10-02-2014, 09:34 PM
(10-02-2014, 01:48 AM)mercedes elbo Έγραψε: (1), (2): Τα 450/451/460/461 δεν έχουν μόνο σκοπό την σύνδεση Νεας/Παλαιάς Πεντέλης με μετρό αλλά και με το κέντρο Χαλανδρίου ως τοπικό υπόκεντρο απ' όπου υπάρχουν και επιπλέον ανταποκρίσεις με το 10 για Κηφισίας, το 421 για Ν. Ιωνία/Ν. Φιλαδέλφια/Αγ. Αναργύρους και το 402 για Μεσογείων/Ν. Ψυχικό.
Φίλε μου mercedes elbo, δεν πρότεινα να καταργηθεί η σύνδεση του καλλικρατικού δήμου Πεντέλης με το κέντρο (υπόκεντρο, όπως λες) του Χαλανδρίου, αλλά να συμμαζευτεί σε μια ενιαία γραμμή-κορμό, το Α6, προσφέροντας και την ανταπόκριση, που πολύ σωστά επισημάνεις. Όμως, η λειτουργία του σταθμού του μετρό Χαλάνδρι, παρέχοντας ανταπόκριση με το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αττικής, δημιούργησε δεύτερο πόλο στην ίδια περιοχή. Επομένως, για να αξιοποιηθεί σωστά ο σταθμός του μετρό, καλό θα ήταν να ήταν άμεση η σύνδεση του σταθμού με τις περιοχές του καλλικρατικού δήμου Πεντέλης με τις γραμμές 405, 450 και 460.
(10-02-2014, 01:48 AM)mercedes elbo Έγραψε: (3): Για το Α6 που προτείνεις όμως δεν βγαίνουν τα οχήματα. Ακόμη και με την πρόταση σου για τα 450/451/460/461 και δύο γραμμές να έμεναν πάλι οι συχνότητες συνδιαστικά θα έπρεπε να μείνουν οι ίδιες που σημαίνει σχεδόν ίδιο απαιτούμενο αριθμό οχημάτων.
Κάνε τα εξής βήματα σκέψης:
Έστω ότι η τωρινή γραμμή 450 λειτουργεί με 5 λεωφορεία και ότι η γραμμή 451 λειτουργεί με άλλα 5 λεωφορεία (τυχαία νούμερα). Αν κόψεις το δρομολόγιο προς Χαλάνδρι, έστω ότι θα χρειαστούν 4 λεωφορεία για 450 και άλλα 4 λεωφορεία για το 451. Τώρα, τα 450 και 451 εκτελούν το ίδιο δρομολόγιο. Αν συγχωνευθούν οι δύο γραμμές σε μία, τότε το συγχωνευμένο δρομολόγιο θα διαθέτει 8 οχήματα. Με έναν καλό προγραμματισμό, ίσως χρειαστούν 7. Άρα, κερδίζεις 2 ή 3 λεωφορεία από τη μια συγχώνευση και άλλα τόσα περίπου από την άλλη συγχώνευση. Θα μου πεις, με 5 περίπου οχήματα μπορεί να λειτουργήσει γραμμή - κορμός; Όχι, αλλά αν διατεθούν ορισμένα οχήματα από άλλες προτεινόμενες καταργήσεις, που έχω κάνει στο topic για τον τομέα 8, όπως η κατάργηση των γραμμών - κορμών Β11 και Β15, νομίζω θα βγουν τα δρομολόγια του Α6.
Και απορώ μάλιστα, γιατί τα παλιά Α6 και Β6 τερμάτιζαν μέχρι την Κολοκοτρώνη, στο Χαλάνδρι και δεν συνέχιζε, έστω ένα από τα δύο, μέχρι τα Μελίσσια και την Πεντέλη.
(10-02-2014, 01:48 AM)mercedes elbo Έγραψε: (4): Η Καλλιθέα έχει και το 301 από Πλακεντία.
Το ξέρω. Αλλά,
α) ούτε το 301, ούτε άλλο λεωφορείο διέρχεται από την οδό Δουκίσσης Πλακεντίας, η οποία είναι ο κεντρικός δρόμος του παλιού οικισμού της Πεντέλης (γι' αυτό λέγεται και Παλαιά Πεντέλη)
β) Αν κάποιος κάτοικος/επισκέπτης της Καλλιθέας θέλει να χρησιμοποιήσει το Μετρό, θα πρέπει να διασχίσει Ανθούσα, Παλλήνη, Γέρακα ως τον Σταθμό Δουκ. Πλακεντίας. Μεγάλη διαδρομή για κάποιον, που θέλει να φτάσει στο τέρμα.
γ) Παλιότερα, η Καλλιθέα εξυπηρετούνταν και από την Γραμμή 451Β, που την ένωνε με την Παλαιά Πεντέλη και το Χαλάνδρι.
Τουλάχιστον, ας πάει μέχρι την Καλλιθέα το 450, που πρότεινα παραπάνω.