Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
(22-05-2016, 11:17 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Στη Δαφνη γιατι οι οθονες ειναι ακομα κλειστες;

Τι εννοείς κλειστές; Δεν προβάλλουν τα υπέροχα κυλιόμενα μηνυματάκια για τις απεργίες στα ΜΜΜ και τις πληροφορίες ΟΑΣΑ; Tongue

Μην περιμένεις ότι θα δείχνουν κάτι. Όσο το σύστημα δε λειτουργεί με προγραμματισμένες αναχωρήσεις, αλλά με το στίγμα του οχήματος, τότε δεν είναι σε θέση μία οθόνη που έχει τοποθετηθεί σε αφετηρία ή τέρμα κάποιας γραμμής να δείχνει ένδειξη χρόνου. Και για να λέμε την αλήθεια, στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν υπάρχει και λόγος να σου δείξει σε πόση ώρα έρχεται το λεωφορείο. Το σε πόση ώρα φεύγει, ενδιαφέρει τον κόσμο.

Αυτό που θα ήταν χρήσιμο να δείχνουν οι οθόνες που είναι τοποθετημένες σε αφετηρίες/τέρματα, είναι η προβολή των έκτακτων μηνυμάτων που επηρεάζουν τα δρομολόγια.
(22-05-2016, 11:48 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Τι εννοείς κλειστές; Δεν προβάλλουν τα υπέροχα κυλιόμενα μηνυματάκια για τις απεργίες στα ΜΜΜ και τις πληροφορίες ΟΑΣΑ; Tongue

Μην περιμένεις ότι θα δείχνουν κάτι. Όσο το σύστημα δε λειτουργεί με προγραμματισμένες αναχωρήσεις, αλλά με το στίγμα του οχήματος, τότε δεν είναι σε θέση μία οθόνη που έχει τοποθετηθεί σε αφετηρία ή τέρμα κάποιας γραμμής να δείχνει ένδειξη χρόνου. Και για να λέμε την αλήθεια, στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν υπάρχει και λόγος να σου δείξει σε πόση ώρα έρχεται το λεωφορείο. Το σε πόση ώρα φεύγει, ενδιαφέρει τον κόσμο.

Αυτό που θα ήταν χρήσιμο να δείχνουν οι οθόνες που είναι τοποθετημένες σε αφετηρίες/τέρματα, είναι η προβολή των έκτακτων μηνυμάτων που επηρεάζουν τα δρομολόγια.
Όχι δεν δειχνουν τιποτα! Ελπιζω να φιλοτιμηθουν να κανουν διπλή την οθονη στο ΤΕ 218 και να δειχνουν για 206/237
(22-05-2016, 11:51 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Όχι δεν δειχνουν τιποτα! Ελπιζω να φιλοτιμηθουν να κανουν διπλή την οθονη στο ΤΕ 218 και να δειχνουν για 206/237

Μα δε θα μπορούν να δείχνουν 206 και 237, γιατί το σύστημα θεωρεί την αφετηρία ή το τέρμα ως την αρχική στάση, από την οποία και ξεκινάει ο υπολογισμός για τις επόμενες.

Όσο το σύστημα δε λειτουργεί με ενδείξεις βάσει προγραμματισμένων αναχωρήσεων, τι να την κάνεις τη διπλή οθόνη;
Ούτε η στάση των 703, Α11, Β11, 719, 892 και 705 λειτουργεί στους Αγίους Αναργύρους. Παραμένει εντελώς κλειστή.
Οθόνη αφής έχει τοποθετηθεί και στην Πλ. Κυψέλης, στη στάση προς Κέντρο.
(23-05-2016, 11:26 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Οθόνη αφής έχει τοποθετηθεί και στην Πλ. Κυψέλης, στη στάση προς Κέντρο.
Και στην Καλλιθεα στην Πλ. Δαβακη "προς Δαφνη"
Οθόνες αφής έχουν τοποθετηθεί στον Στ. Συγγρού-Φιξ, στη στάση προς Παραλιακή, και στην Πλ. Κηφισιάς (στάση προς Ν. Ερυθραία).

Όσο για την αναγραφή διελεύσεων, νομίζω πως δεν έχει πλέον μεγάλη σημασία να αναφέρουμε γραμμές που εμφανίζονται (πχ. εντόπισα σήμερα 829, 845, 748, 721), μιας και η πλειονότητα είναι διαθέσιμη στις οθόνες της τηλεματικής, πάντα ανάλογα και με το αν στο όχημα που δρομολογείται έχει προγραμματιστεί σωστά η γραμμή.

Επίσης, στο Πολυτεχνείο, στη στάση προς Άνω Πατήσια, αφαιρέθηκε η οθόνη τηλεματικής η οποία και βρίσκονταν εκτός λειτουργίας τις τελευταίες ημέρες (έχω την αίσθηση ότι, κοιτώντας τη το πρωί από το απέναντι πεζοδρόμιο, είδα κάποια σημάδια πάνω της, πιθανόν από χτύπημα με αντικείμενο).
Διελεύσεις και για 124,154,205 απο τη "Στροφή Ιασωνίδου" και για το 154 απο την Τριπόλεως.
Κατι πρεπει να γίνει με τα αμάξια που δεν εχουν τηλεματική οι 4-5 GN που δεν εχουν θα μπορουσαν να τοποθετούνται σε 040,550,608 που έχουν συχνα δρομολόγια ετσι κι αλλιως ενω τα 12-15 Ν1 θα μπορούσαν να εμπαιναν σε 120,142,116-7 που εχουν ψιλοστανταρ δρομολόγια και τα υπολοιπα να κρατουνται στο ΑΜ/ΣΙΟ για εφεδρικα.
Επίσης τωρα που λογικα θα αντικατασταθουν χαλασμένες οθονες τηλεματικης στα οχήματα (έχει δωθει δελτιο στους οδηγους)θα μπορουσε να μπει ωστε GPS να φαινεται το όχημα στο χαρτη.
Βέβαια πρεπει και οι του αμ/σιου να προσεχουν λιγο τι αμαξια στελνουν. Δεν γινεται δηλαδη βραδυ στο 790 να μην φαινεται αμάξι!
Αν δεν λυθει το προβλημα θα έχουμε διαρκή παραπληροφόρηση του κοινου
Κι εγώ νομίζω πως πλέον αναγράφονται οι διελεύσεις όλων των γραμμών (ενδεικτικά για τις γραμμες 12, 820, 824, 825, 826, 860, 845, 106, 126, 136, 137)..

Κι ενώ αφαιρέθηκε η οθόνη τηλεματικής από την στάση "Πολυτεχνείο" στην άνοδο, σήμερα την νύχτα τοποθετήθηκε ξανά στην κάθοδο, που είχε πυρποληθει σε επεισόδια περσυ!
(25-05-2016, 01:19 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Διελεύσεις και για 124,154,205 απο τη "Στροφή Ιασωνίδου" και για το 154 απο την Τριπόλεως.
Κατι πρεπει να γίνει με τα αμάξια που δεν εχουν τηλεματική οι 4-5 GN που δεν εχουν θα μπορουσαν να τοποθετούνται σε 040,550,608 που έχουν συχνα δρομολόγια ετσι κι αλλιως ενω τα 12-15 Ν1 θα μπορούσαν να εμπαιναν σε 120,142,116-7 που εχουν ψιλοστανταρ δρομολόγια και τα υπολοιπα να κρατουνται στο ΑΜ/ΣΙΟ για εφεδρικα.
Επίσης τωρα που λογικα θα αντικατασταθουν χαλασμένες οθονες τηλεματικης στα οχήματα (έχει δωθει δελτιο στους οδηγους)θα μπορουσε να μπει ωστε GPS να φαινεται το όχημα στο χαρτη.
Βέβαια πρεπει και οι του αμ/σιου να προσεχουν λιγο τι αμαξια στελνουν. Δεν γινεται δηλαδη βραδυ στο 790 να μην φαινεται αμάξι!
Αν δεν λυθει το προβλημα θα έχουμε διαρκή παραπληροφόρηση του κοινου

Και ερωτώ τώρα εγώ: Τα Ν1 που ήταν "εφεδρικά", τα έβλεπες τόσο συχνά πριν την εγκατάσταση της τηλεματικής; Η απάντηση είναι όχι. Πλέον γίνεται σφαγή ανάμεσα σε προνομιούχους οδηγούς για το ποιος θα οδηγήσει το όχημα χωρίς "ρουφιάνο". Γιατί η τηλεματική μπορεί να υπολογίσει χρόνους δρομολογίων, αναμονές σε αφετηρίες - τέρματα, ταχύτητα οδήγησης μέσω του GPS που δεν αρέσουν σε συγκεκριμένους οδηγούς. Ο ΟΑΣΑ έχει στείλει 2 φορές καταληκτική ημερομηνία στα Α/Σ για να μην στέλνουν έξω οχήματα χωρίς τηλεματική (την 1/4 και την 1/5) και γω βλέπω κάθε μέρα τα #220-230ρια του Ελληνικού. Είναι απαράδεκτος ένας οργανισμός (μαζί και οι υπάλληλοι που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους) να έχει εγκατεστημένη τηλεματική σε σχεδόν 1650 λεωφορεία, να κυκλοφορούν τα 800 και να βρίσκουμε οχήματα χωρίς τηλεματική. Αν έχουν μέσα 851 οχήματα με βλάβες να το κλείσουν το μαγαζί και να το δώσουν σε κάποιον που μπορεί και θέλει να το διαχειριστεί.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72