Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022
#1
Νέος έτος, νέο thread για τις νέες γραμμές. Το thread του 2021 κλειδώνει και τίθεται στο αρχείο.
#2
Σχετικά με την γραμμή Χ7 (Στ. Κηφισιας - Στ. Ειρηνη) γνωρίζει κάνεις την διαδρομή της ( αντίστοιχη του 500; ) και τι οχήματα έχει πάρει;
#3
Μετά από πολυμηνες προσπάθειες μας, από αύριο δίνεται λύση στην "προσωρινή" τροποποίηση της γραμμής 504 (που ισχύει από το 2018). Έτσι η γραμμή μετονομάζεται σε "504 Θρακομακεδόνες - Κηφισιά (κυκλική)", μονιμοποιούνται οι προσωρινές στάσεις που είχαν τοποθετηθεί στην έξοδο της Λεωφ.Τατοΐου, επανιδρύεται και η στάση Ορτανσιας και θέτεται στην διάθεση του Οργανισμού να εξεταστεί η διέλευση κάποιων δρομολογίων από την Δεκέλεια κάποια στιγμή..
#4
Από 1/3 το 142 ξανά επιστρέφει στη παλιά διαδρομή 142 ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΎΠΟΛΗΣ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ
#5
Όπως αναφέρθηκε από τον aliance, από την περασμένη Τρίτη το 142 επέστρεψε στην παλιά του αφετηρία στον σταθμό της Αργυρούπολης.

Από την άλλη, το 122 απέκτησε νέα αφετηρία και συγκεκριμένα στον παράδρομο Βουλιαγμένης, ρεύμα προς Γλυφάδα, στο ύψος του Praktiker. Τα οχήματα της γραμμής, προκειμένου να προσεγγίσουν τη νέα αφετηρία, ακολουθούν τη διαδρομή: παράδρομος Βουλιαγμένης (προς Αθήνα), δεξιά Αλεξιουπόλεως, είσοδος στην πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγ. Τριάδος), συνέχεια Μ. Γερουλάνου (προς Αθήνα), αριστερά Βουλιαγμένης, είσοδος στον παράδρομο.
#6
(03-03-2022, 02:40 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Όπως αναφέρθηκε από τον aliance, από την περασμένη Τρίτη το 142 επέστρεψε στην παλιά του αφετηρία στον σταθμό της Αργυρούπολης.

Από την άλλη, το 122 απέκτησε νέα αφετηρία και συγκεκριμένα στον παράδρομο Βουλιαγμένης, ρεύμα προς Γλυφάδα, στο ύψος του Praktiker. Τα οχήματα της γραμμής, προκειμένου να προσεγγίσουν τη νέα αφετηρία, ακολουθούν τη διαδρομή: παράδρομος Βουλιαγμένης (προς Αθήνα), δεξιά Αλεξιουπόλεως, είσοδος στην πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγ. Τριάδος), συνέχεια Μ. Γερουλάνου (προς Αθήνα), αριστερά Βουλιαγμένης, είσοδος στον παράδρομο.
Έχει ενημερωθεί και ο χάρτης στην τηλεματική όποτε μπορεί να το δει κανείς και σχηματικά
#7
(03-03-2022, 02:40 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Όπως αναφέρθηκε από τον aliance, από την περασμένη Τρίτη το 142 επέστρεψε στην παλιά του αφετηρία στον σταθμό της Αργυρούπολης.

Από την άλλη, το 122 απέκτησε νέα αφετηρία και συγκεκριμένα στον παράδρομο Βουλιαγμένης, ρεύμα προς Γλυφάδα, στο ύψος του Praktiker. Τα οχήματα της γραμμής, προκειμένου να προσεγγίσουν τη νέα αφετηρία, ακολουθούν τη διαδρομή: παράδρομος Βουλιαγμένης (προς Αθήνα), δεξιά Αλεξιουπόλεως, είσοδος στην πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου (Αγ. Τριάδος), συνέχεια Μ. Γερουλάνου (προς Αθήνα), αριστερά Βουλιαγμένης, είσοδος στον παράδρομο.
Για ποιο λόγο όλο αυτό;; Προσθέτει άλλα 5-7’ διαδρομής το λιγότερο…
#8
(04-03-2022, 04:15 AM)georgio Έγραψε: Για ποιο λόγο όλο αυτό;; Προσθέτει άλλα 5-7’ διαδρομής το λιγότερο…
Όντως, μου φαίνεται και εμένα περίεργο. Εναλλακτικά δεν θα μπορούσαν για παράδειγμα να μεταφέρουν την αφετηρία του 142 επί της Τήνου ή της Θουκυδίδου;
#9
(04-03-2022, 04:15 AM)georgio Έγραψε: Για ποιο λόγο όλο αυτό;; Προσθέτει άλλα 5-7’ διαδρομής το λιγότερο…
Στο τελος θα το πανε ... Αγ.Δημήτριο, όπου η αφετηρία είναι άδεια ... Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με την ανυπαρξία στσθμού μετεπιβίβασης στο Ελληνικό. Δεν έβλεπαν ότι θα αποτελεί τον τελευταίο σταθμό της διαδρομής; Ταλαιπωρούνται χιλιάδες επιβατες κάθε μέρα, αντί να εχει προβλεφθεί σταθμός αφετηριών όπως η Πλακεντίας ή το Νομισματοκοπειο.
#10
(05-03-2022, 06:23 PM)Citaro Έγραψε: Στο τελος θα το πανε ... Αγ.Δημήτριο, όπου η αφετηρία είναι άδεια ... Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με την ανυπαρξία στσθμού μετεπιβίβασης στο Ελληνικό. Δεν έβλεπαν ότι θα αποτελεί τον τελευταίο σταθμό της διαδρομής; Ταλαιπωρούνται χιλιάδες επιβατες κάθε μέρα, αντί να εχει προβλεφθεί σταθμός αφετηριών όπως η Πλακεντίας ή το Νομισματοκοπειο.
Αν σταθμεύουν στο άνοιγμα που έχει για το σταθμό του Ελληνικού; 2 νταλικες και ενα 12μετρο χωράει θεωρώ.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.453 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.865 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.790 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.760 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.404 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.247 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.019 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.007 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.825 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.630 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)