Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5
Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση):

Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ
Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ
Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1).
Δωστε χρονο κυριοι υψηλα υσταμενοι στο 447 (χαλανδρι-ανω βριλησσια) γιατι σε λιγο θα αναγκαστουμε να βαλουμε ενσωματωμενη χημικη κατω απο το καθισμα στα midi. γιατι πολυ απλα δε βγαινουμε απο το λεωφορειο παρα μονο οταν σχολασουμε!
Μην ξεχασω να αναφερθω και στη γραμμη "φαντασμα" (λογω κυκλοφοριακου την αποκαλω ετσι), 444 (στ.χαλανδρι-γαλατσι-ανω πατησια) η οποια κανει ενα παντελως ηλιθιο και αχρειαστο Π (παπανικολη-ανδρ.παπανδρεου-κωλοκοτρωνη-παπανικολη) στο χαλανδρι, (συνηθως κανει να περασει αυτο το Π στη καλυτερη 15'-25' σε εμενα προσωπικα εχει τυχει και 40') να στριβει στη πλατεια φλυας δεξια την αγ.γεωργιου οπως διερχεται και το 421 και να κατεβαινει απο εκει με σκοπο να ωφελησει και αυτους που θελουν τη δου του χαλανδριου, τη τεχνικη υπηρεσια του δημου, το δημαρχειο. κ.α. υπηρεσιες οι οποιες βρισκονται επι της αγ.γεωργιου και να συνεχιζει κανονικα προς τη κωλοκοτρωνη οπου και η σταση που επιβιβαζει κοσμο που το χρησιμοποιει προς γαλατσι-ανω πατησια.
Ξερω οτι κανεις δεν προκειται να ασχοληθει με τα παραπανω. απλα τα επισημαινω για να τα διαβασει και ενας απλος επισκεπτης του site και να γνωριζει σε μελλοντικη αντιπαραθεση του με οδηγο το τονο της φωνης του οταν θα ερθει και θα τον ρωτησει. "ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ 444? ΤΟ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ? ΠΑΛΙ ΦΑΓΑΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΚΑΙ 40'?"







Και ομως ετσι θα γινει παλι.
Λοιπόν εγώ σαν κάτοικος Αγ. Παρασκευής θέλω να σας πω για το 407 και το 406. Οι γραμμές τους είναι αρκετά παραπλήσιες και η λογική τους είναι για το μεν 406 να συνδέει όλη την Αγία Παρασκευή, κατεβάζοντας κόσμο από τις πάνω γειτονιές στην κεντρική πλατεία ή πηγαίνοντας τους στο μετρό.

Το 407 τώρα πάει από μετρό Πλακεντίας έως μετρό Κατεχάκη, αλλά αντί να περνάει από την κεντρική πλατεία Αγίας Παρασκευής πάει από την λεγόμενη πάνω πλατεία. Καλά ως εδώ.

Το θέμα είναι ότι η πορεία του 407 καλύπτεται στο πρώτο ήμισυ από το 406 και στο δεύτερο ήμισυ (σχεδόν) από το Β5.

Πρακτικά δηλαδή, ποιός παίρνει το 407;

Πριν ανοίξει το Νομισματοκοπείο, είχε νόημα στην άνοδο προς Πλακεντία για να πηγαίνει κόσμο από την πάνω πλατεία στο μετρό, τώρα όμως το λογικό είναι όσοι θέλουν μετρό να πηγαίνουν Νομισματοκοπείο.

Εγώ θα πρότεινα συγχώνευση των 2 γραμμών, ώστε να έχουν και καλύτερες χρονοαποστάσεις (το 406 το χρησιμοποιεί αρκετός κόσμος για να πάει στην πλατεία, όπως και παιδιά από τα σχολεία) - ίσως με κάποια τροποποίηση της γραμμής, γιατί τώρα το 406 κάνει κύκλους και είναι εκνευριστικό (αυτό δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει, πρέπει να δω το χάρτη).

Τι λέτε όσοι ξέρετε από Αγία Παρασκευή;

(δεν αναφέρω καν τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν όταν λειτουργήσει ο νέος σταθμός μετρό).
(27-12-2009, 08:32 PM)Sardelitsa Έγραψε: [ -> ]Πρακτικά δηλαδή, ποιός παίρνει το 407;
Το 407 το έχω πάρει αρκετές φορές για να πάω από την Μεσογείων (στο συνεργείο Γκρατσίας) στον Σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας και αντίστροφα. Το είχα βρει αρκετά εξυπηρετικό, αλλά την τελευταία φορά είχαν αραιώσει τα δρομολόγια αρκετά.
Εχω μια απορια, ποιο το νοημα της υπαρξης του 404 ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΣΤ.ΚΑΤΕΧΑΚΗ? Κανει το ιδιο δρομολογιο με το μετρο, μηπως πρεπει να παρει ποδι?
(28-12-2009, 12:36 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: [ -> ]Εχω μια απορια, ποιο το νοημα της υπαρξης του 404 ΣΤ.ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ-ΣΤ.ΚΑΤΕΧΑΚΗ? Κανει το ιδιο δρομολογιο με το μετρο, μηπως πρεπει να παρει ποδι?

Μπορεί η αφετηρία και το τέρμα του να είναι σε σταθμούς Μετρό, αλλά η διαδρομή του είναι διαφορετική. Το τμήμα το οποιο συμπίπτει είναι από τον Σταθμό Κατεχάκη μέχρι τον μελλοντικό Σταθμό Χολαργό. Μετά στρίβει μέσα στο Κάτω Χαλάνδρι μέχρι να βγει Παπανικολή και μέσω Δουκίσσης Πλακεντίας να φτάσει στον Σταθμό Χαλάνδρι. Αντίστοιχα στην επιστροφή διασχίζει όλο το Κάτω Χαλάνδρι μέχρι τα σύνορα με το Νέο Ψυχικό και μετά βγαίνει στην Μεσογείων.

Στα δικά μου τα μάτια λειτουργεί όπως η 602 και η 407 συνδέοντας ενδιάμεσες περιοχές με δύο σταθμούς του μετρό.
Συμφωνώ με το 404, η διαφορά του με το 602 έγγυται απλά στο ότι εξυπηρετεί δύο σταθμούς της ίδιας γραμμής, ενώ η 602 δύο διαφορετικών γραμμών.

Για το 404 θα πρότεινα να κάνει τέρμα στην Εθνική Άμυνα αντί της Κατεχάκη όταν μετακινηθούν οι αφετηρίες των τοπικών των Μεσογείων στο Νομισματοκοπείο, αλλά αντίστοιχα το βόρειο άκρο του να μετακινηθεί στον σταθμό Δουκ. Πλακεντίας ώστε να έχει σύνδεση και με τον Προαστιακό. Κατά τα άλλα δεν είναι γραμμή που χρήζει κατάργησης.[/align]
(28-12-2009, 10:44 AM)abc Έγραψε: [ -> ]Το 407 το έχω πάρει αρκετές φορές για να πάω από την Μεσογείων (στο συνεργείο Γκρατσίας) στον Σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας και αντίστροφα. Το είχα βρει αρκετά εξυπηρετικό, αλλά την τελευταία φορά είχαν αραιώσει τα δρομολόγια αρκετά.

Δεν ξέρω που είναι αυτό το συνεργείο, μήπως μπορείς να μου πεις άλλο οδηγό σημείο για να κατατοπιστώ; Πχ σε σχέση με την πλατεία;

Δεν θα σε βόλευε καλύτερα το Νομισματοκοπείο τώρα που άνοιξε; (είναι μόνο 1 χλμ κάτω από την πλατεία το Νομισματοκοπείο, το πολύ 1,5 χλμ).
Οσο για τη συχνότητα των δρομολογίων, αυτό προσπαθώ να πω. Δηλαδη αντί να περιμένει ο κόσμος 40 με 45 λεπτά το 406 ή το 407 (που ως συνήθως περνάνε και τα δυο μαζί συχνά! ) καλύτερα να υπάρχει μία τοπική γραμμή με 15-20 λεπτά αναμονή.

Εγώ προσωπικά συχνά δεν αντέχω να περιμένω και πάω με τα πόδια αποστάσεις μέχρι 1,5 χλμ μέσα στην Αγία Παρασκευή. Μπορεί και 2 χλμ.
(28-12-2009, 11:23 PM)Sardelitsa Έγραψε: [ -> ]Δεν ξέρω που είναι αυτό το συνεργείο, μήπως μπορείς να μου πεις άλλο οδηγό σημείο για να κατατοπιστώ; Πχ σε σχέση με την πλατεία;

Δεν θα σε βόλευε καλύτερα το Νομισματοκοπείο τώρα που άνοιξε; (είναι μόνο 1 χλμ κάτω από την πλατεία το Νομισματοκοπείο, το πολύ 1,5 χλμ).
Βρισκεται Μεσογείων 496 (πιο κοντά στον Σταυρό παρά στην Πλατεία). Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πάει από τότε που άνοιξε το Νομισματοκοπείο, αλλά η εμπειρία μου είναι ότι η Μεσογείων έχει κίνηση γύρω από την Πλατεία. Ο τελικός μου σκοπός είναι να πάρω τον Προαστιακό (ή φτάνω με τον Προαστιακό) συνεπώς το να πάω στο Μετρό είναι λίγο βόλτα. Ίσως πιο πολύ νόημα θα είχε να χρησιμοποιήσω τον Σταθμό Παλλήνη και τα διερχόμενα λεωφορεία.
(29-12-2009, 10:45 AM)abc Έγραψε: [ -> ]Βρισκεται Μεσογείων 496 (πιο κοντά στον Σταυρό παρά στην Πλατεία). Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πάει από τότε που άνοιξε το Νομισματοκοπείο, αλλά η εμπειρία μου είναι ότι η Μεσογείων έχει κίνηση γύρω από την Πλατεία. Ο τελικός μου σκοπός είναι να πάρω τον Προαστιακό (ή φτάνω με τον Προαστιακό) συνεπώς το να πάω στο Μετρό είναι λίγο βόλτα. Ίσως πιο πολύ νόημα θα είχε να χρησιμοποιήσω τον Σταθμό Παλλήνη και τα διερχόμενα λεωφορεία.

Ναι, έχεις δίκιο (τώρα το είδα), είναι στο σημείο της μεσογείων που δεν καλύπτεται απόλυτα από το 406 (βέβαια λίγο παρακάτω/απέναντι περνάει το 406, γι' αυτό έλεγα για συγχώνευση των 2 γραμμών με κάποια τροποποίηση κυκλοφορίας).

Πάντως δεν βλέπω να γίνεται τίποτα μέχρι να ανοίξει ο σταθμός Αγία Παρασκευή, οπότε λογικά θα αλλάξουν τα δρομολόγια όλων των τοπικών λεωφορείων.
Σελίδες: 1 2 3 4 5