Αξιολόγηση Θέματος:
  • 20 Ψήφοι - 2.9 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3
#1
Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση):

Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ
Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ
Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1).
Απάντηση
#2
Στον τομέα αυτό ξεχωρίζουμε δύο γραμμές που δικαίως αποκαλούνται φαντάσματα, την 340 Γλυφάδα - Παλλήνη με μόλις 3 δρομολόγια την ημέρα, και την 125 (παρά το αρχικό ψηφίο 1 λόγω τερματισμού στην Βάρκιζα έχει το μεγαλύτερο μέρος της στον τομέα 3) με 10 δρομολόγια την ημέρα.

Επίσης υπάρχει το 120 Σταθμός Κορωπίου - Γλυφάδα, πιο χρήσιμη σαν γραμμή αλλά σταματά σχετικά νωρίς το βράδυ.

Θα πρότεινα συνεπώς καταρχήν το 340 να καταργηθεί τελείως, αφού δεν εξυπηρετεί με τόσο αραιά δρομολόγια τίποτα το ουσιαστικό.

Το 120 και το 125 να αποτελέσουν ενιαία γραμμή από τον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας για την Γλυφάδα, μέσω της οδού Βάρης-Κορωπίου.

Το κενό της 125 στην Βάρκιζα μπορεί να καλυψθεί από εκτροπή της 115 μέσω Βάρκιζας. Τους καλοκαιρινούς μήνες μπορεί επίσης να λειτουργεί και μια express γραμμή Σταθμός Κορωπίου - Παραλία Βάρκιζας ως ενισχυτική.[/align]
Απάντηση
#3
Όσον αφορά το 340, είναι "ανωθεν" λόγοι που το διατηρούν (προσέγγιση της Νομαρχίας στην Παλλήνη από την πλευρά της Βουλιαγμένης και της Βάρκιζας, που υπάγονται εκεί). Δύσκολα βλέπω να κόβεται.
Το 125 όντως δεν το καταλαβαίνω. Παλιά που δεν υπήρχε ο Προαστιακός, το 120 και χίλια δυο είχε νόημα. Σημερα το μόνο που κάνει είναι να απασχολεί τσάμπα όχημα.
Αυτό το όχημα λοιπόν να πάει στο 120, που καλώς είναι στο Στ. Κορωπίου, και να φτιάξει λίγο τη συχνότητά του (30λεπτο φτάνει και περισσεύει).
Απάντηση
#4
(09-02-2010, 09:58 PM)Citaro Έγραψε: Όσον αφορά το 340, είναι "ανωθεν" λόγοι που το διατηρούν (προσέγγιση της Νομαρχίας στην Παλλήνη από την πλευρά της Βουλιαγμένης και της Βάρκιζας, που υπάγονται εκεί). Δύσκολα βλέπω να κόβεται.
Το 125 όντως δεν το καταλαβαίνω. Παλιά που δεν υπήρχε ο Προαστιακός, το 120 και χίλια δυο είχε νόημα. Σημερα το μόνο που κάνει είναι να απασχολεί τσάμπα όχημα.
Αυτό το όχημα λοιπόν να πάει στο 120, που καλώς είναι στο Στ. Κορωπίου, και να φτιάξει λίγο τη συχνότητά του (30λεπτο φτάνει και περισσεύει).

Ότι προτείνεις στο συγκεκριμένο μήνυμα, είναι υλοποιήσιμο! Το θέμα όμως είναι ότι ο ΟΑΣΑ έχει γραφειοκρατική αρτηριοσκλήρωση και δεν σκέφτεται ούτε υλοποιεί από τη σκοπιά και τη μεριά του επιβάτη, π.χ. δεν έχουν καταργήσει το Ε42 ακόμη, που "κραυγάζει" ότι δεν χρειάζεται, καθώς μεταφέρει τον υπερβολικό αριθμό των 5 (!) επιβατών κατά μέσο όρο ανα δρομολόγιο.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#5
(10-02-2010, 10:36 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Ότι προτείνεις στο συγκεκριμένο μήνυμα, είναι υλοποιήσιμο! Το θέμα όμως είναι ότι ο ΟΑΣΑ έχει γραφειοκρατική αρτηριοσκλήρωση και δεν σκέφτεται ούτε υλοποιεί από τη σκοπιά και τη μεριά του επιβάτη, π.χ. δεν έχουν καταργήσει το Ε42 ακόμη, που "κραυγάζει" ότι δεν χρειάζεται, καθώς μεταφέρει τον υπερβολικό αριθμό των 5 (!) επιβατών κατά μέσο όρο ανα δρομολόγιο.

Σήμερα το πρωί με την στάση εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε ο χαμός στο Χ42.
Απάντηση
#6
(10-02-2010, 11:23 PM)abc Έγραψε: Σήμερα το πρωί με την στάση εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε ο χαμός στο Χ42.

Επόμενο ήταν, αλλά δεν είναι το ζητούμενο να κρατάμε καβάτζα λεωφορειακές γραμμές για την περίπτωση που απεργούν τα Βερελο-Λιαπό-Σουφλιόπαιδα. Ούτως ή άλλως, αργά η γρήγορα θα μπεί ιδιώτης operator στον αττικό προαστιακό και το πράγμα θα ...στρώσει! Big Grin
Απάντηση
#7
Με αφορμή και τις κυκλοφοριακές αλλαγές που έγιναν στο Κορωπί, πιστεύω είναι καιρός να ενοποιηθούν οι γραμμές 308 και 125 σε μια ενιαία. Με συχνότερα δρομολόγια, αφετηρία Νομισματοκοπείο, τέρμα Βάρκιζα. Το 340 να καταργηθεί και να πυκνώσει το 120 που συνδέεται με ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ/ΜΕΤΡΟ Κορωπί. Για Νομαρχία, οι ενδιαφερόμενοι με το 314!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#8
(20-05-2010, 01:28 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Με αφορμή και τις κυκλοφοριακές αλλαγές που έγιναν στο Κορωπί, πιστεύω είναι καιρός να ενοποιηθούν οι γραμμές 308 και 125 σε μια ενιαία. Με συχνότερα δρομολόγια, αφετηρία Νομισματοκοπείο, τέρμα Βάρκιζα. Το 340 να καταργηθεί και να πυκνώσει το 120 που συνδέεται με ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ/ΜΕΤΡΟ Κορωπί. Για Νομαρχία, οι ενδιαφερόμενοι με το 314!

Σωστό το σκεπτικό σου! Και όποιος επιβάτης θέλει να πάει μέχρι τον προαστιακό του Κορωπίου να χρησιμοποιεί τις γραμμές 330,120 και 309!!!
Απάντηση
#9
Ξερετε τιποτα περι μιας γραμμης 328???

Ειδα σημερα ενα Midi Neoplan να κατεβαινει την Μαρκοπουλου προς σταθμο Κορωπι μετα την Intracom και ειδα οτι εγραφε 328 Κυκλικη Παιανιας (για το Παιανιας δεν ειμαι και απολυτα σιγουρος για το 328 και το Κυκλικη το ειδα σιγουρα).
Απάντηση
#10
Τα Μεσόγεια γενικά θέλουν πολύ συμμάζεμα.

Νομίζω ότι η καλλίτερη λύση θα ήταν:

- Μία κύρια γραμμή κατά μήκος της Λεωφ. Λαυρίου (η 308), που να μην χώνεται όμως στο κέντρο της Παιανίας.
- Μια express γραμμή στην Λεωφ. Λαυρίου, που θα την λειτουργούν τα ΚΤΕΛ και θα είναι ο κορμός τους, κέντρο Αθήνας - Λαύριο.
- Κάθε Δήμος νότια της Λεωφ. Μαραθώνος (Γλυκά Νερά, Παιανία, Κορωπί) να έχει την τοπική του γραμμή, που να διέρχεται και από τον αντίστοιχο σταθμό Μετρό/Προαστιακού. Η τοπική του Κορωπίου να φτάνει ως το αεροδρόμιο.
- Να καταργηθεί το 125, αλλά να πυκνώσει το 120 και να λειτουργεί μέχρι βράδυ. Όταν επεκταθεί το Μετρό (γραμμή 2) προς τα εκεί, να μεταφερθεί η αφετηρία από την Γλυφάδα στον σταθμό Ελληνικού.
- Οι υπόλοιπες περιοχές νότια του Κορωπίου, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των ΚΤΕΛ, να γίνουν τοπικές/τροφοδοτικές του Προαστιακού και της γραμμής κορμού των ΚΤΕΛ προς Λαύριο. Ήτοι από σταθμό Κορωπίου προς Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κερατέα, Κουβαρά, Καμάριζα, Σούνιο κ.τ.λ. Η γραμμή προς Λαύριο να έχει ενιαία μορφή για όλα τα δρομολόγιά της και όχι διαφορετικές παραλλαγές.
- Το 330 να δοθεί στα ΚΤΕΛ ως αντάλλαγμα για την μεταφορά της γραμμής Αεροδρομίου - Ραφήνας στον ΟΑΣΑ.
- Να λειτουργήσει γραμμή Express Αεροδρομίου-Λιμένος Λαυρίου από τα ΚΤΕΛ.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 624.701 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.065 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 354.819 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 157.476 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 368.817 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 77.789 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.267 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.286 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 171.851 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.327 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)