβαινε και κανονικά, όχι πως ενδιέφερε κανέναν αφού 2 στάσεις μετά είναι ο Κάραβος..)

Η εφαρμογή της Τηλεματικής, είναι πολύ απλή. Δεν έχει καμία πρόσβαση ο επιβάτης σε οποιοδήποτε απρόσμενο γεγονός (πορεία, κλείσιμο, κυκλοφοριακό, κενό λόγω απόντων βαρδιών), και ούτε φυσικά ενημερώνεται για τις αλλαγές δρομολογίων, όπως αναφέρθηκε.
Δεν υπάρχει καμία προσθήκη για τις ιδιαιτερότητες σε μερικά δρομολόγια γραμμών (5αρια Αθήνας, αντίστοιχα 24αρια με επέκταση, 500 Παρ-Σαβ, Χ96,735 τα βράδια, 409 μεικτό, γραμμές όπως τα 410, 509, 537, 881 με διαφορετικά δρομολόγια) εκτός του πίνακα δρομολογίων, ούτε για τις στάσεις, ούτε για την διαδρομή στους Χάρτες και ούτε φυσικά στις οθόνες τηλεματικής εντός και εκτός των οχημάτων. Εξαίρεση αποτελούν τα δρομολόγια του 314 (που πλέον είναι σχεδόν τα μισά) που ανεβαίνουν στο Πανόραμα, που υπάρχει ειδική ενότητα στην εφαρμογή γι'αυτά (στις στάσεις δεν αναγράφεται η ιδιαιτερότητα του διερχόμενου δρομολογίου - μόνο εντός του οχήματος).

Και φυσικά, ακόμη οι οθόνες της Τηλεματικής σε Αφετηρίες και Τέρματα που αναγράφουν το ''έργο'' του ΟΑΣΑ, αντί των εκτιμώμενων (έστω..) ωρών αναχώρησης, με κύριο παράδειγμα την ΑΦ051 που δεν υπάρχει καν τύμπανο δρομολογίων, εδώ και χρόνια..

Σαν τελευταίο και λιγότερο σημαντικό, ακόμη δεν έχουν διορθωθεί αναγραφές κάποιων γραμμών (''704 Καματερό - Αγ.Αναργύρων'' , ''Β11 Πλ.Βάθης - Πετρούπολη'' , "Γ18 Ομόνοια - Πέραμα'' , ενώ διορθώθηκαν η 4 που έγραφε έως ''Στ...'' , το Β12 με τα ''Λιοσα'' και πρόσφατα το Γ9 που επιτέλους έγραψαν και το ''Κ.Μύλος'' που είναι το νόημα της γραμμής.

Δεν έχω σχολιάσει φορές που έχω δει το σύστημα να κολλάει, να σβήνει η οθόνη κάνοντας επανεκκίνηση και να γράφει μετά μόνο ''Δοκιμαστική Λειτουργία'', ούτε φορές που εμφάνιζε όχημα και το εξαφάνιζε, που δεν υπήρχε καν. Δέχομαι τα τεχνικά λάθη, αλλά όχι την αδιαφορία των υπευθύνων να κάνουν κάτι σοβαρό και όχι προχειροδουλειές..

(10-01-2017, 01:21 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Κάτι αλλο που δεν ξέρω αν μπορεί να δοθεί λύση είναι τα τρόλεϊ που πηγαίνουν ως Ακαδημία, Ιπποκράτους, Πατήσια, Αλεξανδρας, Πιπινου, Νέα Φιλαδέλφεια δηλαδή Αμαξοστασιο και αλλού να τα αναγραφονται με κάποιον τρόπο ωστε να ξέρεις πότε θα περασει καποιο οχημα
Παραδειγμα: Βλέπεις ότι το 3 περνάει σε 30 λεπτά και εξω βρεχει. Πας να σταθεις λιγο πιο μακρια που εχει υποστεγο για να μην βρεχεσαι . Μετά από 2 λεπτα περνάει καποιο τρόλεϊ που δεν το έλεγε η τηλεματικη και εγραφε ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. Εσυ ομως θα βρισκεσαι 20 μετρα πιο περα και θα το χασεις. Δεν είναι αμαρτία να περιμένεις 28 λεπτα ακόμα ενώ θα μπορούσες να είσαι σπίτι σου;
Εδώ υπάρχει ένα τεράστιο κενό, για το οποίο έχω κάνει αναφορά στον ΟΑΣΑ με αφορμή πρόσφατο γεγονός, για δεύτερη φορά μάλιστα.
Στην ίδια εταιρεία, στα ΗΛΠΑΠ (δεν αναφέρω καν τον διαχωρισμό από την ΟΣΥ, μόνο κάποιες διοικητικές υπηρεσίες είναι άλλωστε..) έχουμε το εξής παράλογο..
-> ΑΜ Κ.Μ : Ολα τα οχήματα φορτώνουν κανονικά έως το Αμαξοστάσιο Κ.Μύλου.
-> ΑΜ ΑΤΤ : Μισά οχήματα φορτώνουν στην Λένορμαν, μισά κατεβαίνουν κενά.
-> ΑΜ ΑΓ.Α : Ολα τα οχήματα φορτώνουν φορτώνουν από/έως Ομόνοια και πηγαίνουν κενά στο κομμάτι Ομόνοια-Ρουφ. (και δεν αναφέρω καν τα οχήματα του Πειραιά, είναι περιττό νομίζω..)
Και εσύ ρωτάς γιατί δεν υπάρχει επιλογή γραμμής για τα σχολασμένα, ή έστω να βάζουν την 3 και μετά την 6?!

(10-01-2017, 01:21 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Επίσης, θα μπορούσε να μην αναγράφει 815 ΓΟΥΔΉ - ΤΑΎΡΟΣ σε 5' και να αναγραφει 815 ΓΟΥΔΉ σε 5'. Έτσι θα λύσουμε και το πρόβλημα που οι επιβατες δεν ξέρουν προς τα πια κατεύθυνση πηγαίνει το λεωφορειο. Αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια
Βασικά, αν έγραφε ''815 Γουδή - Ταύρος'' , θα έπρεπε να γράφει με την λογική σου ''815 Ταύρος''. Η τωρινή κατάσταση λειτουργίας είναι ότι διαβάζεις την γραμμή από εκεί που ξεκινάει προς εκεί που πάει. (πράγμα που δεν ισχύει για τις κυκλικές όμως)
έχω μια απορία εδώ και 3 μέρες που είμαι τακτικός επιβάτης του 141 στην οθόνη επιβατών βλέπω που είναι κολλημένη στην 9η καλαμακιου εννοώ ο χάρτης διχνει κανονικά ότι πάει προς δάφνη τι πεχτυκε εδώ Bash
(13-01-2017, 12:23 PM)konstadinos Έγραψε: [ -> ]έχω μια απορία εδώ και 3 μέρες που είμαι τακτικός επιβάτης του 141 στην οθόνη επιβατών βλέπω που είναι κολλημένη στην 9η καλαμακιου εννοώ ο χάρτης διχνει κανονικά ότι πάει προς δάφνη τι πεχτυκε εδώ Bash
Και σχεδόν σε όλα τα οχήματα του 829 τα ίδια προβλήματα... Κολλημένες οθόνες... Το έχω αναφέρει στο ΟΑΣΑ και ούτε καν μπήκε κάποιος στον ''κόπο'' να μου απαντήσει (τι περίεργο :p )... Σχεδόν ένας χρόνος τηλεματική και τα προβλήματα παραμένουν, ιδίως όσον αφορά την ηχητική αναγγελία των στάσεων...
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72