Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8
Με το 2021 να έχει ήδη μπει, δημιουργείται και το αντίστοιχο thread για τις νέες γραμμές, τις τροποποιήσεις και καταργήσεις αυτών. Το αντίστοιχο του 2020 έχει κλειδωθεί και τεθεί στο αρχείο.
Καλή χρονιά και απ' εμένα με νέες αλλαγές
142 ΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
124 & 154 μέτρο ΑΡΓΥΡΟΎΠΟΛΗ ( κλείνει ο χώρος στο Ελληνικό).
Τα γράφω εδώ γιατί στο θέμα με τις τροποποιήσεις δεν με βάζει για κάποιο λόγο..
Οι αλλαγές είναι από το Σάββατο 16/1 και οι γραμμές εχουν ως εξής:

142 Ελληνικό - Καλαμάκι (κυκλική) - Αφετηρία στην οδό Θράκης μαζί με το 101.
124 Γλυφάδα - Αγ.Τριάδα - Στ.Αργυρουπολη (κυκλική)
154 Πανόραμα Βούλας - Στ.Αργυρουπολη (κυκλική) - Αφετηρία στην Πλ.Αλσους (να δούμε πόσο θα αντέξει!)
171 Βάρκιζα - Στ.Αργυρουπολη (κυκλική)
122 Στ.Αργυρουπολη - Σαρωνίδα

Ανακλήθηκε η απόφαση για το Χ97, είναι το μόνο που εκκρεμεί, γιατί δεν χωράει στην Αργυρούπολη..
(13-01-2021, 03:03 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Οι αλλαγές είναι από το Σάββατο 16/1 και οι γραμμές εχουν ως εξής:

142 Ελληνικό - Καλαμάκι (κυκλική) - Αφετηρία στην οδό Θράκης μαζί με το 101.
124 Γλυφάδα - Αγ.Τριάδα - Στ.Αργυρουπολη (κυκλική)
154 Πανόραμα Βούλας - Στ.Αργυρουπολη (κυκλική) - Αφετηρία στην Πλ.Αλσους (να δούμε πόσο θα αντέξει!)
171 Βάρκιζα - Στ.Αργυρουπολη (κυκλική)
122 Στ.Αργυρουπολη - Σαρωνίδα

Ανακλήθηκε η απόφαση για το Χ97, είναι το μόνο που εκκρεμεί, γιατί δεν χωράει στην Αργυρούπολη..

Γιατί έφυγαν από το Ελληνικό; Έκλεισε ο χώρος ή έχουν τόσα οχήματα που πλέον δεν χωράνε;   Tongue
(13-01-2021, 03:20 PM)MitsosDaBest Έγραψε: [ -> ]Γιατί έφυγαν από το Ελληνικό; Έκλεισε ο χώρος ή έχουν τόσα οχήματα που πλέον δεν χωράνε;   Tongue
Κλείνει ο χώρος, γιατί αρχίζουν οι κατεδαφισεις και εκεί..
(13-01-2021, 03:03 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Οι αλλαγές είναι από το Σάββατο 16/1 και οι γραμμές εχουν ως εξής:

142 Ελληνικό - Καλαμάκι (κυκλική) - Αφετηρία στην οδό Θράκης μαζί με το 101.
124 Γλυφάδα - Αγ.Τριάδα - Στ.Αργυρουπολη (κυκλική)
154 Πανόραμα Βούλας - Στ.Αργυρουπολη (κυκλική) - Αφετηρία στην Πλ.Αλσους (να δούμε πόσο θα αντέξει!)
171 Βάρκιζα - Στ.Αργυρουπολη (κυκλική)
122 Στ.Αργυρουπολη - Σαρωνίδα

Ανακλήθηκε η απόφαση για το Χ97, είναι το μόνο που εκκρεμεί, γιατί δεν χωράει στην Αργυρούπολη..

Το Χ97 δεν θα μπορούσε να ανέβει Αγ. Δημήτριο για αυτό το διάστημα; Ούτως ή άλλως εξπρές γραμμή είναι. 

Επίσης, ΩΠΑ, το 171 ΚΥΚΛΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ? Άντε πάλι....θα παίζουμε λοτταρια για να μαντέψουμε πότε θα έρχεται, όπως και όταν δεν υπήρχαν στάνταρ δρομολόγια από Ελληνικό
Η πλήρης ανακοίνωση από τον ΟΑΣΑ: https://www.oasa.gr/blog/τροποποιήσεις-τ...-γραμ-122/
Γνωρίζουμε αν για την γραμμή 171 θα υπάρχουν συγκεκριμένοι χρόνοι άφιξης στον Στ. Αργυρούπολης; Αλλιώς θα επικρατεί αχταρμάς με τα δρομολόγια
(16-01-2021, 03:08 PM)Larioupol Έγραψε: [ -> ]Γνωρίζουμε αν για την γραμμή 171 θα υπάρχουν συγκεκριμένοι χρόνοι άφιξης στον Στ. Αργυρούπολης; Αλλιώς θα επικρατεί αχταρμάς με τα δρομολόγια
Εάν είχαν τηλεματική, δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Τώρα, έχει ανάπτυξη, εχει ΚΤΕΛ κ αναμονή στο κρύο με βάρκα την ελπίδα ...
(13-01-2021, 09:31 PM)Larioupol Έγραψε: [ -> ]Το Χ97 δεν θα μπορούσε να ανέβει Αγ. Δημήτριο για αυτό το διάστημα; Ούτως ή άλλως εξπρές γραμμή είναι. 

Επίσης, ΩΠΑ, το 171 ΚΥΚΛΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ? Άντε πάλι....θα παίζουμε λοτταρια για να μαντέψουμε πότε θα έρχεται, όπως και όταν δεν υπήρχαν στάνταρ δρομολόγια από Ελληνικό

Φαίνεται ότι η μόδα των κυκλικών γραμμών επέστρεψε δριμύτερη. Θεωρώ αυτή την πρακτική από πλευράς συγκοινωνιακού σχεδιασμού λανθασμένη (και δεν πιστεύω ότι υπάρχει πόλη στον κόσμο με περισσότερες κυκλικές γραμμές απ ότι η Αθήνα). Ανεξαρτήτως της ύπαρξης τηλεματικής, είναι βολικό, ειδικά για τους τακτικούς επιβάτες μιας γραμμής, να γνωρίζουν πότε περίπου έχει αναχώρηση. Είναι τόσο δύσκολο να χωροθετήσουν μια αφετηρία στα πέριξ του σταθμού της Αργυρούπολης; Στην ανάγκη θα μπορούσαν να στέλνουν τα οχήματα μέχρι την πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου που είναι πολύ κοντά.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8