Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
#1
Εγώ θέλω να παρατηρήσω και κάτι άλλο. Οι γραμμές 18 και 19 έχουν στο μεγαλύτερο μέρος τους κοινή διαδρομή, και 20λεπτη συχνότητα σε ώρες αιχμής. Είναι από τις πιο αραιές συχνότητες που έχω συναντήει σε τρόλε'ϊ. Για το λόγο αυτό έχω να προτείνω συγχώνευση των γραμμών αυτων στην 19 (διαδρομή από Κηφισίας-Σίδερα). Έτσι θα έχουμε μια αξιοπρεπή σύνδεση της Κηφισίας με το Χαλάνδρι αφ' ενός, ενώ αφ' ετέρου η γραμμή 10 αρκεί για την Εθν. Αντιστάσεως σε συνδυασμό με την Ε6 (που δεν προβλέπω να καταργείται στο άμεσο μέλλον) αρκούν .......
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απάντηση
#2
Παρατηρώ τα τρόλει 7 & 8 και ακόμα και τις ώρες αιχμής κυκλοφορούν με το ζόρι μισογεμάτα. Για να μετακινηθεί κάποιος από τη Βασιλίσσης Σοφίας προς Πανεπιστημίου (ή αντίθετα από Ακαδημίας προς Βασιλίσσης Σοφίας) υπάρχει πληθώρα μέσων (και λεωφορεία, και τρόλει, και μετρό). Το ίδιο και από το τέρμα της Αλεξάνδρας και τον σταθμό του μετρό των Αμπελοκήπων. Η μόνη περιοχή που μοιάζει να εξυπηρετούν είναι ο άξονας της Αλεξάνδρας όπου πράγματι η συγκοινωνία με το κέντρο ίσως δεν είναι η ιδανική. Μιλάμε όμως ουσιαστικά για 6-7 στάσεις - που δεν δικαιολογούν 2 γραμμές τρόλλει. Μια εναλλακτική λύση θα ήταν ίσως η επέκταση των τρόλλει 18-19 μέχρι το κέντρο, αν και όταν ελευθερωθεί χώρος στο Πανεπιστήμιο για τέρμα. Τι γνώμη έχετε?
Απάντηση
#3
(26-10-2010, 10:29 PM)GeorgeK Έγραψε: Παρατηρώ τα τρόλει 7 & 8 και ακόμα και τις ώρες αιχμής κυκλοφορούν με το ζόρι μισογεμάτα. Για να μετακινηθεί κάποιος από τη Βασιλίσσης Σοφίας προς Πανεπιστημίου (ή αντίθετα από Ακαδημίας προς Βασιλίσσης Σοφίας) υπάρχει πληθώρα μέσων (και λεωφορεία, και τρόλει, και μετρό). Το ίδιο και από το τέρμα της Αλεξάνδρας και τον σταθμό του μετρό των Αμπελοκήπων. Η μόνη περιοχή που μοιάζει να εξυπηρετούν είναι ο άξονας της Αλεξάνδρας όπου πράγματι η συγκοινωνία με το κέντρο ίσως δεν είναι η ιδανική. Μιλάμε όμως ουσιαστικά για 6-7 στάσεις - που δεν δικαιολογούν 2 γραμμές τρόλλει. Μια εναλλακτική λύση θα ήταν ίσως η επέκταση των τρόλλει 18-19 μέχρι το κέντρο, αν και όταν ελευθερωθεί χώρος στο Πανεπιστήμιο για τέρμα. Τι γνώμη έχετε?

Πολύ καλή ιδέα σου αυτή με το 18/19, αλλά που θα κάνουν τέρμα;;

Η λύση που είχα προτείνει για το - σωστό - θέμα που θίγεις ήταν η εξής:
Ενοποίηση της γραμμής 7/8, με ονομασία "7 ΠΛ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ" και με διαδρομή :
Τρίγωνο Αμπελοκήπων - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Αλεξάνδρας - Πατησίων - Ακαδημίας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Πατησίων - Αλεξάνδρας.
Θέλει μόνο κάποια μέτρα μπουγαδόσυρμα απ' το τρίγωνο διαγώνια μέχρι τη Μεσογείων.
Έτσι θα εξυπηρετείται η σύνδεση Αλεξάνδρας- Πεδίο Άρεως - Κάνιγγος, που θέλει ενίσχυση, και θα κοπεί το άχρηστο τμήμα της Βασ. Σοφίας.
Απάντηση
#4
(29-10-2010, 07:56 PM)Citaro Έγραψε: Πολύ καλή ιδέα σου αυτή με το 18/19, αλλά που θα κάνουν τέρμα;;

Η λύση που είχα προτείνει για το - σωστό - θέμα που θίγεις ήταν η εξής:
Ενοποίηση της γραμμής 7/8, με ονομασία "7 ΠΛ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ" και με διαδρομή :
Τρίγωνο Αμπελοκήπων - Μεσογείων - Φειδιππίδου - Αλεξάνδρας - Πατησίων - Ακαδημίας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Πατησίων - Αλεξάνδρας.
Θέλει μόνο κάποια μέτρα μπουγαδόσυρμα απ' το τρίγωνο διαγώνια μέχρι τη Μεσογείων.
Έτσι θα εξυπηρετείται η σύνδεση Αλεξάνδρας- Πεδίο Άρεως - Κάνιγγος, που θέλει ενίσχυση, και θα κοπεί το άχρηστο τμήμα της Βασ. Σοφίας.

Πού θα είναι η αφετηρία της γραμμής; Διότι από την σημερινή αφετηρία θα είναι δύσκολο να κόβει την Βασ. Σοφίας για να στρίψει Μεσογείων.
Απάντηση
#5
(31-10-2010, 09:37 AM)abc Έγραψε: Πού θα είναι η αφετηρία της γραμμής; Διότι από την σημερινή αφετηρία θα είναι δύσκολο να κόβει την Βασ. Σοφίας για να στρίψει Μεσογείων.

Με μια ρύθμιση φαναριών δεν είναι ανέφικτο να περάσει το τρόλλευ απέναντι και να στρίψει. Σαφώς και δεν είναι η καλύτερη λύση η σημερινή αφετηρία του 7, αλλά είναι ο μόνος χωρος που κάνει για αφετηρία.
Απάντηση
#6
(31-10-2010, 04:39 PM)Citaro Έγραψε: Με μια ρύθμιση φαναριών δεν είναι ανέφικτο να περάσει το τρόλλευ απέναντι και να στρίψει. Σαφώς και δεν είναι η καλύτερη λύση η σημερινή αφετηρία του 7, αλλά είναι ο μόνος χωρος που κάνει για αφετηρία.

Δεδομένου ότι το σημείο της αφετηρίας βρίσκεται στην δεξιά λωρίδα του δρόμου και η Βασ. Σοφίας ξεκινά με 4 ή 5 λωρίδες το τρόλει θα πρέπει να διασχίσει την λεωφόρω σχεδόν κάθετα για να βρεθεί στο φανάρι. Τις πιο πολλές ώρες όμως υπάρχουν αυτοκίνητα που περιμένουν στο φανάρι (για να μην αναφερθώ στα αυτοκίνητα που περιμένουν για να πάνε ευθεία στην Βασ. Σοφίας).
Απάντηση
#7
Συμφωνώ με την πρόταση του χρήστη GeorgeK για την προέκταση (και πύκνωση με τα εξοικονομηθέντα οχήματα από τις γραμμές 7 και 8) των γραμμών 18-19 ως το κέντρο και την κατάργηση των 7 και 8 αντίστοιχα. Αφετηρία θα μπορούσαν να κάνουν επί της Πανεπιστημίου, μπροστά στο Rex. Θα πρότεινα μάλιστα διάσπαση του κοινού κλάδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, ώστε το 18 να κατεβαίνει από Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους και το 19 από Πεδίο Άρεως, Κάνιγγος, Ακαδημίας, Ιπποκράτους και δεξιά στην Πανεπιστημίου.
Απάντηση
#8
(01-11-2010, 02:45 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Θα πρότεινα μάλιστα διάσπαση του κοινού κλάδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, ώστε το 18 να κατεβαίνει από Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους και το 19 από Πεδίο Άρεως, Κάνιγγος, Ακαδημίας, Ιπποκράτους και δεξιά στην Πανεπιστημίου.
Η Ιπποκράτους όμως δεν έχει ρευματοφόρα καλώδια, και το κόστος εγκατάστασής τους δεν είναι μικρό...

Πάντως η πρόταση για τα 18/19 είναι λογική.

Απάντηση
#9
(09-04-2011, 11:55 PM)abc Έγραψε: Μείωση του κόστους;

Το business plan των ΗΛΠΑΠ (κάπου πρέπει να έχει αναρτηθεί μέσα στο φόρουμ) έκανε λόγο για την αλλαγή αυτή ΑΛΛΑ υπό την έννοια της "τράμπας" του 3 με το 14. Δηλ. θα κόβανε το 14 στο Γηροκομείο και θα έστελναν το 3 στο Ψυχικό, όπου και θα το έκαναν "συγκρότημα" με το 13, ώστε να έχει εναλλάξ αναχωρήσεις (όπως γίνεται με τα 2/4 και 18/19).

Με έκπληξη βλέπω τώρα να εφαρμόζουν τη ... μισή απόφαση και να αφήνουν το Ν. Ψυχικό με μια γραμμή ...

Γεγονός, βέβαια, είναι ότι από τον κόμβο του Ερυθρού Σταυρού μέχρι και το τέρμα του Ψυχικού οι επιβάτες ήταν σε ...μονοψήφιο αριθμό. Επίσης είναι γεγονός ότι η κίνηση από την πλ. Αγ. Σοφίας προς Αθήνα γίνεται καλύτερα μέσω Κατεχάκη (036, 140, 402) και έτσι το τρόλλευ έχει χάσει τον κύριο ρόλο του. Και πάλι όμως είναι σκόπιμο να ενωθούν τα 3-13 σε ενιαίο δρομολόγιο, καθώς έτσι όπως τα έχουν συνήθως πάνε καρότσα το ένα πίσω απ' τ' άλλο ...

Υπ' όψιν το λοιπό πλάνο του ΗΛΠΑΠ είναι στο μέλλον να γίνει κυκλικό το 11 (Ανω Πατήσια - Κέντρο), να κοπεί το 1 κάτω από Ομόνοια μέχρι Αττική, να πάει το 2 στην Ν. Ελβετία και να αναλάβει το 12 τον κλάδο της Καισαριανής.
Απάντηση
#10
(11-04-2011, 04:23 PM)Citaro Έγραψε: Υπ' όψιν το λοιπό πλάνο του ΗΛΠΑΠ είναι στο μέλλον να γίνει κυκλικό το 11 (Ανω Πατήσια - Κέντρο), να κοπεί το 1 κάτω από Ομόνοια μέχρι Αττική, να πάει το 2 στην Ν. Ελβετία και να αναλάβει το 12 τον κλάδο της Καισαριανής.

Ε; Huh Κυκλικό το 11; Αν ήταν έτσι γιατί κόψανε το 9; Και εννοείς το 12 να γίνει Καισαριανή-Περιστέρι;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 240 167.974 06-08-2019, 06:42 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 245 184.232 02-08-2019, 08:06 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 370 320.571 21-07-2019, 06:31 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 32 29.010 24-06-2018, 01:30 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos._.photography
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 28 28.472 30-12-2017, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes1988
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 111 86.497 20-05-2017, 02:17 AM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 28 28.286 18-12-2016, 05:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 90 78.028 20-10-2016, 07:29 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ns_
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 38 34.310 23-06-2015, 03:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Προτάσεις αναδιάταξης λεωφορειακών γραμμών στα Αμαξοστάσια cmegas 32 28.387 21-06-2015, 02:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)