07-10-2022, 09:08 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-10-2022, 09:33 AM από Aggele. Edited 1 time in total.)
(06-10-2022, 06:44 PM)panahs Έγραψε: https://www.athenstransport.com/2022/10/...leoforeia/Δηλαδή συγγνώμη πως θα συνδεθεί το 810 με Πέτρου Ράλλη;! Τι δρομολόγιο θα κάνει επίσης θα είναι πάλι κυκλικό με αντίστοιχα μισαωρα σε συχνότητες που βλέπουμε στην Δημητρακοπούλου με το 806 και 809 ; Επίσης τι θα γίνει με το 814 ;
έχουν σχεδιαστεί οι εξής παρεμβάσεις:
Η λεωφορειακή γραμμή 831 Αιγάλεω – Πειραιάς ενισχύεται με επιπλέον δρομολόγια καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Η λεωφορειακή γραμμή 810 Σχιστό – Κορυδαλλός τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Κορυδαλλός» και θα διασυνδεθεί με την Λεωφόρο Πέτρου Ράλλη.
Η λεωφορειακή γραμμή 830 Αγία Βαρβάρα – Πειραιάς τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Κορυδαλλός».
Η λεωφορειακή γραμμή 846 Νεάπολη – Νίκαια – Πειραιάς τροποποιείται σε τροφοδοτική γραμμή για τον σταθμό του μετρό «Νίκαια».
Η λεωφορειακή γραμμή 900, η οποία δημιουργήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια για να καλύψει την μεταβατική περίοδο μεταξύ της λειτουργίας των σταθμών μετρό «Κορυδαλλός» και «Νίκαια» και των 3 νέων σταθμών του «Πειραιά», καταργείται.
Οι αφετηρίες και τέρματα των υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών παραμένουν ως έχουν.
*** Είδα στον χάρτη την σημερινή διαδρομή που κάνει αλλά και πάλι προβληματίστηκαν γιατί αν είναι μετά από σταθμό Κορυδαλλό να το κατεβάσουν να στρίψει Πέτρου Ράλλη να την ανέβει ώστε να ξαναβγεί πάλι Λαμπράκη και μετά άνω Κορυδαλλό τότε έχουμε χάσει της συχνότητες. Εκτός αν κοπεί στην μέση όπως το είδα και απλά όταν φτάνει Πέτρου Ράλλη γυρνάει πίσω . Απλά έχω αμφιβολίες μήπως το βάλλουν πάλι Δημητρακοπούλου γιατί αν γίνει αυτό με την κατασταση του δρόμου με ένα μικρό μποτιλιάρισμα ή τρακάρισμα θα μπλοκάρουν τα πάντα