Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021
#11
(17-01-2021, 01:10 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Φαίνεται ότι η μόδα των κυκλικών γραμμών επέστρεψε δριμύτερη. Θεωρώ αυτή την πρακτική από πλευράς συγκοινωνιακού σχεδιασμού λανθασμένη (και δεν πιστεύω ότι υπάρχει πόλη στον κόσμο με περισσότερες κυκλικές γραμμές απ ότι η Αθήνα). Ανεξαρτήτως της ύπαρξης τηλεματικής, είναι βολικό, ειδικά για τους τακτικούς επιβάτες μιας γραμμής, να γνωρίζουν πότε περίπου έχει αναχώρηση. Είναι τόσο δύσκολο να χωροθετήσουν μια αφετηρία στα πέριξ του σταθμού της Αργυρούπολης; Στην ανάγκη θα μπορούσαν να στέλνουν τα οχήματα μέχρι την πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου που είναι πολύ κοντά.

Επειδή γνωρίζω την περιοχή πέριξ του σταθμού, θα μπορούσε το 122 να κάνει την αφετηρία εκεί που βρίσκεται, το 171 ακριβώς απέναντι. Αν δεν είναι δυνατόν για το 171, μπορεί εκείνο να ανέβει κάλλιστα στον Άγιο Δημήτριο, κάνοντας εξπρές διαδρομή μέχρι το Ελληνικό, ώστε να έχουν την αφετηρία στην Αργυρούπολη τα 154 και 124 (στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα). Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να το σκεφτεί κανένας εκεί στον ΟΑΣΑ. Εδώ τώρα δεν έχουμε καν τα δρομολόγια των γραμμών
#12
(17-01-2021, 01:10 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Στην ανάγκη θα μπορούσαν να στέλνουν τα οχήματα μέχρι την πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου που είναι πολύ κοντά.

Και τι θα κάνουν τα οχήματα εκεί; Γύρω γύρω στην πλατεία; Ή θα βάλουν νταλίκες να σταθμεύουν σε αυτή; Αναφερόμαστε στο κέντρο της Αργυρούπολης και σε ένα σημείο που αποτελεί άτυπα μέρος του οδικού άξονα Αλίμου-Κατεχάκη.
#13
(17-01-2021, 01:10 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Φαίνεται ότι η μόδα των κυκλικών γραμμών επέστρεψε δριμύτερη. Θεωρώ αυτή την πρακτική από πλευράς συγκοινωνιακού σχεδιασμού λανθασμένη (και δεν πιστεύω ότι υπάρχει πόλη στον κόσμο με περισσότερες κυκλικές γραμμές απ ότι η Αθήνα). Ανεξαρτήτως της ύπαρξης τηλεματικής, είναι βολικό, ειδικά για τους τακτικούς επιβάτες μιας γραμμής, να γνωρίζουν πότε περίπου έχει αναχώρηση. Είναι τόσο δύσκολο να χωροθετήσουν μια αφετηρία στα πέριξ του σταθμού της Αργυρούπολης; Στην ανάγκη θα μπορούσαν να στέλνουν τα οχήματα μέχρι την πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου που είναι πολύ κοντά.
Στην Πλ.Ηρώων Πολυτεχνείου ήταν να στείλουν το Χ97, αλλά επενέβη ο Δήμος και ακυρώθηκε.. Δεν υπάρχει χώρος δυστυχώς και η εσοχή στο ρεύμα προς Ελληνικό είναι ακόμα μικρότερη. 

Η απορία που δημιουργήθηκε είναι γιατί δεν έμειναν στο εκκλησάκι κάτω στο τέρμα της Ελ.Βενιζελου, ή έστω επί της τελευταίας στο τελείωμα που έχει χώρο, τουλάχιστον τα 12μετρα και ας έμενε το 171 ως έχει...

Η μόδα με τις κυκλικές γραμμές εν τέλει, είναι αποτέλεσμα του χωροταξικού προβλήματος που απασχολεί το Λεκανοπέδιο τον τελευταίο αιώνα και δεν πρόκειται να λυθεί. Αντιθέτως, στην Ελλάδα τα ΜΜΜ θα παραχωρούν χώρο στα ΙΧ και στα τσιμέντα...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
#14
Άσχετο, αλλά γνωρίζει κανένας αν υπάρχουν κάπου αναρτημένα τα δρομολόγια για τις τροποποιημένες γραμμές; Γιατί στην τηλεματική έχουν σβηστεί οι γραμμές και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε καν τα δρομολόγια των γραμμών
#15
Για την εφαρμογή απλά χρειάζεται απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση
#16
Γιατί με μια απλή ενημέρωση δεδομένων δεν μπορεί να γίνει?
#17
Θεωρητικά Ναι, αλλά στη συσκευή μου δεν το έχω επιτύχει
#18
Σε συσκευές Android υπάρχει η επιλογή ενημέρωσης δεδομένων και τις περισσότερες φορές λειτουργεί. Σε συσκευές λειτουργικού iOS δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και έτσι τα νέα δεδομένα είτε εμφανίζονται μόνα τους μετά από μερικές μέρες ή χρειάζεται απεγκατάσταση και μετά εγκατάσταση
#19
Από αύριο ιδρύεται η νέα γραμμή 608Α Γαλάτσι - Ακαδημία (κυκλική), με 5 οχήματα από το ΑΜ ΡΑΛ, για την ενίσχυση των διελεύσεων οχημάτων στην Πατησίων, που αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα σε αυτήν την περίοδο.

Τα οχήματα προέρχονται από μείωση των γραμμών του Αεροδρομίου (Χ95-Χ96)
#20
(09-02-2021, 12:15 PM)MrVanHool Έγραψε: Από αύριο ιδρύεται η νέα γραμμή 608Α Γαλάτσι - Ακαδημία (κυκλική), με 5 οχήματα από το ΑΜ ΡΑΛ, για την ενίσχυση των διελεύσεων οχημάτων στην Πατησίων, που αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα σε αυτήν την περίοδο.

Τα οχήματα προέρχονται από μείωση των γραμμών του Αεροδρομίου (Χ95-Χ96)
Άκυρο τελικά;


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.618 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.964 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.381 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.960 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.548 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.337 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.273 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.125 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.788 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)