1
Α1 Πειραιάς – Βούλα
Κόψιμο μόλις φτάσει το τραμ στο κέντρο του Πειραιά (15’ περίοδος)
Β1 Πειραιάς – Άνω Γλυφάδα
Πραγματικά μας δουλεύουν με την ύπαρξη αυτής της γραμμής. Κρατάμε το τμήμα της Γλυφάδας και δημιουργούμε την τοπική γραμμή 127 Τερψιθέα – Στ. Άλιμος – Δυτικός Αερολιμένας. Έτσι έχουμε μια αξιοπρεπή συχνότητα στην Αλίμου και σύνδεση της Τερψιθέας με τραμ και μετρό.
Ε1 Πειραιάς – Βούλα Express
Επαναφορά της Express διαδρομής (20’ περίοδος) και αύξηση της συχνότητας μόλις καταργηθεί η Α1. Express έκδοση του τραμ.
2
Α2 – Β2 διατήρηση στην υπάρχουσα κατάσταση
Ε22 Ακαδημία – Σαρωνίδα
Σπάσιμο σε Ε22 (Στ. Συγγρού – Γλυφάδα (και μέχρι Βάρκιζα το καλοκαίρι)) και 117 (Γλυφάδα – Σαρωνίδα)
10’ περίοδος στο Ε22 από 25’ σήμερα και 20’ στο 117
ΥΓ τα Unvi είναι πολύ ωραία για τους τουρίστες και όχι για το Ε22
3
Α3 – Β3
Ενοποίηση σε μια γραμμή (Α3 Ακαδημία – πλ. Γλυφάδας) και πρέπει να μπει ένα τέλος στις βόλτες γύρω από τη Βουλιαγμένης. Τέρμα μαζί με το 140 στην παραλιακή. Περίοδος 8’
4
Α4 Ακαδημία – Κάτω Ηλιούπολη – Τερψιθέα
Το κόψιμο των γραμμών της Ηλιούπολης στη Δάφνη, του έχει προσθέσει αρκετό κόσμο, άρα χρειάζεται ενίσχυση. Μείωση της περιόδου στα 8’ τις ώρες αιχμής και συνδυασμένα δρομολόγια με το Α3. Φαίνεται ανταγωνιστικό του μετρό αλλά το βοηθάει για τις τοπικές μετακινήσεις.
5
Α5 Ακαδημία – Ανθούσα
Το δρομολόγιο επέζησε από την επέκταση του μετρό μέχρι το Νομισματοκοπείο και έχει ακόμα αρκετό κόσμο. Αρά δεν το πειράζει κανένας. Όπως και το Α4 χρειάζεται για την επίγεια σύνδεση των σταθμών (η απόσταση ανάμεσα στους σταθμούς είναι μεγάλη για περπάτημα)
Β5 Στ. Λαρίσης – Αγ. Παρασκευή
Όχι άλλες βόλτες στο Τσάκο!!!! Μένει στη Μεσογείων και τερματίζει στην πλ. Αγ. Παρασκευής ή στην ΕΡΤ. Τα 406-407 καλύπτουν άριστα την περιοχή.
Ν5 Σύνταγμα – Αγ. Παρασκευή
Νυχτερινή δρομολόγηση για την εξυπηρέτηση της Μεσογείων.
6
Αφού κόπηκαν τα 6ρια από το Χαλάνδρι (καλώς κατ’ εμέ) ας συνδέσουν τα ΚΤΕΛ με το λιμάνι. Προσωρινές γραμμές μέχρι να μεταφερθούν τα ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα και να τις αντικαταστήσει το μετρό (το χει η μοίρα του αυτού του αριθμού)
Α6 Πειραιάς – Στ. Υπεραστικών Λεωφορείων
Διαδρομή από Καβάλας, Κηφισού, Ιερά Οδό, Θηβών για εξυπηρέτηση του σταθμού Αιγάλεω
Χ6 Πειραιάς – Στ. Υπεραστικών Λεωφορείων (EXPRESS)
Διαδρομή από Κηφισό – Ποσειδώνος
7
Α7 Ακαδημία – Κηφισιά
Αφετηρία στην οδό Σίνα στον χώρο του Ε22. Διαδρομή από Αλεξάνδρας, αριστερά Ιπποκράτους, αριστερά Ακαδημίας, δεξιά Σίνα, δεξιά Πανεπιστημίου, δεξιά Χαρ. Τρικούπη. Τέρμα στην πλ. Πλατάνου. Περίοδος 10’
Ε7 Ακαδημία – Κηφισιά EXPRESS
Αφετηρία στον παράδρομο της Ακαδημίας, λίγο πριν το φανάρι. Ακολουθεί τη διαδρομή του κατηργημένου Ε7, και συγχρονίζεται με τα Ε/Χ14.
8
Α8 Πεδίον Άρεως – Ν. Ιωνία – ΟΑΚΑ
Η γραμμή αυτή σχεδιάστηκε προφανώς για τις ημέρες που έχει απεργία ο Ηλεκτρικός. Αλλα επειδή το κομμάτι της Πατησιών είναι αρκετά σημαντικό, όπως και η τροφοδότηση του σταθμού στο ΟΑΚΑ, προτείνω την τροποποίηση της διαδρομής από τη λεωφόρο Ηρακλείου, μέσω της Βυζαντίου και της Κύμης στο ΟΑΚΑ.
(Β8) Άνω Πατήσια – Φιλαδέλφεια
Κόψιμο στα Άνω Πατήσια. Δεν νομίζω να αξίζει να λέγεται κορμός, καθώς αποτελεί τοπική γραμμή. Τροφοδότηση του ΗΣΑΠ και της Α8 στα Άνω Πατήσια. Θα ξεχώριζα τον αριθμό 618 για να θυμίζει και λίγο τον παλιό.
9
Β9 Χαλκοκονδύλη – Κηφισιά.
Τέρμα στην πλ. Πλατάνου. Ο κλάδος προς Νέα Κηφισιά καλύπτεται με το τοπικό 526 Ζηρήνειο – Νέα Κηφισιά
Γ9 Χαλκοκονδύλη – Αχαρναί.
Σπάσιμο σε 736 Άνω Πατήσια – Σ.Σ Μενίδι και 737 Σ.Σ Μενίδι - Αχαρναί
10
Α10-Β10
Ενοποίηση στη γραμμή Α10 Πλ. Βάθη – Αχαρναί. Αύξηση της συχνότητας.
(Γ10)
Τοπικό 710 Αγ. Ανάργυροι – Ανάκασα
11
Α11 Άγ. Ελευθέριος – Ίλιον – Πετρούπολη
Κόψιμο της γραμμής από το κέντρο. Αφετηρία στο τέρμα του 703
διαδρομή από πλ. Αγ Αναργύρων συνέχεια Αγ. Αναργύρων, Αχαρνών, Χαλκίδος, Πατησίων, Σαρανταπόρου, Τσούντα, Πεταλά, Αγ. Αναργύρων.
12
Β12 Μάρνη – Άνω Λιόσια.
διατήρηση όπως είναι
Γ12
κατάργηση λόγω της ύπαρξης του τρόλεϊ 25 και ενδυνάμωση των δρομολογίων του.
13
Α13
Κατάργηση με ταυτόχρονη προέκταση του τρόλεϊ 12 μέχρι το τέρμα του Α13. Ενίσχυση των δρομολογίων του με περίοδο 5’ στην αιχμή.
15
Α15 Στ. Λαρίσης - Δάσος
Διατήρηση σαν κορμός της Λ. Αθηνών με περίοδο 6’.
Β15
Κατάργηση. Ενίσχυση του 075 μιας και πιάσαμε την περιοχή, και δημιουργία του 885 Παλατάκι – Αγ. Αντώνιος
16
Α16 Πλ. Κουμουνδούρου – Ελευσίνα (μέσω Ιεράς Οδού)
Διατήρηση σαν κορμός της Ιεράς Οδού. Δρομολόγια ανά 8’
Β16- Γ16 Κατάργηση.
Το Γ16 καλύπτεται από την αύξηση των δρομολογίων του 866
18
Β18
Κατάργηση είτε του τρόλεϊ 21 είτε του Β18 και προέκταση του τρόλεϊ μέχρι το Νέο Ικόνιο.
Προτείνω το 2ο
Γ18 Ομόνοια – Πέραμα
Σημαντικός κορμός για τη Γρηγορίου Λαμπράκη. Βελτίωση της συχνότητάς του.
EXPRESS
14
E14 Ακαδημία – ΟΑΚΑ ΕXPRESS
Συνδυασμένες αναχωρήσεις με το Ε7. Κόβεται η βολτίτσα στη Διαμαντοπούλου (υπ. Παιδείας και δια βίου μάθησης εννοούσα)
Χ14 Ακαδημία – Κηφισιά
Νυχτερινό, αντίστοιχο του σημερινού με μικρή επέκταση στην Ακαδημία.
40-41
740 Ολυμπιακό Χωριό – Σ.Κ.Α (κυκλική)
Κόντημα της Χ40 μέχρι το σταθμό του Προαστιακού. Το τμήμα Σ.Κ.Α – ΟΑΚΑ είναι παράλληλο με τον προαστιακό.
741 Ολυμπιακό Χωριό – Αχαρναί – Σ.Κ.Α. Αντίστοιχα με το Χ40. Κόψιμο και αναστροφή στο σταθμό του προαστιακού.
(Οι παραπάνω γραμμές δεν είναι ούτε κορμοί, ούτε εξπρές όπως φαίνεται από την ονομασία τους.)
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
Χ97 Αεροδρόμιο – Στ. Αγ. Δημήτριος (Ελληνικό)
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ η γραμμή Χ97 συνδέει το αεροδρόμιο με τον πλησιέστερο σταθμό μετρό της γραμμής 2 (άρα όχι τη Δάφνη).
Χ96 Αεροδρόμιο - Πειραιάς
Πόσα δίνει το υπουργείο Ναυτιλίας για τις βόλτες στον Πειραιά;; Αν δεν είσαι εργαζόμενος του υπουργείου που θέλει να πάει στο αεροδρόμιο ή τουρίστας που πηγαίνει Κρήτη, οι 2 τελευταίες στάσεις είναι παντελώς άχρηστες… Επαναφορά του τέρματος στην πλ. Καραϊσκάκη
Χ93 ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο
Όπως είναι
Χ95 Σύνταγμα – Αεροδρόμιο
Δεν το πειράζει κανένας (εξαιρούνται οι πορείες στο Σύνταγμα)
Περιμένω ενδιαφέρουσες αντιρρήσεις για να φουντώσει λίγο η συζήτηση