Δημοσιεύσεις: 63
Θέματα: 3
Εγγραφή: 19-06-2020
Έχουμε γεμίσει ειδικές γραμμές χωρίς καλό προγραμματισμό, χωρίς καλό σχεδιασμό και χωρίς καμία στρατηγική.
Στα λεωφορεία το μεγαλύτερο πλήθος των γραμμών βασίζεται στον ανασχεδιασμό του 1995 και σε όποιες τροποποιήσεις έφερε το δίκτυο του μετρό (και μόνο του μετρό, προαστιακός και τραμ δεν έχουν επηρεάσει καθόλου το δίκτυο πλην 1-2 γραμμών).
Ακόμα και στην αρίθμηση που υπήρχε μία απλή λογική πλέον έχουμε αρχίσει να χρησιμοποιούμε ιερογλυφικά.
Δημοσιεύσεις: 57
Θέματα: 0
Εγγραφή: 12-08-2022
Σήμερα παρατήρησα στην εφαρμογή πως προσέθεσαν στο Ε90 τις στάσεις Ευγενίδειο (προς Πανεπιστημιούπολη) και Ωνάσειο (προς Πειραιά). Μέχρι την περασμένη βδομάδα δεν ήταν στις στάσεις του άρα και δε σταματούσε εκεί.
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Στις 18 Δεκεμβρίου λοιπόν ιδρύεται το νέο 400 και επεκτείνεται το ένα αδερφάκι της!
Έχοντας συμβάλλει, είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα!
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
(10-12-2023, 09:20 AM)MrVanHool Έγραψε: Στις 18 Δεκεμβρίου λοιπόν ιδρύεται το νέο 400 και επεκτείνεται το ένα αδερφάκι της!
Έχοντας συμβάλλει, είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα!
Ποια θα είναι η διαδρομή του 400, και ποιο είναι το αδερφάκι της;
Δημοσιεύσεις: 11
Θέματα: 0
Εγγραφή: 27-07-2022
10-12-2023, 04:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-12-2023, 04:54 PM από Pantelis Tsigas. Edited 1 time in total.)
(10-12-2023, 09:20 AM)MrVanHool Έγραψε: Στις 18 Δεκεμβρίου λοιπόν ιδρύεται το νέο 400 και επεκτείνεται το ένα αδερφάκι της!
Έχοντας συμβάλλει, είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα!
Να προετοιμαστούμε για αξιοθέατα; Χαχαχα πολλές εκπλήξεις μας κρύβεις Μήτσο, και θέλουμε να μάθουμε κι άλλα!
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Δε βλέπω κάποιο 400 στην εφαρμογή. Που είναι;
Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 2
Εγγραφή: 12-06-2016
(19-12-2023, 02:12 AM)NightLine Έγραψε: Δε βλέπω κάποιο 400 στην εφαρμογή. Που είναι;
Ούτε εγώ. Δεν έχω βρει επίσης κάποιο άρθρο που να γράφει την διαδρομή που θα κάνει ή κάτι παρόμοιο.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Τώρα εγώ θα κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου και θα πω ότι αν είναι κάποιο όχημα να προορίζεται για εκεί, καλύτερα να έμπαινε σε κανένα 203/211/214, που στον Ευαγγελισμό και τη Ριζάρη κλπ οι στάσεις διαρκούν αιώνες, καθώς οι επιβάτες φτάνουμε μέχρι και το παρμπρίζ του οδηγού. Οι δε πόρτες σχεδόν δεν ανοίγουν και για να γίνει η απο/επιβίβαση είναι άθλος!
Δημοσιεύσεις: 639
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
(19-12-2023, 09:53 PM)christos126 Έγραψε: Τώρα εγώ θα κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου και θα πω ότι αν είναι κάποιο όχημα να προορίζεται για εκεί, καλύτερα να έμπαινε σε κανένα 203/211/214, που στον Ευαγγελισμό και τη Ριζάρη κλπ οι στάσεις διαρκούν αιώνες, καθώς οι επιβάτες φτάνουμε μέχρι και το παρμπρίζ του οδηγού. Οι δε πόρτες σχεδόν δεν ανοίγουν και για να γίνει η απο/επιβίβαση είναι άθλος!
Στην φάση που είναι ο οργανισμός πλέον καμία σημασία δεν έχει 1-2 και 4 οχήματα. Η κατάσταση είναι τραγική, καμία γραμμή δεν έχει πάνω από το 65-70% των οχημάτων που θα έπρεπε. Το Α1 πχ είχε 11 πριν 2 χρόνια και τώρα έχει 4/6 συνήθως, το Β2 με 3/5 ενώ είχε 6, 049 με 4/7 ενώ είχε 9 και το ίδιο ισχύει για τις περισσότερες γραμμές. Αυτό σε συνδυασμό με την αδιανόητη κίνηση που υπάρχει (Α7 ΑΦ-ΤΕ 2 ώρες, Β9 Τέρμα - Νέα Φιλαδέλφεια 1+ ώρα, Α8 μόνο για να βρει από το ΟΑΚΑ στην Κηφισίας θέλει 20 λεπτά και άλλα 30 για να πάει Μαρούσι), έχει ως αποτέλεσμα γραμμές κορμοί να περνάνε ανά 1+ ώρα στις οποίες και φυσικά δεν χωράς να μπεις
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Η αλήθεια είναι αυτή, δεν το συζητάμε.
Ωστόσο σε τέτοιες καταστάσεις απελπισίας, ας μου επιτραπεί, ακόμη και το πού βάζεις το ένα ή δύο οχήματα έχει τη σημασία του - όχι τόσο ως προς το πόσο θα αποδώσει όσο ως προς το κατά πόσο υπάρχει η επίγνωση της κατάστασης ή η προσπάθεια βελτίωσης με κάθε μέσο.