Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
(25-05-2024, 01:00 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν πρόκειται για νέα γραμμή, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κάποιος, με ποια λογική δημιουργήθηκε νέα στάση για το 735 προς Ζεφύρι, στους Αγίους Αναργύρους ελάχιστα μέτρα πιο μπροστά από το εμπορικό κέντρο των Α10/Β10/420/421/892. Η στάση υπάρχει και στην τηλεματική και στην πράξη, ωστόσο οι περισσότεροι σταματάνε κανονικά στην πίσω
Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο δημιουργίας αυτής της στάσης η οποία είναι κυριολεκτικά δίπλα στην άλλη. Τώρα ο κόσμος πρέπει να τρέχει μπροστά να προλάβει το 735 , το οποίο έκανε και σκούπα στον κόσμο του ΑΒ10. Πάντως χθες ένα 735 είχε σταματήσει στη νέα του στάση και περίμενε τον κόσμο να τρέχει να το προλάβει. Το γιατί? Δεν ξέρουμε
Δημοσιεύσεις: 639
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Απίθανο μου φαίνεται να μην σταματάνε στην Κεφαλληνίας με δεδομένο ότι οι στάσεις πριν και μετά είναι αρκετά μακρινές και μαζεύει και τόσο κόσμο. Από. 8:30 ως 9:30 στην Πατησίων σε απόσταση 3 λεπτών μπορεί να περάσουν σερί 2 του 608, 2 του 3, 1 του 5, 1 του 11, 1 του Α8, 1 του 054 και ακόμα και στο τελευταίο έχει όρθιους. Φαντάζομαι αν δεν σταματήσει Κεφαλληνίας, είναι ικανοί να το σπάσουν.
Τώρα στους Αγίους στην Πλατεία πολύ καιρό όντως δεν σταματάει το Α10/Β10 αλλά έχει μια λογική καθώς η στάση είναι δίπλα με το εμπορικό κέντρο που κάνει ανταπόκριση με 421. Αλλά το 735 γιατί να μην σταματάει ούτε εκεί, αλλά 5 μέτρα κυριολεκτικά πιο κάτω
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(25-05-2024, 01:00 AM)Man Lion\s city Έγραψε: Δεν πρόκειται για νέα γραμμή, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω, αν γνωρίζει κάποιος, με ποια λογική δημιουργήθηκε νέα στάση για το 735 προς Ζεφύρι, στους Αγίους Αναργύρους ελάχιστα μέτρα πιο μπροστά από το εμπορικό κέντρο των Α10/Β10/420/421/892. Η στάση υπάρχει και στην τηλεματική και στην πράξη, ωστόσο οι περισσότεροι σταματάνε κανονικά στην πίσω
Πρόκειται για αίτημα του Δήμου Αγ.Αναργύρων-Καματερού, έπειτα από παράπονα κατοίκων για τους χρήστες που περιμένουν και δημιουργούν προβλήματα..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
Σήμερα επίσης εμφανίστηκε και το Χ80 πάλι για τη τουριστική του σεζόν. Δύο φορές που το πέτυχα στο Δημ. Θέατρο και στο Πασαλιμάνι σήμερα ήταν άδειο (0 επιβάτες)
Δημοσιεύσεις: 96
Θέματα: 1
Εγγραφή: 17-06-2023
(25-05-2024, 06:40 PM)kostas720 Έγραψε: Σήμερα επίσης εμφανίστηκε και το Χ80 πάλι για τη τουριστική του σεζόν. Δύο φορές που το πέτυχα στο Δημ. Θέατρο και στο Πασαλιμάνι σήμερα ήταν άδειο (0 επιβάτες)
Πραγματικά ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να διαχειριστεί κάπως καλύτερα αυτή τη γραμμή ώστε να μην καταλήγει τόσο άσκοπη, ιδίως όταν δεσμεύει 2 οχήματα με τους οδηγούς τους καθημερινά. Μια διεύρυνση του επιβατικού κοινού που μπορεί να την χρησιμοποιεί θα έδινε ταυτόχρονα μια ανάσα και στα υπόλοιπα μέσα πλησίον της γραμμής. Για παράδειγμα τα 4 προϊόντα μεγάλης χρονικής διάρκειας με απεριόριστες διαδρομές από/προς το αεροδρόμιο της AthenaCard έχουν μοναδικό περιορισμό την γραμμή Χ80. Το αντίστοιχο θα μπρούσε να γίνει και για τα αντίστοιχα προϊόντα που δεν προσφέρουν πρόσβαση στο αεροδρόμιο (ίσως με εξαίρεση αυτό των 30 ημερών που είναι το πιο σύνηθες).
Δημοσιεύσεις: 639
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(25-05-2024, 06:06 PM)MrVanHool Έγραψε: Πρόκειται για αίτημα του Δήμου Αγ.Αναργύρων-Καματερού, έπειτα από παράπονα κατοίκων για τους χρήστες που περιμένουν και δημιουργούν προβλήματα..
Στην πράξη όμως υπάρχει περίπτωση να εφαρμόζεται; Γιατί τις περισσότερες φορές ο κόσμος του κάνει στάση στο εμπορικό κέντρο και σταματάει. Επίσης, δυστυχώς το 735 είναι μεγάλο πρόβλημα αλλά όχι και το μοναδικό. Και τα Α10/Β10 μαζεύουν τέτοιο κόσμο απλά είναι γεμάτα, οπότε αναλογικά είναι λιγότερο ποσοστό
Δημοσιεύσεις: 944
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(25-05-2024, 07:22 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Στην πράξη όμως υπάρχει περίπτωση να εφαρμόζεται; Γιατί τις περισσότερες φορές ο κόσμος του κάνει στάση στο εμπορικό κέντρο και σταματάει. Επίσης, δυστυχώς το 735 είναι μεγάλο πρόβλημα αλλά όχι και το μοναδικό. Και τα Α10/Β10 μαζεύουν τέτοιο κόσμο απλά είναι γεμάτα, οπότε αναλογικά είναι λιγότερο ποσοστό
Φαντάζομαι ότι η διαφορά είναι ότι οι κορμοί γεμίζουν πρεζακια και στον σταθμό Λαρίσης ενώ το 735 γεμίζει μόνο εκεί
Δημοσιεύσεις: 246
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
(25-05-2024, 07:53 PM)Leon377 Έγραψε: Φαντάζομαι ότι η διαφορά είναι ότι οι κορμοί γεμίζουν πρεζακια και στον σταθμό Λαρίσης ενώ το 735 γεμίζει μόνο εκεί
Και όμως το 735 γεμίζει και στα Κάτω Πατήσια από τέτοιους ανθρώπους. Γενικά το συγκεκριμένο θέμα χρειάζεται πολύ μεγάλη συζήτηση και μέτρα από πλευράς του κράτους. Όλες οι γραμμές Αχαρνών Ασπροπύργου και γενικά Δυτικής Αττικής είναι απλησίαστες χρόνια τώρα.
Δημοσιεύσεις: 96
Θέματα: 1
Εγγραφή: 17-06-2023
(18-05-2024, 06:41 PM)MrVanHool Έγραψε: Η μετονομασία του 209 και του 211 με την προσθήκη του "Υμηττός" στην αρχή.
Επίσης, θα γίνει και η μόνιμη τροποποίηση του 878/9 εκτός Λίμνης όλη την ημέρα.
Έγιναν και τα 4, οπότε πλέον έχουμε:
209 ΥΜΗΤΤΟΣ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
211 ΥΜΗΤΤΟΣ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
και από Δευτέρα 27.05.2024 οι γραμμές 878 και 879 όλη την ημέρα εκτός Λίμνης μέσω των οδών Κυκλάδων, Σουλίου και Ανεξαρτησίας.
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
(25-05-2024, 06:40 PM)kostas720 Έγραψε: Σήμερα επίσης εμφανίστηκε και το Χ80 πάλι για τη τουριστική του σεζόν. Δύο φορές που το πέτυχα στο Δημ. Θέατρο και στο Πασαλιμάνι σήμερα ήταν άδειο (0 επιβάτες)
Ίσως θα έπρεπε να καταργηθεί τελείως το Χ80 ή να αφήσουν και ντόπιους να μπαίνουν με κανονικό εισιτήριο, όποιος θέλει να πάει Σύνταγμα ή Συγγρού με εξπρές. Καλύτερα με εισιτήρια του 1,20€, παρά να κυκλοφορεί άδειο ή με 2-3 τουρίστες.