Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Και ξαφνικά εμφανίστηκε και μια γραμμή 526 "ΣΤ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ - ΚΕΦΑΛΑΡΙ"!!! Απ ό,τι καταλαβαίνω είναι η αντίστροφη της 524.....
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(30-11-2010, 09:45 PM)cmegas Έγραψε: Και ξαφνικά εμφανίστηκε και μια γραμμή 526 "ΣΤ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ - ΚΕΦΑΛΑΡΙ"!!! Απ ό,τι καταλαβαίνω είναι η αντίστροφη της 524.....
Διαβάζοντας τις διαδρομές των δύο γραμμών στον ιστότοπο του ΟΑΣΑ φαίνεται ότι άλλαξε η διαδρομή της 524 και είναι όπως γράφεις αντίστροφη της 526.
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Απ' όσο θυμάμαι, είχαν γίνει πολλές διαμαρτυρίες όταν το 524 έγινε κυκλικό.....
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια, αρχής γενομένης από την κατάργηση των 520/521 και την τροποποίηση του 524, το Κεφαλάρι δεν εξυπηρετείται επαρκώς συγκοινωνιακά, όπως και μεγάλο μέρος του εμπορικού κέντρου της Κηφισιάς.
Τα προηγούμενα χρόνια γίνεται προσπάθεια το εμπορικό κέντρο της Κηφισιάς να αναδιοργανωθεί στα πρότυπα των "open malls" (υπαίθρια εμπορικά κέντρα) που υπάρχουν σε Βόρεια Αμερική και Ευρώπη, εξ ου και η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και η λιθόστρωση των οδών Κολοκοτρώνη και Κασσαβέτη. Όμως κυρίως τα καταστήματα που βρίσκονται πέραν (ανατολικά) της Κασσαβέτη προς το Κεφαλάρι, αλλά και το ίδιο το Κεφαλάρι που έχει αρκετή κίνηση τόσο χάρη στα εστιατόρια και καφετέριες γύρω από το Άλσος Κεφαλαρίου, αλλά και λόγω του Ι.Ν. Μεταμορφώσεως Σωτήρα, όπως επίσης και η οικιστική περιοχή του (ανατολικά της Χαριλάου Τρικούπη) είχαν μέχρι σήμερα συγκοινωνιακή κάλυψη από ανεπαρκέστατη έως ανύπαρκτη. Έπρεπε να γίνει κάτι. Τώρα αν έγινε με τον σωστό τρόπο, θα δείξει.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
02-12-2010, 02:59 PM
Μία ερώτηση: τα 134 και 135 συνεχίζουν κανονικά;
Δημοσιεύσεις: 511
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Εγω ξέρω ότι εχουν καταργηθεί αθόρυβα τις προάλες είχα 134 και ο σταθμάρχης μου είπε να πάρω 137!
Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Καλά, ήθελα να 'ξερα τι περιμένουν με αυτές τις 2 γραμμές;; Εδώ κόψανε άλλες κι άλλες, 2 τοπικά με 4-5 δρομολόγια τη μέρα τους πείραξαν;;;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
02-12-2010, 04:49 PM
(02-12-2010, 03:06 PM)aliance Έγραψε: Εγω ξέρω ότι εχουν καταργηθεί αθόρυβα τις προάλες είχα 134 και ο σταθμάρχης μου είπε να πάρω 137!
Εάν έχει καταργηθεί πώς είχες 134;
Δημοσιεύσεις: 511
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
Οι υπηρεσίες είχαν βγει πριν την καταργηση του
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(11-09-2010, 03:01 PM)panos81 Έγραψε: Από την Δευτέρα 13-9-2010 τέλος και τα 321 (Στ. Δουκ. Πλακεντίας - Άρτεμις) και 448 (Στ. Αμαρουσίου - Άνω Βριλήσσια), λόγω χαμηλής κίνησης και αλληλοκάλυψης από άλλες γραμμές.
Μάλλον το κόψιμο του 448 αποτελεί σωσίβιο για το 555, αν και προσωπικά πιστεύω ότι μάλλον έπρεπε να γίνει το αντίθετο (κόψιμο του 555 καθώς, με διατήρηση του 448, και τα Βριλήσσια και τα Μελίσσια ούτως ή άλλως έχουν απευθείας σύνδεση με το Μαρούσι). Η διαδρομή του 448 προς Άνω Βριλήσσια είναι συντομότερη από του 555, που ανεβαίνει πρώτα Άνω Μελίσσια και μετά Μελίσσια πριν φτάσει στα Βριλήσσια. Το τμήμα δε μέχρι το Σισμανόγλειο καλύπτεται από τα 030 και 040 της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου - το δεύτερο με αυξημένη χωρητικότητα πια λόγω της χρήσης τουλάχιστον μίας, ή μερικές φορές και δύο, "Βεργίνων".
Το 555 τροποποιήθηκε αρκετά από το καλοκαίρι και μετά. Συγκεκριμένα: βγαίνοντας από την Α. Παπανδρέου στα Μελίσσια, κάνει αριστερά στην Πεντέλης και συνεχίζει όπως το 447 στα Άνω Βριλήσσια. Ακολούθως βγαίνει στην Αναπαύσεως δεξιά και μετά συνεχίζει αριστερά και ευθεία κάτω στην Πεντέλης για τον ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ. Από ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ πρός Μελίσσια, έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.