Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Νέος έτος, νέο thread για τις νέες γραμμές. Το thread του 2021 κλειδώνει και τίθεται στο αρχείο.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
26-01-2022, 02:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-01-2022, 02:03 PM από panos1b.)
Σχετικά με την γραμμή Χ7 (Στ. Κηφισιας - Στ. Ειρηνη) γνωρίζει κάνεις την διαδρομή της ( αντίστοιχη του 500; ) και τι οχήματα έχει πάρει;
Δημοσιεύσεις: 1.246
Θέματα: 5
Εγγραφή: 01-01-2015
Μετά από πολυμηνες προσπάθειες μας, από αύριο δίνεται λύση στην "προσωρινή" τροποποίηση της γραμμής 504 (που ισχύει από το 2018). Έτσι η γραμμή μετονομάζεται σε "504 Θρακομακεδόνες - Κηφισιά (κυκλική)", μονιμοποιούνται οι προσωρινές στάσεις που είχαν τοποθετηθεί στην έξοδο της Λεωφ.Τατοΐου, επανιδρύεται και η στάση Ορτανσιας και θέτεται στην διάθεση του Οργανισμού να εξεταστεί η διέλευση κάποιων δρομολογίων από την Δεκέλεια κάποια στιγμή..
Δημοσιεύσεις: 515
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Από 1/3 το 142 ξανά επιστρέφει στη παλιά διαδρομή 142 ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΎΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Όπως αναφέρθηκε από τον aliance, από την περασμένη Τρίτη το 142 επέστρεψε στην παλιά του αφετηρία στον σταθμό της Αργυρούπολης.
Από την άλλη, το 122 απέκτησε νέα αφετηρία και συγκεκριμένα στον παράδρομο Βουλιαγμένης, ρεύμα προς Γλυφάδα, στο ύψος του Praktiker. Τα οχήματα της γραμμής, προκειμένου να προσεγγίσουν τη νέα αφετηρία, ακολουθούν τη διαδρομή: παράδρομος Βουλιαγμένης (προς Αθήνα), δεξιά Αλεξιουπόλεως, είσοδος στην πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγ. Τριάδος), συνέχεια Μ. Γερουλάνου (προς Αθήνα), αριστερά Βουλιαγμένης, είσοδος στον παράδρομο.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(03-03-2022, 02:40 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Όπως αναφέρθηκε από τον aliance, από την περασμένη Τρίτη το 142 επέστρεψε στην παλιά του αφετηρία στον σταθμό της Αργυρούπολης.
Από την άλλη, το 122 απέκτησε νέα αφετηρία και συγκεκριμένα στον παράδρομο Βουλιαγμένης, ρεύμα προς Γλυφάδα, στο ύψος του Praktiker. Τα οχήματα της γραμμής, προκειμένου να προσεγγίσουν τη νέα αφετηρία, ακολουθούν τη διαδρομή: παράδρομος Βουλιαγμένης (προς Αθήνα), δεξιά Αλεξιουπόλεως, είσοδος στην πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγ. Τριάδος), συνέχεια Μ. Γερουλάνου (προς Αθήνα), αριστερά Βουλιαγμένης, είσοδος στον παράδρομο.
Έχει ενημερωθεί και ο χάρτης στην τηλεματική όποτε μπορεί να το δει κανείς και σχηματικά
Δημοσιεύσεις: 1.423
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(03-03-2022, 02:40 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Όπως αναφέρθηκε από τον aliance, από την περασμένη Τρίτη το 142 επέστρεψε στην παλιά του αφετηρία στον σταθμό της Αργυρούπολης.
Από την άλλη, το 122 απέκτησε νέα αφετηρία και συγκεκριμένα στον παράδρομο Βουλιαγμένης, ρεύμα προς Γλυφάδα, στο ύψος του Praktiker. Τα οχήματα της γραμμής, προκειμένου να προσεγγίσουν τη νέα αφετηρία, ακολουθούν τη διαδρομή: παράδρομος Βουλιαγμένης (προς Αθήνα), δεξιά Αλεξιουπόλεως, είσοδος στην πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγ. Τριάδος), συνέχεια Μ. Γερουλάνου (προς Αθήνα), αριστερά Βουλιαγμένης, είσοδος στον παράδρομο.
Για ποιο λόγο όλο αυτό;; Προσθέτει άλλα 5-7’ διαδρομής το λιγότερο…
Δημοσιεύσεις: 91
Θέματα: 0
Εγγραφή: 19-06-2018
(04-03-2022, 04:15 AM)georgio Έγραψε: Για ποιο λόγο όλο αυτό;; Προσθέτει άλλα 5-7’ διαδρομής το λιγότερο…
Όντως, μου φαίνεται και εμένα περίεργο. Εναλλακτικά δεν θα μπορούσαν για παράδειγμα να μεταφέρουν την αφετηρία του 142 επί της Τήνου ή της Θουκυδίδου;
Δημοσιεύσεις: 1.224
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(04-03-2022, 04:15 AM)georgio Έγραψε: Για ποιο λόγο όλο αυτό;; Προσθέτει άλλα 5-7’ διαδρομής το λιγότερο…
Στο τελος θα το πανε ... Αγ.Δημήτριο, όπου η αφετηρία είναι άδεια ... Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με την ανυπαρξία στσθμού μετεπιβίβασης στο Ελληνικό. Δεν έβλεπαν ότι θα αποτελεί τον τελευταίο σταθμό της διαδρομής; Ταλαιπωρούνται χιλιάδες επιβατες κάθε μέρα, αντί να εχει προβλεφθεί σταθμός αφετηριών όπως η Πλακεντίας ή το Νομισματοκοπειο.
Δημοσιεύσεις: 1.423
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(05-03-2022, 06:23 PM)Citaro Έγραψε: Στο τελος θα το πανε ... Αγ.Δημήτριο, όπου η αφετηρία είναι άδεια ... Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με την ανυπαρξία στσθμού μετεπιβίβασης στο Ελληνικό. Δεν έβλεπαν ότι θα αποτελεί τον τελευταίο σταθμό της διαδρομής; Ταλαιπωρούνται χιλιάδες επιβατες κάθε μέρα, αντί να εχει προβλεφθεί σταθμός αφετηριών όπως η Πλακεντίας ή το Νομισματοκοπειο.
Αν σταθμεύουν στο άνοιγμα που έχει για το σταθμό του Ελληνικού; 2 νταλικες και ενα 12μετρο χωράει θεωρώ.