Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Αυτό ήθελα να πω...
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Περίπου το ίδιο θα πρότεινα κι εγώ. Το Α9 και το Β9 να ενοποιηθούν σε μία γραμμή μέχρι Κάτω Κηφισιά, που όμως να σταματήσει να χώνεται στα στενά της Κάτω Κηφισιάς, και την περιοχή αυτή να καλύψει μια νέα τοπική γραμμή. Η Λυκόβρυση όμως δεν πιστεύω ότι είναι η καλλίτερη λύση για τερματικό σημείο κορμού, καθώς το Β9 συνδέεται στην Κάτω Κηφισιά με γραμμές προς Αδάμες (522/523) και Θρακομακεδόνες (504), με κάποια όχι ασήμαντα νούμερα μετεπιβίβασης, και αυτή η δυνατότητα θα χαθεί αν περικοπεί μέχρι Λυκόβρυση. Επίσης, οι τοπικές γραμμές στην περιοχή της Κάτω Κηφισιάς θα μπορούσαν να συνδυαστούν με κατάργηση του Β7 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο Α7, και την κάλυψη του υπόλοιπου τμήματος από μια τοπική γραμμή.
Δημοσιεύσεις: 27
Θέματα: 5
Εγγραφή: 06-09-2010
πρεπει να αυξηθουν τα δρομολογια του Ε90 δεν ειναι δυνατον ολοκληρος πειραιας και γυρω δημοι να εχουν καθε 3 ωρες για παν/πολη!
και να κανουν 2 ωρες οι φοιτητες να φτασουν ενω θα μπορουσαν σε 45' να ειναι εκει!
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Και κάτι άλλο.....το Γ1 ακόμα κόβει βόλτες;;;; Ή έπεσε σε χειμερία νάρκη;;;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
13-10-2010, 10:50 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-10-2010, 10:57 PM από cmegas.)
Θέλω να ανοίξω και άλλη μια "πληγή"..... και αυτή έχει να κάνει με τα Express.....
Μιλάω για το Ε22. Εδώ έχω να προτείνω 4 λύσεις:
1) Πύκνωση των δρομολογίων (φαντάζει αδύνατο βέβαια, λόγω έλλειψης οχημάτων)
2) Αλλαγή διαδρομής: Αφετηρία γίνεται ο σταθμός Μετρό του Ελληνικού (όοοοοοοοοοποτε γίνει), συνέχεια στην Λ. Βουλιαγμένης, και στα Πηγαδάκια αριστερά Αθηνάς και συνέχεια ως έχει. Παράλληλα, επαναφορά του Ε2. Εδώ επίσης "ξαλαφρώνει" κάπως το 171.
3) Ξανά αφετηρία ο σταθμός του Ελληνικού. Πέρασμα από Πλατεία Γλυφάδας μέσω Σάκη Καράγιωργα, αριστερά Πλατεία Γλυφάδας, συνέχεια ως έχει. Στην ουσία είναι μια "χρυσή τομή" για όλες τις περιοχές, αφού η παραλιακή ζώνη μέχρι τη Γλυφάδα εξυπηρετείται με Α1/Α2/Β2/101/247 κλπ
4) Σπάσιμο της υπάρχουσας γραμμής στη Βάρκιζα (όχι στη Βούλα σαν Ε2, διότι αυτό στην πράξη σημαίνει ότι "σβήνουμε" σχεδόν από τον συγκοινωνιακό χάρτη Πηγαδάκια-Βουλιαγμένη-ένα μέρος της Βάρκιζας). Ακόμα επέκταση του 330 από Αγ. Μαρίνα ως τη Σαρωνίδα. Πιστεύω ότι η τελευταία λύση είναι η πλέον πρακτική, για τους εξής λόγους
- Οι επιβάτες της Σαρωνίδας δεν χρειάζονται 1.5 ώρα να φτάσουν Αθήνα.
- Η γραμμή γίνεται πιο ευέλικτη
- Τα ελλιπέστατα για τα δεδομένα της γραμμής δρομολόγια θα επαρκούν.
Το μόνο που δεν ξέρω είναι τι θα γίνει με το ειδικό εισιτήριο της Σαρωνίδας στην περίπτωση αυτή.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Δεν διαφωνώ ότι κάτι πρέπει να γίνει με το Ε22 γιατί είναι μια πολύ μακροσκελής γραμμή με τις επακόλουθες καθυστερήσεις.
Η δική μου άποψη είναι να:
1) Όπως είπε και ο Cmegas, δύο τοπικές γραμμές από Κορωπί και Ελληνικό προς Σαρωνίδα. Η πρώτη είναι η επέκταση της 330 από την Αγία Μαρίνα, και η δεύτερη μια τοπική γραμμή από το Ελληνικό. Επειδή όμως, απ' ότι φαίνεται, ο σταθμός του Μετρό δεν είναι και το καταλληλότερο σημείο για να γίνει αφετηρία επί της Λεωφ. Βουλιαγμένης (από άποψης χώρου), θα πρότεινα αυτή να είναι στο αμαξοστάσιο Ελληνικού. Όσον αφορά το ειδικό εισιτήριο, να ισχύει και για τις δύο γραμμές (330 και νέα γραμμή Ελληνικό-Σαρωνίδα) από την Αγ. Μαρίνα και κάτω.
2) Επαναφορά του Ε2, μέσω Λεωφ. Βουλιαγμένης με τέρμα την Βουλιαγμένη.
3) Αλλαγή της Γ1 τους θερινούς μήνες, με αφετηρία τον σταθμό Φαλήρου (να μην μπαίνει Πειραιά) και τέρμα την Σαρωνίδα, με δρομολόγηση των ανοικτών διώρωφων λεωφορείων.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
απορω γιατι τα Α-Β7 εχουν και Ν2 οποτε τα πετυχενω γινετε χαμος
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Δεν έχει και το Α/Σ Βοτανικού βάρδιες στα Α7/Β7; Τα ΜΒ Ο405Ν2 που κυκλοφορούν τώρα αντικατέστησαν κυρίως τα Van Hool A300 και λιγότερο τα Neoplan N4016.
Βεβαίως ανέκαθεν στο Α7/Β7 κυκλοφορούσαν ΜΒΟ405Ν2, όμως παλαιότερα ήταν από το Α/Σ Π. Ράλλη, που λειτουργούσαν σαν ενιαίο κύκλωμα με τα αρθρωτά Volvo B7LA και Β10Μ. Την θέση των Volvo B10M και MB O405N2 στην Ράλλη έχουν πάρει τώρα τα Solaris Urbino 18.
Πάντως πολλές φορές (επειδή χρησιμοποιώ συχνά τα Α7/Β7) παρατηρώ ότι τα αρθρωτά συνήθως είναι "πιο γεμάτα" από τα 12μετρα, ήτοι μεταφέρουν πιο πολύ κόσμο σε σχέση με την χωρητικότητά τους.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(14-10-2010, 01:59 PM)panos81 Έγραψε: Δεν έχει και το Α/Σ Βοτανικού βάρδιες στα Α7/Β7; Τα ΜΒ Ο405Ν2 που κυκλοφορούν τώρα αντικατέστησαν κυρίως τα Van Hool A300 και λιγότερο τα Neoplan N4016.
Βεβαίως ανέκαθεν στο Α7/Β7 κυκλοφορούσαν ΜΒΟ405Ν2, όμως παλαιότερα ήταν από το Α/Σ Π. Ράλλη, που λειτουργούσαν σαν ενιαίο κύκλωμα με τα αρθρωτά Volvo B7LA και Β10Μ. Την θέση των Volvo B10M και MB O405N2 στην Ράλλη έχουν πάρει τώρα τα Solaris Urbino 18.
Πάντως πολλές φορές (επειδή χρησιμοποιώ συχνά τα Α7/Β7) παρατηρώ ότι τα αρθρωτά συνήθως είναι "πιο γεμάτα" από τα 12μετρα, ήτοι μεταφέρουν πιο πολύ κόσμο σε σχέση με την χωρητικότητά τους.
Η χρησιμοποίηση 12μετρων και 18μετρων λεωφορείων στην ίδια γραμμή είναι εντελώς παράλογη. Φανταζόμουν οτι οφείλεται στην έλλειψη αρθρωτών λεωφορείων και οτι με τον ερχομό των Solaris το πρόβλημα θα λυνόταν, αλλά φευ.....
Τώρα για αυτή την παρατήρηση που κάνεις, υποθέτω οτι επειδή το Α/Β7 διέρχεται απο πολλές περιοχές και εξυπηρετεί επιβάτες και από άλλα δρομολόγια, αν δουν να έρχεται αρθρωτό μπαίνουν μέσα σκεφτόμενοι οτι θα πάνε πιο άνετα, ενώ αν έρθει 12μετρο σκέφτονται οτι θα στριμωχτούν και περιμένουν άλλο λεωφορείο....
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
14-10-2010, 10:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-11-2010, 03:17 PM από Cmaniac.)
(14-10-2010, 07:29 PM)antonis Έγραψε: Η χρησιμοποίηση 12μετρων και 18μετρων λεωφορείων στην ίδια γραμμή είναι εντελώς παράλογη. Φανταζόμουν οτι οφείλεται στην έλλειψη αρθρωτών λεωφορείων και οτι με τον ερχομό των Solaris το πρόβλημα θα λυνόταν, αλλά φευ.....
Τώρα για αυτή την παρατήρηση που κάνεις, υποθέτω οτι επειδή το Α/Β7 διέρχεται απο πολλές περιοχές και εξυπηρετεί επιβάτες και από άλλα δρομολόγια, αν δουν να έρχεται αρθρωτό μπαίνουν μέσα σκεφτόμενοι οτι θα πάνε πιο άνετα, ενώ αν έρθει 12μετρο σκέφτονται οτι θα στριμωχτούν και περιμένουν άλλο λεωφορείο....
Ένα λογικό σενάριο για τα 12μετρα θα ήταν να μπαίνουν βραδινές ώρες, ή Σαββατοκύριακα. Αλλά η χρήση τους καθημερινές, και μάλιστα σε ώρες αιχμής είναι τελείως παράλογη. Και δυστυχώς το φαινόμενο αυτό δεν συναντάται μόνο στα Α/Β7, αλλά επίσης σε Β2-Β4-Β9 και σε άλλους κορμούς που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή.
Εντάξει, κάποια 12μετρα σε Α8-Β8-Β1-Γ1 τα δέχομαι, αλλά μέχρι εκεί!
Υ.Γ. Δίνω μόνο ένα "παραθυράκι", για ένα post που διάβασα πριν από λίγο. Διάβασα ότι πολλές σόμπες είναι ακινητοποιημένες λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Ελπίζω να είναι αυτή η εξήγηση (τουλάχιστον όσον αφορά τα 12μετρα σε ώρες αιχμής)
Η λογική εξήγηση στα 12μετρα θα ήταν να μπαίνουν νυχτερινές ώρες, ή Σαββατοκύριακα. Αλλά η χρήση τους καθημερινές, και μάλιστα σε ώρες αιχμής είναι τελείως παράλογη.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
|